بهترین فصل سفر به دبی چه زمانی است؟

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 30 مه 2021
Loading...

در فصل زمستان هم می‌توان از آفتاب لذت‌بخش ساحل و تفریحات آبی لذت برد، به شرط آنکه مقصد را درست انتخاب کنید و دبی  دقیقا همان مکان رویایی ست که در زمستان سرد و برفی به شما بهشتی گرم و آفتابی را هدیه می‌دهد. با ما همراه شوید تا با بهترین فصل سفر به دبی و جاذبه‌های لوکس آن آشنایتان کنیم.

داشتن زمستان‌های آفتابی در کنار جاذبه‌های لوکس و منحصربه‌فرد از دیگر مزیت‌هایی ست که تور دبی را در میان پرطرفدارترین تورهای گردشگری در نیمه دوم سال قرار می‌دهد. اما این مقصد جذاب در بهار و تابستان هم طرفداران خود را دارد. در این مطلب آب و هوای دبی را مورد بررسی قرار داده و به شما خواهیم گفت که بهترین فصل سفر به دبی چه زمانی است؟

سفر به دبی در بهار

دبی در منطقه خشک و بیابانی قرار گرفته است بنابراین نمی‌توان انتظار بهارهای پر از شکوفه را در این کشور داشت؛ اما این دلیلی بر کم رونق بودن سفر و گردشگری در فصل بهار نیست.

بین ماه‌های اسفند تا اواخر اردیبهشت آب و هوای دبی معتدل بوده و می‌توان این زمان را در لیست بهترین فصل سفر به دبی قرار داد.

گشت و گذار در مراکز خرید، ماشین سواری با اتومبیل‌های لوکس در اتوبان‌های دبی، قدم زدن در کنار سواحل بدون نور شدید آفتاب، انواع تفریحات آبی مهیج، تجربه اسپا در محیطی لوکس، گشت با کشتی‌های کروز و … انواع تفریحاتی هستند که در بهار می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

با شروع ماه خرداد دبی وارد فصل گرم‌تر خود شده و بدین ترتیب از تعداد گردشگران نیز کاسته می‌شود. با این همچنان استفاده از تفریحات امکان‌پذیر می‌باشد.

سفر به دبی در تابستان

تابستان‌های دبی داغ و سوزان هستند اما حتی گرمای طبیعی هوا هم مانعی برای برگزاری تورهای گردشگری در این سرزمین به اصطلاح عجایب نمی‌شود.

شاید در فصل تابستان قدم زدن در خیابان‌های دبی کمی طاقت فرسا به نظر آید اما تمامی مراکز خرید و هتل‌های آن به سیستم سرمایشی مجهز بوده و این منطقه بیابانی را برای گردشگران به بهشت تبدیل می‌کنند.

حتی پیست اسکی دبی نیز در فصل تابستان فعال بوده و پذیرای گردشگران می‌باشد. همچنین پارک‌های آبی، پارک‌ها موضوعی و دیگر جاذبه‌های دبی در تابستان در دسترس هستند.

با سفر به دبی در این فصل می‌توانید از تفریحات شبانه لذت ببرید. هرچند که نمی‌توان تابستان را در لیست بهترین فصل سفر به دبی قرار داد اما خلوت بودن مراکز خرید و پایین آمدن قیمت بلیط هواپیما و هتل از مزیت‌های سفر به دبی در تابستان به شمار می‌روند.

سفر به دبی در پاییز

پاییز را بدون هیچ تردیدی می‌توان در بین لیست بهترین فصل سفر به دبی قرار داد. با شروع این فصل از گرمای هوا کاسته شده و بی خبر از باران‌ و سرما همه چیز محیای سفری دلپذیر می‌شود.

بیشتر جشنواره‌ها و فستیوال‌های خرید دبی در پاییز برگزار می‌شود. از این رو گردشگران می‌توانند در مراکز خرید قدم زده و خریدی عالی را از بهترین برندهای دنیا تجربه کنند.

علاوه بر خرید انواع تفریحات ساحلی مانند فلای برد، جت اسکی، پاراگلایدر و…، دوچرخه سواری و بازدید از جاذبه‌های دیگر مانند پارک‌های موضوعی، سرزمین بازی و … از دیگر تفریحات تور دبی در فصل پاییز هستند.

با اتمام فصل گرما، رفته رفته تعداد گردشگران تور دبی افزایش پیدا کرده و طبیعتاً قیمت بلیط هواپیما و هتل نیز نسبت به فصل تابستان روند صعودی دارد.

سفر به دبی در زمستان

دمای هوای دبی در زمستان بین ۹ تا ۲۲ درجه سانتی‌گراد است. از این رو بسیاری زمستان را بهترین فصل سفر به دبی می‌دانند. در این فصل برخلاف بیشتر نقاط دنیا نه تنها از بارش برف و باران خبری نیست بلکه همه چیز بی‌نهایت رؤیایی و زیبا به نظر می‌رسد.

بنابراین گردشگرانی که از برف و سرما فراری هستند می‌توانند دبی را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کرده و از قدم زدن در خیابان‌های دبی، سافاری در صحرا با ماشین‌های لوکس و دیگر تفریحات ماجراجویانه لذت ببرند.

با سفر به دبی در زمستان از آفتاب سوزان در امان خواهید بود و می‌توانید در پارک‌های ساحلی این شیخ نشین، قایق‌سواری، شاتل، بنانا، غواصی، پاراسیلینگ و ده‌ها تفریح مهیج آبی دیگر را تجربه کنید.

البته فراموش نکنید که زمستان از فصل‌های شلوغ گردشگری در دبی است بنابراین رزرو هتل و بلیط را در اولویت قرار دهید.

بهترین فصل سفر به دبی

 دبی در بیشتر فصل‌های سال میزبان گردشگران از سراسر دنیا می‌باشد؛ اما در حالت کلی می‌توان اواخر تابستان و اوایل بهار ارزان‌ترین و پاییز و زمستان را بهترین فصل سفر به دبی دانست.

با این توصیف اگر می‌خواهید سفری مقرون‌به‌صرفه به دبی داشته باشید، تابستان بهترین زمان برای شما می‌باشد و اگر لذت بردن از لحظه لحظه سفر و تجربه تمام تفریحات آبی و لوکس دبی هدف شماست، نیمه دوم سال شما را به هدفتان می‌رساند.

قبل از تصمیم‌گیری برای سفر به دبی لازم به یادآوری است که این شیخ نشین منطقه‌ای مسلمان است و ماه رمضان در آن مقدس شمرده شده و بسیار اهمیت دارد. در این ماه بسیاری از رستوران‌ها و مراکز تفریح در طول روز و تا زمان افطار تعطیل هستند.

جهت دریافت ویزای دبی و رزرو تور دبی با همکاران ما در واحد تور در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

چگونه ویزای دبی بگیریم؟

هر آنچه که باید درباره قیمت تور دبی بدانید

چگونه از اعتبار ویزای دبی مطمئن شویم؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید