راهنمای سفر ارزان به کانادا (قسمت2)

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 26 آگوست 2019
Loading...

گشت‌وگذار در طبیعت بکر کانادا با جنگل‌ها و کوهستان‌های سرسبز، دیدن گوزن‌های شاخ‌دار و سمورهای آبی، شرکت در فستیوال‌های شاد موسیقی و تست غذاهای لذیذ محلی همه و همه از تفریحات رایگانی هستند که سفر به کانادا را هیجان‌انگیزتر خواهند کرد؛ اما این تمام ماجرا نیست سفر به کانادا می‌تواند ارزان‎‌تر از چیزی که شما تصور می‌کنید تمام شود. فقط کافیست چند ترفند ساده را به خاطر بسپارید.

پس از دریافت ویزای کانادا نوبت به برنامه‌ریزی برای سفر به این کشور پهناور و پر جاذبه می‌رسد. اکثر گردشگران تصور می‌کنند کانادا مقصدی گران و پر هزینه است اما این مطلب با ارائه چند راهکار ساده می‌تواند تصورات ذهنی شما را نسبت به هزینه‌های سفر به کانادا تغییر دهد.

مطالب مرتبط

راهنمای سفر ارزان به کانادا (قسمت ۱)

۷ حقیقت مهم دریاره کانادا

.

به جای رزرو هتل، خانه یا هاستل اجاره کنید

انتخاب محل اقامت با قیمت مناسب، هزینه‌های سفر را تا حد زیادی کاهش می‌‌دهد. از آنجایی که کانادا کشوری بزرگ و توریست پذیر است امکانات اقامتی برای تمام اقشار را فراهم کرده است. گردشگرانی که ترجیح می‌دهند به جای صرف هزینه زیاد برای اقامت در هتل بودجه سفرشان را به تفریح اختصاص دهند می‌توانند به جای هتل‌های گران‌قیمت در هاستل اقامت داشته باشند و یا خانه اجاره کنند.

هاستل‌ها اقامتگاه‌هایی هستند که از اتاق‌های ۲ تا ۸ تخته تشکیل شده‌اند و از تمام امکانات رفاهی مانند سرویس بهداشتی، حمام و حتی آشپزخانه برخوردار هستند. اتاق‌های چند تخته بیشتر عمومی هستند و برای کسانی که تنها سفر می‌کنند مناسب‌اند؛ اما اگر با دوستان یا خانواده سفر می‌کنید و فضای خصوصی را ترجیح می‌دهید می‌توانید اتاق‌های کوچکتر را رزرو کنید. در آشپزخانه هاستل‌ها وسایل کامل برای طبخ غذا مانند اجاق گاز، فر، تستر و حتی قابلمه و ظروف غذاخوری هم وجود دارد و شما می‌توانید با طبخ غذا هزینه‌های خورد و خوراک را کاهش دهید. بی‌شک آشپزی در محیط جدید تجربه‌ای جالب و هیجان‌انگیز در تور کانادا خواهد بود.

علاوه بر کاهش هزینه، آشنایی با افراد و فرهنگ‌های مختلف از دیگر مزیت‌های اقامت در هاستل است.

اگر محیط شلوغ هاستل را دوست ندارید و ترجیح می‌دهید در مکانی خصوصی‌تر اقامت داشته باشید می‌توانید به جای رزرو هتل، خانه اجاره کنید. در تمامی شهرهای کانادا می‌توانید خانه‌هایی را پیدا کنید که هزینه اقامت در آن‌ها کمتر از هتل است. همچنین اجاره خانه در محله‌های کانادا باعث می‌شود در مدت اقامت خود با فرهنگ و زندگی مردم کانادا از نزدیک آشنا شوید.

برای پیدا کردن هاستل و خانه مناسب نگران نباشید. چرا که تکنولوژی به کمک شما آمده و از طریق اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلف به راحتی می‌توانید در هر کدام از شهرهای تورنتو، اتاوا و …  مناسب‌ترین هاستل یا خانه اجاره را کنید.

مکان‌های تفریحی رایگان را بشناسید

کانادا کشوری زیبا با طبیعت بی‌نقص است. گشت‌وگذار در پارک‌‌ها و طبیعت بکر این کشور از تفریحاتی است که هم رایگان و هم هیجان‌انگیز خواهد بود. در ادامه با برخی از تفریحات رایگان این کشور آشنا می‌شویم:

پیک نیک در های پارک

های پارک بزرگترین پارک تورنتو است. زمین‌های بازی، باغ‌ها و فضای سبز این پارک محلی عالی برای پیاده‌روی و یک پیک نیک خانوادگی است. هر ساله از ماه ژوئن تا اوت نمایش شکسپیر در های پارک به صورت رایگان اجرا می‌شود. این نمایش طرفداران زیادی دارد و افراد یک ساعت پیش از شروع نمایش در محل اجرا حضور پیدا می‌کنند.

قدم زدن در سواحل تورنتو

تورنتو سواحل زیبای زیادی دارد که گردشگران بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند در آن‌ها قدم زده و در صورت مساعد بودن هوا حمام آفتاب بگیرند. در برخی از ماه‌های سال نیز فستیوال‌های موسیقی در سواحل برگزار می‌شود. این فستیوال‌ها فضایی شاد دارند و شرکت در آن‌ها رایگان است.

دوچرخه‌سواری در ساحل سیوال ونکوور

ساحل سیوال از مکان‌های محبوب گردشگری در شهر ونکوور کانادا است. این ساحل دریایی آرام با مناظر چشم‌نواز دارد و گردشگران می‌توانند در مسیر مخصوص پیاده‌روی در این ساحل قدم بزنند یا در حال دوچرخه‌سواری از مناظر حیرت‌انگیز کوهستان و دریا لذت ببرند.

از بازارهای عمومی بازدید کنید                                                

در شهرهای مونترال، تورنتو، ونکوور و … ، بازارهای محلی جز شلوغ‌ترین مکان‌های شهر محسوب می‌شوند. این بازارها فضایی جذاب دارند و قدم زدن در آن‌ها شما را با سبک زندگی در کانادا آشنا می‌کند. همچنین در بازارهای محلی غذاهای لذیذ خیابانی با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌رسد.

شرکت در فستیوال‌های رایگان

کانادا کشوری بزرگ با تنوع فرهنگی زیاد است. ساکنان کانادا اغلب مردمی شاد و سرزنده هستند از این رو در هر موقع از سال به هرکجای کانادا سفر کنید فستیوال‌های مختلف در حال برگزاری هستند. برخی از فستیوال‌ها در سالن‌های مخصوص برگزار شده و به بلیط احتیاج دارد اما برخی دیگر نیز در پارک‌ها و سواحل این کشور برگزار می‌شوند و شرکت در آن‌ها رایگان می‌باشد.

منطقه هاربور فرونت سنتر تورنتو از مناطق محبوب است که میزبان فستیوال‌های موسیقی، فستیوال غذا، استندآپ کمدی همراه با موسیقی و نمایش‌های هنری کودکان می‌باشد. تمام افراد بدون پرداخت ورودی می‌توانند در این فستیوال‌ها شرکت کرده و علاوه بر معاشرت با افراد دیگر از لحظات شاد لذت ببرند.

مطالب مرتبط

بهترین شهرهای کانادا برای زندگی

چرا کانادا با‌کیفیت‌ترین کشور برای زندگی است؟

هرگز در تور کانادا این چند کار را انجام ندهید!

.

کافه و غذاهای خیابانی را جایگزین رستوران کنید

حضور ملیت‌های مختلف در کانادا باعث ایجاد تنوع غذایی در این کشور شده است. برای تست این غذاها نیازی نیست به رستوران‌های گران قیمت بروید. بلکه کافه‌های کوچک و دنج نیز با غذاهای لذیذ از شما پذیرایی می‌کنند. قیمت غذا در بیشتر کافه‌های کانادا به قدری ارزان است که مردم محلی نیز ترجیح می‌دهند غذای خود را در کافه سرو کنند.

علاوه بر کافه‌ها دکه‌های غذاهای خیابانی زیادی  هستند که غذاهای محلی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به فروش می‌رسانند. این رستوران‌های سیار را در بازارهای محلی و فستیوال‌ها به راحتی می‌توان پیدا کرد.

مطالب مرتبط

مدت زمان صدور ویزای کانادا

چگونه با دعوت‌نامه ویزای کانادا بگیریم؟

انگشت نگاری ویزای کانادا

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید