با چه ایرلاین‌هایی به کیش برویم؟

نوشته شده توسط : پونه مولایی در دوشنبه 10 ژوئن 2019
Loading...

به آفتابی‌ترین جزیره ایران خوش‌آمدید! جزیره کیش، جادوگری در آب‌های خلیج‌فارس که هرساله گردشگران بسیار را سحر می‌کنند. سال‌های کنونی در کیش مراکز تفریحی و گردشگری بسیار دایر شده و نظر توریست‌های بین‌المللی را هم به خود جذب کرده است. به‌واسطه استقبال بسیار از این مکان، ایرلاین‌ها پروازهای ویژه‌ای را به فرودگاه بین‌المللی کیش فراهم کرده‌اند.

تابستان بهترین زمان تور کیش است. شاید بی‌دلیل نباشد که برخی از واژه ” فستیوال تابستانه تور کیش” استفاده کنند! چون این جزیره در فصل گرما یک جشنواره تمام‌عیار است. جنگ‌های شبانه، کنسرت، حراجی مراکز خرید و رویدادهایی بی‌شماری که فقط در این زمان از سال شاهد آن خواهید بود.

در تابستان هتل‌های کیش مملو از جمعیت می‌شود که بهترین راهکار، رزرو تور همراه با هتل است تا هنگام رسیدن به جزیره برای پیدا کردن یک هتل خالی به‌زحمت نیافتید.

در سال‌های اخیر مسافران کثیری، کیش را به‌عنوان یک مقصد تفریحی برگزیده‌اند که هواپیما مطلوب‌ترین وسیله سفر به جزیره است. زیرا علاوه بر راحتی با کم‌ترین زمان به مقصد می‌رسید. شرکت‌هایی هواپیمایی هم‌دست به کارشده‌اند تا با اضافه کردن پروازهای بیشتر به جزیره اسباب آرامش مسافران خود را فراهم کنند.

ازاین‌رو، در فرودگاه بین‌المللی کیش روزانه بیش از ۲۳ پرواز انجام می‌شود.

در ادامه با خطوط هوایی که به فرودگاه بین‌المللی کیش پرواز دارند آشنا خواهیم شد.

کیش ایر

خطوط هوایی کیش ایر با مرکزیت در جزیره کیش، شاید انتخاب مناسبی برای سفر به این جزیره زیبا باشد. این ایرلاین علاوه بر کیش به ۱۰ مقصد دیگر در ایران پرواز دارد.

کیش ایر با عضویت در انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی و آیوسا امن بودن هواپیماهای خود را ثابت کرده است.

کترینگ این پرواز، وعده‌های غذایی، میان وعده‌های متنوعی را در حین پرواز برای مسافران خود سرو می‌کند.

هواپیمایی ماهان

بزرگ‌ترین خطوط هوایی ایران به هواپیمایی ماهان تعلق دارد. این شرکت در سال ۱۳۷۱ در کرمان تأسیس شد و موسسه خیریه مولی‌الموحدین سهام‌دار عمده آن است.

ماهان در حال حاضر به ۵۰ مقصد داخلی و بین‌المللی پرواز دارد و نام این شرکت در لیست بهترین خطوط هوایی خاورمیانه قرار گرفته است. در سال ۱۳۹۲، برند ماهان جز ۱۰۰ برند برتر ایران جای گرفت و همچنین طی این سال‌ها موفق به کسب جوایز متعدد بین‌المللی هم شده است.

خطوط هوایی ماهان، با توجه به نوع پرواز و مقصد پروازی، کلاس‌های متفاوتی را ارائه می‌دهد.

با توجه به امکانات و پیشینه این شرکت، انتخاب آن به‌عنوان پرواز به تور کیش جذاب خواهد بود.

ایران ایر

شرکت ایران ایر، ایرلاین رسمی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است که حامل پرچم ایران می‌باشد.

این شرکت در سال ۱۳۲۱ توسط دو بازرگان ایرانی و بانام “ایرانیان ایرویز” تأسیس شد. در ابتدا فقط به مقصد تهران-مشهد پرواز داشت اما امروزه، مقاصد داخلی و بین‌المللی دیگری هم به آن اضافه شده است.

دو شرکت ایرانیان ایرویز و پرشین ایر سرویس در سال ۱۳۴۰ با یکدیگر ادغام گشتند. هما (هواپیمایی ملی ایران) نام جدید خطوط و ایران ایر نام بین‌المللی آن شد.

 ازجمله مهم‌ترین فعالیت هما، پروازهای حج است. این شرکت سالیانه پروازهای متعددی برای جابه‌جایی حجاج جهت اعمال حج انجام می‌دهد. علاوه بر آن به ۶۱ مقصد داخلی و بین‌المللی هم پروازهایی انجام می‌دهد.

آتا

در سال ۱۳۸۷ آتا با عنوان شانزدهمین شرکت هواپیمایی ایران در آذربایجان شرقی، شهر تبریز راه‌اندازی شد. ازجمله سهامداران آتا می‌توان به محمدرضا زنوزی مطلق (مالک باشگاه تراکتورسازی و ماشین‌سازی) اشاره کرد.

آتا با شعار ” باهم پرواز کنیم” به ۲۰ مقصد، پرواز دارد و جز چند ایرلاین برتر ایران محسوب می‌شود. با خرید بلیط هواپیما آتا برای تور کیش می‌توانید سفری راحت را پیش‌رو داشته باشید.

قشم ایر

این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۲ شروع کرد و در حال حاضر با ۲۰ ناوگان به ۲۲ مقصد پرواز دارد.

قشم ایر پروازهایی به عتبات عالیات هم انجام می‌دهد.

 

شرکت‌های هواپیمایی معراج، آسمان، معراج، قشم ایر، ایرتور و تابان هم پروازی‌هایی به مقصد کیش دارند.

برای تابستان خودتان برنامه ریخته‌اید؟ اگر در گرمای تابستان هوس تفریح‌هات هیجان‌انگیز و آب‌بازی کرده‌اید؛ با آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید و تور کیش خود را رزرو کنید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید