با بهترین پارک های آبی چین آشنا شوید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 27 نوامبر 2022
Loading...

دنبال راه فرار از تابستان‌های گرم چین هستید؟ بدون شک پارک‌ های آبی بهترین گزینه برای گذراندن یک روز خنک تابستانی در این کشور هستند. هیچ فرقی نمی‌کند در کدام شهر چین اقامت دارید، به دنبال یک پارک آبی با فضای خانوادگی هستید و یا می‌خواهید یک روز پر هیجان مجردی داشته باشید! در هر صورت پارک‌های آبی با شهرت جهانی آماده‌اند تا با انواع تفریحات متنوع از شما پذیرایی کنند. در اینجا ما چند پارک آبی چین را که توسط ۹۰ درصد گردشگران توصیه شده‌اند به شما معرفی می‌کنیم.

چین به داشتن تابستان های گرم معروف است اما بزرگترین پارک های آبی این کشور با امکانات کامل تجهیز شده و یک روز پر هیجان را به گردشگران هدیه می‌دهند. این مجموعه‌های تفریحی به قدری پرطرفدار هستند که خود به بخش اصلی جاذبه‌ های گردشگری تور چین تبدیل شده‌اند. چنانچه با فرزندان خود به چین سفر کرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم یک روز از سفر خود را به گشت و گذار در پارک‌های آبی این کشور اختصاص دهید.

بهترین پارک های آبی چین

اگر عاشق تفریحات هیجان انگیز هستید گذراندن یک روز کامل در پارک آبی تمامی انتظارات شما را برآورده می‌کند. کشور چین بزرگترین و مجهزترین پارک‌های آبی دنیا را در خود دارد. پکن، شانگهای یا گوانجو هیچ فرقی ندارد در هر شهری که اقامت داشته باشید می‌توانید از امکانات این مجموعه‌های ورزشی بزرگ استفاده کنید. برخی از این پارک‌ها به صورت سرپوشیده طراحی شده و این امکان را به گردشگران می‌دهند تا حتی در فصل‌های سرد سال هم بتوانند از تفریحات آبی لذت ببرند. در ادامه با هیجان انگیزترین و بزرگترین پارک‌های آبی چین آشنا می‌شویم:

پارک آبی مکعب جادویی شاد پکن / Beijing Water Cube Water Park

اگر حدود ۲۵ ساله هستید بدون شک Beijing Water Cube Water Park را در بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن به یاد خواهید آورد. اما شاید چیزی که از آن اطلاع ندارید یا برایتان کمتر شناخته شده است پارک آبی بسیار زیبا و پیشرفته‌ای ست که در این مجموعه قرار گرفته و سازه‌های خلاقانه‌ای را در خود دارد. عنصر آب در این مجموعه حیرت انگیز با معماری ترکیب شده و فضایی حیرت انگیز را بوجود آورده‌اند. Beijing Water Cube Water Park بزرگترین پارک آبی سرپوشیده چین و آسیا به شمار می‌رود که بیش از ۲۰ نوع سرسره بزرگ و ده‌ها تفریح مهیج دیگر دارد. این پارک آبی سرپوشیده به دلیل داشتن سیستم کنترل هوشمند دمای داخل پارک این امکان را به گردشگران می‌دهد تا بدون در نظر گرفتن فصول و شرایط آب و هوایی هر زمان که بخواهند از آن بازدید و از امکانات مجموعه استفاده کنند.

آدرس پارک آبی مکعب جادویی شاد پکن: ۱۱ Tianchen E Rd, Chaoyang, China, 100107

پارک آبی چیملانگ  گوانجو چین / Guangzhou Chimelong Water Par

پارک آبی Guangzhou Chimelong محبوب‌ترین پارک آبی در چین است که بیشترین بازدیدکننده را در سراسر جهان دارد. در این مجموعه تفریحی انواع امکانات پیشرفته و تعداد زیادی سازه شگفت انگیز وجود دارد که حسابی سر شما را سر ذوق می‌آورند. برخی از این سازه‌ها به دلیل منحصربه‌فرد بودن موفق به دریافت جوایز بین‌المللی متعدد شده‌اند.  به عنوان مثال استخر سوپر موج در پارک آبی گوانگژو چیملونگ بزرگترین استخر موج ساز در جهان است مه بسیار مورد توجه قرار گرفته، علاوه بر این شما می توانید چندین سرسره در بخش  Baby Water Town پیدا کنید که برای خانواده‌های دارای بچه ایمن و مناسب هستند. از آنجا که پارک آبی Guangzhou Chimelong فضایی  سر باز دارد بهترین زمان برای رفتن به این مجموعه بین ماه‌های مارس تا ژوئن است. شما می‌توانید به راحتی و با مترو خود را به پارک برسانید.

آدرس پارک آبی Guangzhou Chimelong Water Par: China, Guangdong Province, Guangzhou, Panyu District, Huanyuan Middle Rd

پارک آبی پلایا مایا شانگهای / Shanghai Playa Maya Water Park

پارک آبی شانگهای پلایا مایا با مساحت ۱۲۸۰۰۰ متر مربع در بخش جنوب غربی شانگهای قرار گرفته و به عنوان یکی از بزرگترین پارک های آبی سر باز شرق چین شناخته می‌شود. در این مجموعه تفریحی بیش از ۳۰ وسیله بازی طراحی شده که  به گردشگران با هر سن و سالی این امکان را می‌دهد تا یک روز هیجان انگیز را در محیطی امن تجربه کنند. علاوه بر این شما می‌توانید از تفریحاتی که به صورت مشترک برای کودکان و بزرگسلان طراحی شده‌اند استفاده کنید. نکته مهم اینکه آب موجود در پارک هر ۴ تا ۶ ساعت یکبار تصفیه و استریل می شود بدین ترتیب گرد شگران هیچ دغدغه‌ای در زمینه نظافت نخواهند داشت. پارک آبی پلایا مایا فرصت عالی برای ساختن یک روز خنک تابستانی در سفر به چین را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

آدرس پارک آبی Shanghai Playa Maya Water Park: 36V5+FGV, Linyinxin Rd, Songjiang District, Shanghai, China, 201620

پارک آبی های اسپیس / Hi Space

های اسپیس از بزرگترین پارک های آبی شهر پکن است که در روزهای گرم با سقف باز و در روزهای سرد و برفی با سقف پوشیده خدمات خود را به گردشگران ارائه می‌دهد. دیوارهای پارک به صورت شیشه‌ای طراحی شده و ۳۰۰۰ نفر به صورت همزمان می‌توانند از بازی‌های مجموعه استفاده کنند. نکته جالب اینکه پارک آبی اسپیس میزبان بلندترین سکوی پرش پکن است و حضور همین سکو دلیلی بر آن شده تا در طول سال نمایش‌های مختلف در آن برگزار شود. اسپیس پارک در کنار ایستگاه مترو و اتوبوس قرار گرفته و دسترسی به آن برای گردشگران بسیار راحت است. شما می‌توانید از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب از حضور در این مجموعه تفریحی لذت ببرید.

پارک آبی سیتی سی ویو / City Sea View Water Park

پارک آبی سیتی سی ویو در کنار پل جنوبی شهر Jinzhou واقع شده است. این مجموعه  مکان تفریحی مدرن است که توانسته گردشگران تور چین را به سوی خود جذب کند.  از امکانات ویژه پارک آبی سی ویو کی‌توان به اسکیت روی یخ در زمستان و قایق سواری در تابستان اشاره کرد. کشتی‌های دزدان دریایی، ماشین سواری، اسب‌های در حال تاخت، تپه‌های مصنوعی سرسبز، هواپیماهای خودکنترلی، ، بشقاب پرنده‌ها و چندین راه آبی پر پیج و خم از دیگر بازی‌هایی هستند که شجاعت و هوش گردشگران را به چالش می‌کشند.

آدرس پارک آبی City Sea View Water Park: Yunfei St, Linghe Qu, Jinzhou Shi, Liaoning Shen

پارک آّبی کینگ ناین هو

پارکی با مساحت  1.5 هکتاری که شاید یکی از کوچکترین پارک های آبی چین باشد اما با داشتن امکانات عالی طرفداران خود را دارد. بنابراین اگر به دنبال مجموعه آبی خلوت اما پرطرفدار هستید ما به شما پارک آبی کینگ ناین هو را پیشنهاد می‌دهیم. در این مجموعه فضای بازی ویژه کودکان نیز در نظر گرفته شده و شما می‌توانید در حالی خودتان در حال استفاده از تفریحات آبی هستید به فرزندتان اجازه دهید تا در محیطی ایمن از تفرحات مجموعه لذت ببرد. با توجه به مساحم بلیط ورودی پارک آبی کینگ ناین هو کمی ارزانتر از سایر مجموعه‌های مشابه می‌باشد. این پارک از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب میزبان گردشگران است.

پارک آبی هپی مجیک / Nanjing Happy Magic Water Cube

وقتی جاذبه‌های دیدنی نانجینگ را برای بازدید انتخاب می‌کنید، شاید  مکعب آب جادویی نانجینگ اولین انتخاب شما نباشد، اما بدون شک اگر در فصل تابستان به چین سفر کرده‌اید از این انتخاب پشیمان نخواهید شد. مجیک پارک از ۶ فضا با تم‌های مختلف تشکیل شده است، امکانات مدرن مطابق با استاندارهای جهانی و استفاده از سازه‌های خلاقانه را می‌توان دو ویژگی منحصربه‌فرد این پاک آبی به شمار آورد. در مجیک پارک می توانید ترن هوایی هیجان انگیز را امتحان کنید، از قدم زدن در کنار ساحل مصنوعی لذت ببرید، قایق سواری در رودخانه را تجربه کرده و علاوه بر تمام این‌ها از بالای سرسره‌های بزرگ جادویی به پایین پرتاب شوید. قسمت مخصوص کودکان نیز به بچه‌ها این امکان را می‌دهد تا یک روز جذاب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

آدرس Nanjing Happy Magic Water Cube: Nanjing Happy Magic Water Cube

مجهزترین پارک های آبی چین

انتخاب مجهزترین پارک آبی در میان پارک‌ های آبی چین کاریست بسیار دشوار، چرا که هر یکی از این مجموعه‌ها در عین داشتن استانداردهای بین‌المللی ویژگی‌ها و تفریحات منحصذبه‌فرد خود را دارند. بنلبراین شما می‌توانید در هر یک از شهرهای چین که اقامت دارید پارک آبی مطالبق به سلیقه و انتظاراتتان را پیدا و یک روز هیجان انگیز را در خاطرات سفر خود به ثبت رسانید.

سوالات متداول

بزرگترین پارک آبی چین کدام است؟

Beijing Happy Magic Water Cube بزرگترین پارک آبی جهان است که دارای بیشترین تعداد تجهیزات پیشرفته سرگرمی آبی می‌باشد.

معروفترین جاذبه گردشگری چین کدام است؟

دیوار بزرگ محبوب ترین جاذبه در چین است و بعد از آن بادالینگ با ۷۰ درصد بازدیدکننده در جایگاه دوم قرار دارد. از این رو به عنوان محبوب ترین پارک ملی چین شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید …

شهر یانجین چین باریک‌ترین شهر جهان

شهر یانجین چین باریک‌ترین شهر جهان

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید