آیا لاتاری کانادا واقعیت دارد؟

نوشته شده توسط : سارا اشرف نژاد در دوشنبه 6 مه 2024
Loading...

خیر، کانادا قرعه کشی برای مهاجرت به کانادا ارائه نمی‌دهد!

کانادا مانند ایالات متحده لاتاری مهاجرت ندارد. ایالات متحده برنامه‌ای به نام DV دارد که به افراد اجازه می‌دهد در صورت برنده شدن در قرعه کشی، کارت سبز دریافت کنند.

تنها قرعه کشی مهاجرتی کانادا شامل والدین و پدربزرگ مادربزرگ‌هاست. در واقع این بخت آزمایی جهت حمایت از خانواده تعبیه شده است.

شهروندان کانادایی و مقیم دائم که می‌خواهند از طریق PR حمایت مالی والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خود را انجام دهند، باید فرم مربوطه را پر کرده و به IRCC ارسال کنند. قرعه کشی با این فرم‌ها انجام می‌شود و ۲۴۲۰۰ پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ دعوت نامه‌ دریافت می‌کنند. اگر شما هم در کانادا زندگی می‌کنید یا قصد مهاجرت به این کشور را دارید، شرکت در این قرعه کشی فرصت خوبی برای نقل مکان والدینتان به کشور کانادا است.

ساکنان منطقه، به ویژه سالمندان، باید از کلاهبرداری هایی که عموماً از کانادا انجام می شود آگاه باشند.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
سارا اشرف نژاد
از همان ابتدای شروع به تحصیل، علی رغم تمام تبلیغات محیطی منفی بر علیه رشته انسانی، شیفته ادبیات و زنگ انشا بودم. به تدریج که به همراه کتاب‌های رمانم بزرگ‌ و بزرگ‌تر شدم، برای یافتن پاسخ سوالات بنیادی‌ام وارد رشته ادیان و عرفان شدم و این نقطه آشنایی من با فلسفه و هستی شناسی بود؛ که دختری عاشق نوشتن و کشف جهان از من ساخت! امروز من یک مسافر قصه گو در کوچه پس کوچه‌های ایران و جهان هستم.
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید