سفر به زیباترین سواحل مالدیو

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 16 سپتامبر 2021
Loading...

مالدیو خشکی کوچکی‌ست در میان آب‌های اقیانوس هند، پس اگر  فکر می‌کنید یک هفته اقامت در مقصدی که بیشتر آب آن را آب پوشانده برایتان خسته کننده است قید سفر به این جزیره را بزنید. اما اگر اهل تفریحات آبی و البته ریسک کردن هستید، در سفر به سواحل مالدیو با ما همراه شده و با روی دیگر این مقصد سحرانگیز آشنا شوید.

تور مالدیو را بیشتر افرادی که طرفدار آرامش هستند برای سفر انتخاب می‌کنند. اما حتی اگر اهل تفریح و هیجان هم باشید می‌توانید از سفر به این مقصد لذت ببرید. در این مطلب می‌خواهیم سواحل مالدیو و تفریحات مهیج هرکدام را معرفی کنیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

بهترین سواحل مالدیو

.

ساحل جزیره وداهو (Vaddhoo)

اینجا ساحل آرزوهاست. ساحلی که در شب می‌درخشد و مناظری سحرانگیز را خلق می‌کند. این ساحل سحرآمیز جزیره وادهو نام دارد و یکی از متفاوت‌ترین سواحل مالدیو و دنیا از نظر زیبایی لقب گرفته است.

ساحل وادهو با مناظر بکر و تفریحات آبی تمام نشدنی توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کند اما بیش از همه این شب‌های وادهو هستند که زیبایی منحصر‌به فرد دارند. با تاریک شدن هوا فیتوپلانکتون‌های آب دریا درخشش خود را آغاز کرده و صحنه‌‌ای اعجاب‌انگیز را پدید می‌آورند. چنانچه گویی هزاران پری دریایی در ساحل به رقص و پایکوبی مشغول هستند.

با رفتن به این ساحل در طول روز نیز می‌توانید صرف غذا در رستوران‌های دریایی، نشستن بر روی صندلی‌های آفتابی، انواع تفریحات آبی و تست نوشیدنی‌های استوایی را در حالیکه منظره‌ای از دریای بیکران را مقابل خود دارید تجربه کنید.

ساحل جزیره مافوشی (Mafoshi)

مافوشی از آندسته سواحل مالدیو است که بازدید از آن را باید جز برنامه‌های سفر خود به این جزیره قرار دهید. یا حتی اگر خواستید می‌توانید با رزرو هتل چند روزی را در مافوشی بگذرانید.

بسیاری از گردشگرانی که از جزیره مافوشی دیدن کرده‌اند آن را جز لوکسترین جزایر مالدیو می‌دانند. رستوران‌های شیک با انواع غذاهای دریایی، آسیایی و مدیترانه‌ای، هتل‌هایی که در کنار ساحل قرار گرفته و با بهترین امکانات از گردشگران پذیرایی می‌کنند و کافه‌های دنج همه و همه از امکانات لوکس مافوشی هستند.

در جزیره مافوشی می‌توانید مهیج‌ترین تفریحات آبی به‌ویژه موج‌سواری را هم تجربه کنید. اینجا بهشت موج‌سواران حرفه‌ایست. وزش باد آرام و حرکت ملایم آب دریا این امکان را به گردشگران می‌دهد تا اگر هم در این ورزش حرفه‌ای نباشند، بتوانند آن را به راحتی یاد گرفته و با دستی پر و خاطراتی خوش جزیره را ترک کنند.

ساحل چهار فصل (Four Seosen)

سواحل مالدیو از رویایی‌ترین مکان ‌های دنیا برای گذراندن یک ماه عسل رمانتیک هستند. اگر شما هم می‌خواهید ماه عسلی لوکس و به‌یادماندنی داشته باشید در ساحل چهارفصل همه چیز از هتل‌های لوکس تا رستوران و مناظر بی‌نظیر آماده‌اند تا این رویا را برایتان محقق کنند.

ساحل چهار فصل در منطقه‌ای به نام Landa Giravaaru واقع شده و با فرودگاه اصلی مالدیو حدود نیم ساعت فاصله دارد. شما می‌توانید با یکی از تاکسی‌های فرودگاهی خود را به این ساحل زیبا برسانید.

هتل‌های ساحل چهارفصل بسیار لوکس هستند و بیشتر آن‌ها در نمایی روبه دریا و ساحل اختصاصی دارند. اتاق‌هایی با فضای بزرگ و امکانات مدرن از دیگر  مزیت‌هایی هستند که اقامت در این هتل‌ها را به‌یاد ماندنی می‌کنند.

غواصی در میان آب‌های شفاف همراه با دیدن موجودات منحصر به‌فرد در اعماق دریا، کلاس‌های یوگا در طبیعت، حمام آفتاب و راه‌رفتن بر روی شن‌های نرم ساحل در حالی که تصویری از سرسبزی درختان و آبی دریا مقابلتان قرار دارد از تفریحاتی ست که می‌توانید در ساحل چهار فصل تجربه کنید.

ساحل هولهو ماله (Hulhumale)

ساحل هولهو ماله از نزدیک سواحل مالدیو به فرودگاه اصلی این جزیره می‌باشد و شما برای رسیدن به ساحل فاصله‌ای ۱۰ دقیقه‌ای را طی خواهید کرد. مزیت دیگر هولهو ماله داشتن هتل‌های ارزان نسبت به سایر مناطق جزیره است. به همین دلیل در فصل‌های پیک سفر کمی شلوغ‌تر و البته پرجنب‌وجوش‌تر دیده می‌شود.

سواحل نرم شنی، آسمانی که آبی‌تر از هرجای دیگر دیده می‌شود، درختان سبز نارگیل، رستوران‌‌هایی با انواع غذاهای دریایی از جاذبه‌های ساحل هولهو ماله هستند. به هر جای این جزیره که نگاه کنید جز زیبایی و آرامش چیزی نمی‌بینید. اما نگران نباشید چرا که اینجا پر است از تفریحات مهیج، پس قرار نیست حوصله‌تان سر برود بلکه مطمئن باشید که هیجان‌انگیز روزهای خود را سپری خواهید کرد.

پس تا می‌توانید از قایق‌سواری، پرواز بر فراز دریا، اسکی روی آب، فلای برد، غواصی، موج‌سواری، والیبال ساحلی و ده‌ها تفریح آبی دیگر لذت ببرید.

ساحل جزیره هوان فوشی (Huvafen Fushi)

هوان فوشی از پربازدیدترین سواحل مالدیو است. این جزیره فوق‌العاده زیبا حدود یک ساعت و نیم با شهر ماله فاصله دارد و به طور معمول در بیشتر فصل‌های سال حضور گردشگران را در کوچه و خیابان‌هایش می‌توان دید.

هوان فوشی به عنوان یکی از مقاصد توریستی مالدیو فعالیت خود را با چند مهمانخانه کوچک شروع و کمی بعد به محلی لوکس برای اقامت گردشگران تبدیل شد. در حال حاضر زیباترین هتل‌ها و امکانات تفریحی را می‌توان در این جزیره بسیار زیبا دید.

در جزیره هوان فوشی هیچ خبری از تردد ماشین‌ها نیست و تنها وسیله رفت و آمد موتورهای مخصوصی هستند که کمترین سروصدا را ایجاد می‌کنند. همین باعث شده تا سواحل این جزیره از آرام‌ترین مناطق مالدیو به شمار آیند. البته طرفداران هیجان هم می‌توانند با اقامت در هوان فوشی حسابی خوش بگذرانند. ماهیگیری، قایق‌سواری، غواصی و .. از تفریحات آبی سواحل هوان فوشی هستند.

بیشتر بخوانید …

برترین هتل‌های ۵ ستاره مالدیو

بهترین رستوران‌های زیرآب مالدیو

قبل از سفر به مالدیو بخوانید

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید