تورهای داخلی نوروز 1401 | گردش 14 روزه در ایران

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 17 ژانویه 2022
Loading...

به ۱۴ روز طلایی سفر نزدیک می‌شویم، فرصتی بی‌نظیر که به ما امکان می‌دهد تا با کمترین هزینه به دیدن زیبایی‌های ایران برویم. ما در مطلب تورهای داخلی نوروز ۱۴۰۱ ثابت می‌کنیم که سفرهای داخلی نیز می‌توانند مانند سفرهای خارجی خاطره‌انگیز و تکرار نشدنی باشند. چه اهل دریا و تفریحات آبی باشی و چه طرفدار آثار باستانی سفر به شهرهای ایران می‌تواند شما را به خواسته‌تان رسانده و تعطیلاتی بی‌نقص را برایتان رقم زند.

مقاصد نوروزی را می‌توان به دو دسته خارجی و داخلی تقسیم کرد. پس اگر فکر می‌کنید که سفر به آفریقای جنوبی، ترکیه یا سریلانکا ممکن است به بودجه نسبتا زیادی احتیاج داشته باشد، می‌توانید با سفر به مقاصد داخلی هم حسابی خوش بگذرانید و هم هزینه‌ای کمتری را برای سفر و گردشگری کنار بگذارید. در ادامه به معرفی تور نوروز ۱۴۰۱ در مسیرهای داخلی می‌پردازیم.

تورهای داخلی ارزان قیمت

بالا رفتن نرخ دلار و یورو تاثیر مستقیم بر قیمت بلیط و هتل در تورهای خارجی دارد از این رو بسیاری از افراد تورهای داخلی را جایگزین مسیرهای خارجی کرده‌اند. چرا که بی شک ایرانگردی نیاز به دریافت ویزا و پرداخت دلار و یورو ندارد. از طرفی مسافران می‌توانند به سلیقه خود مقاصد تاریخی یا سواحل را برای سفر انتخاب کنند. اصفهان، شیراز، کیش، قشم و مشهد پرطرفدارترین مقاصد داخلی در ایام نوروز ۱۴۰۱ هستند. هر چند که قیمت تورهای داخلی در تعطیلات عید افزایش پیدا می‌کند اما همچنان می‌توان این مقاصد را ارزان‌تر از تورهای خارجی به شمار آورد. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت‌های تورهای داخلی در ایام نوروز و رزرو هتل و بلیط با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تور داخلی از تهران

بیشتر شهرهای بزرگ ایران دارای فرودگاه بین‌المللی یا داخلی هستند، از این رو در هر جای ایران که باشید می‌توانید پروازهای فرودگاه شهرتان را چک کرده و در صورت امکان بدون نیاز سفر به تهران بلیط مقصد مورد نظر خود را تهیه کنید. در واقع تورهای داخلی نوروز ۱۴۰۱ نه فقط از تهران بلکه از سایر مقاصد نیز قابل برگزاری هستند. کارشناسان ما لیست کاملی از پکیج‌های داخلی را برای ایام نوروز آماده کرده‌اند. البته افرادی که ساکن شهرهای دیگر هستند نیز می‌توانند از خدمات گردشگری ما استفاده کنند. همکاران ما امکان برگزار تور از طریق سایر شهرهای ایران را نیز فراهم کرده‌اند. تور کیش، تور قشم، تور مشهد و تور شیراز از تهران و سایر شهرهای ایران از پکیج‌های پرطرفدار ما در ایام نوروز ۱۴۰۱ هستند.

تور کیش ارزان

کیش به عنوان لوکس‌ترین پکیج داخلی به شمار می‌رود. مقصدی که از نظر معماری و امکانات هتلی با مالدیو و از نظر تفریحات آبی با لوکس‌ترین سواحل آسیایی برابری می‌کند. از این رو تور کیش را می‌توان در لیست تورهای پرطرفدار تعطیلات نوروز قرار داد. هر چند که قیمت این چکیج ممکن است از سایر تورهای داخلی کمی بالاتر باشد اما با انتخاب درست زمان پرواز و هتل مناسب می‌توان قیمت پکیج را پایین آورد. کارشناسان ما به شما خواهند گفت که چه تاریخی برای خرید ارزان تور کیش مناسب است. تورهای کیش ما خدمات بلیط رفت و برگشت هوایی، اقامت در هتل به همراه صبحانه، استقبال فرودگاهی، گشت دور جزیره را شامل می‌شود.

تور مشهد

مشهد با سالانه بیش از ۲۷ میلیون زائر داخلی و خارجی همچنان در صدر لیست تورهای داخلی نوروز ۱۴۰۱ قرار دارد. علاوه بر حرم امام رضا در این شهر، آرامگاه بسیاری از شاعران و هنرمندان بزرگ ایران مانند فردوسی و شجریان در این شهر قرار گرفته و ایران‌دوستان را به سوی مشهد جذب می‌کند. خوشبختانه بیشتر فرودگاه‌های ایران به مقصد مشهد پرواز داشته و رزرو تور مشهد علاوه بر تهران از سایر شهرها نیز امکان‌پذیر است. از آنجا که پروازهای مشهد در ایام سال نو خیلی زود تکمیل می‌شوند پیشنهاد می‌کنیم حداقل ۲ هفته قبل از تعطیلات برای رزرو تور اقدام کنید. همکاران ما آماده ارائه مشاوره در خصوص رزرو بهترین هتل‌ها با مناسب‌ترین قیمت به شما عزیزان هستند.

تور داخلی ارزان قیمت شیراز

با پایان فصل زمستان شیراز برای استقبال از مسافران نوروزی آماده می‌شود. از این رو تور شیراز را نیز می‌توان به لیست تورهای داخلی نوروز ۱۴۰۱ اضافه کرد. این شهر هتل‌های ۳ تا ۴ ستاره بسیاری را در خود دارد علاوه بر این گردشگران با رزرو اقامتگاه‌های بوم گردی می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند یعنی هم تور را با قیمتی ارزان‌تر خریداری کرده و هم از محیط سنتی و دل نشین محل اقامت خود لذت ببرند. شیراز مقصدی ست بی نظیر که مسافران را به میهمانی تاریخ برده و به جرات می‌توان گفت که از نظر زیبایی با رم و آتن برابری می‌کند. جهت رزرو تور شیراز می‌توانید با همکاران ما در واحد تورهای داخلی در ارتباط باشید.

تور قشم

بسیاری کیش را زیباترین جزیره ایران می‌دانند اما بی شک بعد از سفر به قشم مطمئن باشید که تمام تصورات شما از زیبایی جابجا می‌شود. این جزیره به قدری اسرارآمیز است که هر نقطه از آن می‌توانند گردشگران را شگفت‌زده کند. پس تور قشم نیز به لیست تورهای داخلی نوروز ۱۴۰۱ اضافه می‌شود. با سفر به این مقصد می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی و تفریحات آبی همزمان لذت ببرید. همچنین با پیشرفت گردشگری در سال‌های اخیر هتل‌های بسیاری در قشم ساخته شده و میهمانان دغدغه‌ای را بابت محل اقامت نخواهند داشت. علاوه بر هتل می‌توانید اقامتگاه‌های بوم گردی را نیز انتخاب کنید. جهت رزرو تور قشم ویژه نوروز ۱۴۰۱ با همکاران ما در واحد تورهای داخلی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

فلسفه عید نوروز | ایرانگردی را از کجا شروع کنیم؟

تاریخچه عید نوروز به زبان ساده | تور خارجی نوروز ۱۴۰۱

چه زمانی برای خرید تور نوروز ۱۴۰۱ اقدام کنیم؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید