معرفی هتل 5 ستاره Sun Island Resort مالدیو

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 13 ژانویه 2021
Loading...

هتل‌هایی که نه فقط نیمی بلکه تمام جذابیت یک مقصد را به خود اختصاص داده‌اند. این جمله کوتاه می‌تواند توصیفی مناسب برای مقاصدی با هتل‌های خاص و استثنایی باشد. هتل سان آیلند ریزورت مالدیو یکی از این هتل‌های خارق‌العاده است  که اقامت میهمانان خود را به خاطره‌ای تکرار نشدنی تبدیل می‌کند. با مجموعه سان آیلند ریزورت و امکانات لوکس آن آشنا شوید.

اقامت در هتل‌های لوکسی که از نظر موقعیت مکانی و امکانات در دنیا بی‌نظیر هستند یکی از اهداف اصلی بیشتر گردشگرانی ست که تور مالدیو را برای سفر انتخاب می‌کنند. هتل‌های این جزیره مجموعه‌ای از تفریحات لوکس، مهیج و آرام‌بخش را در خود گردآورده و یک سفر استثنایی را به میهمانان خود هدیه می‌دهند. در این مطلب می‌خواهیم هتل سان آیلند ریزورت مالدیو از هتل‌های ۵ ستاره جزیره را معرفی کنیم.

درباره هتل سان آیلند ریزورت مالدیو

هتل سان آیلند ریزورت مالدیو از مجموعه هتل‌های روی آب جزیره است که توانسته نظر گردشگران را به سوی خود جلب کند. این هتل لوکس انواع خدمات رفاهی و تفریحی را در کامل‌ترین صورت ارائه داده و همچنین امکانات ویژه‌ای را در اختیار زوج‌هایی که مالدیو را برای ماه عسل انتخاب کرده‌اند قرار می‌دهد.

کارکنان هتل به تمامی زبان‌های زنده دنیا مسلط بوده و در بدو ورود به گرمی از میهمانان استقبال می‌کنند. لابی مجموعه با وسایل بسیار شیک تزیین شده و به میهمانان اقامتی شاهانه را نوید می‌دهد. با اقامت در هتل سان آیلند ریزورت می‌توانید از ساحل اختصاصی به همراه تمامی امکانات، اینترنت رایگاه در سراسر هتل، مجموعه آبی مجهز و … استفاده کرده و همچنین به  سایر جزایر مالدیو و جاذبه‌های گردشگری به راحتی دسترسی داشته باشید. در ادامه با امکانات هتل و جزییات آن‌ها آشنا می‌شویم.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

اینکه هر هتل چه امکاناتی را دارد، چگونه از گردشگران استقبال می‌کند و با چه خدماتی تجهیز شده‌ است نقشی مستقیم در جذب رضایت مسافران دارد و هتل سان آیلند ریزورت مالدیو با دریافت امتیاز ۹٫۱ در زمینه خدمات و ۹٫۴ در زمینه موقعیت مکانی توانسته رضایت میهمانان خود را جلب کند.

مجموعه آبی هتل: ساحل اختصاصی با انواع تفریحات آبی از جمله غواصی و موج سواری، استخر سرباز، صندلی‌های ویژه حمام آفتاب، جکوزی، سونا و خدمات حرفه‌ای اسپا از امکانات مجموعه آبی هتل است که میهمانان می‌توانند در طول اقامت از آ‌ن‌ها استفاده کنند.

رستوران‌های هتل: هتل سان آیلند ریزورت دارای هفت رستوران به نان‌های زیرو، غذای دریایی، مانیا، گورامالی، الپونیتله، ساتورن استار و رستوران تایلتدی سان استار است که در هرکدام به ترتیب غذاهای ارگانیک رژیمی، دریایی، محلی، گریل، ایتالیایی، هندی و در نهایت تایلندی سرو می‌شود.

مجموعه ورزشی هتل: سالن بدنسازی، کلاس ایروبیک، زمین بدمینتون، زمین گلف، مسیر ویژه دوچرخه سواری، بیلیارد و زمین تنیس از امکانات مجموعه ورزشی هتل سان آیلند ریزورت هستند.

سایر امکانات هتل: محل ویژه بازی کودکان، فضای سبز، اتاق بخار، نور درمانی، آرایشگاه، شاتل فرودگاهی، کرایه اتومبیل،خدمات خشکشویی، خدمات ارز، پذیرش ۲۴ ساعته.

امکانات اتاق‌های هتل

تمامی اتاق‌های هتل سان آیلند ریزورت مالدیو با بهترین و مدرن‌ترین امکانات روز هتلی در دنیا تجیز شده‌اند و اقامتی بی‌دغدغه را به میهمانان خود هدیه می‌دهند. از امکانات اتاق‌های هتل می‌توان به سیستم تهویه هوای مطبوع، اینترنت پر سرعت رایگان، تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره، حمام به همراه تمامی وسایل آرایشی و بهداشتی (قابل شارژ)، ورودی خصوصی برای هر اتاق، یخچال، فضای نشیمن، میز مخصوص کار، کمد لباس، کتری برقی، مینی بار و اتاق‌های ضد صدا اشاره کرد.

همچنین اتاق‌ها هر ۲۴ ساعت یکبار به طور کامل توسط خدمه هتل نظافت می‌شوند.

انواع اتاق‌های هتل

هتل سان آیلند ریزورت مالدیو در مجموع ۴۲۶ اتاق و سوییت دارد که هر کدام با توجه به فضایی که دارند امکانات ویژه‌ای را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. در ادامه با تعدادی از اتاق‌ها و امکانات آن‌ها آشنا می‌شویم.

Beach Villa

اتاق‌هایی ۳۹ متری هستند که به صورت یلاقی طراحی شده و دارای یک سرویس خواب دو نفره، اتاتق نشیمن، دستگاه دی وی دی پلیر، حمام اختصاصی با دوش قابل تنظیم، منظ ره رو به دریا،  می‌باشند.

Water Villa

سوییت‌های ۶۴ متری بزرگی هستند که بر روی آب قرار گرفته و با امکاناتی مانند بالکن اختصاصی همراه با میز نهار خوری، چشم انداز رو به دریا، سرویس خواب دو نفره، فضای نشیمن، سیستم تهویه هوا تجهیز شده‌اند.

Two Bedroom Family Beach Villa

سوییت‌های ۱۰۵ متری هستند که به صورت تو در تو طراحی شده و بیشتر مخصوص سفرهای خانوادگی می‌باشند. دو سرویس خواب دو نفره، حمام با کاشی‌های مرمر و تمامی وسایل بهداشتی، پنجره‌عای رو به دریا، بالکن اختصاصی و … از امکانات این سوییت‌های بزرگ محسوب می‌شوند.

موقعیت مکانی هتل

هتل سان آیلند ریزورت در قسمت جنوبی مالدیو و در چند قدمی یکی از بهترین سواحل مالدیو قرار گرفته است. از این رو توانسته امتیاز ۹٫۴ را به دلیل موقعیت مکانی عالی از کاربران وبسایت جهانی بوکینگ دریافت کند.

فاصله این هتل تا شهر ماله، پایتخت مالدیو و فرودگاه بین‌المللی آن حدود نیم ساعت می‌باشد. همچنین میهمانان هتل می‌توانند با استفاده از تاکسی‌هی دریایی و هوایی به سایر جاذبه‌های مالدیو دسترسی داشته باشند. برای استفاده از سرویس‌های حمل و نقل عمومی می‌توانید به لابی هتل و بخش پذیرش مراجعه کنبد.

آدرس هتل ۵ ستاره سان آیلند ریزورت: Nalaguraidhoo, 00220 Maamigili, Maldives

بیشتر بخوانید …

بهترین فصل سفر به مالدیو

سفر به زیباترین سواحل مالدیو

هر آنچه که باید درباره هزینه‌های تور مالدیو بدانید

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید