سفر است و خرید سوغاتی! اصلا سفر بدون سوغاتی معنا ندارد؛ حتی اگر به مالدیو سفر کرده باشید، باز هم باید چیزی به عنوان یادگاری یا سوغاتی با خود به خانه ببرید. برای آشنایی با بهترین مراکز خرید مالدیو برای گشت و گذار یا خرید سوغاتی، این مقاله آژانس گردشگری ستاره ونک مخصوص شما است. ما در این مقاله مورد از فروشگاه‌ها و مراکز خرید مالدیو که محبوبیت زیادی دارند را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. با ما تا انتهای این نوشته همراه باشید.

بهترین مراکز خرید در مالدیو را بشناسید

شاید نتوان مالدیو را بهشت خرید و مراکز خرید دنیا دانست اما این کشور جزیره‌ای زیبا با فرهنگ خاص بومیان خود، جایی عالی برای خرید سوغاتی‌های منحصر به فرد است که بعدها شما را به یاد سفر شگفت‌انگیزتان به مالدیو خواهد انداخت. (خرید تور مالدیو)

به همین دلیل خوب است که حداقل یک روز از برنامه سفرتان را به خرید و گشت و گذار در مراکز خرید جزایر مالدیو اختصاص دهید و کمی با صنایع دستی و سوغاتی‌های این کشور آشنا شوید.

شما می‌توانید در ماله و سایر جزایر مالدیو، همه نوع مرکز خرید را پیدا کنید؛ از بازارهای محلی خیابانی تا بوتیک‌های سطح بالا و پاساژهایی که برترین برندهای دنیا را به فروش می‌رسانند.

قطعا این مراکز خرید در مقیاس کوچک و برای خریدهای دم دستی، شما را برآورده و مهم‌تر از آن، شما را با زندگی مالدیو آشنا خواهد کرد.

اگر اهل خرید هستید و دوست دارید از کشورهایی که سفر می‌کنید، حداقل یک یادگاری داشته باشید، حتما باید به سوغاتی فروشی‌های محلی سری بزنید.

خوشبختانه مراکز خرید خوبی در مالدیو، به خصوص در ماله، وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها از یادگاری‌های این کشور تا لباس و انواع لوازم الکترونیک را پیدا کنید.

موارد زیر از معروف‌ترین مراکز خرید مالدیو محسوب می‌شوند که گردشگران معمولا ترجیح می‌دهند برای خرید سوغاتی به آن‌ها سر بزنند.

بازار محلی ماله

بدون شک بازار محلی ماله یکی از هیجان‌انگیزترین و بهترین مراکز خرید مالدیو محسوب می‌شود. این بازار، از بزرگترین بازارهای خیابانی و محبوب‌ترین مراکز خرید محلی مالدیو است.

بازار محلی ماله در ساحل شمالی این کشور قرار دارد و یکی از مراکزی است که گردشگران و محلی‌ها حتما از آن بازدید می‌کنند. این مرکز خرید خیابانی جذاب با بی‌شمار غرفه، جایی ایده‌آل برای خرید سوغاتی و صنایع دستی محلی است و اگر می خواهید هدیه‌ای تماما محلی برای دوستانتان بخرید، خوب است که به این مرکز خرید در مالدیو سر بزنید.

یادتان باشد که اگر به بازار محلی ماله رفتید، امتحان کردن غذاهای خیابانی را فراموش نکنید.

ساعات کار بازار محلی ماله: از ۸ صبح تا ۱۱ شب

آدرس: Higun، ماله، مالدیو

چه چیزی از بازار محلی ماله بخریم؟

این بازار جایی مناسب برای خرید انواع شیرینی‌های بسته‌بندی شده، ترشی‌های محلی، انواع سوغاتی و صنایع دستی مانند قایق‌های مینیاتوری، صندل‌هایی از نخل و ابزارهای دکوراتیو ساخته شده از صدف، شیر و نارگیل تازه.

بازار جزیره

بازار جزیره برای کسانی که عاشق خرید در مراکز مدرن هستند، گزینه‌ای فوق‌العاده محسوب می‌شود. بازار جزیره یکی دیگر از مراکز خرید مالدیو است که نمادی از سبک زندگی در این کشور اما به روش شیک و مدرن محسوب می‌شود.

شما می‌توانید با مراجعه به این بازار بزرگ، از صنایع ارزشمند و هنری صنعتگران محلی هم بازدید کنید. معمولا صنعتگران محصولات خود را در قالب اکسسوری‌های منزل مانند کوسن یا اکسسوری‌های شخصی مانند شانه، در طرح‌های زیبا و غیرقابل وصف عرضه می‌کنند.

در واقع بازار جزیره از مراکز خرید جزایر مالدیو است که اگر می‌خواهید سوغاتی منحصربه‌فرد و یادگاری بسیار خاص برای عزیزانتان ببرید، باید حتما به آن سر بزنید.

ساعات کار بازار جزیره: ۱۰ صبح تا ۶ عصر و در جمعه‌ها ۴ عصر تا ۶ عصر

آدرس: ام. کاریشما، سطح یک، خیابان فاریدهی، ماگو، ماله

چه چیزی از بازار جزیره بخریم؟

جواهرات دست‌ساز، روسری، مکرومه، غذاهای محلی

بیشتر بخوانید …

بهترین  مقاصد گردشگری مالدیو در فصل بهار (مقاصد گردشگری مالدیو در فصل بهار)

سنترو مال

سنترو مال یکی دیگر از مراکز خرید مالدیو و نماد تجمل و زرق و برق در این کشور است. اگر دوست دارید در سفر به مراکز عرضه برندهای لوکس سر بزنید و در میانه خرید برای استراحت به رستوران‌های لوکس و شیک بروید، حتما گزینه سنترو  مال را در برنامه بازدیدتان جا بدهید.

بیش از سی فروشگاه عرضه محصولات برندهای معتبر در سنترو مال دور هم جمع شده‌اند و از این مرکز خرید، جایی ایده‌آل برای برندبازها ساخته‌اند.

ضمن اینکه رستوران‌های سنترو مال هم در سطح جهانی هستند و فضایی شبیه به غذاخوری‌های منهتن را به ذهن گردشگران متبادر می‌کنند. به نظر بسیاری از کاربران، سنترو مال شیک‌ترین گزینه در میان مراکز خرید مالدیو است.

ساعات کار سنترو مال: ۷ صبح تا ۱۲ شب

آدرس: هولهوماله، مالدیو

چه چیزی از سنترو مال بخریم؟

پوشاک و لوازم خانگی

له کیوت (Le cute)

له کیوت، یکی دیگر از مراکز خرید مالدیو است که به فروش محصولات آرایشی، به ویژه عطرها اختصاص دارد. می‌توان له کیوت را از معروف‌ترین مراکز خرید در مالدیو دانست که در اصل خرده‌فرویش‌های آرایشی و بهداشتی است.

شما می‌توانید در له کیوت انواع محصولات آرایشی، مراقبت از پوست و محصولات گیاهی ارگانیک را پیدا کنید.

ساعات کار له کیوت : ۹:۳۰ صبح تا ۱۱ شب و ۴ بعدازظهر تا ۱۱ شب در جمعه‌ها

آدرس: جاده ماجیدهی ماگو، ماله

چه چیزی از له کیوت بخریم؟

عطرها بهترین چیزی هستند که می‌توانید برای خرید در له کیوت پیدا کنید.

ماجیدهی ماگو

ماجبدهی ماگو یکی دیگر از معروف‌ترین مراکز خرید مالدیو است که در قلب شهر ماله قرار دارد. ماجیدهی ماگو بازاری خیابانی است که در آن می‌توانید همه‌چیز پیدا کنید؛ از پوشاک تا لوازم جانبی و کالاهای الکترونیکی از کالاهایی هستند که می‌توان در ماجیدهی ماگو پیدا کرد و خرید.

ماجید هی ماگو به در دسترس بودن همه چیز معروف است. چیزی نیست که نتوانید در این مرکز خرید مالدیو پیدا کنید و اگر به چانه زدن علاقه دارید، ماجید هی ماگو و فروشندگان آن، مخصوص شما هستند! شما می‌توانید هنگام خرید در این بازار سر قیمت‌ها با فروشندگان چانه بزنید و کالاهای مختلف را با قیمت‌های عالی پیدا کنید.

غذاخوری‌های شگفت‌انگیز ماجیدهی ماگو، محل خوبی برای استراحت میانه خرید هستند و شما می‌توانید در آن‌ها انواع غذاهای محلی را تست کنید.

ساعات کار ماجیدهی ماگو: ۹ صبح تا ۱۱ شب

آدرس: جاده ماجیدهی ماگو، ماله

چه چیزی از ماجیدهی ماگو بخریم؟

لوازم آرایشی محلی، جواهرات محلی، ماهی خشک و ماهی‌های دودی کنسرو شده.

بیشتر بخوانید …

راهنمای سفر به مالدیو جامع و کامل

مرکز تجارت STO

مرکز تجارت STO مرکز خرید نسبتا مدرنی در مالدیو محسوب می‌شود. این گزینه از مراکز خرید مالدیو در سه طبقه ساخته شده است و طبقه اول به تفریحات مخصوص خانوار اختصاص دارد.

طبقه دوم و سوم، جایی ایده‌آل برای خرید سوغات است و مناسب کسانی است که می‌خواهند یادگاری از این کشور به خانه ببرند.

مرکز تجارت STO هر روز شاهد رفت و آمد گردشگران زیادی است و از بهترین مراکز خرید مالدیو محسوب می‌شود و اگر نمی‌خواهید به مراکز خرید زیادی بروید، خوب است که این مرکز خرید را انتخاب کنید.

ساعات کار مرکز تجارت STO 8:30 صبح تا ۱۰ شب

آدرس: ارکید مگو، ماله

چه چیزی از مرکز تجارت STO بخریم؟

یادگاری‌های محلی، صنایع دستی و وسایل الکترونیک

چاندهانی ماگو

چاندهانی ماگو یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید مالدیو است. شما می‌توانید در این مرکز خرید مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از صنایع دستی محلی و کالاهای خارجی را ببینید و درصورت علاقه به عنوان سوغاتی بخرید و با خود به خانه ببرید.

محصولاتی که در چاندهانی ماگو به فروش می‌رسند، عموما از سنگاپور وارد مالدیو می‌شوند، به همین دلیل محلی‌ها به چاندهانی ماگو بازار سنگاپور هم می‌گویند.

ساعات کار چاندهانی ماگو: ۹ صبح تا ۱۱ شب

آدرس: ماله آتول شمالی، مالدیو

چه چیزی از چاندهانی ماگو بخریم؟

Thudu Kona (تشکی مخصوص با طرح‌های هندسی که با الیاف خاص محلی بافته می‌شود)، قایق‌های مینیاتوری چوبی

بیشتر بخوانید …

لوکس‌ترین هتل های مالدیو کدامند؟

سوغاتی فروشی آنگولو

همانطور که از اسم سوغا‌ت‌فروشی آنگولو برمی‌آید با یکی از مراکز خرید مالدیو طرف هستید که مخصوص خرید سوغات و یادگاری‌های منحصربه‌فرد این کشور است.

به عقیده بسیاری از بازدیدکنندگان، سوغات فروشی آنگولو بهترین مرکز خرید برای پیدا کردن سوغاتی‌های مخصوص مالدیو است.

این فروشگاه نسبتا کوچک اما معروف در سواحل ماهه در جزیره مافوشی قرار دارد و اجناس عرضه شد در آن، همگی از کالاهای عجیب و هنری این کشور هستند.

برخورد مهربان و دوستانه فروشندگان با گردشگران به این مرکز خرید محبوبیت زیادی داده است. شما می‌توانید در سوغاتی فروشی آنگولو هر چیز عجیب مانند جاکلیدی‌ با طرح‌های عجیب و غریب، کیف، پیراهن، مگنت یخچال و انواع چای را پیدا کنید.

اگر مافوشی یکی از مقاصد شما در مالدیو است، حتما باید به این فروشگاه معروف سر بزنید.

ساعات کار سوغات فروش آنگولو: ۱۰ صبح تا ۹ شب

آدرس: جزیره مافوشی، ماله آتول جنوبی، مالدیو

چه چیزی از سوغاتی فروشی آنگولو بخریم؟

جاکلیدی، کیف، پیراهن، مگنت و سایر سوغاتی‌های مخصوص مالدیو

نالا بوتیک

در میان مراکز خرید مالدیو، نالا بوتیک به فروش انواع لباس و اکسسوری‌های شبک و گران‌قیمت مشهور است. اگر شما هم طرفدار چنین خریدهایی هستید، حتما نالا بوتیک و اجناسی که در آن عرضه می‌شود، می‌تواند شما را راضی کند و سر ذوق بیاورد.

نالا بوتیک از مراکز خرید محبوب برای کادو و لباس در مالدیو محسوب می‌شود که در استراحتگاه کرومبا واقع شده است. شما می‌توانید در این مرکز خرید هر چیزی، از لباس‌های بچه‌گانه تا لباس‌های زنانه و.. را پیدا کنید.

اجناس عرضه شده در این مرکز خرید آنقدر تنوع دارد که هر طیف سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد.

ساعات کار نالا بوتیک: ۸:۳۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس: کرومبا، ماله آتول شمالی، ویهامانفوشی

چه چیزی از مرکز خرید نالا بوتیک بخریم؟

لباس‌های شیک ساحلی، روغن نارگیل و زیورآلات با طراحی‌های مخصوص محلی

برای مشاهده قیمت و خرید تور مالدیو از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور مالدیو

فروشگاه محصولات هنری اوالی

فروشگاه هنری اوالی (oevaali) در سال ۲۰۱۵ توسط دو خواهر، رانیا و رایا منصور تاسیس شد. این دو خواهر با تاسیس این فروشگاه قصد داشتند تا فرهنگ و میراث مالدیو را از طریق هنر به گردشگران معرفی کنند.

می‌توان این فروشگاه را از معروف‌ترین مراکز خرید مالدیو برای دوست‌داران سوغاتی‌های هنری دانست که می‌توانید در آن، طیف وسیعی از آثار هنری مانند نقاشی و مجسمه را پیدا کنید.

۱۰۰درصد محصولات این فروشگاه محصول هنر هنرمندان مالدیو است و همگی آن‌ها منعکس‌کننده سبک زندگی و هنر محلی این کشور هستند. با گردش در این فروشگاه می‌توانید محصولاتی منحصربه‌فرد به عنوان سوغاتی برای عزیزانتان بخرید.

ساعات کاری فروشگاه محصولات هنری اوالی: ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر

آدرس: ماله، جزیره ماگو، گاتو گیری

چه چیزی از فروشگاه اوالی بخریم؟

نقاشی، صنایع دستی ساخته شده با پوسته نارگیل، مجسمه.

بیشتر بخوانید …

برترین هتل‌های ۵ ستاره مالدیو

فرودگاه بین‌المللی ماله

اگر آنقدر استراحت در سواحل مالدیو به شما خوش گذشت که فرصت گشت‌زنی در شهر و سر زدن به مراکز خرید را نداشتید، زمان معطلی در فرودگاه فرصت خوبی برای خرید لحظه آخر محسوب می‌شود.

شما می‌توانید به فروشگاه‌های فرودگاه به عنوان یکی دیگر از مراکز خرید مالدیو نگاه کنید که به خاطر معافیت از عوارض گمرکی و مالیات، از شگفت‌انگیزترین فروشگاه‌های این کشور هستند.

بسیاری از گردشگران به خاطر قیمت مناسب و در دسترس بودن همه‌چیز، این فروشگاه‌ها را برای خرید سوغات انتخاب می‌کنند و اغلب هم نتیجه کار خوب از آب درمی‌آید.

ساعات کاری: شبانه‌روزی و هفت روز هفته

آدرس: فرودگاه بین‌المللی ماله

چه چیزی از فروشگاه فرودگاه بخریم؟

محصولات لاکی، سارونگ‌های مالدیو، صنایع دستی ساخته شده با پوست نارگیل، جواهرات سنتی

سوالات متداول

ارزان‌ترین فصل در مالدیو چه زمانی است؟

از ماه می تا نوامبر ارزان‌ترین ماه‌های مالدیو محسوب می‌شوند و قیمت‌ها در این بازه زمانی، نسبت به ماه‌های دیگر، در سطح پایین‌تری قرار دارند.

کدام جزیره‌های مالدیو فروشگاه و مرکز خرید دارند؟

تقریبا همه جزایر مالدیو، مراکز خرید محلی دارند اما اکثر مراکز خرید مالدیو در ماله و هولوماله تجمع پیدا کرده‌اند.

کدام مراکز خرید مالدیو در شهر ماله از بهترین‌ مراکز خرید این کشور هستند؟

بازار ماهی ماله، بازار محلی ماله، سنترو مال، گالری هنر ماله، فروشگاه هنری اوالی، مرکز خرید STO، بازار جزیره و مر اسکیوبا کانسبت از معروف‌ترین مراکز خرید ماله هستند.

برای مشاهده قیمت و خرید تور مالدیو از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور مالدیو
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید