آغاز پروازهای ایرارمنیا به تهران

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 20 جولای 2019
Loading...

هواپیمایی ایرارمنیا پروازهای خود را در مسیر تهران – ایروان – تهران آغاز کرد. این پروازها روزانه بوده و زین پس مسافران ایرانی می‌توانند به صورت مستقیم در کمترین زمان و با مناسب‌ترین نرخ به شهر زیبای ایروان پرواز کنند.

هواپیمایی ایرارمنیا شرکتی تقریباً نو پا در ارمنستان است که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شده و با کد یاتا QN فعالیت‌های پروازی خود را آغاز کرد. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در فرودگاه زوارتنوتس شهر ایروان قرار دارد. ناوگان هوایی ایرارمنیا را هواپیماهای بوئینگ تشکیل می‌دهند و این هواپیمایی به ۱۰ مقصد آتن، فرانکفورت، پاریس و مسکو، کراسنودار، نووگراد، سنت پترزبورگ، کوروموچ، یکاترینبورگ و سوچی در روسیه پرواز دارد. ایرارمنیا در سال ۲۰۱۹ تهران را به عنوان بزرگ‌ترین شریک تجاری خود قرار داده و پروازهایش را در مسیر هوایی تهران – ایروان – تهران آغاز کرد.

پروازهای ایرارمنیا هر روز در ساعت ۱۲:۳۰ از تهران به ایروان و در ساعت ۹ از ایروان به تهران با هواپیماهای بوئینگ انجام می‌شوند. طول پرواز ا ساعت و ۳۰ دقیقه محاسبه شده است.

صندلی‌های پرواز تهران – ایروان همگی از نوع اکونومی می‌باشد. این صندلی‌ها با رعایت استاندارهای بین‌المللی چیده شده‌اند و فضای باز را در اختیار مسافران قرار می‌‌دهند. مهمانداران هواپیمایی ایرارمنیا بسیار مجرب و خوش‌برخورد می‌باشند و در طول پرواز با میان وعده‌های بسیار جذاب از مسافران پذیرایی می‌کنند.

میزان بار مجاز در هواپیمایی ایرارمنیا

با خرید بلیط هواپیما ایرارمنیا مسافران می‌توانند تا ۲۵ کیلوگرم بار همراه خود داشته باشند و یک ساک ۵ کیلوگرمی را به داخل کابین هواپیما ببرند. هر کیلو اضافه بار در این هواپیمایی ۲۰٫۰۰۰ هزار تومان جریمه دارد. قوانین حمل بار در هواپیما ایرارمنیا همانند سایر شرکت‌های هواپیمایی ممنوعیت دارویی، اسلحه بدون مجوز و مواد قابل اشتعال را شامل می‌شود همچنین همراه داشتن لوازم الکترونیکی بزرگ، مایعات و غذاهای فاسدشدنی در پرواز ایرارمنیا ممنوع می‌باشد. البته کسانی که بلیط ایرارمنیا را خریداری می‌کنند می‌توانند بلیط هواپیما برای حیوانات خانگی خود تهیه کرده و آن‌‌ها را با اطمینان به کارگو ایرارمنیا تحویل دهند.

پرواز ایرارمنیا در مسیر تهران – ایروان – تهران

مسیر پروازی کوتاه، نیاز نداشتن به دریافت ویزا، تشابه آب و هوایی با ایران و جاذبه‌های گردشگری باعث شده تا بسیاری از ایرانیان تور ارمنستان را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کنند. در همین راستا پروازهای ایر ارمنیا در مسیر تهران – ایروان – تهران فعالیت خود را آغاز کرد. این پروازها به صورت روزانه و مستقیم به مقصد ایروان انجام ‌می‌شوند. از ویژگی پروازهای ایرارمنیا می‌توان به کیفیت بالای پرواز و قیمت بسیار ارزان آن اشاره کرد.

خرید بلیط هواپیما ایرارمنیا

آژانس هواپیمایی ستاره ونک نماینده فروش بلیط ایرارمنیا می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما ایرارمنیا با شماره ۸۸۸۸۰۰۰۰-۰۲۱ تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس میدان ونک، نرسیده به چهارراه جهان کودک، پلاک ۵۳ مراجعه کنید. همچنین خرید اینترنتی بلیط ایرارمنیا از طریق سایت آژانس هواپیمایی ستاره ونک به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد.

مزایای خرید بلیط ایرارمنیا

پرواز مستقیم روزانه از تهران به ایروان و بالعکس

ارائه کترینگ رایگان در طول پرواز

امکان همراه داشتن حیوانات خانگی در طول پرواز

خرید بلیط ارمنستان به بهترین نرخ پروازی

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
نظرات شما عزیزان
  • آرمن طهماسیان
    آرمن طهماسیان ارسال شده در 3 سال پیش

    سلام جناب عباسی. برای فرستادن بار کمتر از ۵۰ کیلو با ایرارمنیا به ایروان اگر امکان دارد،لطفا شرایط را اعلام نمایید. سپاسگزارم از شما

    پاسخ
    • سارا احمدی
      سارا احمدی ارسال شده در 3 سال پیش

      با درود دوست عزیز، جهت ارسال بار و اطلاع از شرایط بایستی با دفتر کارگو فرودگاه امام تماس بگیرید. اما برای خرید بلیط ایرارمنیا همکاران ما در واحد فروش بلیط پاسخگوی سوالات شماخواهند بود. با سپاس

      پاسخ
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید