با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 30 ژوئن 2022
Loading...

می‌خواهیم درباره یکی از معتبرترین ویزاهای دنیا صحبت کنیم. ویزایی که مجوز ورود به بیش از ۱۰ کشور دیگر را در اختیار دارندگان خود قرار می‌دهد. ویزای کانادا، بعد از امریکا معتبرترین ویزا در جهان است. چرا که دارندگان آن می‌توانند علاوه بر کانادا به بسیاری از کشورهای دیگر نیز سفر کنند. ایرانی‌ها نیز از این قاعده مستثنا نبوده و با دریافت ویزای کانادا از این امتیاز بهره‌مند می‌شوند. اما با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟ و ورود به هر یک از این کشورها چه شرایطی دارد؟ در این مطلب به این سؤالات پاسخ خواهیم داد.

کانادا از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای جهان است. طبیعت فوق‌العاده زیبا، شهرهایی مدرن با سطح فرهنگی بالا، دانشگاه‌های معتبر، شرایط عالی شغلی و صدها ویژگی مثبت دیگر، کیفیت زندگی در کانادا را به بالاتر از حد استاندارد رسانده‌اند. این دلایل کافی است تا کانادا در میان سایر کشورهای دنیا جز امن‌ترین و مناسب‌ترین کشور  برای سفر، تحصیل و یا سرمایه‌گذاری شناخته شود. البته ورود به این کشور چه برای گردش چه برای سرمایه‌گذاری و یا شرکت در نمایشگاه‌های کانادا نیاز به دریافت ویزای توریستی کانادا دارد. ویزای کانادا از معتبرترین ویزاهای جهان است و دارندگان آن نه تنها به کشور کانادا بلکه می‌توانند به بیش از ۲۰ کشور دیگر نیز سفر کنند.

درباره دریافت ویزای کانادا بیشتر بدانید

خوشبختانه دریافت ویزا کانادا به سختی ویزای امریکا نیست و برخلاف ویزای امریکا مرحله سخت و پر از استرس مصاحبه را ندارد، اما دریافت ویزا کانادا مدارک خود را دارد که بایستی در تهیه آن‌ها نهایت دقت را به کار ببرید؛ اما چگونه می‌توان برای دریافت ویزای کانادا اقدام کرد؟ اولین و مهمترین قدم برای دریافت ویزا کانادا انتخاب مشاور خوب در این زمینه است. مشاور مناسب مدارک و شرایط شما را با دقت بررسی کرده و در بین انواع ویزا مانند ویزا عادی کانادا، ویزای تضمینی کانادا، ویزای مولتی‌پل کانادا و سایر ویزاها بهترین گزینه را پیشنهاد می‌دهند. ما داشتن کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه از صفر تا صد مراحل ویزای کانادا را انجام می‌دهیم. کارشناسان ما، ترجمه مدارک کانادا را انجام داده، وقت سفارت کانادا را برای انگشت نگاری ویزای کانادا گرفته و در نهایت شما می‌توانید به نزدیکترین و بهترین کشور برای انگشت‌نگاری ویزای کانادا سفر کنید.

پس از انگشت‌نگاری و طی شدن مدت زمان صدور ویزای کانادا، نتیجه درخواست ویزای کانادا را به شما اعلام کرده و در نهایت پاسپورت را با مهر ویزای کانادا به شما تحویل می‌دهند. حال می‌خواهیم بدانیم با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟

۱۵کشور برتر برای سفر با ویزای کانادا

ویزا کانادا معمولاً به صورت ۵ ساله و مولتی صادر می‌شود، البته مدت اعتبار ویزا کانادا بسته به مدت اعتبار پاسپورت متقاضی است و اگر اعتبار پاسپورت کمتر از ۵ سال باشد، ویزا به همان نسبت صادر می‌شود. در هر صورت دارنده ویزای کانادا تا زمان پایان اعتبار آن می‌تواند در دفعات نامحدود به هر نقطه از کانادا سفر و در هر بار سفر، به مدت ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشد.

علاوه بر این معتبر بودن ویزا کانادا در سطح جهانی باعث شده تا دارندگان آن علاوه بر کانادا بتوانند به ۱۵ کشور دیگر نیز سفر کنند. در ادامه مطلب با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟ شرایط ورود به هر یک از این کشورها را بررسی می‌کنیم:

۱- مکزیک

مکزیک از کشورهای امریکای شمالی است و پایتخت آن شهر مکزیکو سیتی می‌باشد. با ویزا کانادا می‌توانید به مکزیک سفر کرده و تا ۱۸۰ روز در این کشور اقامت داشته باشید. ورود به مکزیک با ویزا کانادا، فقط از طریق خاک کانادا امکان‌پذیر است و نمی‌توانید مستقیم از ایران به مکزیک سفر کنید.

۲- پاناما

پاناما با پایتختی به همین نام در امریکای مرکزی قرار دارد. اقامت در این کشور با ویزا کانادا ۳۰ روزه است.

۳- کاستاریکا

پدر ادامه مطلب با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟ به کاستاریکا می‌رسیم. کشوری در امریکای مرکزی است و پایتخت آن سن خوزه می‌باشد. با ویزا کانادا به مدت ۳۰ روز می‌توانید در این کشور اقامت داشته باشید.

۴- جمهوری دومنیکن

این کشور جز کشورهای امریکای جنوبی است و پایتختش سانتو دومینگو نام دارد. ویزا کانادا مجوز اقامت ۳۰ روزه در جمهوری دومنیکن را به شما خواهد داد.

۵- آنتیگوا و باربودا

آنتیگوا و باربودا دو جزیره زیبا در نزدیکی دریای کارائیب هستند. زبان رسمی آنها انگلیسی است. اقامت در این دو جزیره با ویزای کانادا ۳۰ روزه است.

۶- مقدونیه

مقدونیه کشوری در جنوب‌شرقی اروپا و در همسایگی یونان است. این کشور عضو سازمان تجارت جهانی بوده و با ویزا کانادا می‌توان ۱۵ روز در آن اقامت داشت.

۷- انگلستان

با داشتن ویزای کانادا می‌توانید به مدت ۲۴ ساعت و به صورت ترانزیت فرودگاهی در خاک انگلستان حضور داشته باشید.

۸- قطر

کشور قطر در قاره آسیا قرار گرفته و جز مناطق خاورمیانه محسوب می‌شود. ایرانی‌ها با داشتن ویزای کانادا می‌توانند ۳۰ روز در قطر اقامت داشته باشند.

۹- گرجستان

گرجستان کشوری ست که ما بین قاره آسیا و اروپا قرار گرفته و در قفقاز جنوبی قرار گرفته، ویزا کانادا امکان اقامت ۹۰ روزه در کشور گرجستان را فراهم خواهد کرد.

۱۰- عمان

کشور عمان در قاره آسیا قرار گرفته و جز مناطق خاورمیانه محسوب می‌شود. ایرانی‌های برای سفر به عمان نیازی به دریافت ویزا ندارند و ویزای این کشور به صورت ویزای فرودگاهی صادر می‌شود؛ اما در صورت داشتن ویزا کانادا می‌توانید ۳۰ روز در خاک این کشور اقامت کنید.

۱۱- کوبا

کوبا جزیره‌ای زیبا در آمریکای جنوبی و در نزدیکی دریای کارائیب است. با ویزا کانادا ۳۰ روز می‌توان در این جزیره زیبا اقامت داشت.

۱۲- برمودا

در ادامه مطلب با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟ به کشور برمودا می‌رسیم. برمودا مجمع‌الجزایری ست که در سرزمین‌های فرادریایی بریتانیا قرار گرفته، دارندگان ویزای کانادا می‌توانند تا ۳۰ روز در برمودا اقامت داشته باشند.

۱۳- آنگویلا

آنگویلا جز کشورهای مشترک‌المنافع جزایر کارائیب می‌باشد. افرادی که ویزای کانادا را دریافت کرده‌اند می‌توانند تا ۹۰ روز در آنگویلا اقامت داشته باشند.

۱۴- ترکس و کایکوس

ترکس و کایکوس نیز کشوری کوچک در جزایر کارائیب بوده و جز حوزه بریتانیا به شمار می‌رود. ویزا کانادا اقامت ۹۰ روزه در این کشور را امکان‌پذیر می‌کند.

۱۵- مراکش

کشور مراکش در شاخ آفریقا قرار گرفته جز مقاصد توریستی محبوب شناخته می‌شود. ویزای کانادا امکان اقامت کوتاه مدت را در این کشور فراهم کرده است.

نکات مهمی که باید قبل از سفر به این کشورها بدانید

در انتهای مطلب با ویزای کانادا کجا میشه رفت؟ باید به این نکته توجه داشت که حتماً قبل از سفر به کشور مرد نظرتان شرایط ورود به مقصد را یک بار دیگر چک کنید. چرا که ممکن است هر یک از کشورهای ذکر شده سیاست‌های خود را تغییر داده و شرایط جدیدی را برای سفر اعلام کرده باشند. علاوه بر این به مدت اعتبار پاسپورت و ویزای کانادا نیز توجه کنید.

بیشتر بخوانید …

تاخیر در صدور ویزای کانادا

برای گرفتن ویزای کانادا چه شرایطی مورد نیاز است؟
بهترین کشورها برای پیکاپ ویزای کانادا


کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید