هتل فیشرمن پوکت | هتلی که با همه جا فرق دارد

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 29 نوامبر 2023
Loading...

در هتل فیشرمن پوکت آرامش مطلق، حس نسیم دل‌انگیز صبحگاهی، مناظر خارق‌العاده و انواع امکانات لوکس انتظار شما را می‌کشد. این هتل یک نقطه ضعف بزرگ دارد، اینکه دل کندن از آن بسیار مشکل است! هتلی که در دل منطقه پاتونگ قرار گرفته و با ساحل بسیار زیبای پوکت تنها ۵ دقیقه فاصله دارد. پس اگر جز یک پذیرایی شاهانه را از محل اقامت خود انتظار ندارید هتل فیشرمن را با قاطعیت تمام به شما پیشنهاد می‌دهیم.

انتخاب هتل نقش مهم و اساسی را در کیفیت سفر ایفا می‌کند. پس برای انتخاب هتل به دیدن چند عکس جستجو شده در اینترنت اکتفا نکنید به ویژه اگر مقصد جزیره پوکت با تنوع هتلی بالا باشد. ما در تور پوکت اقامت در بهترین هتل‌های پوکت را برنامه‌ریزی کرده‌ایم. هتل فیشرمن پوکت از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های جزیره است که در ادامه با انواع امکانات و موقعیت مکانی آن آشنا می‌شویم.

معرفی هتل فیشرمنز هاربر پوکت (Fishermen’s Harbour Urban Resort)

این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل‌های پوکت و کشور تایلند بهترین گزینه برای افرادی است که به قصد سفر کاری یا گردشگری به این شهر سفر کرده‌اند. فاصله حدود ۱۲ کیلومتری از مرکز شهر پوکت و دسترسی راحت به جاذبه‌های دیدنی و تفریحی این شهر باعث محبوبیت این هتل ۵ ستاره در بین گردشگران شده است. گردشگران در صورت اقامت در این هتل تنها با ۶ دقیقه پیاده‌رو می‌توانند به ساحل زیبای این شهر دسترسی داشته باشند. ویژگی‌های این هتل به این موارد محدود نشده و از امکانات و خدمات متنوعی برخوردار است که در ادامه با این موارد آشنا می‌شویم.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل فیشرمن

هتل فیشرمن پوکت با مدرن‌ترین امکانات روز هتلی دنیا تجهیز شده است در ادامه با امکانات و خدمات این هتل آشنا می‌شویم:

مجموعه آبی هتل: استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، صندلی‌های مخصوص حمام آفتاب، سالن اسپا و سونا از امکانات مجموعه آبی فیشرمن هستند.

مجموعه ورزشی هتل: از امکانات ورزشی هتل فیشرمن می‌توان به مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، کلاس‌های یوگا و زمین ورزشی ویژه کودکان نام برد.

رستوران‌های هتل: هتل فیشرمن دارای چندین رستوران و کافه است که انواع غذاهای تایلندی، آسیایی، ایتالیایی و مدیترانه‌ای را سرو می‌کنند.

سایر امکانات هتل: باغ، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و محوطه هتل، امکانات مخصوص افراد سالمند و ناتوان جسمی، پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، خدمات ارزی، خدمات خشکشویی، فروشگاه‌های سوغاتی، خدمات ۲۴ ساعته اتاق، خدمات نگه‌داری کودک.

بیشتر بخوانید

لوکس‌ترین‌ هتل‌های ۵ ستاره پوکت

خدمات رفاهی هتل فیشرمن پوکت

این هتل ۵ ستاره، خدمات رفاهی عالی و فراموش نشدنی را برای گردشگران فراهم کرده است. یکی از خدمات رفاهی این هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق‌ها و فضاهای هتل است. نظافت روزانه اتاق‌ها و میز پذیرش شبانه‌روزی جهت پاسخگویی به گردشگران از دیگر خدمات رفاهی این هتل است. در این هتل مهمانان کم‌توان و ناتوان نیز مورد توجه بوده و امکانات ویژه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. دیگر خدمات رفاهی این هتل شامل موارد جدول زیر است:

نوع خدمت

هزینه

اینترنت وای فای

رایگان

محل نگهداری چمدان‌ها

رایگان

صندوق امانات

رایگان

خشکشویی و اتوکشی

غیر رایگان

 

خدمات رفاهی هتل فیشرمن پوکت به این موارد محدود نشده و از جمله سایر خدمات رفاه می‌توان به خدمات حمل و نقل مانند تاکسی اشاره کرد که به صورت رایگان ارائه می‌شود. برای استفاده از پارکینگ هتل نیاز به رزرو از قبل نبوده و در صورت پر بودن پارکینگ هتل، در خیابان نزدیک آن پارکینگ عمومی وجود دارد که با پرداخت هزینه می‌توان از آن استفاده کرد. یکی دیگر از خدمات رفاهی این هتل، ترانسفر فرودگاهی است که با پرداخت هزینه می‌توان از آن استفاده کرد.

نکته مهمی که در مورد هتل فیشرمن پوکت باید به آن اشاره کرد، ممنوعیت ورود حیوانات است. افرادی که به قصد کاری به شهر پوکت سفر کرده و در هتل فیشرمن اقامت دارند می‌توانند از خدمات فکس و فتوکپی، مرکز تجاری و اتاق‌های ملاقات با پرداخت هزینه استفاده کنند. در این هتل اتاق‌ها دو دسته هستند که برای افراد سیگاری و غیرسیگاری در نظر گرفته شده‌اند؛ با این حال سیستم تهویه در هتل در تمامی اتاق‌ها و فضاها بسیار کارآمد بوده و هوای تازه در آن جریان دارد.

امکانات اتاق‌های هتل فیشرمن

از امکانات متنوع که در اتاق‌های هتل فیشرمن پوکت وجود دارد می‌توان به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای، یخچال، چای‌ساز و قهوه‌ساز، آب معدنی، صندوق امانات، مبل راحتی،‌ میز کار، تلفن، امکانات اتوکشی و غیره اشاره کرد. اصلی‌ترین امکانات انواع اتاق‌های موجود در هتل فیشرمن پوکت بر اساس جدول زیر است:

نوع اتاق

امکانات

اتاق اکسکیوتیو دابل یا اتاق دوقلو

نمای رو به شهر، تخت دو نفره بزرگ، دو تخت تک نفره

طراحی شده برای افراد غیر سیگاری

سوئیت هانی مون

نمای رو به استخر، یک تخت دو نفره بزرگ

طراحی شده برای افراد غیر سیگاری

اتاق خانوادگی دولوکس

نمای رو به باغ، یک تخت دو نفره کوئین، یک تخت تک نفره

طراحی شده برای افراد غیر سیگاری

اتاق دولوکس دابل یا اتاق دوقلو

نمای رو به شهر، یک تخت دو نفره بزرگ، دو تخت تک نفره

طراحی شده برای افراد غیر سیگاری

سوئیت خانوادگی

نمای رو به شهر، یک تخت دو نفره بزرگ، یک تخت سفری

طراحی شده برای افراد غیر سیگاری

 

در خصوص اتاق‌های هتل فیشرمن پوکت باید به این نکته اشاره کرد که این اتاق‌ها برای افراد غیر سیگاری تهیه شده است و فضاهایی در داخل اتاق در نظر گرفته شده که افراد سیگاری باید از این فضا برای استعمال دخانیات استفاده کنند.

انواع اتاق‌های هتل فیشرمن

اقامتگاه‌های فیشرمن به انواع اتاق‌ها و سوییت‌ها تقسیم‌بندی می‌شوند. در ادامه با فضا و امکانات برخی از اتاق‌های هتل آشنا می‌شویم:

 Deluxe Double or Twin Room: اتاق‌های دبل ۴۰ متر بوده و با امکاناتی از جمله تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره، فضای نشیمن، بالکن اختصاصی، مینی بار و یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره تجهیز شده‌اند.

Family Suite: فامیلی سوییت‌ها تاق‌های ۷۵ متری بوده و با امکاناتی از جمله یک اتاق پذیرایی، یک خواب، تخت دو نفره، تخت خواب دو طبقه، فضای نشیمن با سرویس مبلمان و بالکن اختصاصی تجهیز شده‌اند.

Suite: سوییت ۷۵ متری در طبقه آخر هتل قرار گرفته و علاوه بر فضای پذیرایی دارای یک اتاق خواب نیز می‌باشد. یک استخر خصوصی با حمام آب گرم از امکانات سوییت ویژه هتل فیشرمن هستند.

بیشتر بخوانید

۲ شب و۳ روز در پوکت

فاصله هتل با جاذبه‌های جزیره پوکت

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل فیشرمن پوکت که باعث محبوبیت آن در بین گردشگران شده، دسترسی راحت آن به جاذبه‌های دیدنی مختلف و همچنین مراکز مهم مانند فرودگاه و مراکز خرید است. فاصله این هتل تا این مراکز در شهر پوکت به شرح زیر است:

نام مرکز

فاصله تا هتل

ترمینال شماره ۲ اتوبوسی

۱۲٫۲ کیلومتر، ۴۵ دقیقه زمان در صورت استفاده از تاکسی

مرکز خرید جانگسیلون

۱٫۴ کیلومتر، ۵ دقیقه با تاکسی و ۲۰ دقیقه پیاده‌روی

ساحل پاتونگ

۱٫۴ کیلومتر، ۵ دقیق با تاکسی و ۲۰ دقیقه پیاده‌روی

ساحل کارون

۳٫۶ کیلومتر، ۱۰ دقیقه با تاکسی و ۴۵ دقیقه پیاده‌روی

بازار او تی او پی

۸۰۰ متر، ۲ الی ۳ دقیقه با تاکسی و ۱۰ دقیقه پیاده‌روی

پارادیز کامپلکس پاتونگ

۱٫۸ کیلومتر، ۷ دقیقه با تاکسی و ۳۰ دقیقه پیاده‌روی

جاده بنگلا

۱٫۵ کیلومتر، ۵ الی ۶ دقیقه با تاکسی و در حدود ۲۰ دقیقه پیاده‌روی

بندر پاتونگ پیر

۶۰۰ متر، ۲ دقیقه با تاکسی و ۸ الی ۱۰ دقیقه پیاده‌روی

استادیوم بوکس پاتونگ

۲٫۲ کیلومتر، ۱۰ دقیقه با تاکسی و ۳۵ دقیقه پیاده‌روی

مرکز تفریحی گو-کارت اسپیدی

۵٫۱ کیلومتر، ۲۰ دقیقه با تاکسی و در حدود ۱ ساعت پیاده‌روی

مرکز تفریحی پوکت فانتاسی

۸٫۴ کیلومتر، ۳۰ دقیقه با تاکسی

موزه پوکت تریکی

۱۵٫۷ کیلومتر، ۵۰ دقیقه با تاکسی

باغ وحش پوکت

۱۷٫۴ کیلومتر، ۵۰ دقیقه تا ۱ ساعت با تاکسی

خانه چنپراچا

۱۴٫۶ کیلومتر، حدود ۵۰ دقیقه با تاکسی

منطقه طبیعت‌گردی فلائینگ هانومان

۹٫۵ کیلومتر، ۳۰ تا ۴۰ دقیقه با تاکسی

فرودگاه بین‌المللی پوکت

۲۵٫۱ کیلومتر، در حدود ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه با تاکسی

فرودگاه بین‌المللی کرابی

۷۹٫۳ کیلومتر، حدود ۲ ساعت ۳۰ دقیقه تا ۳ ساعت با تاکسی

.

.

موقعیت مکانی هتل فیشرمن

هتل فیشرمن پوکت در بخش جنوبی منطقه پاتونگ قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی پوکت حدود ۵۰ دقیقه می‌باشد. پاتونگ از خیابان‌های اصلی و البته معروف پوکت می‌باشد که بیشتر رستوران‌ها و مراکز خرید جزیره در آن گردهم آمده‌اند. با اقامت در این خیابان می‌توانید به راحتی به مکان‌های گردشگری و تفریحی دسترسی داشته و شب‌گردی‌های هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

آدرس هتل فیشرمن: ۲/۲۱ Siriraj Road, Patong, Kathu Phuket, 83150 Patong Beach, Thailand

هتل فیشر من پوکت؛ فراتر از یک هتل

موقعیت مکانی عالی، امکانات فوق لوکس، قرار گرفتن در نزدیکی ساحل، بالکن اختصاصی با نمای دریا و ده‌ها ویژگی دیگر دست در دست هم داده تا هتل فیشرمن به یکی از بهترین هتل‌های جزیره تبدیل شود. این هتل دارای یک استخر سر باز در محوطه می‌باشد که به میهمانان این امکان را می‌دهد تا در فضای خصوصی‌تر از دریا شنا کرده و حمام آفتاب بگیرند. برای رزرو هتل فیشرمن در تور پوکت می‌توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور پوکت از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور پوکت
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید