هتل 9 ستاره ایران

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 26 نوامبر 2023
Loading...

بدون شک تا بحال در مورد تعداد ستاره‌های هتل‌ها مطالبی شنیده‌اید؛ معمولا بهترین هتل‌ها دارای ۵ ستاره هستند که از نظر جنبه‌های مختلف عمرانی،‌ امکانات و سرویس‌دهی از بالاترین استانداردهای جهانی برخوردار هستند. این سیستم درجه‌بندی هتل‌ها بر حسب ستاره یک سیستم قراردادی است و این امکان وجود دارد که با تغییراتی روبرو شود. شاید در مورد هتل ۷ ستاره در جهان یا هتل ۹ ستاره ایران خبرهایی شنیده باشید. آیا هتل ۹ ستاره واقعیت دارد؟ آیا همچین هتلی در ایران وجود دارد؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع پرداخته و با این هتل در ایران و امکانات و خدمات آن آشنا شویم.

هتل رکسان (نووتل سابق)؛ هتل ۹ ستاره ایران

هتل رکسان (نووتل سابق) در گروه هتل‌های اکور فرانسه قرار می‌گیرد و با سرمایه‌گذاری مستقیم این گروه ساخته شده است. این هتل را می‌توان اولین هتل فرودگاهی در ایران دانست که در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی واقع شده است. ساختمان این هتل ۱۱ طبقه دارد که از ۲۹۶ اتاق و ۳۶۱ تخت مدرن برخوردار است.

این هتل در مکانی پر از آرامش و به دور هیاهو و شلوغی شهر قرار گرفته و به جهت دسترسی راحت به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی محبوبیت بالایی در بین مسافران دارد. این هتل از امکانات و تجهیزات مدرن و مطابق با استانداردهای بین‌المللی برخوردار بوده و به همین دلیل به عنوان هتل ۹ ستاره ایران شناخته می‌شود.

اتاق‌های هتل رکسان (نووتل سابق) تهران

اتاق‌های هتل رکسان با سایر قسمت‌های این هتل هماهنگ بوده و از دیزاین و طراحی لوکس و مدرن برخوردار است. کلیه اتاق‌های این هتل طراحی شکیل و لوکس داشته و از بهترین امکانات در بالاترین سطح استانداردهای جهانی برخوردار است که شامل تخت خواب‌های راحت، پنجره‌های بزرگ و نورگیر، حمام، مبلمان لوکس و شکیل و غیره می‌شود.

تمام اتاق‌های این هتل در سه نوع طراحی مختلف در دسترس هستند. اتاق‌های دبل استاندارد در این هتل در حدود ۲۳ تا ۲۵ متر مربع مساحت داشته و از دیزاین جدید و مدرن،‌ جلو‌ه‌ای دلنواز برخوردار است که دارای یک تخت دو نفره استاندارد، حمام، سشوار، اینترنت وای فای، یخچال، تلویزیون و چای‌ساز در داخل اتاق است. امکانات اتاق‌های تویین استاندارد که دو تخت یک نفره بزرگ در آن‌ها قرار دارد، مشابه اتاق‌های دبل بوده و ساکنین در این اتاق‌ها می‌توانند به صورت رایگان از استخر، سونا و جکوزی هتل استفاده کنند.

نوع دیگر اتاق‌های هتل رکسان، اتاق‌های خانواده هستند که از یک اتاق دو نفره، یک تخت دو یا سه طبقه برای کودکان و یک کاناپه تخت خواب‌شو برخوردار هستند. این اتاق‌ها دارای تراس نیز هستند و همه امکانات اتاق‌های دبل و توئین در این اتاق نیز برای مسافران و میهمانان فراهم شده است.

امکانات هتل رکسان

یکی از مسائلی که باعث شده هتل رکسان به عنوان هتل ۹ ستاره ایران شناخته شود، امکانات رفاهی و تفریحی سطح بالایی است که برای آن در نظر گرفته شده است. استخر برای مهمانان مقیم هتل به صورت رایگان، پارکینگ، سونا، بانک، مرکز خرید، صندوق امانات، تلفن، اینترنت وای فای، کافی‌نت، خودپرداز، تبدیل ارز، اجاره ماشین، جکوزی،‌ ماهواره، شبکه پخش فیلم، خشکشویی و اتوشویی، سرویس تاکسی، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ،‌ آرایشگاه، پارک، کتابخانه،‌ امکان برقراری تماس بین‌المللی بدون نیاز به اپراتور و غیره از مهم‌ترین امکانات رفاهی و تفریحی این هتل محسوب می‌شود.

استخر این هتل برای رفع خستگی و استراحت بهترین گزینه به حساب می‌آید که میهمانان هتل می‌توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند. این هتل برای افرادی که قصد تغییر مقصد در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی دارند یا اینکه تمایل دارند برای یک مدت کوتاه در یک هتل مدرن و لوکس در نزدیکی فرودگاه اقامت داشته باشند، بهترین گزینه به حساب می‌آید. این هتل با امکانات و خدمات مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی و همچنین بکارگیری کارکنان مجرب و کارآزموده به عنوان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران شناخته می‌شود به طوری که نام هتل ۹ ستاره ایران را برای آن انتخاب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

۱۰ هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

رستوران ایرانی وادی

یکی از امکانات رفاهی هتل رکسان، رستوران ایرانی وادی است که طراحی بسیار زیبایی دارد. در این رستوران اشعار عطار را بر روی درهای چوبی حک کرده‌اند و نقاشی‌های سنتی بر روی درب‌های شیشه‌ای در پس‌زمینه آبی طراحی شده که فضا و محیطی آرام و دنج را به وجود آورده است. این رستوران بهترین غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را برای مهمانان سرو کرده و همه روز از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰ از میهمانان پذیرایی می‌کند.

سالن‌های همایش و کنفرانس

یکی دیگر از امکانات هتل ۹ ستاره ایران، یعنی هتل رکسان سالن‌های همایش و کنفرانس است. این هتل دارای ۷ سالن مختلف با بهترین امکانات و طراحی زیبا و لوکس به منظور برگزاری همایش‌ها و سمینارها است که تجهیزات و امکانات پیشرفته مطابق با استانداردهای روز دنیا بهره می‌برد.

رستوران بین‌المللی گالکسی

این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی در وعده‌های مختلف را ارائه می‌دهد. در تهیه و طبخ غذاهای این رستوران از سالم‌ترین و تازه‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. یکی از وعده‌های جذاب در این رستوران وعده صبحانه است که انواع میوه و سبزیجات، لبنیات متنوع و انواع نان برای مهمانان سرو می‌شود. منوی صبحانه در این رستوران جذاب شامل بوفه سرد و گرم، انواع نان و شیرینی، آب میوه تازه،‌ چای و دمنوش، قهوه و املت بار (Live Cooking) است که همه روز از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح به میهمانان خدمات‌رسانی می‌کند.

آدرس هتل رکسان

هتل رکسان تهران که به هتل ۹ ستاره ایران مشهور است در استان تهران، شهرستان ری، بخش فشافویه و در بزرگراه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی واقع شده است. این هتل روبروی ترمینال اصلی فرودگاه امام خمینی واقع شده و به صورت ۲۴ ساعته به مسافران خدمات ارائه می‌دهد.

قوانین هتل رکسان

اگر قصد اقامت در این هتل لوکس و درجه یک دارید، باید با یک سری از قوانین این هتل پیش از اقدام به رزرو آشنایی داشته باشید. این قوانین شامل موارد زیر است:

  • هزینه اقامت کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.
  • هزینه اقامت برای کودکان بالای ۶ سال کامل بوده و آن‌ها یک نفر اضافه محسوب می‌شوند.
  • خانم‌های مجرد با در دست داشتن مدارک هویتی معتبر مانند کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار می‌توانند پذیرش شده و در این هتل اقامت داشته باشند.

رزرو هتل رکسان

هزینه رزرو اتاق‌های هتل رکسان به عنوان هتل ۹ ستاره ایران در زمان‌های مختلف متفاوت است. همچنین هزینه این اتاق‌ها بسته به شرایط مختلف مانند توان مالی افراد، تعداد روزهای اقامت، تعداد نفرات همراه، سلیقه افراد و همچنین نوع اتاق نیز متفاوت خواهد بود. در صورت نیاز به اقامت در این هتل برای رزرو می‌توانید به سایت رسمی هتل مراجعه کرده یا از طریق سایت‌های معتبر ارائه دهنده خدمات رزرو هتل نسبت به این کار اقدام کنند.

جمع‌بندی

هتل‌ها بر اساس سطح خدماتی که به مسافران ارائه می‌دهند درجه‌بندی شده و بر این اساس ستاره دریافت می‌کنند. هتل‌های ۵ ستاره که در این درجه‌بندی در بالاترین سطح قرار دارند، بهترین خدمات و امکانات را مطابق با استانداردهای جهانی به مسافران ارائه می‌نمایند. هتل رکسان یا همان هتل نووتل سابق در تهران که به هتل ۹ ستاره ایران مشهور است یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ایران با امکانات و خدمات سطح بالا است که در روبروی ترمینال اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی واقع شده است. این هتل لقب اولین هتل فرودگاهی ایران را نیز به خود اختصاص داده و بهترین خدمات را به مسافران و مهمانان ارائه می‌کند.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
مطالعه و نوشتن همیشه از موضوعات مورد علاقه من بوده‌اند. در همین راستا چند سالی ست که در زمینه تولید محتوا در حوزه گردشگری فعال هستم. نوشتن درباره آداب و رسوم سرزمین‌های دور و توصیف جاذبه‌هایشان از کارهایی ست که هر نویسنده به خصوص من را به وجد می‌آورد.
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید