مالاگا کجاست؟

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 23 آگوست 2023
Loading...

شهری با حال و هوای عجیب که از گوشه و کنارش صدای آواز به گوش می‌رسد، خیابان‌هایی با بناهای شگفت‌انگیز و قدیمی که هرکدام داستانی جذاب برای شنیدن دارند، دریایی آرام که تابش ملایم آفتاب بر موج‌هایش آن را چشم‌نوازتر کرده است. دوست دارید روزتان را با دیدن این مناظر آغاز کنید؟ مالاگا شهری فریبنده در جنوب اسپانیا که با جاذبه‌های شگفت‌انگیزش، رؤیای شما را به واقعیت تبدیل می‌کند. برای آشنایی با این شهر زیبا با ما همراه باشید.

جاذبه‌های گردشگری مالاگا

مالاگا از شهرهای ساحلی و توریستی کشور اسپانیا می‌باشد.

اسپانیا، کشوری که با جاذبه‌های گردشگری حیرت‌آور و فرهنگ شاد خود گردشگران زیادی را شیفته خود کرده است. این کشور جذاب و فریبنده برای هر شخص با هر سلیقه‌ای سورپرایزی ویژه دارد. اگر به دنبال یک سفر عالی با تفریحات هیجان‌انگیز در تور اسپانیا هستید، یا به معماری علاقه دارید و می‌خواهید عجیب‌ترین سازه‌ها و طراحی‌های معروف‌ترین معماران دنیا را از نزدیک ببینید، یا حتی اگر عاشق غذاهای دریایی هستید و دوست دارید خوشمزه‌ترین غذاهای اسپانیا را امتحان کنید، مطمئن باشید که این کشور شما را نامید نخواهد کرد.

جاذبه‌های گردشگری اسپانیا به شهرهای بارسلون و مادرید محدود نمی‌شود، بلکه شهرهای کوچکتر و جزیره‌های رؤیایی این کشور هر کدام دنیای متفاوت و بی‌نظیر خود را دارند. شهرهایی مانند گرانادا، والنسیا و مالاگا که برای ایرانی‌ها کمتر شناخته شده هستند اما مناظر حیرت‌انگیز و سواحل زیبایشان آن‌ها را به مقاصدی هیجان‌انگیز برای گردشگران تبدیل کرده است.

در این مطلب به معرفی شهر فوق‌العاده جذاب از جمله میدان گاو بازی و کلیسای جامع شهر مالاگا می‌‌پردازیم و شما را با جاذبه‌های دیدنی آن آشنا خواهیم کرد. همچنین می‌توانید جهت اطلاع از قیمت تور مالاگا با همکاران ما در آژانس هواپیمایی ستاره ونک در ارتباط باشید.

جاذبه‌های مالاگا

شهر مالاگا در جنوب کشور اسپانیا و در منطقه اندلس قرار دارد.

بیشتر بخوانید

همه چیز درباره فرودگاه مالاگا | فرودگاه بین المللی اسپانیا

مالاگا کجاست؟

اگر با شنیدن اسم مالاگا شهری با ساحل آفتابی و درختان نخل جذاب و باغ‌های فراوان و سرسبز به همراه نایت لایف‌های هیجان‌انگیز را در ذهن خود مجسم می‌کنید، باید بگوییم که اصلاً اشتباه نکرده‌اید! این شهر ساحلی پر است جاذبه‌ها و تفریحاتی که شما را سورپرایز و هیجان‌زده خواهند کرد.

مالاگا در کدام قسمت از کشور اسپانیا قرار دارد؟ این شهر بخشی از منطقه خودمختار اندلس در جنوب کشور اسپانیا است. قدمت این بندرگاه ساحلی به قرن هشتم قبل از میلاد مسیح می‌رسد، به همین دلیل تاریخی شنیدنی دارد و بناهای قدیمی جذابی را می‌توان در آن دید.

مکان های دیدنی شهر مالاگا در اسپانیا

آفتاب ملایمی که تقریباً در تمام مدت سال در حال تابیدن است، نخل‌های زیبای عربی در کنار ساحل و ساختمان‌های تاریخی، همگی مالاگا را به دنیای شگفتی‌ها تبدیل کرده‌اند. در سفر به مالاگا شما می‌توانید از جاذبه‌های زیر بازدید کنید.

ساحل ال کاندادو El Candado Beach

اگر می‌خواهید مانند یک میلیونر در مالاگا تفریح کنید، ساحل ال کاندادو بهترین انتخاب است. ال کاندادو از سواحل شیک و اختصاصی در مالاگا می‌باشد. این ساحل دارای تراس و چندین رستوران است که همگی منظره‌ای رو به دریا دارند و انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند.

جاذبه‌های گردشگری مالاگا

ساحل ال کاندادو – مالاگا

قلعه خیبرالوافرو  Fortres Alcazaba

اگر به پرچم مالاگا نگاهی بیندازید، تصویر قلعه خیبرالوافرو را روی آن خواهید دید. این قلعه قدیمی که بر روی تپه‌ای بلند قرار گرفته به دستور عبدالرحمن سوم و به سبک معماری اسپانیایی – اسلامی ساخته شده است. خیبرالوافرو نماد ایستادگی و غرور ساکنین شهر به حساب می‌آید و به عنوان یکی از معروف‌ترین قلعه‌های اسپانیا شناخته شده است. ساختار و معماری خلاقانه قلعه برای کسانی که به مکان‌های تاریخی علاقه‌مند هستند بسیار جالب و حیرت‌انگیز است.

جاذبه‌های گردشگری مالاگا

قلعه خیبر الوافرو – مالاگا

ساحل ال‌پاکو El Palo Beach

نشستن بر روی صندلی‌های خورشیدی در کنار ساحلی آرام با مناظر سحرآمیز، برای بیشتر افراد جذاب و رؤیایی است. ساحل ال‌پاکو  با فضای دلچسبی که دارد تمام امکانات تفریحی را در اختیار گردشگران قرار داده است. شما می‌توانید از امکاناتی نظیر انواع ورزش‌های آبی، رستوران‌های شیک و گرفتن حمام آفتاب استفاده کرده و یک روز عالی را در ساحل ال‌پاکو سپری کنید.

جاذبه‌های گردشگری مالاگا

ساحل ال پاکو – مالاگا

کلیسای جامع Malaga Cathedral

کلیسای جامع در قرن ۱۶ میلادی و بر روی ساختمان قدیمی مسجدی در این شهر بنا شده است. کلیسا دارای طراحی بسیار خلاقانه و پیچیده‌ می‌باشد. دیوارهای کلیسا با نقاشی از طرح باکره و قدیسین مزین شده است. همچنین مجسمه‌های از پادشاهان کاتولیک و مریم مقدس نیز در بخش کلیسای کوچک آن توسط پدرو دمنا ساخته شده. در بخش محراب کلیسا نیز طرح‌هایی از مصائب مسیح را می‌توان مشاهده کرد. همچنین مسئولین کلیسا به گردشگران این امکان را می‌دهند تا به طبقات بالایی کلیسا رفته و از دیدن مناظر زیبای شهر لذت ببرند.

جاذبه‌های گردشگری مالاگا

کلیسای جامع مالاگا

بندر تجاری Port Of Malaga

دیدن قدیمی‌ترین بندر اسپانیا از دیگر جاذبه‌های مالاگا است. بندر تجاری که در قلب ساحل کاستا دل سول قرار گرفته جز قدیمی‌ترین بنادر خاورمیانه به شمار می‌آید. اکثر کشتی‌های کروز تفریحی از این مسیر عبور می‌کنند، همچنین انواع کشتی‌های تجاری را که در حال بارگیری محصولات صادراتی و وارداتی هستند در این بندر می‌توان مشاهده کرد. دیدن ماهیگیران اسپانیایی که در حال صید ماهی‌ هستند نیز از دیگر تفریحات این بندر به حساب می‌آید.

جاذبه‌های گردشگری مالاگا

بندر مالاگا

بیشتر بخوانید

معرفی شگفت‌انگیزترین سواحل اسپانیا

چگونه به مالاگا برویم؟

شهر مالاگا دارای یک فرودگاه بین‌المللی می‌باشد. این فرودگاه چهارمین فرودگاه مهم و شلوغ در اسپانیا است.

فرودگاه مالاگا در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد و در حال حاضر به ۶۰ کشور جهان به صورت پرواز مستقیم دارد. این فرودگاه دارای ۳ ترمینال اصلی است که حدود ۸۵ درصد از پروازهای بین‌المللی و داخلی اسپانیا را پوشش می‌دهند. از امکانات این فرودگاه می‌توان به رستوران و فروشگاه، دستگاه خودپرداز، صرافی، خدمات پزشکی و وای رایگان اشاره کرد.

شما می‌توانید از ایران با ایرلاین‌های اتریشی، ترکیش، قطر ایرویز و لوفتهانزا به این شهر پرواز کنید.

جاذبه‌های گردشگری مالاگا

فرودگاه شهر مالاگا

هزینه‌های سفر به ما‌لاگا

هزینه‌های مالاگا را می‌توان از مزیت‌های اصلی سفر به این شهر به حساب آورد. هتل‌های این شهر با وجود داشتن کیفیت بالا و امکانات مدرن قیمت‌های مناسبی دارند. ‌همچنین رستوران‌های محلی تمام وعده‌های غذایی را با نرخ کاملاً مناسب ارائه می‌دهند، به عنوان مثال شما می‌توانید تنها با پرداخت ۹ یورو یک صبحانه عالی و کامل میل کنید و یا برای صرف نهار یا شام به شعبه‌های مک‌دونالد رفته و با هزینه کم از خود پذیرایی کنید. علاوه بر این شما با استفاده از خطوط مرتب اتوبوس می‌توانید به تمام نقاط گردشگری شهر دسترسی داشته باشید.

جاذبه‌های گردشگری مالاگا

با خطوط اتوبوس مالاگا به راحتی می‌توان به تمام مراکز تفریحی شهر دسترسی پیدا کرد.

بهترین زمان برای سفر به مالاگا در اسپانیا

اگر عاشق گرما و آفتاب هستید، بهترین زمان برای بازدید از مالاگا بین ژوئن و سپتامبر است. دو ماه جولای و آگوست به عنوان گرمترین زمان‌های مالاگا شناخته می‌شوند. میانگین دمای مالاگا در این دو ماه  ۳۱ درجه سانتی گراد بوده و ۱۱ ساعت از روز تابش مستقیم آفتاب را خواهد داشت. با این وصف دو فصل بهار و پاییز را می‌تواند بهترین زمان برای سفر به مالاگا اسپانیا دانست.

بیشتر بخوانید

جاذبه های شهر سویل اسپانیا

معرفی جزیره مالاگا در اسپانیا

مالاگا شهری بندری در جنوب اسپانیا در منطقه کوستا دل سول است که به‌خاطر هتل‌های لوکس و استراحتگاه‌هایی که از سواحل ماسه‌ای زرد بیرون آمده‌اند شهرت دارد. بر فراز شهر بندری مدرن، ۲ ارگ عظیم بالای تپه شهر از جمله آلکازابا و جبلالفارو که از بقایای حکومت مورها هستند خود نمایی می‌کنند.

قدمت و تاریخ شهر مالاگای اسپانیا

این منطقه از دوران ماقبل تاریخ مسکونی بوده است و شواهدی از سکونتگاه‌هایی که قدمت آن به عصر برنز می‌رسد دارد. مالاگا اسپانیا در طول‌قرن ها توسط تمدن‌های مختلفی اداره شده است که هر کدام از آنها آثار خود را در این شهر به جا گذاشته‌اند.

فنیقی ها اولین تمدنی بودند که در حدود ۷۷۰ سال قبل از میلاد در مالاگا سکونتگاه ساختند. آنها یک بنای تجاری ایجاد کردن و شهر را “مالکا” نامیدند. به دنبال آن یونانیان  در قرن ششم قبل از میلاد مستعمره ای در شهر ایجاد کردند که چندین قرن ادامه داشت.

موقعیت جغرافیایی شهر مالاگا

بخش خودمختار اندلس میزبان شهر مالاگا اسپانیا است. دریای مدیترانه در منتهی الیه  غرب این شهر قرار گرفته و می‌توان آن را از شهرهای جنوبی اسپانیا دانست. مالاگا با حدود ۵۶۹ هزار نفر جمعیت با تنگه جبل الطارق ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد. این شهر از بنادر بزرگ (هاب پورت) اروپا به شمار می‌رود.

آب و هوای مالاگا اسپانیا

مالاگا اسپانیا از گرمترین مناطق اروپا به شمار می‌رود. بهارهای این شهر دمای متوسط بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتی گراد داشته فرصتی مناسب برای استفاده از تفریحات آبی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. فصل تابستان نیز تابش ملایم آفتاب امکان یک تعطیلات لوکس را در مالاگا فراهم می‌کند. دو فصل پاییز و زمستان نیز این شهر بر خلاف سایر مناطق اروپا همچنان گرم بوده و از گردشگران تور مالاگا استقبال می‌کند.

آب و هوای مالاگا اسپانیا
مالاگا آب و هوایی عالی در هر چهار فصل سال دارد

سواحل مالاگا اسپانیا

شن‌های تیره و خط ساحلی طولانی از ویژگی های سواحل مالاگا اسپانیا هستند. این سواحل به “ساحل خورشید” در اسپانیا شهرت دارند. گردشگران می‌توانند در سواحل مالاگا در زیر چترهای آفتابی ریلکس کرده و حمام آفتاب بگیرند.

هر یک از سواحل مالاگا جذابیت خاص خود را دارد برخی از آن‌ها بسیار پر جنب و جوش بوده و با تفریحات هیجان انگیز بیشتر جوانان را به خود جذب می‌کنند و برخی نیز با داشتن فضایی آرام برای تعطیلات خانوادگی مناسب هستند. بیایید نگاهی به معروفترین سواحل مالاگا  بیندازیم:

ساحل پلایا لا مالاگوئتا مالاگا

تقریباً ۱۲۰۰ متر ماسه تیره در امتداد ساحل لامالاگوتا کشیده شده است. این سواحل درختان نخل و مجسمه معروف مالاگوتا را در خود جای داده است. این ساحل در نزدیکی  نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی گردشگران به مراکز خرید و سایر جاذبه ها را راحت کرده است. البته در خود ساحل نیز امکاناتی از جمله زمین بازی برای کودکان، چترهای آفتابی، رستوران و کافه را می‌توان دید.

ساحل پلایا د لا کالتا مالاگا

پلایا د لا کالتا که در امتداد محله ساحلی مرفهی به همین نام قرار دارد با ویلاها و عمارت هایی که توسط بورژوازی برتر قرن نوزدهم ساخته شده بودند احاطه شده است. این ساحل توسط نخل‌های سرسبز احاطه شده است.

امکانات ساحلی تا امتداد ۱ کیلومتری پلایا د لا کالتا مالاگا قرار دارند و انواع ورزش‌های آبی ارائه می‌دهند. گردشگران می‌توانند در کنار گرفتن حمام آفتاب از دیدن مناظر سرسبز و همچنین دریای آبی لذت ببرند.

ساحل پلایا د ال پالو

از سواحل شهری Playa La Malagueta تا Playa de La Caleta را که به سمت شرق ادامه دهید  به ساحل آرام‌تر ال پالو خواهید رسید. این ساحل با اسکله ماسه‌ای و آب‌های آرام برای افرادی که به دنبال آرامش هستند مناسب می‌باشد. ماهیگیری و غواصی از تفریحات محبوب در ساحل پلایا د ال پالو هستند.

اجاره دوچرخه برای دوچرخه سواری در امتداد خط ساحلی مالاگا بهترین راه داشتن یک روز عالی در ساحل مالاگا اسپانیا است. همچنین قدم زدن در دهکده‌های عجیب ماهیگیری با خانه‌های رنگارنگ تجربه سرو ساردین های جذاب از دیگر کارهایی هستند که در ساحل پلایا د ال پالو می‌توانید انجام دهید.

سواحل مالاگا اسپانیا
سواحل حیرت انگیز مالاگا

بیشتر بخوانید

۲۰ تا از جذاب‌ترین مکان های تفریحی اسپانیا

معرفی رستوران های شهر مالاگا اسپانیا

در شهر بندری مالاگا هیچ کمبودی برای انتخاب غذا و رستوران وجود ندارد. این شهر بهترین رستوران‌های اسپانیا را در خود جای داده است. در اینجا بهترین رستوران‌هایی را که برای سرو غذا می‌توانید در مالاگا اسپانیا انتخاب کنید معرفی می‌کنیم:

رستوران ال تی نیترو، رستورانی برای غذاهای دریایی

El Tintero  رستورانی محلی با معماری بسیار ساده اما شیک است که غذاهایش را روی تراس بسیار زیبایش سرو می‌کند. نکته جالب اینکه غذاهای رستوران در بشقاب‌هایی با اندازه‌های مختلف سرو می‌شود و میهمانان می‌توانند غذاهای خود را با توجه به اندازه بشقابی که می‌خواهند سفارش دهند. قیمت‌ها نیز بر اساس اندازه بشقاب مشخص می‌شود.

ال پیمپی، رستورانی عالی برای تاپاس

El Pimpi یکی از بهترین رستوران‌ها برای سرو تاپاس در مالاگا اسپانیا است. تاپاس‌های ال پیمپی به قدری لذیذ هستند که افراد معروف را به سمت خود جذب می‌کنند. حتی لیوان‌هایی با امضا معروفترین افراد جهان را در این رستوران می‌توان دید.

کازا لولا، رستورانی سنتی در مالاگا

انواع غذاهای سنتی اسپانیایی از جمله پینتکسوهای سبک شمالی (میان‌وعده‌های کوچک)، غذاهای کلاسیک مانند پاتاتاس براواس (سیب‌زمینی تند)، کروکت، ژامبون، کاد، اسفناج و پنیر و گازپاچوی کلاسیک (سوپ سبزیجات سرد) در رستوران  کازا لولا سرو می‌شود.

رستوران لا آلاسنا د فرانسیس، تجربه‌ای جذاب در مالاگا

فضایی کوچک با غذاهای عالی از ویژگی‌های رستوران لا آلاسنا د فرانسیس در مالاگا اسپانیا هستند. این رستوران سرآشپزی بسیار حرفه‌ای دارد که نحوه تهیه هر غذا را برای میهمانان توضیح می‌دهد. غذاهای رستوران در ظرف‌های زیبای اندلسی سرو می‌شوند.

معرفی رستوران های شهر مالاگا اسپانیا
رستوران های ساحلی مالاگا

بهترین خوراکی های اسپانیا مالاگا

فرهنگ غذایی در جنوب اسپانیا بسیار گسترده است، مردم محلی مالاگا دوست دارند وعده‌های غذایی را همراه با دوستان یا آشنایان خود سرو کنند. در واقع غذا خوردن یکی از جاذبه‌های گردشگری در مالاگا به شمار می‌رود. پس اگر مسافر این شهر هستید حتما تاپاس‌های اسپانیایی، ماهی و چیپس، غذاهای دریایی و حتی کباب‌های ترکی را امتحان کنید. این‌ها از بهترین خوراکی‌های اسپانیا در مالاگا هستند.

بهترین مرکز خریدهای مالاگا اسپانیا

بازدید از بهترین مراکز خرید در مالاگا اسپانیا ایده‌ای عالی برای گذراندن وق در این شهر زیبا است. مراکز خرید مالاگا انواع صنایع دستی و برندها را ارائه داده و حتی این فرصت را به گردشگران می‌دهند تا با مردم محلی آشنا شوند. در ادامه بهترین مراکز خرید مالاگا را معرفی می‌کنیم:

مرکز خرید مالائه مونو مالاگا

اگر به دنبال خرید بهترین اجناس در مالاگا هستید مرکز خرید Muelle Uno بهترین گزینه است چرا که این مجموعه میزبان بهترین برندهای جهانی و اکسسوری‌های متنوع می‌باشد. این مرکز خرید این امکان را به شما می دهد که یک روز لذت بخش را با دوستان و خانواده خود داشته باشید و در میان کالاهای مختلف سوغاتی‌های جذاب از مالاگا را با خود به خانه ببرید.

مرکز خرید پلازا مایور مالاگا

پلازا مایور مالاگا یکی از بهترین مقاصد برای خرید در مالاگا است که هر روز تعداد زیادی از بازدیدکننده را به خود جذب می کند و بازدید از این مرکز خرید یکی از بهترین کارهایی‌ست که در این شهر می‌توانید انجام دهید. پلازا مایور به دلیل داشتن مجموعه وسیعی از فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها مکانی عالی برای گشت و گذار است. این مرکز خرید به سرعت به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید مالاگا مشهور شده و شما این شانس را خواهید داشت که هر چیزی را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.

مرکز خرید میرامار مالاگا

از دیگر بهترین مراکز خرید مالاگا می‌توان به میرامار اشاره کرد. این مجموعه نیز بهترین‌ اجناس را در خود داشته و حسابی سرگرمتان خواهد کرد. پس اگر می‌خواهید خریدی متفاوت را تجربه کنید حتما گردش در میرامار را در بین برنامه سفر خود به مالاگا قرار دهید.

بهترین مرکز خریدهای مالاگا اسپانیا
خرید کردن از تفریحات جذاب در مالاگای اسپانیا است

بیشتر بخوانید

راهنمای مراکز خرید اسپانیا

معرفی هتل های معروف شهر مالاگا

شهر مالاگا اسپانیا به عنوان یکی از شهرهای دوست داشتنی مدیترانه در دو دهه گذشته بسیار پیشرفت کرده و این رشد را می‌توان به وضوح در هتل‌های لوکس آن دید. هتل‌هایی که در عین سادگی بسیار شیک بوده و مجموعه‌ای از بهترین امکانات را به میهمانان خود ارائه می‌دهند. در اینجا هتل های معروف شهر مالاگا را معرفی می‌کنیم:

هتل پالاسیو سولیسیو

پالاسیو سولیسیو یک اقامتگاه کاخ زیبا متعلق به قرن هجدهم است که در قلب شهر قدیمی مالاگا، نزدیک به موزه پیکاسو قرار گرفته است. این هتل توسط گروه Marugal به یک هتل لوکس با ۶۸ اتاق و سوئیت تبدیل شده است. یک پاسیو سنتی به سبک مورها، کاشی‌ها و آویزهای چرمی و  رستورانی که توسط سرآشپز معروف مالاگا، خوزه کارلوس گارسیا اداره می‌شود همه و همه از ویژگی‌های هتل پالاسیوهستند. لاب هتل با مبلمانی از رنگ‌های خنثی و سایه‌های جواهری ملایم، تزیین شده و محیطی مجلل و در عین حال آرامش‌بخش ایجاد کرده است. بیشتر اتاق‌های هتل دارای وان و بالکن مستقل هستند. بدین ترتیب می‌توانند نمایی زیبا از شهر مالاگا را پیش روی خود داشته باشند.

هتل بارسلو مالاگا، سنترو

بارسلو مالاگا هتلی چهار ستاره است که در کنار ایستگاه ماریا زامبرانو قرار گرفته و برای رفت و آمد به فرودگاه و سایر نقاط اسپانیا مفید است. هتل دکوراسیونی مدرن دارد و تمامی اتاق‌هایش با بهترین امکانات روز هتلی دنیا تجهیز شده‌اند. استخر روی پشت‌بام، باشگاه ورزشی و سونا و رستوران محبوب La Santa María، این هتل را به مکانی مناسب برای استراحت در سفر تبدیل کرده است.

هتل گرن میرامار، لا کالتا

این هتل پنج ستاره حدود یک قرن پیش در ساختمانی مجلل در کنار ساحل افتتاح و از آن زمان تاکنون مراحل پیشرفت بسیاری را پشت سر گذاشته است. در حال حاضر نیز به عنوان یکی از هتل های لوکس مالاگا اسپانیا شناخته می‌شود. افراد مهمی از جمله ارنست همینگوی و آوا گاردنر میهمان هتل گرن میرامار بوده‌اند. حتی ممکن است در حالی که در هتل قدم می‌زنید آنتونیو باندراس را در حال سرو غذا ببینید. ۲۰۰ اتاق و سوئیت هتل به سبک های مختلف از جمله مدیترانه‌ای تزیین شده و دارای بهترین چشم انداز باشکوه از دریا هستند. می‌توانید تمام روز را در استخر روباز بزرگ بگذرانید، در حالی که کودکان در استخرهای مخصوص به خود در حال بازی هستند. سالن‌های اسپا، استخر آب درمانی، سونا، حمام و باشگاه بدنسازی از دیگر امکانات هتل گرن میرامار هستند.

نحوه رزرو تور مالاگای اسپانیا

جهت رزرو تور مالاگا اسپانیا می‌توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی ستاره ونک در ارتباط باشید. همکاران ما تمامی مراحل دریافت وقت سفارت را جهت دریافت ویزای توریستی اسپانیا انجام داده، بلیط و هتل را رزرو کرده و تمام تور را برایتان برنامه ریزی می‌کنند. خدمات ما در تور مالاگای اسپانیا بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، خدمات ویزای شینگن و پروازهای داخلی را شامل می‌شود.

سوالات متداول

بهترین زمان برای سفر به مالاگا کدام فصل است؟

اگر عاشق گرما و آفتاب هستید، بهترین زمان برای بازدید از مالاگا بین ژوئن و سپتامبر است. گرم ترین زمان سال جولای و آگوست است که میانگین دمای آن ۳۱ درجه سانتی گراد بوده و آفتاب بیشتر ساعات روز در آسمان دیده می‌شود.

آیا مالاگا ارزش دیدن دارد؟

مالاگا یک مقصد شناخته شده برای گذراندن تعطیات است که در کوستا دل سول قرار گرفته و به دلیل داشتن ترکیب عالی از سواحل شنی، فرهنگ، تاریخ، صحنه های شبانه پر جنب و جوش و غذاهای لذیذ بدون شک ارزش دیدن دارد.

شهر مالاگا در کدام کشور قرار دارد؟

مالاگا از شهرهای زیبای کشور اسپانیا است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور اسپانیا از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور اسپانیا
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
نظرات شما عزیزان
  • دیبا عباسی
    دیبا عباسی ارسال شده در 2 ماه پیش

    آنتونیو باندراس در حال سرو غذا؟!
    یا در حال خوردن و سفارش دادن غذا؟؟
    🙈

    پاسخ
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید