راهنمای خرید بلیط هواپیما به آفریقای جنوبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 7 مه 2023
Loading...

آفریقای جنوبی از مقاصد گردشگری محبوب جهان است که سالانه چندین میلیون نفر از سرتاسر دنیا از آن دیدن می‌کنند و روزانه پروازهای مستقیم و غیرمستقیم زیادی به مقصد این کشور انجام می‌شود. در ادامه راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی را برای علاقه‌مندان به سفر به این کشور ارائه داده‌ایم تا با کمک راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی، خودتان دست‌به‌کار شوید. 

راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی

در اولین قدم در راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی به بررسی نکات کلی درباره خرید بلیط به مقصد آفریقای جنوبی می‌پردازیم. آفریقای جنوبی با ایران حدود ۸۰۰۰ کیلومتر فاصله هوایی دارد و مقصد دور و گرانی محسوب می‌شود. برای همین خرید بلیط برای سفر از مهم‌ترین کارهایی است که پیش از سفر باید انجام بدهید.

در این بخش از راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی به شما اطلاعاتی درباره نحوه خرید بلیط هواپیمای آفریقای جنوبی را می‌دهیم. شما به‌صورت حضوری از طریق آژانس‌های هواپیمایی معتبر و یا به‌صورت اینترنتی می‌توانید بلیط خود را خریداری کنید.

در ادامه راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی به مهم‌ترین نکات خرید اینترنتی بلیط هواپیمای آفریقای جنوبی اشاره می‌کنیم. آفریقای جنوبی دارای سه فرودگاه بین‌المللی در سطح جهانی در سه شهر بزرگ ژوهانسبورگ، کیپ‌تاون و دوربان است. فرودگاه بین‌المللی اولیور تامبو در ژوهانسبورگ معروف‌ترین و اصلی‌ترین فرودگاه این کشور است که همیشه بیشترین پروازها به آن صورت می‌گیرد.

در راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی، با توجه به این نکات هنگام خرید آنلاین بلیط آفریقای جنوبی، ابتدا شهر مقصد سفر خود را تعیین کنید و با توجه به آن نزدیک‌ترین فرودگاه که دسترسی منطقی به شهر مقصد شما داشته باشد را برای سفر انتخاب کنید.

ازآنجایی‌که برای اخذ ویزای توریستی آفریقای جنوبی، ارائه بلیط رفت‌وبرگشت ضروری است در راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی پیشنهاد می‌کنیم هر چه زودتر برای خرید بلیط اقدام کنید. پس از تعیین تاریخ پرواز، سایت‌های مختلف فروش آنلاین بلیط هواپیما را در بازه زمانی مدنظرتان چک کنید و قیمت‌ها را حتماً با یکدیگر مقایسه کنید تا در میان گزینه‌های موجود بتوانید مناسب‌ترین بلیط را با بهترین شرایط خریداری کنید.

ایرلاین های پرواز آفریقای جنوبی

در این بخش از راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی مهم‌ترین ایرلاین‌های پرواز به آفریقای جنوبی از ایران را به شما معرفی می‌کنیم. در حال حاضر هواپیمایی قطر ایرویز (Qatar Airways)، هواپیمایی ترکیش (Turkish Airlines) و هواپیمایی امارات (Emirates) مهم‌ترین ایرلاین‌هایی هستند که در مسیر تهران به آفریقای جنوبی مشغول فعالیت هستند.

در ادامه راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی به بررسی ویژگی‌های پروازی این سه ایرلاین می‌پردازیم. هر سه این ایرلاین‌ها به دلیل خدمات عالی در سطح بین‌المللی شناخته‌شده‌اند و پروازهای باکیفیت و ایمنی را از تهران به ژوهانسبورگ و کیپ‌تاون دائماً در برنامه پروازی خود دارند.

اما اگر در راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی بخواهیم بین سطح خدمات این سه ایرلاین رتبه‌بندی کنیم. می‌توان گفت هواپیمایی قطر بهترین ایرلاین خاورمیانه است. درحالی‌که امارات جزو ده ایرلاین برتر است و در رتبه سوم ترکیش قرار می‌گیرد؛ اما آن‌قدر این ایرلاین‌ها مطمئن هستند؛ که با خیال آسوده می‌توانید پرواز خود را از هر کدامشان انتخاب کنید.

در راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی به این نکته توجه داشته باشید که عمده پروازها از تهران به مقصد فرودگاه بین‌المللی ژوهانسبورگ، اولیور تامبو (JNB) و فرودگاه بین‌المللی کیپ‌تاون (CPT) صورت می‌گیرند. همچنین پروازهایی هم به مقصد فرودگاه بین‌المللی کینگ شاکا (DUR) در دوربان در طول هفته انجام می‌شود.

این نکته در راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی قابل‌توجه است که پرواز مستقیم تهران به آفریقای جنوبی وجود ندارد و همه پروازها با یک یا دو توقف در مسیر انجام می‌شوند. توقف پروازهای این ایرلاین‌ها در دوحه، استانبول یا دبی است. طول پرواز به آفریقای جنوبی بسته به نوع ایرلاین و تعداد توقف‌ها متفاوت است؛ اما حداقل زمان طول مسیر بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت است.

بیشتر بخوانید …

آنچه باید قبل از سفر به آفریقای جنوبی بدانید

بلیط هواپیما لحظه آخری آفریقای جنوبی

برای خرید بلیط لحظه آخری به این بخش از راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی توجه کنید. چنانچه در بخش راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی اشاره کردیم؛ بهتر است قبل از زمان سفارت تمام برنامه‌ریزی‌های سفر خود را انجام دهید و بلیط هواپیمایی که امکان کنسلی و استرداد آن وجود داشته باشد، تهیه کنید. تا با احتمال حتی ناچیز سوخت شدن بلیط هواپیما به علت رد درخواست ویزا یا عوامل پیش‌بینی‌نشده دیگر مواجه نشوید.

اما اگر مصمم هستید که بلیط خود را به‌صورت لحظه آخری تهیه کنید در راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی در این مورد به این نکته توجه کنید که بلیط لحظه آخری به بلیط های چارتری گفته می‌شود که عموماً به دلیل نزدیک شدن به زمان پرواز و تکمیل نشدن ظرفیت هواپیما با قیمت ارزان‌تری نسبت به مواقع دیگر فروخته می‌شوند.

آنچه در راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی در خصوص بلیط هواپیما لحظه آخری باید به آن توجه کنید، این است که بلیط‌هایی که با عنوان لحظه آخری تبلیغ می‌شوند، الزاماً ارزان‌تر نیستند. قیمت آن‌ها نسبت مستقیم با میزان تقاضا برای بلیط دارد. این بلیط‌ها در زمان‌های پیک سفر ممکن است نه‌تنها ارزان‌تر نبوده بلکه گران‌تر یا هم قیمت با بلیط های سیستمی و چارتری باشند.

در راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی پیشنهاد می‌کنیم به‌جای تهیه بلیط لحظه آخری برای سفر اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه به آفریقای جنوبی، با توجه به محدودیت‌هایی که این بلیط‌ها از نظر برنامه‌ریزی و زمان سفر برای شما ایجاد می‌کنند. ضمن اینکه این احتمال وجود دارد که در نهایت سود چندانی هم نکنید از این کار صرف‌نظر کنید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور آفریقای جنوبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور آفریقای جنوبی

بلیط هواپیما سیستمی آفریقای جنوبی

در این بخش از راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی به بررسی بلیط هواپیما سیستمی به مقصد این کشور می‌پردازیم. ازآنجایی‌که قیمت بلیط‌های سیستمی بر اساس کلاس پروازی ثابت است و می‌توانید آن‌ها را برای بازه زمانی طولانی رزرو کنید. همیشه نسبت به سایر انواع بلیط‌ها از این نظر ارجحیت دارند.

از دیگر مزایای اصلی بلیط‌های سیستمی که در راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی به آن می‌پردازیم این است که این بلیط‌ها قابل‌استرداد هستند و هزینه بلیط در صورت کنسلی یا تغییر دادن تاریخ پرواز البته با کسر مبلغی به‌عنوان جریمه به شما بازگردانده می‌شود.

در ادامه در راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی درباره بلیط‌های سیستمی دقت کنید که اکثر پروازهای معتبر که توسط ایرلاین های مهم ارائه می‌شوند، سیستمی هستند و هنگام تصمیم‌گیری برای خرید بلیط باتوجه به راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی فراموش نکنید که بلیط‌های سیستمی برای سفرهای برنامه‌ریزی‌شده بهترین گزینه به شمار می‌آیند.

همچنین در راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی به این نکته نیز توجه کنید که ازآنجایی‌که در بلیط‌های سیستمی قیمت‌های متفاوتی برای بلیط بزرگسالان و کودکان در نظر گرفته می‌شود، کلاس نرخی متمایز رده‌های سنی باعث می‌شود این دسته از بلیط‌ها برای خانواده‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر بشوند.

امکانات و دسترسی های فرودگاه آفریقای جنوبی

چنانچه در بخش راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی اشاره کردیم، آفریقای جنوبی سه فرودگاه بین‌المللی اصلی در ژوهانسبورگ، کیپ‌تاون و دوربان دارد؛ که پروازهایی که از ایران به مقصد آفریقای جنوبی پرواز می‌کنند، در این سه فرودگاه به زمین می‌نشینند.

این فرودگاه‌ها عبارت‌اند از:‌ فرودگاه بین‌المللی اولیور تامبو (JNB)، فرودگاه بین‌المللی کیپ‌تاون (CPT) و فرودگاه بین‌المللی کینگ شاکا (DUR). در ادامه راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی با این سه فرودگاه آشنا می‌شویم:

فرودگاه بین‌المللی اولیور تامبو (JNB)

با توجه به راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی اگر بلیط خود را به مقصد شهر ژوهانسبورگ بخرید، در فرودگاه اولیور تامبو O.R. Tambo پروازتان به زمین خواهد نشست. این فرودگاه بین‌المللی مقام اول را در فهرست بزرگ‌ترین فرودگاه‌های آفریقای جنوبی دارد و علاوه بر اینکه بزرگ‌ترین فرودگاه است، شلوغ‌ترین فرودگاه آفریقا نیز هست.

فرودگاه تامبو معمولاً به دلیل موقعیت، دسترسی و ارتباط عالی با سایر نقاط به‌عنوان «دروازه آفریقا» شناخته می‌شود. این فرودگاه دارای امکانات مدرن برای رضایت مسافران است؛ و سالانه به بیش از ۲۱ میلیون مسافر هوایی خدمات‌رسانی می‌کند. تعداد زیادی هتل برتر در داخل و اطراف فرودگاه وجود دارد. فاصله آن تا شهر ژوهانسبورگ ۶.۶ کیلومتر است.

فرودگاه بین‌المللی کیپ‌تاون (CPT)

در ادامه راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی، اگر بلیط خود را به مقصد شهر کیپ‌تاون بخرید، در این فرودگاه بین‌المللی به زمین می‌نشینید. فرودگاه بین‌المللی کیپ‌تاون یکی دیگر از فرودگاه‌های معروف آفریقا است که از سال ۱۹۵۴ گشایش‌یافته است.

 سالانه تقریباً ۱۰ میلیون مسافر از این فرودگاه استفاده می‌کنند و دومین فرودگاه شلوغ آفریقا است. این فرودگاه دارای ترمینال‌های داخلی و بین‌المللی است و دارای پروازهای مستقیم به ژوهانسبورگ و دوربان است. در فاصله ۱۷.۷ کیلومتری از شهر قرار دارد و تنها ۲۰ دقیقه طول می‌کشد تا از مرکز تجاری کیپ‌تاون به این فرودگاه برسید.

فرودگاه بین‌المللی کینگ شاکا (DUR)

اگر بلیط خود را به مقصد دوربان خریداری می‌کنید، این بخش از راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی برای شما است. فرودگاه بین‌المللی کینگ شاکا یکی از بهترین فرودگاه‌های آفریقا است که در محله لامرسی در شمال شهر دوربان واقع‌شده است و از دوربان، فقط ۳۰ کیلومتر فاصله دارد.

این فرودگاه از سال ۲۰۱۰ خدمات‌رسانی به مسافران را آغاز کرده و به‌خصوص برای رسیدن به کوا-زولو ناتال از آن استفاده می‌شود. ظرفیت فرودگاه بین‌المللی کینگ شاکا سالانه حدود ۷٫۵ میلیون مسافر است و در چندین سال اخیر به‌عنوان یکی از بهترین فرودگاه‌های میانه و شرق آفریقا در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید …

جذابترین تفریحات لاکچری در آفریقای جنوبی کدامند؟

مقدار بار مجاز در پرواز آفریقای جنوبی چقدر است؟

در ادامه راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی، قوانین مربوط به مقدار مجاز بار در پروازهای به مقصد آفریقای جنوبی را بررسی می‌کنیم. با توجه به راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی بسته به نوع ایرلاین انتخابی و کلاس پروازی شما مقدار بار مجاز در پرواز آفریقای جنوبی متفاوت است. در هنگام خرید تور آفریقای جنوبی موارد مربوط به قوانین حمل بار ایرلاینها را در نظر بگیرید. 

میزان بار مجاز هواپیمایی قطر  برای پروازهای اکونومی بین ۲۵ تا ۳۵ کیلوگرم است و میزان بار دستی داخل کابین یک قطعه معادل ۷ کیلوگرم است.

میزان بار مجاز هواپیمایی امارات برای پروازهای اکونومی ۲۳ کیلوگرم و میزان بار دستی داخل کابین یک کیف‌دستی با ابعاد ۵۵ × ۳۸ × ۲۰ سانتی‌متر با وزن معادل ۷ کیلوگرم است.

میزان بار مجاز هواپیمایی ترکیش  به این شرح است: حداکثر وزن ۱ بار با اندازه حداکثر ۱۵۸ سانتی‌متر، برای کلاس اکونومی ۲۳ کیلوگرم و برای کلاس تجاری ۳۲ کیلوگرم است.

دقت کنید که حمل اضافه‌بار به داخل کابین ناممکن است و برای چمدان کنترل‌شده نیز اضافه‌بار همیشه شامل حال جریمه می‌شود. پس قبل از پرواز حتماً به‌دقت میزان بار مجاز را چک کنید تا در فرودگاه به مشکل برنخورید.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ارزان آفریقای جنوبی

اگر شما هم به دنبال خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما به مقصد آفریقای جنوبی هستید، این بخش از مطلب برای شما است. زمان سفر مهم‌ترین و تأثیرگذارترین عامل بر روی قیمت بلیط هواپیما است.

بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان‌قیمت به مقصد آفریقای جنوبی بین ماه‌های ژوئن تا آگوست است که در آفریقای جنوبی فصل زمستان است و لو سیزن (Low Season) محسوب می‌شود. 

پس از زمستان، زمان مناسب برای خرید بلیط‌های ارزان به مقصد آفریقای جنوبی با توجه به راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی در فصل‌های بهار یا پاییز است که با توجه به برعکس بودن فصول در آفریقای جنوبی در کشور مقصد با پاییز و بهار مواجه می‌شویم و این دو فصل شولدر سیزن (Shoulder Season) به شمار می‌روند.

 پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ارزان‌ترین بلیط به مقصد آفریقای جنوبی علاوه بر این، عوامل دیگر مانند تعطیلات زمستان و عید یا گران‌تر بودن پروازهای آخر هفته را نیز مدنظر قرار دهید. کمی ساعات ترانزیت طولانی‌تر را برای اقتصادی شدن تحمل‌کنید. همچنین، همیشه آفرهای ویژه و تخفیف‌های ایرلاین‌ها را چک کنید تا موفق به خرید ارزان‌ترین بلیط‌ها شوید.

بیشتر بخوانید …

معرفی بهترین مقاصد گردشگری آفریقای جنوبی در فصل بهار

سخن آخر

در راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی تمامی نکات در خصوص بهترین ایرلاین‌ها و شرایط خرید بلیط هواپیمای آفریقای جنوبی را به‌صورت جامع و کامل گردآوری کردیم تا با استفاده از این راهنمای خرید بلیط هواپیما آفریقای جنوبی مطمئن‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین بلیط را به این مقصد انتخاب کرده و سفر فوق‌العاده خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

اگر در هر صورتی فکر میکنید خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل دشواری هایی دارد می توانید با رزرو تور کیپ تاون و تور سان سیتی آفریقا سفری امن و آسوده داشته باشید. 

سوالات متداول

چرا پروازهای آفریقای جنوبی گران هستند؟

قیمت بالای سوخت هواپیما و ظرفیت کم پروازها باعث گران بودن قیمت بلیط‌های هواپیمایی آفریقای جنوبی است.

ارزان‌ترین پروازها به آفریقای جنوبی چه زمانی هستند؟

به‌طورکلی ارزان‌ترین پروازها به آفریقای جنوبی بین ماه‌های ژوئن تا آگوست هستند.

برای مشاهده قیمت و خرید تور آفریقای جنوبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور آفریقای جنوبی
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید