خرید بلیط هواپیما در تور اروپا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 4 مه 2022
Loading...

کدام ایرلاین‌ها در کدام مقاصد اروپایی فعال هستند؟ خرید کدام بلیط هواپیما ایمن‌تر است و سفر به اروپا را به صرفه‌تر می‌کند؟ انتخاب پرواز مناسب چه از نظر قیمت و چه از نظر امنیت از مهمترین مراحل هر سفر است. این موضوع در مقاصد نسبتاً طولانی مانند اروپا اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. از این رو ما در مطلب خرید بلیط هواپیما در تور اروپا تمامی ایرلاین‌های فعال به همراه امکاناتی که در طول سفر ارائه می‌دهند را مورد معرفی کرده‌ایم.

تا پیش از شیوع ویروس کرونا ایرلاین‌های مانند ماهان، ایران ایر و ایرلاین‌های خارجی از جمله هواپیمایی اتریشی، لوفتهانزا، ترکیش، قطری، امارات و غیره در مسیر تهران به مقاصد مختلف اروپایی فعال بودند اما در طی سه سال اخیر و با شیوع ویروس کرونا تعداد پروازها کاهش پیدا کرده و فعالیت بسیاری از ایرلاین‌ها در این مسیر متوقف شد. در حال حاضر اما با واکسیناسیون گسترده در سطح دنیا تورهای اروپا مجدداً برگزار و پروازها نیز برقرار شدند. در ادامه به شما خواهیم گفت که خرید بلیط هواپیما در تور اروپا با کدام ایرلاین‌ها امکان پذیر است؟

خرید بلیط هواپیمایی ترکیش در تور اروپا

ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines) از خطوط هواپیمایی کشور ترکیه است که در سال ۱۹۳۳ و به دستور کمال آتاتورک در راستای مدرن سازی این کشور تأسیس شد. هواپیمایی ترکیش از زمان تأسیس خود تا کنون موفق به کسب عناوینی چون بهترین ایرلاین اروپا و چهارمین ایرلاین برتر دنیا در سال ۲۰۱۵ شده است. سیستم ناوبری جوان، کادر پروازی مجرب، صندلی‌های راحت و جادار، سیستم ارائه بهترین غذاهای بین‌المللی در طول پرواز و استفاده از مدرن‌ترین امکانات روز پروازی ترکیش ایرلاین را به یکی از پرطرفدارترین خطوط پروازی در دنیا تبدیل کرده‌اند. این ایرلاین مدرن در جابجایی مسافران ایرانی به اروپا نیز نقشی کلیدی ایفا می‌کند. روزانه پروازهای بسیاری از تهران به مقاصد مختلف اروپایی از جمله بارسلونا، پاریس، رم، لندن و غیره با هواپیمایی ترکیش انجام می‌شود. پروازهای این ایرلاین با یک توقف در شهر استانبول سپس حرکت به سمت مقصد تعین شده انجام می‌شوند.

 خرید بلیط هواپیمایی لوفت هانزا در تور اروپا

هواپیمایی لوفت هانزا (Lufthansa) بزرگترین شرکت هواپیمایی در اروپا و متعلق به کشور آلمان است. شبکه پروازی گسترده، داشتن ناوگان هواپیمایی مدرن، سرویس اینترنت در داخل کابین و خلبانان کارآمد و باتجربه از ویژگی‌های برجسته‌ای هستند که لوفت هانزا را به یکی از بهترین خطوط هواپیمایی در دنیا تبدیل کرده‌اند. خوشبختانه خرید بلیط هواپیما در تور اروپا از طریق این ایرلاین نیز امکان پذیر است؛ یعنی مسافران ایرانی می‌توانند برای خرید بلیط هواپیما به هر یک از شهرهای اروپا بلیط لوفت هانزا را رزرو کنند.

خرید بلیط هواپیمایی اتریشی در تور اروپا

هواپیمایی اتریشی یا (Austrian Airlines) بزرگترین ایرلاین کشور اتریش و خود زیر مجموعه شرکت هواپیمایی لوفت هانزا به شمار می‌رود. این هواپیمایی با در اختیار داشتن هواپیماهای پهن‌پیکر ایرباس، بوئینگ، فوکر و امبرائر به بیش از ۱۳۰ نقطه از جهان پرواز داشت و بیشتر معروفیت خود را مدیون ارائه صندلی‌های بسیار راحت و ارائه خدمات در کلاس‌های پروازی اکونومی، پرمیموم اکونومی و بیزینس کلاس می‌‎باشد. با توجه به خطوط پروازی گسترده مسافران ایرانی می‌توانند برای سفر به هر یک از نقاط اروپا بلیط هواپیمایی اتریشی را رزرو و خریداری کنند.

خرید بلیط هواپیمایی قطری در تور اروپا

هواپیمایی قطری (QatarAirways) را بدون تردید می‌توان یکی از غول‌های صنعت هواپیمایی در جهان دانست. این ایرلاین درجه یک آسیایی در سال ۲۰۱۷ توانست از تمامی رقبای اروپایی خود پیشی گرفته و عنوان بهترین خطوط هوایی در دنیا را از آن خود کند. شرکت هواپیمایی قطری بیش از هر چیز به لوکس بودن و ارائه خدمات مدرن و متفاوت در طول پرواز شهرت دارد. کلاس‌های بیزینس و فرست این ایرلاین امکاناتی در حد هتل‌های ۵ ستاره را به مسافران ارائه می‌دهند؛ و اما خبر خوب اینکه خرید بلیط هواپیما در تور اروپا از طریق هواپیمایی قطر نیز امکان پذیر است. با توجه به خطوط پروازی گسترده این ایرلاین رزرو پرواز قطری از گزینه‌های همیشگی ایرانیان برای سفر به مقاصد اروپایی می‌باشد.

 خرید بلیط هواپیمایی امارات در تور اروپا

خطوط پروازی آسیایی نه تنها چیزی از ایرلاین‌های اروپایی کم ندارند بلکه در این زمینه توانسته‌اند گوی رقابت را ربوده و برتری را از آن خود کنند. شرکت هواپیمایی امارات (Emirates) از دیگر غول‌های هوایی دنیاست که متعلق به کشور امارات متحده عربی بوده و بیش از ۱۰۰ نقطه از جهان پرواز دارد. این ایرلاین ابر قدرت در حال حاضر ۱۳۱ هواپیمای ایرباس و ۱۰۰ هواپیمای بوئینگ را در اختیار دارد. میانگین سنی هواپیماهای امارات چیزی حدود ۵ سال تخمین زده شده است. در حال حاضر پرواز به کشورهای اروپایی جز مسیرهای پر رفت و آمد این ایرلاین بوده و مسافران ایرانی می‌توانند بلیط هواپیمایی امارات را برای سفر به لندن، بارسلون، پاریس، رم یا دیگر شهرهای اروپایی خریداری کنند.

خرید بلیط هواپیمایی ایران ایر در تور اروپا

هواپیمایی ایران ایر از معدود ایرلاین‌های داخلی ست که پروازهای خود را به مقاصد اروپایی انجام می‌دهد؛ بنابراین مسافران ایرانی می‌توانند برای خرید بلیط هواپیما در تور اروپا هواپیمایی ایران ایر را نیز مد نظر داشته باشند. نکته مثبت دیگر اینکه پروازهای ایران ایر به مقاصد اروپایی به صورت مستقیم و بدون توقف انجام می‌شود.

خرید پروازهای با توقف یا بدون توقف در تور اروپا؛ کدام به صرفه تر است؟

تمامی ایرلاین‌های خارجی مانند امارات، ترکیش، قطری و غیره پروازهای خود را از ایران به مقاصد اروپایی با یک یا دو توقف انجام می‌‌دهند. حال سؤال اینجاست که رزرو کدام پرواز از نظر هزینه‌ای به صرفه‌تر است؟ به طور معمول پروازهای قطر و امارات به دلیل امکاناتی که در طور پرواز ارائه می‌دهند گران‌تر از ساید خطوط پروازی هستند. در مقابل هواپیمایی ترکیش دو ویژگی پرواز امن و قیمت مناسب‌تر را با هم دارد. در نهایت شما می‌توانید با توجه به انتظاری که از پرواز دارید و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید یکی از خطوط هواپیمایی بالا را برای سفر اروپایی خود انتخاب کنید. همکاران ما در واحد فروش بلیط مشاوره‌های لازم را در این خصوص ارائه می‌دهند.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید