بهترین مراکز بازی در دبی

نوشته شده توسط : پونه مولایی در دوشنبه 21 اکتبر 2019
Loading...

اگر از آن دسته افرادی هستید که کودک درونتان شیطنتش را فراموش نکرده؛ همیشه و همه‌جا آماده مسابقه و چالش هستید که هیجان خود را تخلیه کنید. حالا تصور کنید با همین خصوصیات، به شهر دبی سفر کنید. این شهر دقیقاً مناسب روحیات افراد پرانرژی است که تا می‌توانند سرگرم شوند. پس در ادامه این مطلب با مهیج‌ترین مراکز بازی دبی آشنا می‌شویم.

تور دبی
مراکز بازی در دبی

مهم نیست به کجای دنیا سفر می‌کنید، یک گیمر واقعی هرگز دست از پا نمی‌کشد و بالاخره جایی را برای بازی پیدا می‌کند. اگر شما یک بازکنان حرفه‌ای می‌باشید و یا والدین چند بچه آتیش پاره هستید؛ در دبی هیچ نگرانی نخواهید داشت. چون مراکز بازی متنوع و هیجان‌انگیزی در این شهر دیده می‌شود که شما را تخلیه می‌کند. دبی شهر شور و هیجان است.

.

بهترین مراکز بازی در دبی

قولنج گردن خود را بشکانید، نفس عمیق بکشید و آماده یک نبرد حرفه‌ای بشوید. مکان‌های زیر محل پیکار شماست.

.

هاب زیرو

یک تجربه ماورایی از بازی کردن را در بهترین مرکز بازی دبی به دست آورید. در اینجا وارد داستان بازی‌ها شوید و به‌صورت ملموس در کنار شخصیت قصه‌ها بجنگید.

هاب زیرو منبعی از انواع بازی‌های مدرن و کلاسیک است که تمام سنین را پوشش می‌دهد. بازی‌های مانند ماشین بازی، لیزر تک، مسابقات مجازی، مبارزه سه‌بعدی رزیدنت اویل، بیلیارد، کاراکائو، مبارزه ۳۶۰ درجه با اژدها، THE VOID و البته اتاق‌های فرار.

این مجموعه هرروزه از  ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب باز است.

آدرس: المستقبل، سیتی واک، فاز دوم، دبی

هاب زیرو
محل بازی رزیدنت اویل

مطالب مرتبط

دیوانه کننده‌ترین شهربازی‌های امارات

۱۰ تفریح جالب و هیجان‌انگیز در دبی

.

اسکیپ گیم

با بازی‌های فرار آشنایی دارید؟ در مجموعه‌های اسکیپ گیم شما می‌توانید بهترین نمونه‌های آن را پیدا کنید که از فرط هیجان ممکن است دچار ایست قلبی شوید!

یکی دیگر از مزیت‌های این مکان‌ها، سرپوشیده بودن آن‌ها است که بازدیدکنندگان را از شر گرمای دبی دور می‌کند و همین امر بر میزان محبوبیت آن افزوده است.

از بهترین نمونه‌های آن در دبی می‌توان به فوبیای دبی، فرار از شکار، هینت هانت، فرار از واقعیت، اتاق چالش، شمارش معکوس، و بازی هوش اشاره کرد.

اسکیپ گیم
ترس به معنای واقعی را در اتاق‌های فرار تجربه کنید

مرکز بولینگ دبی

بولینگ ازجمله بازی‌های است که محدود به سن و جنس خاصی نمی‌شود و تمام اعضای خانواده یا گروه‌های دوستانه از آن لذت می‌برند. البته اینجا فقط مختص به بولینگ نیست و بازی‌های هیجان‌انگیز دیگری هم در اینجا وجود دارد تا بازدیدکنندگان را حسابی سرحال بیاورد.

اگر آماده رقابت با یکدیگر هستید، آدرس اینجا را یادداشت کنید تا شبی مالامال از شادی را داشته باشید.

آدرس: حی القوز، خیابان شیخ زاید، دبی

مرکز بولینگ دبی
ورودیه مرکز بولینگ دبی

سیاره جادویی

یکی دیگر از بهترین مراکز بازی در دبی است. سیاره جادویی در اطراف اکثر مال‌ها در سراسر دبی وجود دارد که مجموعه‌ای از بازی‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

این مجموعه سرگرم شدن کودکان و بزرگان را تضمین می‌کند. البته یک‌راه حل مطمئن برای رها کردن کودک خود و خرید کردن بدون دل‌نگرانی هم است.

آدرس چند مجموعه سیاره جادویی: مال امارات، مرکز خرید دیرا و سیتی سنتر میردف.

سیاره جادویی
مجموعه مهیج سیاره جادویی

فروشگاه Toys ‘R’ 

در سفر به دبی فرزندان خود را به دنیای عجیب و بزرگ اسباب‌بازی‌ها ببرید. این مجموعه شامل فروشگاه‌های زنجیره در چند کشور عربی ست که علاقه‌مندان به وسایل سرگرمی و اسباب‌بازی را جذب خود می‌کند.

اینجا به فرزندان شما اجازه یادگیری و آشنایی با محیط پیرامون خود را از طریق بازی می‌دهد تا هم سرگرم شوند و هم بیاموزند. اگر هم کوچولوی شما در شرف به دنیا آمدن است، می‌توانید وسایل سیسمونی آن را هم ازاینجا خریداری کنید.

حتماً دوربین عکاسی خود را همراه ببرید تا از تک‌تک لحظات شاد اینجا، عکاسی کنید.

مطالب مرتبط

۵ پارک آبی معروف در دبی

با سافاری پارک دبی آشنا شوید

.

کیدزانیا

بی‌شک اینجا فراتر از دنیای ست که کودکان آرزو دارند در اینجا باشند. کیدزانیا مجموعه سرگرمی کودکان هست که شعبات بسیاری در سراسر جهان دارد.

کیدزانیا درواقع یک شهر کوچکی ست که تمام امکانات یک جامعه در آن پیدا می‌شود و کودکان در اینجا مراحل اجتماعی شدن را می‌آموزند. شاید مهم‌ترین نکته این مجموعه بر عهده گرفتن مشاغل متعدد است که آن‌ها را با شغل‌های آینده آشنا می‌کند. حتی درازای کاری که انجام می‌دهند پول دریافت می‌کنند تا بتوانند در فروشگاه‌های این شهر خیالی، خرج کنند.

والدین اصلاً نگران فرزندان خود نباشند چون هنگام ورود، به آن‌ها دستبندهای الکترونیکی داده می‌شود که می‌توان آن‌ها را از دور کنترل کرد.

آدرس: طبقه دوم، دبی مال، مرکز شهر دبی

سیاره جادویی
کودکان در حال تمرین شغل آتش نشانی در مجموعه کیدزانیا

برای اطلاع از تور دبی و ویزای دبی با همکاران ما در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید