تور فینال لیگ اروپا در باکو

نوشته شده توسط : پونه مولایی در پنج‌شنبه 16 مه 2019
Loading...

باکو، آذربایجان امسال میزبان یکی از مهیج‌ترین تورنمنت‌های ورزشی جهان است. چلسی-آرسنال دو تیم باقی‌مانده لیگ اروپا؛ ۸ خرداد به مصاف یکدیگر می‌روند تا فاتح جام مشخص شود. همچنین طرفدارن ایرانی فوتبال امسال شانس بالایی برای تماشای نزدیک این دیدار را خواهند داشت.

لیگ قهرمانان اروپا

لیگ اروپا ۲۰۱۹، با تمام شگفتی‌های این دوره به فینال خود نزدیک می‌شود. بعد از چند بازی نفس‌گیر و حذف مدعیان جام، این دو تیم انگلیسی به ایستگاه آخر لیگ قهرمانان رسیدند.

۸ خرداد توپچی‌ها و آبی‌ها در باکو مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

استادیوم المپیک باکو جمهوری آذربایجان امسال، حق میزبانی فینال مسابقات را از آن خودکرده است که این اتفاق برای همسایه جنوبی آن یعنی ایران بسیار خوشایند بوده است، چون فوتبال دوستان ایرانی به‌راحتی می‌توانند تماشاگر این دیدار باشند.

فقط ۷۵۹ کیلومتر از خاک کشور ما با جمهوری آذربایجان راه است و شما تنها با چند ساعت راه، می‌توانید خود را به ورزشگاه برسانید.

 آژانس هواپیمایی ستاره ونک در همین راستا در کنار شما خواهد بود تا با خیالی راحت به تماشای تیم محبوب خود بنشنید.

پوستری از دو رقیب دیرینه

استادیوم المپیک باکو

ورزشگاه باکو که  در حد کلاس جهانی ست، سال ۲۰۱۵ و زیر نظارت نهادهای بین‌المللی فوتبال و دومیدانی ساخت شد. این استادیوم گنجایش ۶۸ هزار و ۷۰۰ صندلی دارد و بزرگ‌ترین ورزشگاه آذربایجان لقب گرفته است.

در این مکان رویدادهای متعدد برگزارشده اما مهم‌ترین آن فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۹ است.

استادیوم المپیک در شمال شرقی باکو قرارگرفته و دسترسی به آن بسیار آسان است. مترو بهترین انتخاب‌ست و از ایستگاه کوروگلو با یکم پیاده‌روی به این مکان می‌رسید.

استادیوم المپیک باکو

هتل‌های نزدیک به ورزشگاه

نزدیکی محل اقامتی به محل  موردنظر از اهم یک سفر است تا بی‌دغدغه و در کمترین زمان به محل دلخواه رسید. در ادامه با چند هتل نزدیک به ورزشگاه آشنا می‌شویم:

هتل زمرد:

هتلی چهار ستاره که نمای زیبا ورزشگاه از آن دیدنی است.

دسترسی راحت آن به فرودگاه‌های بین‌المللی باکو و نقاط شهری ازجمله مزیت‌های آن محسوب می‌شود. از هتل زمرد تنها ۳۰ دقیقه تا استادیوم المپیک باکو راه است و شما با خیالی راحت می‌توانید به تماشای بازی بروید.

هتل خدماتی مانند استخر، باشگاه بدن‌سازی، اتاق سرویس و صبحانه ارائه می‌دهد.

 ویلا کشل:

از این ویلا تا استادیوم فقط ۶ دقیقه راه است. این ویلا دارای شش اتاق مجهز به تلویزیون، تخت خواب، حمام، سرویس کامل آشپزخانه، زمین‌بازی و پارکینگ است. کارکنان این مجموعه به زبان انگلیسی تسلط دارند.

هتل نورد وست:

هتلی مجلل با چشم‌اندازی منحصربه‌فرد! این هتل هم حدود ۶ دقیقه با استادیوم المپیک باکو فاصله دارد. هتل امکانات بسیار لوکسی را به مسافران ارائه می‌دهد و اگر تمایل به ماندن در محیطی متفاوت دارید اینجا انتخاب خوبی است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر رزرو هتل‌های باکو، با آژانس ستاره ونک تماس بگیرید.

نمای از هتل نورد وست

ویزای آذربایجان

گرفتن ویزای آذربایجان سهل و آسان است. صدور ویزا چهار روز کاری زمان می‌برد که هم‌اکنون برای گرفتن مشاوره می‌توانید با همکاران ما در بخش فروش و شماره تلفن ۸۸۸۸۰۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

همچنین لازم به ذکر است که ستاره ونک  تور آذربایجان را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌ای برای شما آماده کرده تا شما هم در جمع هواداران ورزشگاه، بازی را از نزدیک مشاهده کنید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید