آیا تصمیم دارید یک سفر شگفت‌انگیز به مالدیو برای خود رقم بزنید؟ حتی اگر هنوز هم برای سفر به جزیره شگفتی‌ها و رزرو تور مالدیو دودل هستید، بهتر است نگاهی به هتل آرنا بیچ مالدیو بیاندازید تا عزم خود را برای خلق سفر رویایی جذب کنید.

سفر رفتن در هر زمانی از سال جذاب است و خاطرات فراموش‌نشدنی را در ذهن گردشگران رقم میزند. با این حال، گاهی اوقات سفرهایی که می‌رویم به اندازه‌ای دل‌نشین و شیرین هستند که دوست داریم خاطرات آن‌ها را بارها و بارها مرور کنیم و کوله‌بار خاطرات و تجربیات خود را برای دوستان و آشنایان بگشاییم. سفر به جزیره مالدیو نیز یکی از همین تجربه‌های باورنکردنی است که تا زمانی که آن را تجربه نکرده باشید، شیرینی آن را عمیقاً حس نمی‌کنید.

مالدیو سرزمین اسرارانگیز

جذابیت فراوان و آرامش عجیب این جزیره دوست‌داشتنی باعث شده است تا گردشگران بسیاری در زمان‌های مختلف سال، با انتخاب تور مالدیو راهی این جزیره اسرارآمیز شوند. همین عامل سبب شده است تا هتل‌های گوناگونی با امکانات مختلف و سرگرم‌کننده در گوشه و کنار مالدیو ساخته شده باشد و مأمنی آرام برای شناور شدن در موج خاطرات زیبا شوند. هتل آرنا بیچ مالدیو یکی از صدها هتل موجود در جزیره مالدیو است که با امکانات لوکس و ظاهر فاخر خود، به نگینی در این جزیره گرم و دلپذیر تبدیل شده است.

اگر دوست دارید در سفر بعدی خود به مالدیو خاطره‌ای باورنکردنی برای خود خلق کنید، بهتر است بدون تعلل هتل ساحلی آرنا بیچ مالدیو را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی کوتاهی از این هتل لوکس می‌پردازیم تا خیال شما را از اقامتی راحت در این هتل راحت کنیم.

راهنمای سفر به کشور مالدیو

مشخصات آرنا بیچ هتل

آرام، لوکس، دنج با امکانات فاخر! شاید این کلمات ساده‌ترین توصیف‌هایی باشد که می‌توان از این هتل بی‌نظیر انجام داد. هتل آرنا بیچ مالدیو، بنایی باشکوه و هفت‌طبقه در ساحل زیبای جزیره خصوصی مائوفوشی است که مناظر باشکوه و خارق‌العاده‌ای را از تالاب و آب‌های فیروزه‌ای که تا دل اقیانوس هند کشیده شده است، به رخ می‌کشد. تنها کافی است از اتاق‌های مجلل خود در این هتل شگفت‌انگیز خارج شوید و با قدم گذاشتن بر روی شن‌های ساحل خصوصی آن، آرامش را در عمق وجود خود لمس کنید.

موقعیت هتل

اگر تا به حال لذت اقامت در یک جزیره خصوصی را نداشته‌اید؛ خود را ناراحت نکنید. با رزرو تور مالدیو و انتخاب هتل آرنا بیچ مالدیو می‌توانید تجربه اقامت در یکی از بهترین و زیباترین جزایر خصوصی دنیا را داشته باشید. این هتل در یکی از بهترین قسمت‌های مائوفوشی، یکی از جزایر خصوصی مالدیو واقع شده است که درست در کنار دریا و ساحل مائوفوشی، منطقه‌ای آرام و دنج را برای میهمانان خود فراهم آورده است. مائوفوشی، بخشی از جزیره ماله آتول جنوبی است که در فاصله ۱۴ کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی ولانا قرار دارد.

برای رسیدن به مائوفوشی دوست‌داشتنی و هتل آرنا بیچ مالدیو، کافی است از طریق قایق‌های تندرو (حدود ۳۰ دقیقه‌ای) یا قایق‌های معمولی برنامه‌ریزی شده، خود را از فرودگاه به این جزیره برسانید. از قسمت‌های جذاب این جزیره بکر می‌توان به صخره‌های مرجانی، نقطه ایمن برای غواصی، ساحل‌های شنی زیبا، استراحتگاه‌های لوکس و دیگر جاذبه‌های گردشگری اشاره کرد.

امکانات هتل

آیا تا به حال، تجربه شنا کردن در استخری بر بالای ارتفاعات با منظره خیره‌کننده از اقیانوس را داشته‌اید؟ استخر جذاب هتل آرنا بیچ بر فراز ساختمان باشکوه آن و در تراسی در بالای پشت‌بام آن قرار گرفته است تا چشم‌اندازی کامل از جزیره، خلیج فیروزه‌ای رنگ و اقیانوس لاجوردی رنگ را در برابر دیدگان شما قرار دهد. از دیگر امکانات هتل می‌توان به اسپا و خدمات سلامتی آن‌ها اشاره کرد. ماساژ بدن، اسپا درمانی با عطرهای باستانی و اسپا درمانی با خدمات پزشکی از بخش‌های مهیج این هتل دوست‌داشتنی است.

ترانسفر آسان به جزیره با قایق تندرو و کشتی از خدمات هتل آرنا بیچ مالدیو است. میهمانان هتل، سه روز پیش از اقامت خود در هتل، شیوه ترانسفر موردعلاقه خود را به مسئولان هتل گزارش می‌دهند و بر اساس آن، هتل برای همراهی میهمانان اقدام می‌کند. ترانسفر به هتل به صورت ترانسفر با قایق تندرو شاتل، قایق تندرو خصوصی و کشتی عمومی است.

بهترین هتل‌ها برای اقامت در مالدیو کدامند؟

اتاق‌های هتل

هتل آرنا بیچ مالدیو با برخورداری از پنجاه اتاق اقامتی لوکس با امکانات کامل در کنار چشم‌اندازی خیره‌کننده از طبیعت بکر مقابل آن، یکی از لوکس‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین هتل‌های مالدیو برای اقامتی فراموش‌نشدنی است. اتاق‌های دابل لوکس هتل آرنا بیچ به همراه بالکن دل‌انگیز خود، منظره‌ای دل‌نشین از شهر پر از نارگیل را در برابر دیدگان میهمانان خود قرار می‌دهد که با وزش نسیم، شروع به حرکت و خلق منظره‌ای دیدنی می‌کنند. اگر دوست دارید که چشم‌اندازی خیره‌کننده از تالاب فیروزه‌ای رنگ اطراف این جزیره را در قاب پنجره اتاق خود ببینید، بهتر است اتاق‌های دو لوکس هتل آرنا بیچ را انتخاب کنید. اتاق‌های سوپر لوکس و گرند دلوکس هتل آرنا نیز از دیگر واحدهای اقامتی این هتل باشکوه هستند که تجربیات بی‌نظیری از یک اقامت خصوصی را در خاطرات ثبت می‌کنند.

اتاق سوپر لوکس این هتل فضایی بزرگ و لوکس همچون نام خود را برای میهمانان عزیز خود فراهم می‌کند. آخرین طبقه از هتل آرنا بیچ به خاص‌ترین اتاق این هتل، یعنی اتاق‌های گرند دلوکس اختصاص دارد که با طراحی لوکس خود و فراهم آوردن فضایی بی‌نظیر، لحظات خصوصی شما را نیز رنگ و بویی دیگر می‌بخشد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اتاق‌ها یا امکانات هتل آرنا بیچ مالدیو به سایت این هتل مراجعه کنید.

ورزش/سرگرمی

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های اقامت در سواحل خصوصی مالدیو، این است که تنها در سواحل اختصاصی شما امکان پوشیدن مایو را خواهید داشت. از این رو، با اقامت در هتل ساحلی آرنا بیچ مالدیو می‌توانید با خیالی آسوده در سواحل اختصاصی آن قدم بزنید و از گرمای آفتاب و شنا کردن در آب‌های فیروزه‌ای آن لذت ببرید. اگر از طرفداران تفریحات دریایی هستید، هتل آرنا بیچ مالدیو، تفریحات متنوعی را در این بخش برای شما در نظر گرفته است. غواصی، ماهیگیری، تماشای شنای دلفین‌ها و شنا کردن همراه با ماهیان ازجمله تفریحات آبی دوست‌داشتنی در کنار سواحل این هتل ساحلی است. از دیگر تفریحات آبی دوست‌داشتنی این هتل می‌توان به سرویس‌های رفت‌وبرگشت بیست‌وچهار ساعته و رایگان برای رسیدن به بار شناوری که خارج از جزیره و در داخل آب‌های اقیانوس قرار دارد، اشاره کرد.

تفریحات دریایی

تفریحات هیجان‌انگیز در هتل ساحلی آرنا پایانی ندارد. اگر به دنبال خاطرات باورنکردنی هستید می‌توانید به ماجراجویی نیم روزه و تماشای غروب با کشتی کروز بروید. البته فراموش نکنید می‌توانید در شب هم به ماهیگیری بروید و تجربه صید ماهیان اقیانوسی را به دست آورید. می‌توانید به یک پیک‌نیک جذاب در یکی از جزایر محلی بروید و طعم یک باربیکیو عالی را برای وعده غذایی خود بچشید. یا با یک زیردریایی به تماشای مناظر زیر دریا یا برای تماشای کوسه‌های بروید.

اگر دوست داشته باشید می‌توانید در کنار تفریحات آبی، از بازی کردن بیلیارد، اسنوکر، بازی‌های تخته‌ای، موج‌سواری بر روی موج‌های دریا، والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، دوچرخه‌سواری و قایق‌رانی لذت ببرید.

مالدیو کجاست؟

پذیرایی و غذا

برای صرف صبحانه می‌توانید به طبقه همکف و در ساحل مجاور هتل آرنا بیچ بروید و با انواع خوراکی‌های دوست‌داشتنی بر روی میزهای بزرگ صبح دل‌انگیز خود را آغاز کنید. انواع میوه‌های تازه، آبمیوه‌های تازه، قهوه معطر و چای اصیل همراه با کامل‌ترین منوی صبحانه بخشی از شگفتی‌های هتل آرنا بیچ برای شروع یک صبح خاطره‌انگیز در این جزیره است. رستوران کوکو گریل تجربه خوردن لذت‌بخش از منحصربه‌فردترین غذاهای لذیذ غربی و مالدیوی را برای میهمانان هتل آرنا بیچ مالدیو فراهم می‌کند. انواع همبرگر، پیتزا، اسپاگتی و موکتل‌های دست‌ساز فوق‌العاده بخشی از تنوع بی‌نظیر و خوشمزه منوی رستورانی هتل آرنا بیچ است.

علاوه بر این، اگر دوست دارید تا تجربه یک شام رمانتیک در میان ساحل شنی سفیدرنگ با منظره دریای لاجوردی مسحورکننده را داشته باشید، می‌توانید با پرداخت کمی هزینه بیشتر در کنار غذا خود، زیر آسمان ستاره‌ای، خاطره‌ای جذاب و سحرآمیز را برای خود خلق کنید.

رزرو آنلاین آرنا بیچ هتل مالدیو در ستاره ونک

سفر به یک جزیره خصوصی و گذراندن یک تعطیلات آرامش‌بخش در یکی از خاص‌ترین و زیباترین بخش‌های دنیا، آرزو هر فردی است. تور مالدیو با تمامی شگفتی‌های خود فرصتی ارزشمند برای خاطره سازی و رهایی از استرس‌ها و روزمرگی است. با رزرو آنلاین آرنا بیچ هتل مالدیو در ستاره ونک می‌توانید با آرامش کوله‌بار سفر خود را ببندید و از همین حالا غرق در رویاهای خود شوید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
سارا احمدی
کارشناس گردشگری،لیسانس روانشناسی، عاشق طبیعت گردی و مطالعه

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید