معرفی هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 14 فوریه 2021
Loading...

کیش را برای تعطیلات خود انتخاب کرده‌اید به دلیل … ورزش‌های آبی منحصربه فرد، غروب‌های عاشقانه، رستوران‌های بین المللی لوکس یا تفریحات مهیج! هر کدام از این موارد می‌توانند دلیلی جذاب برای سفر به کیش باشند اما در این میان هتل‌های مجلل جزیره را نمی‌توان فراموش کرد. هتل‌هایی که با امکانات عالی در ایران و حتی خاورمیانه حرفی برای گفتن دارند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با هتل مارینا پارک کیش یکی از مجلل‌ترین هتل‌های جزیره آشنا کنیم.

حرف از سفر لوکس داخلی که به میان می‌آید پکیج تور کیش خودنمایی می‌کند و در بین اقامت در هتل مارینا پارک نیز می‌تواند سفر لوکس شما را تکمیل کند. معماری این هتل در نوع خود منحصربه‌فرد بوده و خدمات ارائه شده در آن با هتل‌های لوکس دنیا برابری می‌کند. اقامت در هتل ۵ ستاره مارینا پارک تعریف شما را از اقامت لوکس تغییر خواهد داد. (خرید بلیط کیش)

درباره هتل مارینا پارک کیش

مارینا پارک هتلی ۵ ستاره با خدمات و امکانات لوکس است که توانسته مرز استانداردهای هتلی در جزیره کیش را جابجا کند. این هتل در سال ۱۳۹۰ و در زمینی به مساحت ۱۰ هزار هکتار به بهره‌برداری رسید.

معماری هتل به گونه‌ای طراحی شده که ساختمان مرکزی را در میان ساحل مرجان کیش قرار داده است. علاوه بر این هتل مارینا دارای فضای سبز وسیع با مناظر زیبا و بی‌نظیر است. میهمانان هتل می‌توانند بعد از گشت و گذار در جزیره چند دقیقه‌ای را به قدم زدن در میان مجموعه اختصاص داده و در حین استراحت از دکوراسیون خاص آن لذت ببرند.

انواع گل و گیاه در گونه‌های منحصربه‌فرد، یک آب نمای بسیار زیبا و لابی با طراحی مدرن و تزیینات لوکس اولین مناظری هستند که در بدو ورود به شما خوش آمد گفته اقامتی بی‌نقص را به میهمانان نوید می‌دهند.

امکانات تفریحی و رفاهی مارینا

هتل ۵ ستاره مارینا پارک بهترین، مدرن‌ترین و عالی‌ترین امکانات و خدمات هتلی را به میهمانان ارائه می‌دهد. در واقع چیزی نیست که بخواهید و مارینا پارک نتواند آن را برایتان تهیه کند. در ادامه با خدمات و امکانات تفریحی هتل آشنا می‌شویم.

مجموعه ورزشی هتل: زمین تنیس با خاک رس، مسیر ویژه دوچرخه سواری با فضای سبز، مسیر ویژه پیاده روی در بین نخلستان‌های کیش و باشگاه ورزشی با مدرن‌ترین وکامل‌ترین وسایل از امکانات مجموعه ورزشی مارینا پارک هستند.

مجموعه آبی هتل: هتل مارینا دارای یک استخر سرپوشبده همراه با سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد می‌باشد. همچنین یک مرکز اسپا و ماساژ با تیم تایلندی و استفاده از بهترین متدهای ماساژ دنیا از امکانات مجموعه آبی هتل مارینا می‌باشند.

مجموعه رستوران‌های هتل: در رستوران‌های هتل مارینا انواع غذاهای محلی، ایرانی و بین‌المللی سرو می‌شود. نکته جالب اینکه منو رستوران به صورت روزانه تنظیم شده و در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. کافه‌های ساحلی نیز با انواع دسرها و فست‌فودها آماده پذیرایی از میهمانان هتل می‌باشند.

ساحل اختصاصی مارینا پارک: هتل مارینا پارک دارای ساحل اختصاصی می‌باشد. مرکز آموزش کایت بردینگ و آموزش غواصی از فعالیت‌های آموزشی در این ساحل هستند. علاوه بر این میهمانان می‌تواند از تیوب سواری، پاراسل، قایق‌های بادبانی، گشت دریایی با کشتی‌های لوکس، پدل بورد، جت فلایر، و ماهیگیری در آب‌های کم عمق درساحل هتل لذت ببرند.

سایر امکانات هتل: پارک ساحلی اختصاصی، خدمات سالن زیبایی، بخش اجاره خودرو، انواع فروشگاه‌های سوغاتی و پوشاک، سالن‌های همایش و برگزاری جلسات، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان.

امکانات اتاق‌های هتل

اتاق‌های هتل مارینا پارک کیش طراحی بسیار زیبا دارند و با وسایل لوکس تزیین شده‌اند. پنجره‌های بزرگ با نمایی خارق‌العاده از خلیج فارس از ویژگی اصلی این اتاق‌ها به شمار می‌روند.

تمامی اتاق‌های هتل با امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره، یخچال، مینی بار، اینترنت پر سرعت، میز مخصوص کار، سرویس خواب بسیار راحت، حمام با تکاکی وسایل بهداشتی، سشوار، کمد لباس، فضای نشیمن (ویژه سوییت‌ها)، دستگاه چای و قوه ساز تجهیز شده‌اند.

همچنین اتاق‌ها به صورت روزانه نظافت شده و خدمات روم سرویس روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

انواع اتاق‌های هتل مارینا

هتل مارینا پارک کیش در دو طبقه ساخته شده و در مجموع ۱۸۶ اتاق و سوییت دارد. هر کدام از اتاق‌ها با توجه به مساحتی که دارند امکانات و خدمات خاص خود را ارائه می‌دهند. در ادامه با برخی از اتاق‌های هتل و امکاناتشان آشنا می‌شویم.

اتاق دبل دریا

این اتاق ۳۶ متری دارای امکاناتی مانند پنجره‌های روبه دریا، اینترنت پر سرعت رایگان، میز کار و تلویزیون صفحه تخت می‌باشد.

اتاق دبل پارک

نورگیر عالی، نمای رو به پارک، اینترنت پر سرعت، میز کار و سرویس خواب دو نفره از امکانات این اتاق ۳۶ متری هستند.

جونیور سوییت دو خواب

این سوییت ۶۴ متری دارای امکاناتی مانند اتاق نشیمن با فضای بزرگ، اینترنت پر سرعت، نمای رو به دریا و حمام با وان و سایل بهداشتی می‌باشد.

سوییت رویال

رویال سوییت با ۱۴۸ متر مربع مساحت از لوکس‌ترین سوییت‌های هتل به شمار رفته و با امکاناتی مانند دو تخت دو نفره، دو تخت مجزا، اتاق نشیمن و دیگر امکانات هتلی تجهیز شده است.

موقعیت مکانی هتل مارینا پارک

هتل مارینا کیش در یکی از بهترین و خوش آب و هواترین مناطق جزیره قرار گرفته است. این هتل با فرودگاه کیش ۱۵ دقیقه، اسکله تفریحی ۱۰ دقیقه، ساحل مرجان ۷ دقیقه، پلاژ آقایان ۸ دقیقه، پلاژ بانوان ۱۵ دقیقه، بازارهای پردیس ۹ دقیقه و تا کشتی یونانی ۱۹ دقیقه فاصله دارد.

آدرس هتل: جزيره كيش، نوار سياحتى شرقى، جنب برج هاى دو قلو

بیشتر بخوانید …

معرفی هتل ۵ ستاره ترنج کیش

معرفی هتل ۵ ستاره داریوش کیش

سوغاتی‌های رنگارنگ جزیره کیش

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید