دریافت ویزای انگلیس از ارمنستان

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 15 سپتامبر 2021
Loading...

دفتر BLS در ارمنستان از مراکزی ست که پرونده‌های متقاضیان ایرانی ویزای انگلیس را مورد بررسی قرار می‌دهد. طولانی شدن پروسه وقت سفارت دلیلی بر آن شده تا بیشتر ایرانیان این کشور را برای انگشت نگاری و تحویل مدارک انتخاب کنند. در ادامه به معرفی مراحل دریافت ویزای انگلیس در ارمنستان می‌پردازیم.

متقاضیان ویزای توریستی انگلیس می‌توانند علاوه بر سفارت این کشور در ایران از ارمنستان نیز برای دریافت ویزا اقدام کنند.  افرادی که متقاضی دریافت ویزای انگلیس از طریق ترکیه هستند می‌توانند پس از آماده کردن مدارک سفارت این کشور را جهت انجام انگشت نگاری و تحویل مدارک انتخاب کنند.

مراحل دریافت ویزای انگلیس از ارمنستان

در صورتی که قصد دریافت ویزای انگلیس از ارمنستان را دارید مراحل زیر را به خاطر بسپارید:

جمع‌آوری مدارک

ارائه تمکن مالی، داشتن سند ملکی، ارائه اسناد شغلی و داشتن دعوت نامه یا برنامه سفر از مهمترین مدارک لازم برای دریافت ویزای انگلیس هستند. از آنجایی جمع‌آوری مدارک اولین مرحله و مهمترین مرحله در زمینه دریافت ویزا بوده و در مثبت بودن جواب تأثیر مستقیم دارد بایستی تمامی مدارک به صورت کامل و دقیق ارائه شود.

تکمیل فرم ویزا از طریق وب سایت رسمی ویزای انگلیس

تکمیل فرم ویزای انگلیس به صورت آنلاین و از طریق وب سایت رسمی سفارت انجام می‌شود. در این مرحله اطلاعات شخصی مانند آدرس محل اقامت، آدرس محل کار، سوابق سفر، منبع درآمد، میزان درآمد و … بایستی ب طور دقیق درج شود. در نهایت تمامی موارد ذکر شده در فرم با مدارک ارائه شده تطبیق داده می‌شود.

تعیین محل انگشت نگاری

تعیین محل انگشت نگاری نیز هنگام تکمیل فرم و به صورت آنلاین انجام می‌شود. متقاضیان دریافت ویزای انگلیس از ارمنستان در این مرحله بایستی دفتر سفارت در شهر ایروان ارمنستان را برای انگشت نگاری و تحویل مدارک انتخاب کنند. روز و تاریخ انگشت نگاری نیز در همین مرحله مشخص می‌شود.

سفر به ارمنستان

پس از مشخص شدن روز انگشت نگاری متقاضیان بایستی برای رزرو تور ارمنستان برنامه ریزی کنند. خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل نزدیک به سفارت انگلستان در ایروان از کارهایی ست که در این مرحله بایست انجام شود. پیشنهاد می‌کنیم یک روز قبل از روز انگشت نگاری در ارمنستان حضور داشته باشید.

حضور در سفارت جهت انجام انگشت نگاری و تحویل مدارک

پس از سفر به ارمنستان نوبت به حضور در سفارت و تحویل مدارک است. دقت داشته باشید که در این مرحله لازم است مدارک را به صورت دقیق و کامل همراه داشته و به افسر سفارت تحویل دهید. متقاضیان ویزای انگلیس بایستی شخصاً در سفارت حضور پیدا کرده و مراحل انگشت نگاری را انجام دهند.

بازگشت به ایران تا زمان مشخص شدن نتیجه ویزا

پس از انگشت نگاری، مدارک توسط افسر سفارت بررسی شده و جواب ویزا به طور معمول پس از ۳ هفته کاری (مدت زمان جواب ویزای انگلیس به شرایط بستگی دارد) اعلام می‌شود. متقاضیان می‌توانند بعد از انگشت نگاری و تا زمان مشخص شدن جواب ویزا به ایران برگردند.

پیکاپ ویزا یا پاسپورت

مرحله آخر پیکاپ پاسپورت می‌باشد. پس از مشخص شدن جواب ویزا نیازی به حضور شخص متقاضی برای دریافت پاسپورت نمی‌باشد. بلکه آژانس‌های هواپیمایی معتبر به عنوان وکیل متقاضی پاسپورت را از سفارت ارمنستان دریافت و به مسافر تحویل می‌دهند. این کار به اصطلاح پیکاپ پاسپورت نام دارد.

مزایای دریافت ویزای انگلیس از طریق ارمنستان

سفر به ارمنستان بدون نیاز به ویزا: ایرانی‌ها برای سفر به ارمنستان نیازی به دریافت ویزا نداشته و ویزای مسافران در بدو ورود به فرودگاه صادر می‌شود. در واقع ویزای ارمنستان از نوع ویزای فرودگاهی می‌باشد.

تسریع دریافت وقت سفارت انگلیس: به دلیل شلوغ بودن سفارت انگلیس در ارمنستان وقت‌های انگشت نگاری در زمان‌های طولانی تعیین می‌شود؛ اما متقاضیان دریافت ویزای انگلیس از ارمنستان می‌توانند وقت انگشت نگاری را در مدت زمان کوتاه‌تری دریافت کنند.

خروج از ارمنستان بدون نیاز به پاسپورت: پاسپورت متقاضیان همراه با سایر مدارک به سفارت تحویل داده می‌شود. از این رو افراد می‌توانند با مراجعه به سفارت ایران در ایروان برگه خروج را دریافت و بدون پاسپورت مجدداً به ایران برگردند.

آدرس سفارت انگلیس در ارمنستان / ایروان

جهت رزرو هتل‌های نزدیک به سفارت، دسترسی راحت به دفتر BLS و صرفه‌جویی در زمان لازم است که از موقعیت مکانی دفتر سفارت انگلیس در ایروان آگاهی داشته باشیم.

آدرس دفتر سفارت انگلیس در ارمنستان: ۸th floor Kamar Business Centre, 2 Vazgen Sargsyan St, Yerevan 0010, Armenia

شماره تماس: ۳۷۴۱۰۲۶۴۳۰۱+

خدمات آژانس هواپیمایی ستاره ونک در زمینه دریافت ویزای انگلیس از طریق ارمنستان

مشاوره جهت تکمیل مدارک: کارشناسان ما در واحد ویزا به شما خواهند گفت که ارائه چه مدارکی شانس دریافت ویزا را برای متقاضیان بیشتر می‌کند.

تکمیل فرم آنلاین سفارت: فرم سفارت به صورت آنلاین و از طریق وب سایت سفارت تکمیل می‌شود. اطلاعات فرم بایستی با دقت و به صورت صحیح پر شود. کارشناسان ما این مرحله را تکمیل خواهند کرد.

پرداخت وجه سفارت: کارشناسان ما واریزی سفارت را به صورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت اینترنتی انجام می‌دهند. متقاضیان بایستی برگه پرداخت وجه را در روز انگشت نگاری همراه داشته و به سفارت تحویل دهند.

رزرو تور ارمنستان برای متقاضیان: خرید بلیط هواپیما با بهترین ساعات پروازی و رزرو هتل‌های نزدیک به سفارت از خدمات کارشناسان ما به متقاضیان دریافت ویزای انگلیس از ارمنستان است.

پیکاپ پاسپورت: در نهایت پاسپورت متقاضی توسط تیم ستاره ونک از سفارت انگلیس دریافت و به متقاضی تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید …

مدارکی که هنگام انگشت‌نگاری برای ویزای انگلیس باید به همراه داشته باشید

فرم آنلاین ویزای انگلیس چه اطلاعاتی را شامل می‌شود؟

قیمت وقت سفارت انگلیس چقدر است؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید