با بهترین هتل های ترکیه آشنا شوید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 17 آوریل 2023
Loading...

مشخص کردن بهترین هتل ترکیه کار ساده‌ای نیست. تعداد هتل ها در ترکیه بسیار زیاد است. حتی شهرهای کوچک این کشور نیز دست کم چند هتل و اقامتگاه دارد. همچنین امکانات بسیار متنوع هتل های ترکیه انتخاب بین آنها را بسیار دشوار می‌کند با این حال در این متن سعی کردیم با معرفی هتل های ترکیه به شما در پیدا کردن گزینه مورد نظرتان یاری رسانیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

هتل چهار فصل بسفروس، استانبول

اولین هتل در لیست هتل های ترکیه هتل چهار فصل بسفروس یکی از لوکس‌ترین هتل های ترکیه در شهر استانبول است که در منطقه تقسیم واقع شده. هتل چهار فصل بسفروس به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوبش، دسترسی آسانی به اماکن تاریخی و دیدنی استانبول دارد. به عنوان مثال، با ۱۰ دقیقه قدم زدن به میدان تقسیم و خیابان استقلال می‌رسید و از آنجا می‌توانید به اماکنی مانند مسجد سلیمانیه، موزه ایاصوفیه و بازارهای تاریخی دسترسی پیدا کنید. (رزرو تور ترکیه)

داستان هتل چهار فصل بسفروس

هتل چهار فصل استانبول در تنگه بسفر قرار دارد و یک بنای تاریخی متعلق به خانه خانواده سلطنتی عثمانی بوده است. این عمارت که در اواسط قرن نوزدهم برای این خانواده سرشناس عثمانی ساخته شده بود، بعد از آن به عنوان اقامتگاه وزیر خارجه سلطان به کار گرفته می‌شد. در طول سال‌ها، این مکان محل زندگی چندین مقام بلندپایه و خانواده‌هایشان بود.

در دهه ۱۹۹۰ میلادی این عمارت توسط کمپانی چهار فصل (Four Seasons) بازسازی و به یک هتل مجلل تبدیل شد. فرآیند مرمت این بنا با دقت و حوصله خاصی صورت گرفته است تا هم معماری و طراحی اصلی ساختمان حفظ شود و همچنین امکانات رفاهی مدرن و لوکس نیز به لیست خدمات آن اضافه شود.

هتل Four Seasons استانبول در تنگه بسفر با تاریخ غنی و امکانات رفاهی لوکس خود گوهر واقعی استانبول و یکی از هتل های ترکیه است که نظر هر مسافری را به خود جلب می‌کند. این هتل هرساله میزبان مسافرانی از سراسر جهان بوده است و برخی از مهمانان این هتل شامل شخصیت‌های برجسته مانند سفیران، سیاستمداران، هنرمندان و ورزشکاران معروف هستند.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل چهار فصل بسفروس

هتل در  محله بایزید بزرگ، خیابان شهید مختار، شماره ۲۸، کد پستی ۳۴۱۲۶، فاتح/ استانبول قرار دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس، ایستگاه (Kocatepe) است که با فاصله ۵۰۰ متری از هتل قرار گرفته. با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی می‌توانید به ایستگاه متروی Osmanbey  برسید و یا همین زمان را برای پیمودن مسافتی کوتاه تا ایستگاه تراموای Tahtakale صرف کنید. بسیاری از هتل های ترکیه این روزها تاکسی و اتوبوس مخصوص فرودگاه دارند که به صورت شبانه روزی به مسافران خدمات می‌دهند این هتل نیز این خدمات را در مورد فرودگاه بین‌المللی استانبول ارائه می‌دهد.

مشخصات کلی هتل

هتل چهار فصل بسفروس که یکی از بزرگترین هتل های ترکیه نیز به شمار می‌رود در مجموع ۲۰۹ اتاق دارد که در کلاس‌های مختلفی به مسافران خدمات می‌دهند. اتاق‌های لوکس، خانوادگی، سويیت‌های شخصی و ویلاهای اختصاصی. اتاقهای هتل دارای تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، وان، وای فای رایگان و بسیاری خدمات دیگر هستند همچنین هتل دارای استخر اختصاصی، سالن بدنسازی و سونا و حمام ترکی است.

سالن جلسات و کافه‌های مجلل این هتل بهترین مکان برای انواع قرار‌های رسمی و غیر رسمی است. اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل برای افراد با محدودیت‌های حرکتی مناسب سازی شده است.

آدرس وبسایت هتل https://www.fourseasons.com/istanbul/

آدرس اینستاگرام هتل چهار فصل بسفروس fspist@

امکانات برای سرو غذا

یکی از مزیت‌های بزرگ این هتل غذاها و نوشیدنی‌های بسیار متنوع آن است. هتل چهار فصل دارای چند رستوران، بار و کافه است.

  • رستوران چهار فصل: معماری فضای داخلی رستوران بسیار زیباست و منو آن شامل غذاهای ترکی و بین‌المللی است.
  • رستوران بلو ریم: در فضای شیک و مدرن این رستوران می‌توانید از غذاهای دریایی و ماهی‌های تازه لذت ببرید.
  • رستوران لابی با منویی از میان وعده‌ و نوشیدنی‌های خنک
  • بار بلو ریم که شبی رویایی را همراه با کوکتل‌های خوشمزه خود به همراه می‌آورد.
  • همچنین، این هتل امکانات سرو صبحانه رایگان را نیز فراهم کرده است.

امکانات خرید

اگر در انتخاب بین هتل های ترکیه به دنبال خرید کردن در شهر استانبول  هستید این هتل یکی از بهترین هتل های ترکیه برای این منظور است. موقعیت مکانی این هتل به شما اجازه می‌دهد تا به آسانی به مراکز خرید بسیاری در اطراف آن دسترسی پیدا کنید.

بزرگترین بازارهای استانبول، مانند بازار کاپالی یا گراند بازار، تنها چند کیلومتر از هتل فاصله دارند. این بازارها انواع محصولات محلی، لباس و صنایع دستی را به فروش می‌رسانند. در خیابان شهیر در نزدیکی هتل ، مجموعه ای از مغازه‌های شیک و مدرن وجود دارد که لباس، کیف و کفش، جواهرات و محصولات آرایشی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند. مرکز خرید İstinye Park و Kanyon ، به علاوه فروشگاه‌های معتبری مانند Harvey Nichols و Zara هم در نزدیکی هتل وجود دارند.

مراکز خرید و پاساژ‌های محلی نیز با هتل فاصله چندانی ندارند و محل خرید برای مسافرانی است که به دنبال خرید محصولات محلی هستند.

قوانین و نکات 

ساعت ورود به اتاق‌های هتل  ساعت ۱۴ و ساعت خروج ساعت ۱۲ است و تفاوت چندانی با دیگر هتل های ترکیه ندارد اما برای ورود زودتر یا خروج دیرتر می‌توانید با هتل تماس بگیرید و در صورت رزرو نبودن اتاق ممکن است بتوانید ساعت‌های بیشتری از آن استفاده کنید.

ورود حیوانات خانگی، استعمال دخانیات در اتاق و فضاهای بسته و حمل سلاح در هتل ممنوع است. همچنین برای رزرو اتاق نیاز به کارت شناسایی معتبر دارید.

امکانات عمومی‌هتل

  • ملافه رایگان به تعداد کافی در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت
  • هر اتاقی دارای وسایل سرمایشی و گرمایشی است. هتل دارای اینترنت رایگان از طریق وای فای است.
  • پارکینگ مسقف هتل برای استفاده عموم با پرداخت هزینه آزاد است اما مسافران به صورت رایگان می‌توانند از پارکینگ استفاده کنند.
  • برخی از اتاق‌ها دارای تراس هستند و خود هتل نیز چند تراس عمومی دارد که به مسافران اجازه می‌دهد تا از مناظر اطراف لذت ببرند.

سوالات متداول

هتل چهار فصل بسفروس در کجای استانبول واقع شده؟

این هتل در مرکز استانبول قرار دارد.

آیا هتل اینترنت رایگان دارد؟

بله هتل اینترنت رایگان را از طریق وای فای در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید …

با بهترین هتل های شیشلی استانبول آشنا شوید

هتل کاسا دی ماریس، مارماریس

هتل کاسا دی ماریس (Casa Di Maris) در شهر مارماریس، در استان موغلا در جنوب غربی ترکیه واقع شده است. این هتل مشرف به سواحل دریای اژه و با فاصله حدود ۵ کیلومتری از مرکز شهر مارماریس قرار دارد.

هتل کاسا دی ماریس ۵ ستاره، یک هتل لوکس و مجلل با تعداد زیادی اتاق و سوئیت است. اگر در هتل های ترکیه به دنبال طراحی مدرن و شیک، امکانات و خدمات متنوع هستید یکی از بهترین گزینه‌های شما هتل کاسا دی ماریس است.

داستان هتل کاسا دی ماریس

این هتل که در سال ۲۰۱۴ ساخته شده در میان هتل های ترکیه و به خصوص هتل‌های شهر مارماریس بسیار شناخته شده است و در سال ۲۰۱۶ تنها دو سال پس از افتتاح جایزه بهترین هتل قسمت اروپایی ترکیه را به خود اختصاص داده است.

این هتل مجلل با صرف زمان بسیار برای انتخاب محل مناسب برای احداث هتل همچنین معماری دقیق به منظور ایجاد امکانات متنوع و به روز برای مسافران به سطح کیفی بسیار بالایی دست پیدا کرده است و در باغ‌های ۲۵ هزار متری و زیبایی هتل زندگی شبانه تا سپیده دم ادامه خواهد داشت. همین امر باعث شده تا این هتل به سرعت در بین هتل های ترکیه به شهرت فوق العاده دست پیدا کند.

آدرس و راههای دسترسی به هتل کاسا دی ماریس

مارماریس، منطقه آغداش، خیابان کمال آتاتورک، شماره ۱۸

خیابان آتاتورک خیابان‌ اصلی اطراف هتل است که  ایستگاه مترو ‌آن با هتل ۷۰۰ متر فاصله دارد و ایستگاه اتوبوس Marmaris Otogar در فاصله ۵۰۰ متری از هتل قرار گرفته است.

هتل دارای پارکینگ اختصاصی برای مسافران بوده و محدودیتی در مورد ورود وسایل نقلیه به هتل وجود ندارد.

مشخصات کلی هتل

هتل کاسا دی ماریس دارای ۸۰ اتاق دلباز با طراحی  مدرن است که امکانات فراوان به روز آنها از بدو ورود مشخص است. تمامی فضاهای هتل برای افراد کم توان مناسب سازی شده است. امکانات تفریحی چه داخل و چه خارج از هتل بسیار زیاد است.

آدرس وب سایت هتل http://www.casademaris.com.tr/ و آدرس اینستاگرام آن @casademarishotel است.

امکانات برای سرو غذا

خود هتل کاسا دی ماریس رستوران و کافه با منوی بسیار متنوعی دارد که برای هر سه وعده غذا و نوشیدنی سرو می‌کنند. همچنین چند بوفه و بار نیز در جاهای مختلف هتل قرار گرفته است. غذاهای هتل شامل غذاهای ترکی، غذاهای دریایی، کباب و غذاهای گیاهای است و هر یک از وعده‌ها دارای پیش غذاهای مخصوص به خود است.

رستوران‌های Otantik Ocakbasi و Harem از شناخته شده ترین رستوران‌های منطقه هستند با فاصله کمی از هتل قرار گرفته‌اند.

امکانات خرید

نزدیکترین مرکز خرید به هتل بازار بزرگ مارماریس است که در حدود یک کیلومتری آن قرار گرفته است. در این بازار مغازه‌های سوغاتی، پوشاک، جواهرات و سوپرمارکت وجود دارد.

یکی دیگر از مقاصد محبوب خرید در مارماریس، مارینا مارماریس است که حدود۳ کیلومتر با هتل فاصله دارد. منطقه مارینا دارای مغازه‌ها و بوتیک‌های زیادی است که لباس‌های طراحان مد روز دنیا، لوازم جانبی و جواهرات می‌فروشند.

علاوه بر این،در چند قدمی هتل چندین بازار محلی و روزانه قرار دارد که مهمانان می توانند محصولات تازه، شیرینی‌های ترکی، ادویه جات، قالی و سفال را از آنها خریداری کنند.

قوانین و نکات

ساعت ورود به اتاق در این هتل ۲ عصر و ساعت ورود ۱۲ ظهر می‌باشد.

ورود حیوانات و مصرف مواد مخدر ممنوع بوده و همراه داشتن سلاح گرم مجاز نمی‌باشد.

امکانات عمومی هتل

  • پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات دربان
  • نظافت روزانه و سرویس اتاق
  • Wi-Fi رایگان در سراسر هتل
  • خدمات خشکشویی
  • تبدیل ارز
  • پارکینگ
  • سرویس ترانسفر فرودگاهی
  • امکانات جلسات و رویدادها
  • باشگاه بدنسازی و خدمات سونا
  • استخرهای سرپوشیده و روباز
  • رستوران و بار در محل

سوالات متداول

ساعت ورود و خروج  کاسا دی ماریس چه ساعتی است؟

ساعت ورود از ساعت ۱۴ و  زمان خروج ساعت ۱۲ است.

آیا کاسا دی ماریس سرویس ترانسفر فرودگاهی ارائه می دهد؟

بله. خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی انجام می‌شود.

هتل آرینا کاپادوکیا

در میان صخره‌های کاپادوکیا در دل حفره‌ها و دهلیزهای کوچک و بزرگ میان آنها هتلی جذاب قرار دارد. هتل آریانا در منطقه‌ای از کاپادوکیه قرار گرفته که به خاطر چشم انداز منحصر به فرد، صخره‌های غیر معمول و شهرهای زیرزمینی در دل صخره‌های آتشفشانی یکی از جاذبه‌های گردشگری ترکیه به حساب می‌آید. هتل آرینا به دنباله معماری سنتی منطقه با دیوارهای سنگی و درهای قوسی شکل ساخته شده است.

اتاق‌های این هتل که یکی از زیباترین هتل های ترکیه به شمار می‌رود با در نظر گرفتن راحتی و آرامش مسافران طراحی شده‌اند. اتاق‌های این هتل بسیار جادار است و با رنگ‌های گرم و خاکی تزیین شده تا با محیط اطراف هماهنگی کامل داشته باشد. پنجره‌های بزرگ اتاق‌ها به چشم اندازهای خیره کننده‌ای از مناظر اطراف باز می‌شود که در میان هتل های ترکیه کم نظیر است.

کاپادوکیه همچنین به خاطر غذاهای خود که ترکإیبی از غذاهای سنتی ترکی با مواد محلی مانند زردآلو و پسته است، شناخته شده است. رستوران هتل طیف وسیعی از غذاهای لذیذ تهیه شده با مواد تازه و محلی و همچنین مجموعه ای از شراب‌های ساخت منطقه را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

داستان هتل آرینا

نامگذاری اتاق‌های هتل بر اساس سنگ‌های منحصر به فرد منطقه کاپادوکیا است. این سنگ‌ها به عنوان یکی از ویژگی‌های بارز منطقه، دیوارهای داخلی اتاق‌ها و سوئیت‌ها را تشکیل می‌دهد. همچنین، هتل آرینا در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین هتل منطقه کاپادوکیا از سایت TripAdvisor انتخاب شده است. این امتیاز مثبت نشان دهنده کیفیت بالای این هتل و رضایت مشتریان است.

یکی از جاذبه‌های اصلی کاپادوکیا، بالون سواری است که معمولا هنگام طلوع خورشید انجام می‌شود. از دیگر فعالیت‌های محبوب در این منطقه می‌توان به پیاده روی، اسب سواری و کاوش در شهرهای زیرزمینی اشاره کرد.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل آرینا

کاپادوکیا در منطقه گورمه از شهرستان یوزگات قرار دارد. در این شهر مترو وجود ندارد اما از ایستگاه اتوبوس Ürgüp تا هتل فقط چند دقیقه پیاده راه است.  متاسفانه وسایل نقلیه عمومی زیادی در نزدیکی این محل وجود ندارد.

اگر با خودروی شخصی به این هتل سفر نمی‌کنید توصیه می‌کند خودروی شخصی اجاره کنید.

مشخصات کلی

این هتل دارای ۳۱ اتاق دارد که هر یک دارای معماری مخصوص به خود و فضای داخلی منحصر به فردی است که احساس خاص بودن را به شما منتقل خواهد کرد. اتاق‌ها با حفظ زیبایی و اصالت معماری محلی دارای امکانات رفاهی کم نظیری در میان هتل های ترکیه هستند و همچنین دسترسی به اتاق‌های هتل برای افراد کم توان مناسب است.

نقاط قوت هتل آرینا کاپادوکیا شامل موقعیت مرکزی در شهر، اتاق‌هایی با دکوراسیون زیبا و تمیز و خدمات رفاهی مناسب است. در عوض، نقاط ضعف هتل شامل محدودیت فضای سبز، اندازه کوچک استخر و رستوران داخلی محدود هتل است.

آدرس وبسایت https://www.arinabeach.gr//

آدرس اینستاگرام arinnacappadocia@

امکانات برای سرو غذا

هتل آرینا رستورانی دارد که میهمانان می‌توانند از وعده‌های غذایی خود لذت ببرند. در این رستوران انواع غذاها شامل غذاهای محلی و بین المللی ارائه می شود. برخی از غذاهای محبوبی که در رستوران هتل سرو می شود خورش بره، دلمه و کباب سنتی ترکی است.

علاوه بر رستوران، هتل یک کافه نیز دارد که میهمانان می توانند قهوه، چای و میان وعده های سبک را از آنجا تهیه کنند. این کافه در محوطه باغ هتل قرار دارد و فضایی آرام را برای استراحت مهمانان فراهم می‌کند.

گزینه‌های غذایی هتل محدود است اما خوشبختانه کافه و رستوران زیگی تنها چند دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می‌کند و به خاطر کباب‌هایش معروف است.

امکانات خرید

نزدیکترین مرکز خرید به هتل کاپادوکیا آرینا، مرکز شهر اورگوپ است که تقریباً یک کیلومتر از هتل فاصله دارد. مرکز شهر فروشگاه‌های مختلفی از جمله سوپرمارکت‌، فروشگاه سوغاتی، و فروشگاه‌های صنایع دستی مانند سفال‌، فرش و منسوجات در کنار یکدیگر مشغول به کار هستند. علاوه بر این، مرکز شهر دارای چندین بازار کوچک و بزرگ روزانه است که می‌توانید محصولات تازه، گوشت و ادویه جات را در آنها پیدا کنید. اما اگر به دنبال یک مرکز خرید بزرگتر هستید، شهر نوشهیر تقریباً ۲۰ کیلومتر از اورگوپ فاصله دارد.

قوانین و نکات

ساعت ورود به هتل ساعت ۲ عصر و ساعت خروج از آن ساعت ۱۲ ظهر است. با این حال، بسته به در دسترس بودن، ممکن است هتل بتواند درخواست‌های ورود زودهنگام یا خروج دیر هنگام را بپذیرد.

کشیدن سیگار در هیچ یک از اتاق‌ها یا مکان‌های عمومی امکان پذیر نیست. علاوه بر این، در این هتل مانند دیگر هتل های ترکیه به استثنای حیوانات خدماتی اجازه ورود حیوانات خانگی را نمی دهد.

این هتل همچنین قوانین و سیاست های دیگری را برای اطمینان از راحتی و امنیت همه مهمانان در نظر گرفته است. به عنوان مثال، صدای بلند و رفتارهای مخرب مجاز نیست و مهمانان مسئول هرگونه خسارت وارده به اموال هتل در طول اقامت خود هستند.

امکانات عمومی هتل

  • ملافه رایگان
  • وسایل گرمایشی و سرمایشی
  • اینترنت رایگان
  • آنتن دهی موبایل
  • پارکینگ
  • تراس عمومی و بالکن‌‌های اختصاصی
  • پذیرش ۲۴ ساعته

سوالات متداول

آیا هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی ارائه می‌دهد؟

بله، هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می دهد. برای ترانسفر فرودگاهی می‌توانید از قبل با هتل تماس بگیرید.

آیا صبحانه در قیمت اتاق گنجانده شده است؟

بله، صبحانه در قیمت اتاق گنجانده شده است. هتل هر روز صبح یک بوفه صبحانه رایگان با مجموعه‌ای از اقلام سرد و گرم ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید …

معرفی هتل ۵ ستاره Elite world Istanbul hotel استانبول

هتل آمانرویا، بدروم

هتل آمانرویا واقع در تپه‌های زیبای بدروم ترکیه، اقامتگاه زیبایی و لوکسی است که میهمانان از شلوغی زندگی روزمره به آنجا فرار می‌کنند. این هتل که توسط جنگل های کاج و باغ‌های زیتون احاطه شده است، با چشم اندازی خیره کننده از دریای اژه، معنای واقعی از آرامش است.

هتل امانرویا علاوه بر محیط زیبا و امکانات رفاهی مجلل، به خدمات استثنایی خود نیز معروف است. این هتل به ارائه خدمات شخصی سازی شده و توجه به تک تک مهمانان خود افتخار می کند. با تیمی متعهد از کارکنان که همیشه برای کمک به هر نیاز یا درخواستی آماده هستند. چه به دنبال سفر با قایق تفریحی خصوصی باشید و چه به دنبال یک تور با راهنما در منطقه محلی، کارکنان هتل به شما کمک خواهند کرد.

داستان هتل آمانرویا

یکی از ویژگی‌های جالب آمانرویا معماری و طراحی منحصر به فرد آن است. این هتل از معماری سنتی ترکیه الهام گرفته شده است و با استفاده از سنگ و الوار محلی ساخته شده. ساختمان‌های آن به صورت یک دهکده چیده شده‌اند و هر سازه نشان دهنده ساختمان متفاوتی است؛ خانه، کلبه یا انبار. فضای داخلی اتاق‌ها و سوئیت‌ها نیز سبک ترکی را با ترکیبی از عناصر معاصر در آمیخته است.

ارزش گیاه‌شناسی باغ‌های این هتل حیرت برانگیز است زیرا طراحان برای ساخت آن از بیش از ۵۵۰۰ گونه گیاهی استفاده کرده‌اند که برخی از آنها برای نخستین بار در بدروم کاشته شده است. اگر در بین هتل های ترکیه به دنبال استراحت در طبیعت هستید این هتل را از یاد نبرید.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل آمانرویا بدروم

هتل امانرویا بدروم در شهر تربا بدروم در سواحل جنوب غربی ترکیه واقع شده است. آدرس هتل:

Mandalya Mahallesi, Zeytinli Kahve Mevkii, Torba, Bodrum, 48400 Mugla, Turkey.

این هتل در دامنه تپه ای مشرف به دریای اژه واقع شده است و حدود ۱۰ کیلومتر با مرکز بدروم فاصله دارد. نزدیکترین خیابان اصلی به هتل جاده تربا مازی است که در امتداد خط ساحلی قرار دارد و شهر توربا را به دیگر شهرها و روستاهای مجاور متصل می‌کند. این هتل همچنین از فرودگاه بدروم-میلاس که حدود ۳۰ کیلومتر با آن فاصله دارد، از طریق ترانسفر فرودگاهی به راحتی قابل دسترسی است.

از آنجایی که هتل در یک شهر ساحلی کوچک واقع شده است، هیچ ایستگاه مترو در نزدیکی هتل وجود ندارد. اما در شهر توربا که با ماشین حدود ۵ دقیقه تا هتل فاصله دارد، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی سرویس وجود دارد.

بین توربا و بدروم و همچنین سایر شهرها و روستاهای مجاور، سرویس‌های منظم اتوبوس به صورت روزانه بر قرار است. تیم دربان و اطلاعات هتل می‌تواند به مهمانان در مورد اطلاعات  رفت و آمد به ایستگاه اتوبوس یا هر مقصد دیگری که مایل به بازدید هستند کمک کند.

از طرف دیگر، مهمانان می‌توانند یک ماشین شخصی یا تاکسی برای سفر در منطقه کرایه کنند، و هتل برای کسانی که با ماشین وارد می‌شوند، خدمات پارکینگ ارائه می‌دهد.

مشخصات کلی هتل

آمانرویا بدروم که یکی از بوتیک هتل های ترکیه و بسیار شناخته شده است در مجموع دارای ۳۶ ویلا بزرگ و شیک است که هر کدام دارای باغ خصوصی، استخر شنا و فضای نشیمن در فضای باز هستند. ویلاها به سبک ترکی معاصر طراحی شده‌اند و در طراحی آنها از عناصر طبیعی مانند سنگ مرمر، چوب استفاده شده و  با مبلمان دست ساز، فرش‌های عتیقه و آثار هنری محلی تزئین شده‌اند.

چیزی که امانرویا بدروم را از سایر هتل های ترکیه متمایز می کند، تاکید آن بر حفظ حریم خصوصی، انحصار و خدمات شخصی است. این هتل در دامنه تپه ای آرام واقع شده است که اطراف آن را جنگل های کاج و باغ های زیتون احاطه کرده است و برای مهمانان خلوتگاهی آرام و به دور از شلوغی و سر و صدای شهر فراهم می‌کند.

مزایا:

فضایی منحصر به فرد و خصوصی در محیطی طبیعی

امکانات و خدمات سطح بالا، مانند استخرها و باغ های خصوصی، سونای شخصی و مرکز تناسب اندام

غذاهای محلی و انواع گزینه‌های غذایی

معایب:

قیمت های بالا ممکن است برای همه مقرون به صرفه نباشد

موقعیت مکانی ممکن است برای کسانی که می‌خواهند شهر یا سایر جاذبه‌های گردشگری را کشف کنند مناسب نباشد.

دسترسی محدود برای مهمانان معلول، زیرا هتل در دامنه تپه با مسیرهای شیب دار واقع شده است.

برخی از مهمانان ممکن است طرح های مدرن و مد روز را ترجیح دهند، در حالی که این هتل زیبایی سنتی و کلاسیک دارد.

وب سایت رسمی آمانرویا بدروم: https://www.aman.com/resorts/amanruya

صفحه رسمی اینستاگرام: @amanruya

امکانات برای سرو غذا

هتل دارای چند گزینه برای غذاخوری است. رستوران اصلی غذاهای بین‌المللی و ترکی را به همراه مواد محلی از جمله غذاهای دریایی تازه، گوشت کبابی و سبزیجات فصلی سرو می‌کند. دارای فضاهایی برای نشستن در داخل و خارج از ساختمان با چشم انداز پانوراما از دریای اژه است.

رستوران کنار استخر با تنقلات سبک، سالاد، ساندویچ و مزه ترکی، غذاخوری دم دستی‌تری به حساب می‌آید.

کلوپ ساحلی نیز برای مهمانان غذاهای الهام گرفته از مدیترانه از جمله غذاهای دریایی، سالاد و پاستا را در محیطی آرام و شیک سرو می‌کند.

لانژ نیز یک کافه دنج با مجموعه ای از شیرینی‌ها، دسرها، قهوه، چای و کوکتل است.

سفارش غذا در اتاق نیز به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است و طیف وسیعی از گزینه‌ها برای صبحانه، ناهار و شام را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شایان ذکر است که منو و گزینه های غذا ممکن است بسته به فصل و در دسترس بودن مواد اولیه متفاوت باشد.

اما اگر نخواهید از غذاهای هتل استفاده کنید باید ۲۵ دقیقه تا مرکز شهر بدروم رانندگی کنید.

امکانات خرید

آمانرویا بدروم در منطقه ای خلوت و به دور از شلوغی شهر واقع شده است و مراکز خرید زیادی در مجاورت آن نیست با این حال، برخی از مراکز خرید در شهرها و روستاهای مجاور وجود دارد.

با فاصله حدودا ۲۰ دقیقه رانندگی از هتل می‌توانید به بدروم یا تورکبوکو بروید تا کالاهایی مانند فرش ترک، سرامیک، ادویه و آبنبات ترکی بخرید. همچنین در این بازارها صنایع دستی محلی از جمله قلاب بافی، جوراب بافی و محصولات چرمی‌ نیز قابل دسترسی است.

قوانین و نکات

ساعت ورود به هتل ۳ عصر و ساعت خروج ۱۲ ظهر می‌باشد.

ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع بوده و همچنین ممنوعیت در مورد استعمال مواد مخدر در تمامی  مکان‌ها هتل برقرار است.

یکی از اولویت‌ها در این هتل حفظ آرامش مهمانان است بنابراین قوانین حفظ آرامش و احترام به سایر مهمانان نه تنها برای کارکنان که برای میهمانان دیگر نیز لازم الاجرا است و اعمال پر سر و صدا در ساعات پایانی شب برای ساکنین و پرسنل هتل پذیرفتنی نیست.

امکانات عمومی هتل

  • پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات دربان
  • سرویس اتاق خواب و حمام (ملافه، صابون)
  • خدمات لباسشویی و خشکشویی
  • سرویس رفت و برگشت به فرودگاه
  • خدمات کرایه ماشین
  • استخر در فضای باز
  • دسترسی به ساحل خصوصی
  • مرکز آبگرم و سلامتی
  • مرکز تناسب اندام
  • رستوران و بار
  • امکانات جلسه و رویداد
  • دسترسی رایگان به وای فای

همچنین در شبکه‌های اجتماعی به این نکته اشاره شده است که کارکنان هتل همواره پذیرای درخواست‌های مهمانان هستند و در صورت امکان آنها را برآورده می‌کنند.

سوالات متداول

آیا هتل رستوران دارد و چه غذاهایی سرو می شود؟

بله، هتل دارای رستورانی است که غذاهای مدیترانه ای را با استفاده از مواد اولیه محلی تهیه و سرو می‌کند.

برای مشاهده قیمت و خرید تور ترکیه از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور ترکیه

هتل سنت رجیس، استانبول

هتل سنت رجیس در یکی از بهترین محله‌های استانبول یعنی نیسانتاسی واقع شده است این هتل های ترکیه که در این محله قرار دارند به معماری لوکس، غذاخوری‌های متعدد و تفریحات شبانه خود معروف هستند. هتل سنت رجیس یکی از جاذبه‌های توریستی این منطقه است و با امکانات رفاهی متعددی که در اختیار مهمانان قرار می‌دهد سالانه پذیرای هزاران توریست است.

شما حتی می‌توانید خدماتی که از هتل دریافت می‌کنید را شخصی سازی نمایید از پیشخدمت شخصی گرفته تا راننده و دیگر خدمات ریز و درشت همگی در صورت درخواست شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

داستان هتل سنت رجیس استانبول

تراس بسیار زیبای هتل به مناظر خیره کننده اطراف مشرف است و می‌تواند یکی از بهترین اوقات را برای شما به ارمغان بیاورد همچنین سقف گنبدی شکل و  شیشه‌ای هتل با نورپردازی زیبایی طراحی شده است که به شکل ستاره‌ای باز و بسته می‌شود و در اثر حرکت سقف، نور و سایه‌ها به شکلی جذاب در سرتاسر لابی هتل پخش می‌شود همچنین به فراخور رخداد‌های مختلفی که در هتل برگزار می‌شود این سقف و نورپردازی آن دستخوش تغییر می‌شود.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل سنت رجیس

خیابان میم کمال اوکه، شماره ۳۵ منطقه نیسانتاسی، استانبول

نزدیکترین ایستگاه مترو به هتل سنت رجیس استانبول، ایستگاه مترو عثمانبی است که در خط M2 مترو استانبول قرار دارد. این ایستگاه حدود ۱۰ دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد.

چندین ایستگاه اتوبوس در محله نیسانتاسی وجود دارد که در فاصله چند قدمی هتل قرار دارند. می‌توانید آنها را به سادگی بر روی نقشه پیدا کنید.

همچنین هتل دارای پارکینگ اختصاصی برای مهمانان است.

مشخصات کلی هتل

هتل سنت رجیس استانبول در مجموع دارای ۱۱۸ اتاق و سوئیت است که همه آنها به زیبایی با سبکی مدرن و مجلل تزیین شده‌اند.

انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند ازاتاق‌های سوپریور، دولوکس و گرند دولوکس که به ترتیب ۳۸، ۴۲ و ۴۶ متری هستند و دارای یک تخت کینگ سایز، حمام مرمری با وان و دوش جداگانه می‌باشند. تمامی اتاق‌های هتل دارای منظره‌ از شهر یا طبیعت است.

سوئیت های سنت رجیس: این سوئیت ها تقریباً ۷۰ متر مساحت دارند و دارای یک اتاق نشیمن و اتاق خواب مجزا، یک تخت کینگ، حمام مرمری با وان و دوش جداگانه و منظره‌ای از شهر یا  تنگه بسفر هستند.

سوئیت بنتلی: این سوئیت‌ها در ۱۴۰ متر مربع طراحی شده و دارای یک اتاق نشیمن و اتاق خواب مجزا، یک تخت کینگ، حمام مرمری با وان و دوش جداگانه و منظره ای از شهر یا تنگه بسفر است. . این سوئیت همچنین دارای تراس خصوصی و سرویس اتومبیل بنتلی رایگان است.

آدرس سایت هتل سنت رجیس استانبول www.marriott.com/hotels/travel/istxr-the-st-regis-istanbul/ می‌باشد و اکانت رسمی اینستاگرام هتل سنت رجیس استانبول @stregisistanbul است.

امکانات برای سرو غذا

رستوران اصلی هتل Spago نام دارد که یک رستوران ایتالیایی معاصر است. منو آن شامل انواع غذاهای ایتالیایی از جمله پاستا، غذاهای دریایی و گوشت و همچنین مجموعه ای از پیتزاهای هیزمی است.

بار هتل St. Regis Brasserie نام دارد که انواع کوکتل، شراب و آبجو و همچنین تنقلات سبک و بشقاب‌های کوچک مزه سرو می‌کند. بار فضایی خاص و عجیب دارد و مکانی زیبا برای شب نشینی است. همچنین کوکتل بار هتل در طول روز با چای، قهوه و شیرینی از مهمانان پذیرایی می‌کند.

اگر بخواهید وعده‌ای را بیرون از هتل صرف کنید می‌توانید به رستوران ینی لوکانتا که یک غذا فروشی ترکی مدرن است بروید این رستوران تنها ۳ دقیقه با هتل فاصله دارد همچنین رستوران نوپا غذاهای مدیترانه‌ای و دریایی متنوعی را به صورت روزانه طبخ می‌کند این رستوران نیز کمتر از ۱۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.

امکانات خرید

محله نیسانتاسی مملو از مراکز خرید و فروشگاه‌های متنوع است اما برخی از نزدیکترین مراکز خرید به هتل سنت رجیس استانبول عبارتند از:

City’s Nisantasi: این مرکز خرید حدوداً ۵ دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد و به غیر از برند‌های مطرح دنیا بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌های زیبا نیز در آن واقع شده‌اند.

جواهر استانبول که یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول است حدود ۱۰ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد و ۳۰۰ فروشگاه مختلف، فودکورت و دنیای بازی را در خود جای داده است.

مرکز خرید کانیون: این مرکز خرید حدود ۱۵ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد و دارای طراحی مدرن و انواع فروشگاه های سطح بالا و همچنین رستوران، کافه و سینما است.

علاوه بر این مراکز خرید، بوتیک‌ها و فروشگاه‌های تخصصی زیادی نیز در سرتاسر محله نیسانتاسی واقع شده‌اند که طیف وسیعی از مد، جواهرات و اقلام دکور خانه را ارائه می‌دهند.

قوانین و نکات

مانند دیگر هتل های ترکیه ساعت ورود به اتاق‌های این هتل ۳ بعد از ظهر و ساعت ورود ۱۲ ظهر می‌باشد.

استعمال دخانیات ممنوع بوده و فقط در فضاهای باز مشخص شده مجاز است. همچنین ورود حیوانات خانگی به استثنای حیوانات خدماتی امکان پذیر نمی‌باشد.

بین ساعت ۱۱ شب تا ۷ صبح سر و صدا و فعالبت‌های پرهیاهو باید به حداقل برسد و برگزاری هرگونه مراسم در اتاق‌ها مجاز نمی‌باشد.

پرداخت هزینه خسارت به اموال هتل الزامی است.

امکانات عمومی هتل

  • دارای سرویس گرمایشی و سرمایشی برای هر اتاق
  • سرویس اتاق خواب و حمام ( ملافه و حوله)
  • اینترنت رایگان
  • تلویزیون و شبکه‌های اینترنتی
  • قهوه ساز نسپرسو
  • مینی بار و گاوصندوق
  • پارکینگ مسقف و روباز
  • تراس عمومی و بالکن برای برخی از اتاق‌ها
  • صبحانه رایگان برای برخی از اتاق‌ها و سرویس‌های خدماتی خاص

سوالات متداول

آیا هتل استخر دارد؟

بله، هتل استخر سرپوشیده آب گرم دارد.

آیا در هتل باشگاه تناسب اندام وجود دارد؟

بله، هتل دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز است.

هتل ماندارین اورینتال، بدروم

در کنار قلعه و آمفی تئاتر بدروم و در حوالی مقبره تاریخی هالیکارناسوس هتل زیبای ماندارین اورینتال خودنمایی می‌کند. ماندارین اورینتال که توسط جنگل های کاج احاطه شده در سواحل دریای اژه و بر بستری تاریخی فرهنگی قرار گرفته است.

این محله به خاطر زیبایی طبیعی و آرامش خود بسیار شناخته شده است و بازدیدکنندگان زیادی سالانه برای استراحت و لذت بردن از مناظر خیره کننده آن به این منطقه سفر می‌کنند.

در حالی که هتل به دور از شلوغی مرکز شهر بدروم قرار دارد، اما با این حال به راحتی به جاذبه  توریستی شهر می‌توان دسترسی پیدا کرد. مهمانان همچنین می توانند از ورزش‌های آبی، قایقرانی و ماهیگیری در تفرجگاه‌های نزدیک هتل لذت ببرند.

داستان هتل ماندارین اورینتال

این هتل به برنامه‌های تفریحی بسیار زیاد خود شهرت دارد. چشنواره‌های هنری، کنسرت، جنگ‌های شادی، جشنواره غذا و دعوت از ستاره‌های ورزشی و سینمایی برخی از برنامه‌های تفریحی هتل است. هتل مجموعه خدمات اختصاصی و تورهای شهر و طبیعت گردی زیادی را در اختیار مسافران خود قرار دهد که شرکت در آنها می‌تواند ساعت خوشی را برای مهمانان به ارمغان آورد.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل ماندارین اورینتال

آدرس هتل به شرح زیر است: ترکیه، بدروم، موغلا، تورکبوکو، خیابان کاینار شماره ۳۸

Göltürkbükü Mahallesi, Kaynar Cad. No:38, 48483 Bodrum/Muğla,

برای رسیدن به هتل با وسایل حمل و نقل عمومی، می توانید با اتوبوس از مرکز شهر بدروم به شهر Göltürkbükü بروید. از آنجا می توانید سوار تاکسی شوید یا از سرویس رفت و برگشت هتل برای رسیدن به هتل استفاده کنید.

برای رسیدن به مرکز شهر بدروم نیز از سایر نقاط ترکیه، می توانید با اتوبوس یا هواپیما به فرودگاه بدروم میلاس بروید. از فرودگاه تاکسی بگیرید یا از سرویس خصوصی به هتل استفاده نمایید. متاسفانه ایستگاه مترو و اتوبوس شهری در نزدیکی هتل قرار ندارد.

مشخصات کلی هتل

ماندارین اورینتال بدروم در مجموع دارای ۱۲۹ اتاق و سوئیت بزرگ با چشم‌اندازی خیره‌کننده از دریای اژه و مناظر اطراف است.

اتاق‌ها به چند دسته اتاق‌های لوکس، اتاق‌های سوپریور، اتاق‌های تراس دار، سوئیت‌های جونیور، سوئیت‌های خانوادگی و سوئیت ماندارین تقسیم می‌شوند. هر اتاق با در نظر گرفتن راحتی مهمانان طراحی شده است. سوئیت ماندارین اورینتال بزرگترین و مجلل‌ترین گزینه اقامتی هتل است که دارای دو اتاق خواب، یک فضای نشیمن بزرگ، استخر خصوصی و تراس بزرگ با چشم اندازی خیره کننده از دریای اژه است.

آدرس وب سایت هتل : https://www.mandarinoriental.com/en/bodrum/cengelkoy-luxury-resort

و آدرس اینستاگرام آنها @mo_bodrum است.

امکانات برای سرو غذا

ماندارین اورینتال به خاطر آشپزهای معتبر و منوی گسترده‌ای از غذاهای خاورمیانه، آسیایی و بین المللی در میان هتل های ترکیه سرآمد است. غذاهای معروف آن کباب، ماهی، شیرینی‌های محلی و غذاهای دریایی است.

هتل ماندارین اورینتال دارای چهار رستوران و دو کافه است.

Bodrum Balikçısı: غذاهای این رستوران دریایی از آبزیان تازه‌ای که روزانه از دریای اژه صید می‌شود تهیه می‌شود.

Assaggio که یک رستوران ایتالیایی اصیل است و پاستا و پیتزاهای هیزمی آن بسیار لذیذ است.

سوفرا که رستوران ترکی و مدیترانه‌ای هتل است.

کورو چان: این رستوران ژاپنی در منوی خود سوشی، ساشیمی و دیگر غذاهای ژاپنی را که توسط سرآشپزهای متخصص تهیه شده را جای داده است.

کلوپ و بار ساحلی آبی: این مکان ساحلی با منویی از لقمه‌های سبک، سالاد، ساندویچ و کوکتل برای میان‌وعده بسیار مناسب است.

فروشگاه کیک ماندارین: این شیرینی فروشی مجموعه‌ای از شیرینی‌ها، کیک‌ها و دسرهای ترکی و بین المللی را همراه با چای و قهوه ارائه می‌دهد.

دو رستوران معروف خانه استیک نصرت و زوما در نزدیکی این هتل قرار دارند که هر یک در نوع خود شهرتی جهانی دارند.

خلاصه اگر در میان هتل های ترکیه به دنبال بهترین غذاها هستید این ماندارین اورینتال می‌تواند انتخاب شما باشد.

امکانات خرید

با اینکه هتل خارج از منطقه شهری قرار دارد اما در نزدیکی آن چند مرکز خرید کوچک وجود دارد.

مرکز خرید Oasis: این مرکز خرید در فاصله ۱۰ دقیقه ای از هتل و در شهر یالیکاواک واقع شده است. فروشگاه‌های متنوعی از جمله فروشگاه‌های لباس، جواهرات و صنایع دستی در این مرکز خرید یافت می‌شود.

مرکز خرید Midtown در فاصله ۲۰دقیقه ای از هتل و در شهر Ortakent قرار دارد و دارای فروشگاه‌های مارک‌های بین المللی  رستوران، کافه‌ و سینما است.

قوانین و نکات

ورود به هتل از ساعت ۳ عصر امکان پذیر خواهد بود و مهمانان باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق را تحویل دهند.

قوانین کلی هتل مانند دیگر هتل های ترکیه شامل ممنوعیت دخانیات و ظرفیت محدود اتاق‌ها است.

امکانات عمومی هتل

  • سرویس گرمایشی و سرمایشی
  • ملافه و حوله
  • اینترنت رایگان
  • پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات دربان
  • سرو غذا در اتاق
  • نظافت روزانه
  • خدمات خشکشویی و اتوکشی
  • ترانسفر فرودگاهی و سرویس رفت و برگشت
  • کرایه ماشین و خدمات لیموزین
  • تبدیل ارز
  • پارکینگ
  • مرکز تناسب اندام و کلاس‌های یوگا
  • استخر روباز و دسترسی به ساحل خصوصی
  • مرکز سونا و ماساژ

سوالات متداول

آیا هتل برای حیوانات خانگی مناسب است؟

بله، هتل برای حیوانات خانگی مناسب است. با این حال، ممکن است محدودیت‌هایی در مورد اندازه و نژاد حیوانات خانگی مجاز وجود داشته باشد.

آیا هتل برای خانواده‌های دارای فرزند مناسب است؟

این هتل دارای یک باشگاه کودکان، استخر کودکان و طیف وسیعی از فعالیت‌های خانوادگی است.

بیشتر بخوانید …

اوج هیجان و آدرنالین در شهربازی ویالند استانبول

هتل رگنوم کاریا، بلک

هتل رگنوم کاریا در شهر بلک در استان آنتالیا ترکیه واقع شده است، بلک که شهر ساحلی کوچکی است به خاطر استراحتگاه‌های ساحلی مجلل، زمین‌های گلف مشهور، و آب‌های نیلگون یکی از هتل های ترکیه است که در سال‌های گذشته زبان زد خاص و عام  شده است.  این شهر در خط ساحلی مدیترانه، تقریباً در ۳۰ کیلومتری شرق شهر آنتالیا واقع شده است. این اقامتگاه در یک ساحل شنی از کوه‌هاپایه‌های کوه توروس قرار دارد. این هتل انواع فعالیت‌های فضای باز از جمله تنیس، ورزش‌های آبی و دوچرخه سواری را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

به غیر از زیبایی‌های طبیعی مانند آبشار کورشونلو این منطقه دارای آثار باستانی بسیار زیادی است. آثاری مانند آمفی تئاتر آسپندوس که از زمان روم باستان حفظ شده است.

داستان هتل رگنوم کاریا

در اوایل دهه ۸۰ میلادی شهر بلک یک دهکده ماهیگیری کوچک و آرام بود که تنها چند صد نفر جمعیت داشت. این شهر برای جهان خارج نسبتاً ناشناخته بود و منبع اصلی درآمد مردم محلی ماهیگیری و کشاورزی بود. با این حال، در اواسط دهه ۸۰ دولت ترکیه شروع به سرمایه گذاری هنگفت در گردشگری این منطقه کرد و آن را به عنوان بخش مهمی برای توسعه اقتصادی کشور تشخیص داد.

طی چند دهه بعد، بلک با ساخت چندین استراحتگاه ساحلی مجلل، زمین‌های گلف و سایر امکانات توریستی، دستخوش تحول قابل‌توجهی شد. امروزه بلک یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری و دارای زیباترین هتل های ترکیه است.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل رگنوم کاریا

آدرس رسمی هتل به این قرار است: ترکیه، آنتالیا، بلک، ایلریباسی میوکی

İleribaşı Mevkii, Belek Mahallesi, Antalya, Turkey

نزدیکترین ایستگاه تراموا به بلک در حومه آکسو قرار دارد که تقریباً ۲۰ کیلومتر از بلک دورتر است. همچنین این شهر ایستگاه اتوبوس مخصوص به خود را دارد که هر روزه از مقاصد مختلف در ترکیه به این شهر مسیرهای رفت و برگشت اتوبوس و تاکسی وجود دارد که به منظور رسیدن به این هتل می‌توانید از آنها استفاده کنید.

مشخصات کلی هتل

رگنوم کاریا در مجموع ۵۳۳ اتاق دارد که شامل ۴۳۳ اتاق مهمان در ساختمان اصلی و ۱۰۰ سوئیت و ویلا در سراسر خیابان هتل است.

این هتل دارای انواع اتاق‌ها از جمله اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های خانوادگی، سوئیت و ویلا است. اتاق های استاندارد هتل با اندازه و امکانات متوسط برای سفر دونفره مناسب است حال آنکه اتاق‌های خانوادگی بزرگ‌تر هستند و می‌توانند حداکثر چهار مهمان را در خود جای دهند و گزینه‌ای ایده‌آل برای خانواده‌ها یا گروه‌های دوستی که با هم سفر می‌کنند به حساب می‌آید.

سوئیت‌های این هتل نسبت به اتاق‌های استاندارد جادارتر هستند و امکانات اضافی مانند فضای نشیمن مجزا، جکوزی و مبلمان مجلل از ویژگی‌های آنها است. ویلاهای هتل با استخرهای خصوصی، باغ و اتاق خواب‌های متعدد و حمام های شیک بهترین گزینه‌های اقامتی این هتل هستند.

فضاهای هتل برای رفت آمد افراد با نیازهای خاص مناسب سازی شده است.

آدرس وب سایت هتل : https://www.regnumhotels.com/en/

آدرس اینستاگرام مجموعه : @regnumcarya

نقاط قوت هتل رگنوم کاریا عبارتند از محیطی زیبا و طبیعی، پرسنل خوش‌رو و با تجربه، امکانات ورزشی و تفریحی مناسب و نقطه ضعف آن نیز می‌تواند قیمت بالا و فاصله آن از شهر و اماکن توریستی باشد.

امکانات برای سرو غذا

بوفه اصلی هتل هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند و همچنین رستوران آلاکارته که در هتل قرار دارد انواع مختلف غذاهای ترکی، ایتالیایی، و غذاهای دریایی، و همچنین استیک‌ و سوشی‌ تهیه و سرو می‌شود.

علاوه بر رستوران‌ها، هتل چندین بار و کافه در لابی و کنار استخر دارد که در طول روز نوشیدنی و میان‌وعده سرو می‌کنند.

همچنین رستوران بشکوناکلار که با فاصله کمی از هتل قرار گرفته است به خاطر کباب، مزه و باقلواهای خوشمزه اش معروف شده است.

امکانات خرید

بازار مرکز شهر بلک: این نزدیکترین مرکز خرید به هتل است که فروشگاه‌های مختلفی از جمله لباس‌فروشی، سوغاتی‌فروشی و سوپرمارکت‌ را در اختیار شما قرار می‌دهد. و تنها چند دقیقه با هتل فاصله دارد.

مرکز خرید آنتالیا میگروس: این مرکز خرید با ماشین یا تاکسی تقریباً ۳۰ دقیقه تا هتل رگنوم کاریا فاصله دارد. این مرکز یکی از بزرگترین مراکز خرید آنتالیا است که طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌ و سرگرمی‌های متنوع از جمله سالن سینما و فودکورت را در کنار یکدیگر جمع کرده است.

همچنین می‌توانید صنایع دستی از جمله فرش‌بافی، چرم‌دوزی، جواهرسازی و روبان‌بافی را در اطراف هتل بیابید.

قوانین و نکات

ساعت چک این برای اتاق‌ها ساعت ۲ عصر و چک اوت ساعت ۱۲ ظهر است.

به غیر از قوانین مرسوم در هتل های ترکیه در مورد عدم استفاده از دخانیات و ورود حیوانات قوانین خاص دیگری ندارد. البه تنها موردی که می توان به آن اشاره کرد تاکید بر استفاده از لباس مناسب برای شنا، بدنسازی و حضور در لابی هتل است.

امکانات عمومی هتل

  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • سرویس اتاق
  • اینترنت رایگان
  • نظافت روزانه
  • خشکشویی و اتوشویی
  • سرویس رفت و برگشت به فرودگاه
  • تورهای تخصصی و اطلاعات
  • تلویزیون و سیستم گرمایشی و سرمایشی

سوالات متداول

آیا صبحانه در قیمت اتاق هتل رگنوم کاریا گنجانده شده است؟

بستگی به نرخ اتاق و بسته ای که میهمان رزرو کرده است برخی شامل صبحانه است، در حالی که برخی دیگر نه.

آیا هتل استخر دارد؟

بله، هتل دارای استخر است که تنها مهمانان می توانند از آن استفاده کنند.

هتل مکس رویال کمر، آنتالیا

یکی از بهترین اقامت‌گاه‌های منطقه کمر در نزدیکی آنتالیا هتل مکس رویال کمر است. این هتل دارای سواحل زیبا، محیط‌های عمومی پر جنب و جوش و فروشگاه‌ها و رستوران‌های معتبر است. زندگی شبانه در این هتل یکی از مفرح‌ترین تجربیات مهمانان هتل است.

امکانات رفاهی کم نظیر، سواحل زیبا و آرامش محیط از خصایص اصلی این هتل است. این ویژگی‌ها این هتل را به یکی از خاص‌ترین هتل های ترکیه بدل کرده است. ساختمان هتل نعلی شکل بوده و باغ‌ها و فضاهای سبز خود را در بر گرفته است. این تنیدگی ساختمان‌ها و درختان ترکیبی از طبیعت و تکنولوژی روز دنیا را در مقابل دیدگان مسافران قرار می‌دهد.

داستان هتل مکس رویال کمر

این هتل که شهرتی جهانی دارد سالانه تعداد زیادی از بازیگران، ورزشکاران و هنرمندان سرشناس را به عنوان مهمان در خود جای می‌دهد. ورزشکارانی مانند لیونل مسی، کریم اوزیل، دروگبا و رونالدینیو در این هتل اقامت داشته‌اند همچنین خوانندگان مطرحی همچون آورا و شکیرا در این هتل حضور داشته‌اند.

مهمان نوازی خدمه هتل یکی از مواردی است که بسیاری از مهمانان هتل به آن اشاره کرده‌اند. تمامی امکانات و پرسنل هتل با یکدیگر همکاری می‌کنند تا بهترین لحظات را برای مهمانان خود خلق کنند.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل مکس رویال

آدرس هتل عبارت است از : ترکیه آنتالیا، خیابان آتاتورک شماره ۱۸۳

 Çifteçeşmeler Mahallesi, Atatürk Cd. No:183, 07980 Kemer/Antalya, Turkey.

این هتل در خیابان آتاتورک، خیابان اصلی که از منطقه کمر آنتالیا عبور می کند، واقع شده است. نزدیکترین خیابان های اصلی اطراف هتل خیابان ینی توران و بلوار قاضی است. موقعیت مکانی مناسب هتل امکان دسترسی به بسیاری از رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و سایر امکانات رفاهی ٰرا فراهم می‌آورد. فرودگاه بین المللی آنتالیا حدودا ۶۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد  اما ایستگاه تاکسی و اتوبوس اختصاصی برای فرودگاه وجود دارد که برای رفت و آمد مسافران به فرودگاه به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت است.

نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به هتل مکس رویال کمر، ایستگاه اتوبوس کمر اتوگار است که تقریباً ۳ کیلومتر با آن فاصله دارد.

مشخصات کلی هتل

این هتل بیش از ۲۹۰ اتاق و قریب به ۷۰ سويت دارد. اندازه اتاق‌های هتل از ۲۸ متر شروع شده و برخی از سوئت‌ها تا ۱۱۰ متر مربع هستند. این اتاق‌ها با امکانات رفاهی بسیار مدرن و لوکس خود نظر هر مسافری را جلب می‌کنند. حمام و دستشویی برخی از واحدها از یکدیگر جداست و بعضا دارای جکوزی و بیش از یک وان هستند که فضای سونای خصوصی را تداعی می‌کنند.

چیدمان داخلی اتاق‌ها به دقت صورت گرفته است و برای فعالیت‌های مختلفی که ممکن است مهمانان بخواهند انجام دهند کاملا مناسب است.

همچنین خدمات که به مهمانان ارائه می‌شود می‌تواند شخصی سازی شود تا افراد بتوانند از حداکثر امکانات این هتل لذت ببرند.

آدرس وب سایت هتل: https://www.maxxroyal.com/kemer/ و آدرس اینستاگرام آن @maxxroyalkemerhotel است.

امکانات برای سرو غذا

منو غذاها و نوشدنی‌های این هتل یکی از گسترده‌ترین منو‌ها در میان هتل های ترکیه است. هتل مکس رویال کمر دارای چندین رستوران و کافه است. رستوران اصلی هتل ، صبحانه، ناهار و شام را به سبک بوفه در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.همچنین هتل دارای رستوران ایتالیایی، غذاهای دریایی، ترکی و آسیایی است که هر یک آشپز متخصص به خود را دارند. قنادی مخصوص هتل نیز به صورت روزانه کیک و دسرهای بسیار لذیذی می‌پزند که برای میان وعده بسیار مناسب به نظر می‌رسد. علاوه بر این موارد هتل دارای دو بار در کنار استخر و در لابی است که انواع نوشیدنی‌های مختلف، تنقلات و ساندویچ‌های کوچک را سرو می‌کنند.

برخی از پکیج‌های ارائه شده توسط هتل دارای صبحانه رایگان و تخفیف در نوشیدنی‌ و غذاهای مختلف است.

رستوران ایتالیایی لاپیازتا در فاصله ۵۰۰ متری از هتل قرار گرفته است و انواع پاستا، پیتزا و سالادهای ایتالیایی را به فروش میرساند همچنین رستوران مدیترانه ای بیسترو ۱۹ با منی کامل در ۷۰۰ متری هتل واقع شده است.

امکانات خرید

اگر در انتخاب بین هتل های ترکیه به خرید علاقه توجه دارید باید بدانید که بازار کمر که یک بازار روباز است در یک کیلومتری هتل قرار دارد همچنین مجتمع فروشگاهی میگروس با فاصله ای نزدیک به ۵ کیلومتر از رستوران محلی برای فروش لباس، جواهرات و صنایع دستی است.البته خیابان لیمار در نزدیکی هتل نیز یکی از خیابان‌های پر رفت و آمد است که تعداد زیادی فروشگاه‌های مختلف در آن قرار گرفته است.

صنایع دستی مانند سفال، چرم و مجسمه‌های سنگی و چوبی به راحتی در این بازار پیدا می‌شوند

قوانین و نکات

ساعت ورود خروج به اتاق‌های هتل مانند دیگر هتل های ترکیه به ترتیب ۲ عصر و ۱۲ ظهر است.

کشیدن سیگار در هتل ممنوع است.

همراه داشتن حیوان خانگی مجاز نیست.

به غیر از مهمانان هیچ کس دیگری حق ورود به فضاهای اختصاصی هتل را ندارد.

امکانات عمومی هتل

  • تلویزیون و شبکه‌های اینترنتی
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • سرویس ملحفه و حمام
  • اینترنت رایگان
  • استخر
  • سونا
  • سالن ماساژ و بدنسازی
  • دفتر کار مجهز به پرینتر و کامپیوتر
  • سرویس رفت و برگشت به فرودگاه
  • بالکن اختصاصی و عمومی

سوالات متداول

آیا ساحل نزدیک هتل وجود دارد؟

هتل دارای یک منطقه ساحلی خصوصی با صندلی های آفتابگیر، چتر و حوله برای استفاده مهمانان است.

آیا هتل بسته های همه جانبه ارائه می‌دهد؟

بله، هتل بسته‌های همه جانبه شامل وعده‌های غذایی، میان وعده و نوشیدنی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید …

با ۱۰ مورد از بهترین تفریحات لاکچری در ترکیه آشنا شوید

هتل آرگوس، کاپادوکیا

یکی دیگر از هتل های ترکیه که معرفی خواهیم کرد بوتیک هتل آرگوس در کاپادوکیا بر فراز تپه‌های اوچی سار در کاپادوکیای است. اوچی سار منطقه ای جذاب با تاریخ غنی است. این ویژگی‌های طبیعی و فرهنگی در معماری هتل منعکس شده است. خیابان‌های اوچی سار مملو از خانه‌های سنگی سنتی و کوچه‌های پرپیچ و خم است که به حیاط‌ها و باغ‌های مخفی منتهی می‌شود. هتل آرگوس نیز مجموعه‌ای از ساختمان‌های سنگی باستانی است که به زیبایی بازسازی شده است. قدمت برخی از این سنگ‌ها به قرن ششم باز می‌گردد. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل با ظرافت کم‌نظیری تزئین شده‌اند که زیبایی طبیعی محیط اطراف را برجسته‌تر می‌کند و بسیاری از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس خصوصی است.

داستان هتل آرگوس

یک کشیش ایتالیایی در سال ۱۹۶۱ به کاپادوکیا سفر کرده بود. وی در آن زمان به دنبال یک کلیسای قدیمی می‌گشت که به خاطر سنگ‌های زیبایش شهرتی جهانی یافته بود. این کشیش به صورت اتفاقی در هتل اقامت پیدا کرد و بعد از مدتی به مدیران هتل پیشنهاد داد تا کلیسایی جدید با سبک و سیاق معماری کاپادوکیا بسازند. آنها نیز به این توصیه عمل کردند و کلیسای بسیار زیبایی در هتل ساخته شده است که سنگ‌های مورد استفاده در آن دارای ارزش تاریخی بسیاری است که در میان هتل های ترکیه کمتر به چشم می‌خورد.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل آرگوس

آدرس رسمی هتل : ترکیه، کاپادوکیا، نوشهیر، اوچی سار، خیابان ایاز اسفندی شماره ۱

Uçhisar Mahallesi, Ayvaz Efendi Sk. No: 1,

۵۰۲۴۰ Uçhisar/Nevşehir, Turkey

دسترسی به این هتل برخلاف عموم هتل های ترکیه با وسایل نقلیه عمومی ممکن است کمی دشوار باشد. نزدیکترین شهر بزرگ به اوچی سار: نوشهیر است که دارای ایستگاه اتوبوس شبانه روزی است . از این ایستگاه به صورت دائمی اتوبوس و تاکسی به سمت شهرهای دیگر در حرکت است.  همچنین از آنکارا یا استانبول می‌توانید اتوبوس‌های خط مستقیم اوچی سار را پیدا کنید. هنگامی که به اوچی سار رسیدید، هتل آرگوس در چند قدمی مرکز شهر قرار دارد. همچنین ایستگاه اتوبوس گورمه که حدود ۶ کیلومتر از اوچی سار فاصله دارد، دیگر راه ارتباطی رسیدن به این هتل زیبا است.

مشخصات کلی هتل

هتل آرگوس در مجموع دارای ۵۱ اتاق، سوئیت و ویلا است که در چندین ساختمان پراکنده شده‌اند. هر اتاق در نوع خود منحصربه‌فرد است، زیرا از مجموعه ساختمان‌های باستانی بازسازی شده تشکیل شده است که هریک سبک‌های معماری و عناصر طراحی متفاوتی دارند.

اتاق‌ها به چند دسته تقسیم می شوند. اتاق‌های دولوکس، تراس دولوکس، سوئیت دلوکس، تراس سوئیت دلوکس، سوئیت رویال و سوئیت خانه سنگی. برخی از اتاق‌ها نیز دارای چشم‌انداز از مناظر اطراف کاپادوکیا است، در حالی که برخی دیگر دارای تراس یا بالکن خصوصی هستند.

 آدرس وب سایت هتل: www.argosincappadocia.com.

آدرس صفحه رسمی اینستاگرام هتل @argosincappadocia

امکانات برای سرو غذا

منوی رستوران هتل آرگوس شامل غذاهای محلی و بین‌المللی معروفی همچون “مرغ آتشی” و “کباب شنی” است. همچنین نوشیدنی‌های محلی معروف مانند “راکی” نیز در این رستوران پیدا می‌شود.

رستوران سکی در شراب خانه تاریخی هتل واقع شده است که قدمت آن به سال‌های ۱۸۰۰ میلادی باز می‌گردد. این رستوران طیف وسیعی از غذاهای سنتی ترکی و بین المللی را توسط مواد محلی و ارگانیک طبخ می‌کند. برخی از غذاهای محبوب در منو شامل کباب بره، دلمه، مزه ترکی و ماکارونی خانگی است. این رستوران همچنین دارای فهرست گسترده ای از شراب‌های محلی است.

کافه هتل فضایی دنج و راحت برای گذراندن عصر است . انواع نوشیدنی‌ها مثل قهوه، چای و همچنین شیرینی و ساندویچ در منوی کافه به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که حتی کافه این هتل نیز خانه‌ای سنتی بوده که بعدها بازسازی شده است.

در نزدیکی هتل خانه کباب اوچی سار قرار دارد که انواع کباب‌های سنتی ترکی و دیگر غذاهای گوشتی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. فضای زیبا و غذاهای خوشمزه این رستوران را نباید از دست داد.

امکانات خرید

از آنجایی که هتل آرگوس در اوچی سار واقع شده است، نزدیکترین مرکز بزرگ خرید به این هتل در شهر نوشهیر قرار دارد. مرکز خرید فروش نوشهیر یکی از بزرگترین مراکز خرید منطقه است و در ۱۰ کیلومتری هتل قرار دارد.

این مرکز خرید طیف گسترده ای از فروشگاه ها از جمله فروشگاه های پوشاک و کفش، فروشگاه های لوازم الکترونیکی و سوپر مارکت ها را در کنار یکدیگر جای داده است.

از دیگر گزینه های خرید در این منطقه می توان به بازار فضای باز گورمه اشاره کرد که در روزهای شنبه برگزار می شود که بومیان  انواع محصولات محلی مانند منسوجات، سفال، جواهرات و نقاشی روی سنگ را در آن به فروش می‌رسانند.

قوانین و نکات

ساعت ورود به هتل آرگوس در کاپادوکیا ساعت ۱۴ و ساعت خروج از هتل ساعت ۱۲ است.

هیچ قانون خاصی در هتل وجود ندارد، اما از مهمانان انتظار می رود آداب اولیه را رعایت کنند. استعمال دخانیات در داخل اتاق‌های هتل ممنوع است و همچنین ورود حیوانات خانگی نیز مجاز نیست. علاوه بر این، هتل از مهمانان درخواست می‌کند تا بعد از ساعت ۱۰ کمترین میزان سروصدا را تولید کنند.

این هتل همچنین به کارت شناسایی معتبر عکسدار برای ورود نیاز دارد.

امکانات عمومی هتل

  • ملحفه
  • وسایل گرمایش و سرمایش
  • اینترنت رایگان
  • پارکینگ رایگان
  • بالکن عمومی در فضای هتل
  • بالکن خصوصی برای برخی از اتاق‌ها
  • تلوزیون
  • مینی بار
  • گاوصندوق

سوالات متداول

نزدیکترین فرودگاه به هتل آرگوس چیست؟

نزدیکترین فرودگاه به هتل آرگوس فرودگاه نوشهیر کاپادوکیا است که با ماشین حدود ۴۰ دقیقه با آن فاصله دارد.

آیا هتل ترانسفر فرودگاهی ارائه می دهد؟

هتل ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی انجام می‌دهد. مهمانان می‌توانند قبل از ورود مستقیماً با هتل هماهنگی لازم را برای این خدمات داشته باشند.

بیشتر بخوانید …

هرآنچه که باید درباره فرهنگ و رسوم مردم ترکیه بدانید

هتل سوهو‌ هاوس استانبول

یکی دیگر از بوتیک هتل های ترکیه سوهو‌هاوس یا خانه سوهو است که در استانبول در منطقه بی‌اوغلو قرار گرفته است. علاوه بر امکانات بسیار زیاد هتل ساختمان آن نیز یکی از زیباترین بناها در میان هتل های ترکیه است. مخمل‌های زیبا و مبلمان مدرن با جلوه‌های سنتی خانه سازگار است. در میان دیوارهای چوبی و سنگ مرمر توتونی رنگ، تزیینات درخشان و سقف‌های نقاشی شده این سازه خودنمایی می‌کند. این هتل حتی سعی کرده در منوی غذا نیز به سنت‌های ترکی پایبند باشد تا تمامی اجزای این مجموعه در کنار یکدیگر تجربه یک سفر رویایی را برای مهمانان به ارمغان آورد.

داستان هتل سوهو هاوس

ساختمان این هتل یک کاخ ایتالیایی متعلق به قرن نوزدهم  بوده است که به شکل هنرمندانه‌ای بازسازی و تغییر یافته است.این ساختمان همچنین مدتی به عنوان سفارت ایالات متحده به کار گرفته می‌شده است. سنت‌های شب نشینی و خوشگذرانی از دیرباز در این مکان برقرار بوده است و خوشبختانه تا امروز ادامه داشته است و تمامی امکانات لازم برای شب نشینی و خوشگذرانی در هتل و اطراف آن به چشم می‌خورد.

آدرس و راه‌های دسترسی به هتل سوهو هاوس

آدرس هتل: ترکیه استانبول، خیابان میسروتیت (مشروطیت) شماره ۵۶

 Meşrutiyet Cd. No:56, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey.

سوهو هاوس استانبول با وسایل نقلیه عمومی به راحتی قابل دسترسی است. نزدیکترین ایستگاه مترو شیشانه است که حدود ۱۰ دقیقه پیاده تا خانه فاصله دارد. همچنین از خیابان استقلال تا این هتل می‌توانید به سادگی پیاده‌روی کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به این مکان ایستگاه Sıraselviler است که خود تقاطع بسیاری از مسیرهای اتوبوس شهری در استانبول است.

مشخصات کلی هتل

سوهو‌هاوس استانبول در مجموع دارای ۸۷ اتاق است که هر کدام با سبک و دکوری منحصر به فرد طراحی شده اند. اتاق‌ها به چند دسته کوچک، متوسط، بزرگ و فوق بزرگ تقسیم می‌شوند.برخی اتاق‌ها دارای فرش‌ها و منسوجات سنتی ترکی هستند، در حالی که برخی دیگر مبلمان و آثار هنری مربوط به دوران عثمانی را به نمایش می‌گذارند. اتاق‌ها همچنین مجهز به امکانات مدرن در زمینه آسایشی و امنیتی است.

علاوه بر اتاق‌های شیک، امکانات و فضاهای مشترک هتل نیز بسیار فوق العاده است. استخر روی پشت بام، سونا، سالن بدنسازی، سینما، کتابخانه، بار و رستوران‌. اما متاسفانه همه نقاط هتل برای افراد کم توان قابل دسترس نیست.

از ویژگی‌های این هتل می‌توان به طراحی و دکور منحصر به فرد، امکانات رفاهی عالی و موقعیت مکانی بی‌نظیر آن اشاره کرد اما قیمت‌های اتاق‌ها به دلیل شهرت فراوان چندان اقتصادی نیست همچنین تعداد کم اتاق‌ها انتخاب اتاق مناسب را گاهی با مشکل روبه رو می‌سازد. اما با این حال این خود نشانگر کیفیت عالی هتل در مقیاس با دیگر هتل های ترکیه است.

وب سایت سوهو‌هاوس استانبول: https://www.sohohouseistanbul.com/

اینستاگرام هتل @sohohouseistanbul.

امکانات سرو غذا

این هتل چندین غذا و نوشیدنی معروف دارد که سرو می‌کنند. یکی از غذاهای خاص آنها “بندیکت استانبولی” است که نوعی از تخم‌مرغ‌های کلاسیک بندیکت است که با سوسیس بره درست می‌شود و روی نان ترکی به نام سیمیت سرو می‌شود. اگر به این مکان می‌روید حتما کوکتل “Soho Mule”  را امتحان کنید.

سوهو‌هاوس استانبول علاوه بر این اقلام خاص، گزینه‌های متنوعی از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه دیگر، از جمله بشقاب‌های مزه ترکی و غذاهای دریایی تازه را نیز به صورت روزانه در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

امکانات خرید

اگر تمایل دارید در اطراف این هتل به خرید بپردازید خیابان استقلال یکی از بهترین گزینه‌ها برای این کار است. این خیابان به غیر از جای دادن بهترین هتل های ترکیه  مملو از فروشگاه‌های مختلف مواد غذایی، لباس، صنایع دستی است. برند‌های مطرح دنیا در این خیابان شعبه دارند و کافه و رستوران‌های زیادی نیز به صورت شبانه روزی در این خیابان مشغول به کار هستند. همچنین مرکز زورلو در محله نزدیک بشیکتاش واقع شده است و برندهای لوکسی مانند لویی ویتون، دیور و گوچی را در خود جای داده است.

قوانین و نکات

ساعت ورود به اتاق در این هتل ساعت ۳ عصر و ساعت خروج از آن ۱۲ ظهر است علاوه بر این سوهو هاوس به عنوان یک کلوپ و هتل خصوصی، قوانین و سیاست‌های خاصی برای اطمینان از راحتی و حریم خصوصی اعضا و مهمانان خود دارد.

فقط اعضا و مهمانان آنها مجاز به استفاده از امکانات باشگاه از جمله استخر پشت بام، رستوران و بار هستند.

ورود کودکان زیر ۱۴ سال بعد از ساعت ۱۶ در بارها و رستوران‌های باشگاه ممنوع است.

هیچ گونه غذا و نوشیدنی بیرونی در باشگاه مجاز نیست.

استعمال دخانیات در اتاق ها یا قسمت های سرپوشیده باشگاه ممنوع است، به غیر از مکان‌های تعیین شده برای سیگار کشیدن.

ورود حیوانات خانگی به باشگاه ممنوع است.

امکانات عمومی هتل

  • فضاهای اجاره‌ای برای رویداد‌ها مانند تولد با ظرفیت ۱۵۰ نفر
  • سیستم سرمایشی گرمایشی
  • ملحفه و وسایل حمام
  • استخر پشت بام
  • رستوران روباز
  • سالن بدنسازی
  • پارکینگ اختصاصی
  • ترانسفر فرودگاه
  • خدمات ویزا
  • رزرو و طراحی تورهای گردشگری

سوالات متداول

آیا خانه سوهو استانبول برای عموم باز است؟

سوهو هاوس استانبول یک باشگاه خصوصی برای اعضا است، اما افراد غیر عضو می‌توانند اتاق‌های هتل را رزرو کنند و با پرداخت هزینه از امکانات باشگاه استفاده کنند.

آیا صبحانه در قیمت اتاق گنجانده شده است؟

بله، صبحانه در قیمت اتاق گنجانده شده است.

سخن پایانی

حالا که با بسیاری از هتل های ترکیه که شهرت جهانی دارند بیشتر آشنا شدید به آسانی می‌توانید مطابق با خواسته و بودجه مورد نظرتان یکی از آنها را برای اقامت انتخاب کنید. اما بهتر است بدانید تعداد هتل های ترکیه بسیار زیاد است و با بررسی دقیق‌تر می‌توانید گزینه‌های اقامتی بیشتری را در میان هتل های ترکیه بیابید.

در هر صورت اگر در هر یک از هتل های ترکیه  اقامت دارید بهتر است از پیش با قوانین هتل های ترکیه آشنا شوید تا در اقامت خود با مشکل رو به رو نشوید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور ترکیه از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور ترکیه
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید