تصمیم روسیه برای گردشگری واکسیناسیون

نوشته شده توسط : پونه مولایی در یکشنبه 13 ژوئن 2021
Loading...

روسیه اعلام کرده است که قصد دارد از ماه آینده «گردشگری واکسیناسیون» را در این کشور اجرا کند تا گردشگران بتوانند برای دریافت واکسن کرونا راهی روسیه شوند.

واکسن کرونا
تور واکسن کرونا در روسیه

روسیه ازجمله کشورهایی در دنیا است که به سرعت به کشف و تولید انبوه واکسن کرونا در جهان بدل شده و در حال حاضر این کشور صاحب امتیاز چهار واکسن معروف کرونا مانند واکسن اسپوتنیک V است. همین موضوع و استقبال گسترده مردم جهان به دریافت این واکسن باعث شده تا در ماه‌های اخیر گردشگرانی وارد این کشور شوند که هدفشان بازدید از جاذبه‌های تاریخی یا تفریحی روسیه نبوده است. بلکه تمامی آن‌ها به درمانگاه‌های خصوصی رفته‌اند تا بتوانند واکسن کرونای روسی را دریافت کنند.

در همین راستا چندی پیش کریل دیمیتریف رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه (این نهاد مسئولیت تحویل و صادرات واکسن اسپوتنیک وی را به سایر کشورها دارد) اعلام کرد، کشور روسیه از ماه جولای مرزهای خود را به روی گردشگران علاقه‌مند به واکسن کرونای روسیه باز خواهد کرد. این تصمیم در پی علاقه و استقبال افراد زیادی از اروپا و سایر کشورها اخذ شده است تا این افراد بتوانند واکسن کرونای روسی را دریافت کنند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

تور گردشگری واکسن روسیه

طبق بررسی‌های کشور روسیه، بیشترین درخواست برای برگزاری تورهای گردشگری واکسن به مقصد روسیه، متعلق به کشورهای جنوب شرق و جنوب آسیا و آمریکای لاتین می‌باشد.

مقامات روسیه خبر دادند که تور گردشگری واکسن درحال آماده‌سازی است که مسافران در غالب پروازهای چارتری و گروه‌های ۱۰۰ نفره بتوانند وارد این کشور شوند و در غالب این تور بتوانند واکسن کرونای روسی را نیز دریافت کنند.

همچنین برای این گروه‌ها هتل‌هایی در نظر گرفته شده که بتوانند اقامت طولانی را در روسیه داشته باشند. مدت اقامت گردشگران واکسن حداقل ۲۵ شب است که در این مدت دو دوز واکسیناسیون آن‌ها انجام شود.

کرونا
واکسن اسپوتنیک وی ازجمله واکسن‌های خریداری شده توسط ایران است

تور واکسن

لازم به ذکر است تور واکسیناسیون روسیه در حال حاضر از کشور ترکیه شروع شده است. در این تورها علاوه بر بازدید از مسکو به گردشگرانی که واکسن دریافت کرده‌اند، گواهی دریافت واکسن داده می‌شود.

تور روسیه همراه با بلیط هواپیما روسیه برای دریافت واکسن کرونای روسیه از ایران به زودی با هماهنگی نهادهای ذی‌ربط و آژانس‌های گردشگری انجام خواهد شد تا افرادی که تمایل دارند سریع‌تر واکسن کرونا را دریافت کنند به روسیه سفر نمایند.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید