این 14 تفریح لاکچری در مالدیو را در سفر خود انتخاب کنید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 12 ژوئن 2023
Loading...

فعالیت‌های ماجراجویانه، مناظر رویایی و تفریحات آبی هیجان‌آور به همراه طبیعتی بکر و بی‌نظیر از مالدیو مقصدی ساخته است که حتی سخت‌گیرترین گردشگران هم از اقامت در آن لذت خواهند برد. اگر دوست دارید سفری جذاب به مالدیو داشته باشید و می‌خواهید تفریحات لاکچری در مالدیو را امتحان کنید و سرکی به آن بکشید، تا انتهای این مقاله با ما در ستاره ونک همراه باشید.

این تفریحات لاکچری را در مالدیو از دست ندهید

اساسا مالدیو مقصدی لوکس محسوب می‌شود و سفری ارزان نیست. جزایر خصوصی، استراحتگاه‌های لوکس، غذاهای خوشمزه مالدیو که منحصربه‌فرد و کمیاب است؛ مسافران خاص و مشهور، همگی از مالدیو مقصدی رویایی ساخته‌اند که البته ابدا اقتصادی و ارزان نخواهد بود. 

نکته جذاب ماجرا اینکه شما با سفر به مالدیو به طیف وسیعی از تفریحات لاکچری دسترسی دارید که می‌توانند در لیست خاص‌ترین تجربیات عمرتان قرار بگیرند. از تفریحات آبی تا تجربه اسپا همراه با آب گرم درمانی، مالدیو خدمات خاص و مجللی دارد که نمونه بعضی از آن‌ها در هیچ جای دیگر پیدا نخواهد شد.

لیست زیر از محبوب‌ترین تفریحات لاکچری در مالدیو هستند که می‌توانید نسبت به علاقه‌مندی‌تان، آن را در برنامه سفر بگنجانید:

۱- اقامت در ویلای زیر دریا در موراکا

موراکا در جزیره کنرالد مالدیو رانگالی، اولین اقامتگاه زیردریایی جهان محسوب می‌شود که می‌تواند تجربه‌ای خارق‌العاده باشد.

این اقامتگاه درواقع سازه‌ای دو سطحی است که سطح اول آن در فضایی بالاتر از دریا و سطح دوم آن زیر دریا ساخته شده است. سطح دوم پنج متر پایین‌تر از سطح دریا است و اقامت در آن می‌تواند امکان تماشای مناظر زیر اقیانوس و دنیای آبی را به مسافران هدیه دهد.

اقامت در موراکا یکی از فعالیت‌ها و تفریحات لاکچری در مالدیو محسوب می‌شود و فرصتی برای کشف یکی از نفس‌گیرترین محیط‌های طبیعی جهان خواهد بود.

۲- ماجراجویی در اعماق اقیانوس با deepflight

تفریحات آبی مالدیو انتها ندارند و آنقدر متنوع هستند که برای سر ذوق آوردن هر کسی با هر سلیقه‌ای کافی‌اند. دیپ فلایت یکی از این تفریحات است که برای تماشای ذخیره‌گاه زیست‌کره یونسکو طراحی شد.

درواقع دیپ فلایت نوعی زیردریایی کوچک سه نفره است که مسافران با آن امکان خواهند داشت وارد دنیای زیر اقیانوس شوند و از میان دسته‌های عظیم ماهی‌های رنگارنگ، صخره‌های مرجانی و حتی گروه دلفین‌ها بگذرند و آن‌ها را تماشا کنند.

این مورد از تفریحات لاکچری در مالدیو در جزیره مرجانی مافوشی در ماله جنوبی در دسترس است و سازندگان آن تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا در عین فراهم آوردن امکان لذت و ماجراجویی در اقیانوس، کمترین آسیبی به این ذخیره‌گاه زیستی وارد نشود.

درباره راهنمای خرید بلیط هواپیما به مالدیو بیشتر بدانید. 

بیشتر بدد۳- غواصی در مالدیو

نمی‌شود از تفریحات لاکچری در مالدیو حرف زد و بخش اعظمی از آن را به تفریحات آبی اختصاص نداد و نمی‌توان از تفریحات آبی در مالدیو صحبت کرد و نام غواصی را نیاورد.

غواصی در مالدیو تجربه‌ای ویژه خواهد بود که به شما امکان می‌دهد موجودات کمیاب زیر دریا در مالدیو را ببینید. از کوسه‌های مگافون تا پرتوهای مانتا و لاکپشت‌ها؛ حیات متنوع زیر اقیانوس در مالدیو به شما این امکان را می‌دهد که یکی از خاص‌ترین تجربیات زندگی‌تان را بسازید.

در حال حاضر شرکت‌های متنوعی خدمات مربوط به غواصی را به میهمانان خود اراده می‌دهند که دیپ بلو دایوز  Deep Blue Dives یکی از شرکت‌هایی است که می‌توانید از آن منحصربه‌فرد لوکس غواصی را دریافت کنید.

۴- سوارشدن فان تیوبینگ در مالدیو

فان تیوب یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات لاکچری در مالدیو محسوب می‌شود. این تفریح دریایی می‌تواند حسابی آدرنالین خونتان را بالا ببرد و کلی سرگرم‌تان کند. فان تیوب برای کسانی که می‌خواهند تفریح دریایی بی‌خطر و درعین‌حال هیجانی لذت ببرند، گزینه‌ای عالی است.

در واقع فان تیوب نوعی کشتی تیوبی است که توسط یدک‌کشی پرسرعت روی سطح اقیانوس کشیده می‌شود و مسافران سوار آن خواهند شد. این تیوب کوچک ظرفیت محدودی دارد اما سرعت آن حسابی شما را سرحال خواهد آورد.

رد شدن از روی موج‌ها و عبور از سطح اقیانوس با سرعت بالا، لذتی است که فان تیوب در اختیارتان خواهد گذاشت. برای فعالیتی هیجان‌انگیز آماده‌اید؟ فان تیوب در خدمت شماست! آن را امتحان کنید و حسابی بخندید.

 

۵- پاراسل سواری در مالدیو

پاراسل‌سواری یکی از محبوب‌ترین تفریحات در مالدیو است و در می‌تواند تجربه همزمان پرواز در آسمان و تماشای مناظر اقیانوسی را در اختیارتان قرار دهد. پاراسل نوعی تفریح آبی است که در آن به چتر نجاتی خاص متصل خواهید شد که از پایین توسط یک قایق تندرو کشیده می‌شود.

درواقع قایق در آب به سرعت حرکت می‌کند و شما مانند بادبادک در آسمان به پرواز درخواهید آمد و حرکت خواهید کرد. این گزینه از تفریحات لاکچری در مالدیو می‌تواند حسابی سرگرمتان کند.

البته درنظر داشته باشید که اگر می‌خواهید در مالدیو تجربه پارسال‌سواری داشته باشید، باید در نوامبر و آوریل به مالدیو سفر کنید؛ این ماه‌ها فصول خشک مالدیو هستند و در آن‌ها خبری از بادهای شدید و امواج خشن نخواهد بود.

۶- اسکی روی آب مالدیو

اعتراف می‌کنیم که این مورد از تفریحات لاکچری در مالدیو به سطحی خاص از مهارت نیاز دارد و برای هر کسی مناسب نیست. این ورزش با شدت بالا مخصوص معتادان آدرنالین است و می‌تواند برای ساعتی شما را به چالش بکشد.

البته اگر دفعه اولتان است که می‌خواهید اسکی روی آب را امتحان کنید، نگران نباشید. شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اسکی روی آب مربیانی دارند که به شما آموزش خواهند داد چطور این کار را انجام دهید.

۷-جت اسکی سافاری در کودادو

کودادو بهشتی برای تفریحات آبی در مالدیو است. این جزیره زیبا چنین فرصتی را به گردشگران می‌دهد که روزهایشان را با ماجراجویی پر کنند و شب‌ها از مناظر زیبای اطراف لذت ببرند.

سافاری جت اسکی یکی از تفریحات لاکچری در مالدیو است که می‌تواند برای عشاق تفریحات آبی انتخابی فوق‌العاده باشد. سافاری جت اسکی به مسافران این امکان را می‌دهد که با جت اسکی به هر جای جزیره که دوست دارند سرک بکشند؛ سری به تلاب‌های اطراف بزنند، از تماشای دسته‌های دلفین‌ها لذت ببرند یا طبیعت اطراف جزیره را کاوش کنند.

اقامتگاه لاکچری کودادو با پیشخدمت‌های خصوصی که حاضر به ارائه هر خدمتی در هر زمانی هستند، مقصدی خاص برای افراد خاص محسوب می‌شود.

برای مشاهده قیمت و خرید تور مالدیو از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور مالدیو

۸- کایت سواری در مالدیو

عموم تفریحات لاکچری در مالدیو، به نوعی با آب و ورزش‌های آبی در ارتباط هستند و تجربیات هیجان‌انگیزی برای گردشگران می‌سازند. کایت‌سرفینگ یکی از این تفریحات است که توسط چند استراحتگاه ارائه می‌شود.

برخلاف پاراسل سواری که بیشتر در فصول خشک و بدون باد انجام می‌شود، کایت سواری یکی از تفریحات جزیره مالدیو است که در اوقاتی از سال انجام می‌شود که این کشور تحت تاثیر جریانات موسمی و باد قرار دارد.

جزایر رو به باد بهترین مکان برای این نوع از کایت سواری محسوب می‌شود و فاصله زمانی بین ماه می و اکتبر بهترین زمان برای اجرای آن است.

این مدل از کایت سواری برخلاف نوع رایج، در آسمان انجام نمی‌شود و روی اقیانوس است. درواقع مسافران روی تختهای شبیه به اسکیت برد می‌ایستند و به بادبانی بزرگ شبیه به کایت متصل می‌شوند.

بادبان در آسمان به پرواز درمی‌اید و کایت‌سوار را روی آب می‌کشد. جذاب نیست؟

۹- ماهیگیری در مالدیو

حتی ماهیگیری هم می‌تواند در جایی مانند مالدیو به تفریحی لاکچری تبدیل شود. حتی اگر قبلا ماهیگیری ار تجربه نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم یک بار یک گزینه از تفریحات لاکچری در مالدیو را تجربه کنید.

مالدیو یکی از مقاصد ماهیگیری در جهان است و کمتر مسافری است که این تفریح را از دست بدهد. شرکت‌های مختلفی با ارائه امکانات ماهیگیری به شما این امکان را می‌دهند که به مناطقی خاص از مالدیو بروید و با تجهیزات و امکانات مدرن، ماهیگیری کنید.

این فعالیت تفریحی می‌تواند در قایق‌های مجلل و با تجهیزات و امکانات مدرن اتفاق بیفتد و خدمه‌هایی که تمام وقت برای برآورده کردن نیازها و درخواست‌هایتان آماده هستند، همه چیز را مجلل‌تر خواهند کرد.

نگران نباشید! هیچ‌کس از صید ماهی دست خالی برنخواهد گشت. آنقدر تنوع ماهی در مالدیو بالاست که تقریبا همه می‌توانند یکی دو گونه را با قلاب صید کنند و به دام بیندازند.

بیشتر بخوانید …

معرفی ۱۰ تا از جذابترین جاهای دیدنی مالدیو 

۱۰- اجاره جزیره خصوصی

شاید این مورد میان تفریحات لاکچری در مالدیو، از لاکچری‌ترین‌ها باشد. همانطور که می‌دانید بیش از هزار جزیره در مالدیو وجود دارد و بعضی از آن‌ها آنقدر کوچک هستند که می‌توانند اقامتگاهی منحصربه‌فرد برای چند نفر باشند.

درواقع این امکان برای مسافران فراهم است که این جزایر را اجاره کنند و در اختیار بگیرند. احتمالا اجاره جزیره خصوصی در مالدیو بتواند به منحصربه‌فردترین تجربه‌ای که در عمرتان داشتید تبدیل شود.

تجربه تنها بودن در جزیره‌ای بکر و دست نخورده در اقیانوس هند  و دور شدن از زندگی مدرن شهری، شانسی است که هر کسی به دست نخواهد آورد. این استراحتگاه‌ها بهترین مکان برای تجدید قوا و آمادگی بیشتر برای زندگی شهری است.

البته لازم است اشاره کنیم که ممکن است در این جزایر خصوصی حیوانات خاصی ببینید که منحصر به اکوسیستم منطقه خود هستند؛ پس خودتان را برای رویارویی با هر چیزی آماده کنید.

اگر دوست دارید که این تفریحات در جزایر مالدیو را تجربه کنید، با سرچی ساده جزایر اجاره‌ای را پیدا خواهید کرد. جزیره شوال بلان راندهلی و جزیره فور سیزن از معروف‌ترین آن‌ها هستند.

۱۱- قایق کروز لوکس

علاوه‌بر جزایر خصوصی، امکان اقامت و استقرار در قایق‌های تفریحی هم از آن مواردی است که جزو تفریحات لاکچری در مالدیو محسوب می‌شود.  مسافران مالدیو این امکان را دارند که توری تفریحی در قایق کروز خصوصی رزرو کنند.

قایق‌های کروز مالدیو خدماتی لوکس و مجلل ارائه می‌دهند و برای خانواده‌هایی که می‌خواهند سفری خاص‌تر داشته باشند، گزینه‌ای عالی خواهند بود.

می‌توانید درصورت تمایل، تورهای سه، چهار و یا هفت روزه را در این قایق‌ها رزرو کنید و با اقامت در قایق از امکاناتی مانند غواصی اختصاصی، موج‌سواری یا کایت‌سرفینگ بهره‌مند شوید.

این قایق‌های لوکس امکان بازدید از دورافتاده‌ترین جزایر مرجانی مالدیو را برای مسافران فراهم می‌کنند و جشن‌ها و برنامه‌هایی که تدارک می‌بینند، از بهترین تفریحات شبانه مالدیو روی اقیانوس محسوب می‌شود.

بیشتر بدانید: بازدید از معروف‌ترین مراکز خرید مالدیو  

۱۲- اسپا و آب گرم درمانی

وقتی از اسپا صحبت می‌شود، شاید تصور کنید که با پدیده چندان لوکسی طرف نیستیم، اما همه تفریحات در مالدیو لوکس هستند. اسپا هم از جمله تفریحات لاکچری در مالدیو است که معمولا در مراکز آب گرم درمانی ارائه می شود.

این مراکز با ارائه خدمات ماساژ روی آب، گزینه‌ای عالی و بی‌نظیر برای آرامش و راحتی و تسکین نواحی دردناک خواهند بود.گرمای آب نواحی دردناک را تسکین می‌دهد و ترکیب آن با حرکات ریتمیک ماساژ، هرگونه تنش عضلانی را از مراجعین دور خواهد کرد.

۱۳- اقامت شبانه در ساحل شب‌تابی

سواحل شب‌تابی مالدیو یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور محسوب می‌شوند. فعالیت فیتوپلانکتون‌های بیولومینسانس باعث می‌شود که‌ شب‌ها آب منظره‌ای رویایی به خود بگیرد.

اقامت در ساحل و تماشای آب‌های نورانی، یکی از تفریحات شبانه در مالدیو است که محبوبیت بالایی هم دارد. این منظره تماشایی از ژوئن تا اکتبر قابل رویت است و آب در این بازه زمانی، درخشش بیشتری دارد.

۱۴- ماهیگیری شبانه

ماهیگیری در شب هم یکی از تفریحات لاکچری در مالدیو است. تورهای زیادی برنامه ماهیگیری شبانه دارند و می‌توانید بنا بر علاقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این تورها تکنیک‌های مختلف ماهیگیری را به مسافران آموزش می‌‌دهند و شما این امکان را خواهید داشت که از سفری تفریحی بر فراز اقیانوس لذت ببرید.

این فعالیت تفریحی یکی دیگر از محبوب‌ترین تفریحات شبانه مالدیو است و با شرکت در آن این شانس را خواهید داشت که ماهی‌های خاص بومی این منطقه را صید کنید.

اگر دوست داشته باشید می‌توانید تور مالدیو را با کشتی تفریحی لوکس رزرو کنید تا همه‌چیز لاکچری پیش برود. استراحتگاه باندوس یکی از مراکزی است که امکان ماهیگیری شبانه را برای مسافران فراهم کرده است و این برنامه درست بعد از غروب آفتاب شروع می‌شود. جزایر مافوشی و هولوماله از دیگر مراکز محبوب برای ماهیگیری شبانه در مالدیو محسوب می‌شوند.

سوالات متداول

چه تفریحاتی در مالدیو وجود دارد؟

با سفر به مالدیو به طیف وسیعی از تفریحات دسترسی خواهید داشت. از غواصی تا تور کشتی کروز، جت اسکی، کایت‌سرفینگ، پاراسل، تماشای دلفین‌ها، قایق‌سواری، موج‌سواری تا تفریحاتی مانند ماهیگیری لوکس از تفریحات لاکچری در مالدیو محسوب می‌شوند.

قیمت بلیط جزایر مالدیو و سفر به مالدیو چقدر است؟

سفر به مالدیو سفری ارزان نخواهد بود و بلیط تور مالدیو بسته به مدت اقامت، زمان سفر و همچنین اقامتگاه مدنظر شما می‌تواند متغیر باشد. در حال حاضر برای سفر به مالدیو باید به صورت میانگین قیمتی حدود ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار درنظر بگیرید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور مالدیو از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور مالدیو
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
مطالعه و نوشتن همیشه از موضوعات مورد علاقه من بوده‌اند. در همین راستا چند سالی ست که در زمینه تولید محتوا در حوزه گردشگری فعال هستم. نوشتن درباره آداب و رسوم سرزمین‌های دور و توصیف جاذبه‌هایشان از کارهایی ست که هر نویسنده به خصوص من را به وجد می‌آورد.
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید