اسم هتل گرند مرکور پوکت را که در وب سایت بوکینگ جستجو کنید امتیاز بالای ۸٫۶ در بالای صفحه خودنمایی می‌کند. این امتیازی ست که گرند مرکور از مسافرانی که تجربه سفر به این هتل را داشته‌اند دریافت کرده است. برخورد صمیمانه همراه با احترام کارکنان، اتاق‌های بزرگ با امکانات عالی، نزدیکی به ساحل و سالن اسپا مجهز از دلایلی هستند که هتل گرند مرکور را در بین مسافران پوکت معروف کرده است.

جزیره پوکت به عنوان مقصدی لوکس در تایلند دارای اقامتگاه‌های ۴ یا ۵ ستاره می‌باشد که با بهترین امکانات از مسافران تور تایلند پذیرایی می‌کنند. هتل گرند مرکور نیز به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره این جزیره بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته و با داشتن فاصله بسیار کم با ساحل پاتونگ امکان دسترسی راحت به تفریحات آبی و ساحل جاذبه‌های پوکت را فراهم کرده است. در ادامه با امکانات هتل گرند مرکور پوکت آشنا می‌شویم.

معرفی هتل گرند مرکور در پوکت

ساحل پاتونگ از مناطق شلوغ و پرهیاهوی جزیره پوکت به شمار می‌رود. از این رو بسیاری از گردشگران این ساحل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. هتل گرند مرکور با قرارگرفتن در قلب ساحل پاتونگ پذیرای گردشگرانی ست که می‌خواهند اقامتی لوکس داشته و به تمامی جاذبه‌های گردشگری پوکت دسترسی داشته باشند. گرند مرکور معماری جذاب داشته و هنر و فرهنگ تایلندی را می‌توان در نما و تزیینات اتاق‌ها دید. مدیریت هتل برای برقراری ارتباط راحت با میهمانان از پرسنل چند زبانه استفاده کرده است. بدین ترتیب کارمندان به زبان‌های چینی، ژاپنی، فرانسوی و انگلیسی مسلط هستند. مرکز اسپا بزرگ و مجهز از دیگر امکانات ویژه هتل گرند مرکور به شمار می‌رود.

اتاق ها و سوئیت های گرند مرکور پوکت

گرند مرکور دارای ۳۰۰ اتاق و ۱۴ ویلا می‌باشد که هر یک با توجه به مساحت امکانات ویژه از جمله دسترسی اختصاصی به استخر، فضای مبله و غیره را به میهمانان خود ارائه می‌دهند. در ادامه با امکانات برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آشنا می‌شویم:

اتاق D Luxking با ۳۴ متر مربع مساحت، سرویس خواب بزرگ دو نفره و دسترسی به استخر، اتاق D lux با ۳۴ متر مربع مساحت، دو تختخواب یک نفره و دسترسی به استخر، سوئیت King Superior با ۶۲ مترمربع مساحت، اتاق نشیمن، فضای مبله و یک سرویس خواب بزرگ دو نفره، ویلای ۱۰۰ متری و اتاق‌های نرمال دو و یک تخته از انواع اتاق‌های هتل گرند مرکور هستند.

امکانات اتاق های گرند مرکور در پوکت

تمامی اتاق های هتل گرند مرکور پوکت رو به استخر بوده و چشم‌اندازی فوق‌العاده دارند سوئیت‌ها نیز دارای استخر اختصاصی بوده و اقامتی لوکس را پیشکش میهمانان می‌کنند. تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره، مینی بار، سشوار، سیستم هویه هوای مطبوع، میز کار در اتاق، دستگاه چای و قهوه ساز، یخچال، حمام با حوله و سایر وسایل بهداشتی، اتو و میز اتو و بطری آب از امکانات رایگان اتاق‌های هتل گرند مرکوری هستند. علاوه بر این میهمانان می‌توانند از اینترنت بیسیم رایگان در اتاق‌ها استفاده کنند. با وجود استفاده از به روزترین امکانات روز هتلی در اتاق‌ها بی دلیل نیست که گرند مرکوری امتیاز ۸۰۵ را از کاربران وب سایت بوکینگ دریافت و در میان بهترین هتل‌های ۵ ستاره پوکت قرار گرفته است.

امکانات هتل گرند مرکور

در ادامه به معرفی امکانات مجموعه هتل گرند مرکوری می‌پردازیم. گرند مرکوری دارای یک رستوران بین‌المللی می‌باشد که انواع غذاهای تایلندی، چینی، اروپایی و حتی فست فود را ارائه می‌دهد بدین ترتیب حتی سخت‌گیرترین افراد هم برای صرف غذا نیازی به خارج شدن از هتل ندارند. مجموعه استخر کامل شامل استخر روباز، استخر ویژه کودکان، استخر عمیق، باشگاه بدنسازی مجهز به تمامی وسایل ورزشی، سونای بخار، مرکز اسپا مجهز، صندلی‌های کنار استخر ویژه حمام آفتاب، اتاق مخصوص تنیس روی میز و پینگ پنگ، زمین بازی ویژه کودکان، خدمات تبدیل ارز، حیاط و باغ با فضای سبز، اتاق ویژه سیگار، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور و صندوق امانات از امکانات هتل گرند مرکور هستند.

فاصله‌ی هتل گرند مرکور با مراکز تجاری تفریحی و مهم پوکت

هتل گرند مرکور پوکت با قرارگرفتن در ساحل پاتونگ دسترسی میهمانانش را به سایر جاذبه‌های گردشگری جزیره به راحتی امکان‌پذیر کرده است. در ادامه فاصله هتل با معروفترین جاذبه های پوکت را بررسی می‌کنیم:

  • فاصله هتل تا بازار پوکت: حدود ۱۰۰ متر
  • فاصله هتل تا ساحل پاتونگ: ۳۰۰ متر
  • فاصله هتل تا استارباکس ساحل پاتونگ: ۴۰۰ متر
  • فاصله هتل تا مرکز خرید Jungceylon: 500 متر
  • فاصله هتل تا جاده‌ی بنگلا: ۶۰۰ متر
  • فاصله هتل بازار تازه بانزان: ۷۰۰ متر
  • فاصله هتل تا پاتونگ پیر: ۸۰۰ متر
  • فاصله هتل تا مجموعه‌ی پارادایس پاتونگ: ۹۰۰ متر
  • فاصله هتل تا بیمارستان پاتونگ: ۱٫۱ کیلومتر
  • فاصله هتل تا کافه پوکت سایمون: ۱٫۱ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ساحل پاتونگ شن و ماسه طلایی: ۴۰۰ متر
  • فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پوکت: ۲۴٫۵ کیلومتر
  • فاصله هتل تا معبد چالونگ: ۶٫۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا ساحل پوکت: ۷٫۷ کیلومتر

نگاهی کلی به هتل گرند مرکور در ساحل پاتونگ پوکت

خوشبختانه جزیره پوکت میزبانی لایق برای گردشگران می‌باشد و وجود هتل‌هایی مانند گرند مرکور به راحتی این ادعا را اثبات کرده است. این هتل با به روزترین امکانات روز هتلی دنیا تجهیز شده و به دلیل موقعیت مکانی عالی در بین گردشگران تور پوکت معروف شده است. میهمانان گرند مرکور می‌توانند از استخر و سالن بدنسازی هتل به صورت رایگان استفاده کنند. اینترنت هتل نیز در تمام فضا بدون پرداخت هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار دارد. سخن آخر اینکه جهت رزرو تور پوکت و اقامت در هتل گرند مرکور می‌توانید با کارشناسان ما در واحد تور در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

هتل فیشرمن پوکت

همه چیز درباره هتل آماری پوکت

هتل دوانجیت پوکت

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید