مقاصد زمستانه اروپایی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 11 فوریه 2021
Loading...

گرم‌ترین روزهای خود را در سردترین نقاط جهان تجربه کنید! قاره اروپا مقصدی ست جذاب که حتی در برفی‌ترین روزهای خود نیز می‌تواند بهترین خاطرات را برایتان رقم زند. کشورهای این قاره کوچک با ورزش‌های زستانه، تزیینات کریسمسی و مناظر رویایی رنگ و بویی دیگر پیدا می‌کنند. موافقید با مقاصد زمستانه اروپایی آشنا شویم؟

با پشت سر گذاشتن بهار و تابستان نوبت گرمایی‌هاست که به تعطیلات بروند و چه جایی بهتر از قاره اروپا! قاره‌ای که بیشتر نقاط آن با برف تزیین شده و با بازی‌های جذاب زمستانه از گردشگران استقبال می‌کند. در این مطلب بهترین مقاصد زمستانه اروپایی را معرفی می‌کنیم. (رزرو تور اروپا)

آنچه در این مطلب می‌خوانید

مقاصد زمستانه اروپایی

.

پراگ در جمهوری چک

پراگ در زمستان را می‌توان به سرزمین افسانه‌های برفی تشبیه کرد. سرزمینی که با بلورهای سفید تزیین شده و گردشگران را با خود به دل داستان‌های دیزنی می‌برد.

هر چند که وجود برف و سرما شهر را خلوت‌تر از همیشه نشان می‌دهد اما لذت صرف یک قهوه گرم با کیک شکلاتی در کافه‌های دنج پراگ تجربه‌ای ست که به تعطیلات زمستانه شما رنگ و بویی متفاوت می‌دهد.

قدم زدن بر روی خیابان‌های سنگ فرش شده‌ای که لایه‌ای برف را بر روی خود دارند، پیست‌های اسکی با تفریحات مهیج و جذاب، درختان کاج سفیدپوش، قدم زدن بر روی پل چالز با منظره رودخانه یخی و … همه و همه پراگ را به یکی از رویایی‌ترین مقاصد زمستانه اروپایی تبدیل کرده‌اند.

آبیسکو در سوئد

دوست دارید یک تعطیلات زمستانی کاملا متفاوت را تجربه کنید؟ با فرا رسیدن فصل زمستان شهر ابیتسکو در سوئد نیز خود را برای یک استقبال گرم و البته از گردشگران آماده می‌کند.

ابیستکو شمالی‌ترین شهر کره زمین لقب گرفته و با انواع بازی‌های زمستانه، مناظر خارق‎العاده و اقامتگاه‌های عجیب و غریب سفری خاطره‌انگیز را به میهمانان خود هدیه می‌دهد. عاشقان برف و سرما آبیسکو را بهشت ابدی نیز می‌نامند.

جالب است بدانید که در ماه‌های دسامبر و ژانویه از طلوع خورشید در ابیسکو خبری نیست اما شفق شمالی غوغا به پا کرده و مناظری ناب را در آسمان خلق می‌کند. اقامت در اولین هتل یخی در دنیا، انواع ورزش‌های یخی مانند اسکی بر روی برف، سورتمه سواری و … از تفریحاتی هستند که در سفر به آبیسکو یکی از جذاب‌ترین مقاصد زمستانه اروپایی تجربه خواهید کرد.

اینترلاکن در سوئیس

شهر اینترلاکن در سوییس تنها و تنها مختص تعطیلات زمستانی است. این شهر کوچک در کنار کوه‌های آلپ قرار گرفته و با دو رودخانه بسیار زیبا احاطه شده است. از دور که به اینتر لاکن نگاه کنید تصاویری کارت پستالی ور مقابل چشمتان خودنمایی می‌کند.

تفریحات شهر اینتر لانکن مانند مناظرش بسیار رویایی و لوکس هستند. کوه‌نوردی بر روی معروف‌ترین قله‌های جهان، اسکی بر روی برف، اسنوبرد، چتر بازی و پاراگلایدر از تفریحاتی هستند که در پیست اینتر لاکن سوییس می‌توانید تجربه کنید.

علاوه بر این رستوران‌های لوکس و کافه‌های کوچک آماده‌اند تا با غذاها و نوشیدنی‌های گرم از گردشگران پذیرایی کرده و خستگی یک روز پر ماجرا را از تنتان به درکنند. شهر اینتر لانکن در سوییس از لوکس‌ترین مقاصد زمستانه اروپایی برای افرادی که به دنبال تعطیلاتی متفاوت هستند به شمار می‌رود.

رووانیمی در فنلاند

نمی‌توان از بهترین مقاصد زمستانه اروپایی صحبت کرد و به شهر رووانیمی در فنلاند اشاره‌ای نداشت. در این شهر کوچک، دنیایی از هیجانات بزرگ انتظار شما را می‌کشد. زمستان‌های این شهر با تمام دنیا متفاوت است!

کمی که از رووانیمی دور شوید به دهکده‌ای خاص می‌رسید. این دهکده، بابانوئل نام داشته و مسافران پس از ورود به آن مهر مخصوص در پاسپورت خود دریافت می‌کند. اما چه چیز این دهکده را تا این اندازه خاص و محبوب کرده است؟

در این دهکده می‌توانید همراه با بابانوئل و گوزن‌هایش سفری عجیب و پرماجرا را تجربه کنید، سگ‌های هاسکی شاد و همیشه خندان نیز آماداه‌اند تا با حرکات نمایشی سرگرمتان کنند. در ادامه شب‌های دهکده  با شفق قطبی هوش از سرتان می‌پراند. اگر هم خواستید می‌توانید بخشی از وقت خود را به بازدید از موزه علمی و جذاب آرکتیکوم اختصاص دهید.

بارسلونا در اسپانیا

بارسلونا را بیشتر به عنوان مقصدی تابستانه می‌شناسند اما پوشش سفید برف بر روی بناهایی با معماری‌های خارق‌العاده چنان صحنه‌ای خلق می‌کند که نمی‌توان نام ایم شهر را در لیست مقاصد زمستانه اروپایی قرار نداد.

علاوه بر این وجود رقص و موسیقی فلامنکو جشن‌های کریسمس در اسپانیا را بسیار جذاب و متفاوت‌تر سایر کشورهای اروپایی می‌کند. از این اگر به دنبال مقصدی باشکوه برای جشن‌ سال نو می‌گردید شهر بارسلون در اسپانیا می‌تواند شما را به خواسته تان برساند.

زالتسبورگ در اتریش

با نزدیک شدن به زمستان و ایام کریسمس زالسبورگ یا زالتسبورگ در اتریش خود را برای جشن‌ها و فستیوال‌های زمستانه آماده می‌کند. به هر گوشه از شهر که نگاه کنید با چراغ‌های رنگی و درختان کاج تزیین شده و شادی را به رهگذران انتقال می‌دهند.

بسیاری از اروپایی‌های این شهر را برای جشن سال نو و گذراندن تعطیلات کریسمس انتخاب می‌کنند. از این رو زالتسبورگ شلوغ‌ترین روزهای خود را در سال تجربه می‌کند. کارناوال وینترفست از معروف‌ترین فستیوال‌های شهر است که گردشگران را به سوی زالتسبورگ کشانده و رنگ و بویی مهیج به آن می‌بخشد.

بیشتر بخوانید ...

معروفترین میراث‌های جهانی یونسکو در اروپا کدامند؟

لوکس‌ترین مراکز خرید اروپا

هیجان‌انگیزترین فستیوال‌های اروپا

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید