طبق آخرین اخبار منتشر شده مرزهای گردشگری کانادا در ماه سپتامبر باز شده و گردشگران می‌توانند با شرایط اعلام شده از طرف دولت کانادا وارد این کشور شوند. این تصمیم از طرف نخست وزیر کانادا در حال بررسی بوده و جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد. در ادامه بیشتر می‌خوانیم …

تور کانادا از زمان شیوع گسترده ویروس کرونا بیش از یک سال است که به روی گردشگران بسته و تنها کسانی که ویزای کانادا را دریافت کرده و برای موارد ویژه مانند دیدار با اقوام نزدیک، موارد پزشکی و … اجازه ورود به این کشور را داشتند.

به تازگی خبری منتشر شد که برای گردشگران کانادا را بسیار خوشحال کننده بود. طبق آخرین خبرهای شنیده شده از “گلوب اند میل” نخست وزیر کانادا در حال بررسی طرحی است که طی آن مرزهای گردشگری کانادا باز و گردشگران امکان سفر به این کشور را پیدا کنند.

شرایط بازگشایی مرزهای گردشگری کانادا

 به نقل از خبرگزاری واشنگتن پست “جاستین ترودو” نخست وزیر کانادا در طی جلسه‌ای با وزیران استانی اعلام کرده که در صورت روند رو به رشد واکسیناسیون در کانادا مرزهای این کشور از ماه سپتامبر به روی گردشگران باز خواهد شد.

بیشتر استان‌های این کشور از این تصمیم استقبال کرده و بازگشایی مرزها را کمک به رشد گردشگری در کانادا می‌دانند. طبق این تصمیم تمامی گردشگرانی که ویزای کانادا و شرایط  اعلام شده از طرف دولت این کشور را دارند می‌توانند به کانادا سفر کنند.

بر همین اساس گردشگرانی اجازه ورود به کانادا را پیدا خواهند کرد که هر دو دوز واکسن‌های مورد تایید کانادا را دریافت کرده و کارت واکسیناسیون را داشته باشند. طبق لیست واکسن‌های اعلام شده واکسن‌های بهارات، سینوفارم، سینوواک، گامالایا و کانسینو مورد تایید دولت کانادا نیستند اما طبق اعلام سازمان بهداشت کانادا تلاش بر این است که واکسن‌های بیشتری که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی هستند در این لیست قرار گرفته و در نهایت گردشگران بیشتری امکان سفر به کانادا را داشته باشند.

گردشگران بیشتر از کدام شهرهای کانادا دیدن می‌کنند؟

خبر بازگشایی مرزهای گردشگری کانادا بهانه‌ای شد برای مرور مقاصدی که در این کشور بیشتر مورد استقبال گردشگران قرار گرفته‌اند.

کشور کانادا به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا علاوه بر بالا بودن کیفیت زندگی، داشتن حقوق شهروندی، پایین بودن آمار بیکاری و …، مناظر طبیعی بکر و جاذبه‌های تاریخی شگفت‌انگیزی را در خود دارد.

۵ شهر تورنتو، ونکوور، مونترال، کبک و آبشارهای نیاگارا بیشتری جاذبه‌های کانادا را در خود جای داده و به عنوان محبوب‌ترین مقاصد در میان گردشگران شناخته می‌شوند.

تورنتو بزرگترین شهر کانادا ست که خاص‌ترین جاذبه‌های علمی و تفریحی این کشور را در خود جای داده است. همچنین وجود بناهای قدیمی در کنار سازه‌های جدید چهره‌ای جذاب به تورنتو بخشیده است. مرکز علوم انتاریو با تفریحاتی که هوش گردشگران را به چالش می‌کشد، برج CN به عنوان نماد تورنتو، موزه رویال انتاریو، عمارت قدیمی کاسالوما و کلبیسای سنت پاول از جاذبه‌های گردشگری تورنتو به شمار می‌روند.

شهر ونکوور نیز با داشتن شبه جزیره زیبای گرانویل آیلند، کوه گروز و تفریحات فوق‌العاده‌اش، ساحل خارق‌العاده کیت سیلانو، پارک استنلی با درختان سرسبز و پل معلق کاپیلانو در میان گردشگران محبوب شده است.

مونترال به عنوان دومین شهر پر جمعیت کانادا که به شهر فرانسوی زبان‌ها نیز معروف است به سازه‌ها و معماری‌های مدرن شناخته می‌شود. جالب اینکه تمام مراکز مهم این شهر از طریق کانال‌های زیرزمینی به یکدیگر وصل بوده و رفت و آمد را برای شهروندان در فصل برف و سرما بسیار راحت‌تر می‌کنند.

معماری شهری اروپایی، شهری با آب و هوای چهار فصل، برگزاری فستیوال‌های شاد و مهیج، جاذبه‌ای تاریخی ارزشمند و زیبا و در نهایت طبیعتی بکر و منحصربه‌فرد از دلایلی هستند که گردشگران را به سوی کبک جذب می‌کنند.

اما از تمام شهرهای توریستی کانادا که بگذریم، آبشارهای نیاگارا را به جرات می‌توان پر بیننده‌ترین جاذبه گردشگری در این کشور دانست. آبشاری دو ملیتی که نیمی از آن در انتاریو کانادا و نیم دیگر آن در ایالت نیویورک ـمریکا قرار گرفته است. این آبشار بی نهایت زیبا و با عظمت سالانه بیش از ۱۲ میلیون گردشگر را به سوی خود جذب می‌کند.

کدام ایرلاین‌ها از تهران به کانادا پرواز دارند

اینکه با کدام ایرلاین‌ها می‌توان به کانادا پرواز کرد کاملا وابسته به شهر قصد شما در این کشور دارد. کانادا یکی از طولانی‌ترین پروازها از مبدا تهران دارد. پروازهای این مسیر در حال معمولی ۱۵ الی ۱۷ ساعت به طول می‌انجامد.

از این رو تمامی پروازها به صورت غیرمستقیم و با یک یا چند توقف انجام می‌شوند. هواپیمایی ترکیش، قطر، امارات و لوفت هانزا از ایرلاین‌های فعال در مسیر تهران به شهرهای مختلف کانادا هستند.

به عنوان مثال پرئازهای تهران به مقصد مونترال به صورت زیر انجام می‌شوند:

هواپیمایی لوفت هانزا در مسیر تهران – فرانکفورت – مونترال

هواپیمایی قطری در مسیر تهران – دوحه – مونترال

هواپیمایی ترکیش در مسیر تهران – استانبول – فرانکفورت – مونترال

هواپیمایی ایرفلوت در مسیر تهران – مسکو – پاریس – مونترال

شما می‌توانید برای داشتن لیست ایرلاین‌های فعال در مسیر تهران کانادا را به همراه مناسب‌ترین قیمت با کارشناسان ما در واحد بلیط در ارتباط باشید.

تست PCR در سفر به کانادا

ارائه تست منفی PCR در پرواز رفت و برگشت در تمامی مسیرها و در مسیر کانادا در فرودگاه الزامیست. در واقع ارائه نتیجه منفی تست جز مدارک لازم برای سفر به شمار می‌رود.

طبق قوانین که بعد از شیوع کرونا وضع شده ارائه تست PCR حتی برای گردشگرانی که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند نیز الزامی می‌باشد.

بیشتر بخوانید …

نکات مهم در رابطه با قیمت تور کانادا

چگونه بلیط کانادا را ارزان بخریم؟

با ۶ جاذبه گردشگری بی‌نظیر در تورنتو کانادا آشنا شوید

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید