سفر 3 روزه به بالی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 24 فوریه 2021
Loading...

اگر به شما بگویند ۳ روز فرصت دارید تا بالی را بگردید، دوست دارید چه کارهایی انجام دهید؟ خوب احتمالاً فکر می‌کنید که این فرصت برای گشت‌وگذار در این جزیره حیرت‌انگیز کافی نیست. ما در این مطلب می‌خواهیم به بالی سفر کرده و با یک برنامه‌ریزی عالی ۳ روز خارق‌العاده را در این جزیره سپری کنیم.

وقتی به تفریحاتی که در بالی می‌توان انجام داد فکر کنید، تصور داشتن تعطیلاتی پر از اتفاقات جالب دور از انتظار نیست! سواحل دیدنی، مراکز مجلل اسپا، رستوران‌های متنوع، شالیزارهای سرسبز برنج و … همه و همه آماده‌اند تا سفری پر خاطره را برای میهمانان در این جزیره رقم زنند. با هر سلیقه‌ای که به این جزیره سفر کنید در تور بالی می‌توانید تفریح مورد علاقه خود را پیدا کرده و تعطیلاتی لذت‌بخش داشته باشید.

روز اول: بازدید از روستای گردشگری اوبود

اوبود از مناطق زیبای بالی است که بیشتر تفریحات این جزیره کوچک را در خود جای داده است؛ بنابراین بهتر است روز اول ورود به بالی به گشت‌وگذار در این منطقه تفریحی بپردازید.

برای رفتن به منطقه اوبود صبح زود حرکت کنید. پس از ورود به روستا برای آشنایی با فرهنگ بالیایی به تماشای نمایش زیبای خدا و شیطان بنشینید. نام این نمایش بارونگ و کریس است که توسط هنرمندان اندونزیایی همراه با موسیقی و رقص‌های سنتی اجرا می‌شود.

مقصد بعدی بازار سلوک است. این بازار در روستایی به همین نام قرار داشته و مرکز فروش نقره و سوغاتی‌های بالی می‌باشد. پس از گشت در سلوک و خرید سوغاتی‌های جذاب به دیدن معبد باتوان از معابد قدیمی اندونزی بروید.

از دیگر جاذبه‌هایی که در یوبود می‌توانید از آن دیدن کنید چشمه‌های مقدس تیرتا هستند. ساکنان یوبود بدنشان را برای تطهیر و پاک شدن گناهان در آب چشمه شستشو می‌دهند. شما هم می‌توانید این کار را انجام داده و تجربه‌ای متفاوت از سفر به دست آورید. در ادامه مسیر به دریاچه و کوه باتور از شگفتی‌های جزیره بالی می‌رسید. پس از صرف نهار در رستورانی شیک و کمی استراحت وارد دنیای پر جنب‌وجوش میمون‌ها شوید! با بازدید از جنگل‌های یوبود تور خود را به پایان برسانید در این جنگل می‌توانید در میان درختان سرسبز قدم زده و با میمون‌های بازیگوش سرگرم شوید. اگر مایل باشید شام را در هتل میل کرده و استراحت کنید.

.

روز دوم: تفریحات هیجان‌انگیز ساحلی

امروز یک روز کاملاً دریایی است. به ساحل کانگو بروید. صبح خود را در این ساحل با صرف صبحانه عالی در یکی از کافه رستوران‌های کانگو آغاز کنید. منو صبحانه کافه‌ها بسیار متنوع و لذیذ بوده و شما را برای یک روز پر از تفریحات مهیج آبی آماده می‌کند.

پس از آن می‌توانید با موج‌سواری، چتربازی بر فرار دریا، اسکیت برد و … شجاعتتان را به چالش بکشید. در کنار ورزش‌های آبی تست آناناس و نارگیل را از دست ندهید. پس یک تفریح حسابی وقت آن رسیده که با غذاهای دریایی تازه از خودتان پذیرایی کنید.

در ادامه روز از معبد تانالوط، زیباترین معبد در جزیره بالی دیدن کنید. تانالوط به ۱۵ قرن قدمت از رمانتیک‌‌ترین جاذبه‌های بالی است. این معبد در میان صخره‌های اقیانوس قرار گرفته و غروبی به راستی سحرانگیز دارد.

اگر خسته نشدید می‌‎توانید شب خود را در خلیج اولوات سپری کنید. در این خلیج میمون‌ها مشغول بازیگوشی هستند، همچنین مراسم نمایش kecak که با رقص و آتش اجرا می‌شود از جاذبه‌های اصلی این خلیج به شمار می‌آید. در انتها از صرف شام با نسیم دریا و صدای امواج لذت ببرید.

.

روز سوم: یک روز در طبیعت بالی

حتماً تا به حال بارها عکس مزارعی که به صورت پلکانی از بالا به پایین کشیده شده‌اند دیده‌اید. این مناظر زیبا مزارع پلکانی برنج در بالی هستند که زیباییشان غیرقابل وصف است. از آنجایی که سفر به این جزیره کوچک بدون دیدن مزارع برنج کامل نمی‌شود. روز آخر را به دامان طبیعت زیبای بالی می‌رویم.

تگالالانگ از مناطقی است که زیباترین مزارع برنج را دارد. برای دیدن این منطقه بهتر است صبح زود را انتخاب کنید زمانی که خورشید تازه بالا آمده، رایحه خوش برنج به مشام می‌رسد و می‌توانید در میان مزارع سرسبز قدم زده و لحظاتی سرشار از آرامش را تجربه کنید.

سپس به هتل برگشته و پس از استراحتی کوتاه باقی وقتتان را به خرید سوغاتی و یادگاری اختصاص دهید. در انتها می‌توانید شب خود را با صرف شام در یکی از رستوران‌های محلی به پایان رسانید.

بیشتر بخوانید …

غذای سنتی بالی

هتل دلخواه خود را در بالی انتخاب کنید

۶ تفریح جالب که می‌توانید در بالی انجام دهید

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید