معرفی بهترین رستوران‌های گوا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در یکشنبه 24 نوامبر 2019
Loading...

محبوبیت گوا در سواحل افسانه‌ای‌ خلاصه نمی‌شود. غذاهای این جزیره نیز در نوع خود بی‌نظیرند و با ترکیبی از طعم‌های پرتغالی و هندی معجونی خارق‌العاده را به وجود آورده‌اند و همین ترکیب‌های هیجان‌انگیز رستوران‌های گوا را به مکانی محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است. در این مطلب می‌خواهیم با تعدادی از رستوران‌های پرطرفدار گوا آشنا شویم.

گوا رستوران‌های فراوانی دارد که هر کدام غذاهای لذیذ و متنوعی را در منو غذایی خود دارند. از آنجایی که این جزیره مدت‌ها تحت استعمار پرتغالی‌ها بوده، بیشتر غذاهای گوا تحت تأثیر فرهنگ غذایی پرتغال قرار گرفته است. پس جای تعجب ندارد که منوهای رستوران‌های گوا را بیشتر غذاهای دریایی، نارگیل و برنج تشکیل می‎دهند. علاوه بر غذاهای لذیذ و متنوع رستوران‌های این جزیره کوشیده‌اند تا با فراهم کردن محیطی آرام و دوستانه به گرمی از گردشگرانی که تور گوا را برای گذراندن تعطیلات انتخاب کرده‌اند پذیرایی کنند.

مطالب مرتبط

برای اقامت در گوا کدام هتل را انتخاب کنیم؟

.

رستوران‌های گوا

.

رستوران The Beach House

خانه ساحلی از زیباترین رستوران‌های گوا است. این مکان فوق‌العاده همان‌طور که از اسمش پیداست در کنار ساحل قرار گرفته و منظره‌ای مشرف به اقیانوس دارد. بیشتر صندلی‌های خانه ساحلی در بالکنی بسیار زیبا چیده شده‌اند اما داخل رستوران نیز با معماری خلاقانه و تزئینات منحصربه‌فرد محیطی دلپذیر را برای سرو غذا در خیار میهمانان قرار می‌دهد.

اما رستوران خانه ساحلی علاوه بر داشتن محیطی زیبا، بیشتر محبوبیت خود را مدیون سرآشپز فوق حرفه‌ای خود “Rego” می‌باشد. این سرآشپز بین‌المللی با ترکیب غذاهای سنتی هندی و پرتغالی تحولی بزرگ در عطروطعم غذاهای گوا پدید آورده است. با انتخاب این رستوران می‌توانید متفاوت‌ترین طعم‌های زندگی‌تان را تجربه کنید.

آدرس: Taj Holliday Village Resort & Spa, Dando, Candolim, Goa 403515, India

رستوران Casa Sarita

کاسا سریتا رستورانی لوکس است که در هتل پارک حیات قرار دارد. معماری این رستوران از خانه‌های قدیمی دوران استعمار پرتغالی‌ها الهام گرفته و فضای داخل با موزاییک‌های زیبا، لوسترهای کریستالی و پنجره‌های چوبی تزئین شده است. هر چند که محیط رستوران معماری قدیمی دارد اما غذاهای سرو شده در آن طعمی کاملاً جدید و لذیذ دارند. تا جایی که موفق شده‌اند چند جایزه بین‌المللی را برای ارائه غذاهای ترکیبی از آن خود کنند. غذاهای کاسا سریتا با مواد تازه و به شیوه‌ای کاملاً منحصربه‌فرد تهیه می‌شود. نکته جالب اینکه شما می‌توانید در طول اقامتتان در کلاس‌های آشپزی رستوران شرکت کرده و فوت‌وفن طبخ این غذاهای لذیذ را یاد بگیرید.

آدرس: Ocean View Block, Arossim Beach Rd, Cansaulim, Goa 403713, India

مطالب مرتبط

دانستنی‌های سفر به گوا

.

رستوران La Plage

La Plage رستورانی فرانسوی ست که در کنار سواحل شگفت‌انگیز گوا قرار گرفته است. صندلی‌های رستوران در فضای باز قرار گرفته و نمایی بی‌نهایت زیبا از دریا را در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. انواع غذاهای اصیل فرانسوی را در منوی رستوران لاپلاژ می‌توان دید. علاوه بر غذاهای فرانسوی میهمانان می‌توانند همبرگرهای تهیه شده از گوشت گاو را با سیب‌زمینی سر خ کرده سفارش داده و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرند. فیله ماهی، خوراک مرغ مخصوص و انواع غذاهای ترکیبی از دیگر غذاهای ارائه شده در لاپلاژ هستند.

آدرس: H. NO. 209, ASHWEM Beach, Katte Wada Road, Mandrem, Goa 403527, India

رستوران Re Public of Noodles

پابلیک نودلس از معروف‌ترین رستوران‌های گوا است که انواع غذاهای تایلندی، ویتنامی، مالزیایی، کامبوجی، برمه‌ای و حتی ژاپنی را سرو می‌کند. سرآشپزان رستوران بسیار حرفه‌ای بوده و طرز پخت غذاهای آسیای شرقی را به خوبی آموزش دیده‌اند. انواع میگو که با فلفل‌های تند گوا ترکیب شده‌اند، خرچنگ‌های سرخ شده با سس مخصوص، رشته‌های نودل با مرغ، گوشت و سبزیجات، اردک ژاپنی و … از غذاهایی هستند که در منو پابلیک نودلس قرار گرفته‌اند.

رستوران پابلیک نودلس همانند غذاهایش فضایی آسیایی داشته و اطراف آن با درختان بلند و سرسبز احاطه شده است. کادر رستوران نیز رفتاری دوستانه داشته و به گرمی از میهمانان پذیرایی می‌کنند.

آدرس: Lemon Tree Amarante, Bardez, Goa 403515, India

مطالب مرتبط

۵ دلیل برای سفر به گوا

.

رستوران Verandah Restaurant

رستوران وراندا بهترین گزینه برای گردشگرانی ست که عاشق غذاهای گوشتی هستند. این رستوران بسیار زیبا تقریباً در مرکز جزیره قرار گرفته و چشم‌اندازی فوق‌العاده به منطقه لاتین گوا دارد. فضای رستوران دکوراسیونی زیبا داشته و فاصله زیاد میز و صندلی‌ها محیطی تقریباً خصوصی را برای صرف غذا در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. منو غذایی رستوران را بیشتر غذاهای گوشتی تشکیل داده و معمولاً در کنار غذا نارگیل سرخ شده هم سرو می‌شود. اگر شانس بیاورید و محیط رستوران خلوت باشد می‌توانید باد سرآشپز همراه شده و نحوه پخت غذا را از نزدیک مشاهده کنید.

آدرس: Verandah Restaurant, 31st Janaury Road, Fontainhas,Panjim, Goa

رستوران Viva Panjim

ویوا پانجیم از بهترین رستوران‌های گوا است که به دلیل ارائه غذاهای خاص و منحصربه‌فرد معروف می‌باشد. این رستوران در یک خانه قدیمی و بزرگ پرتغالی – هندی قرار داشته و با طراحی کاملاً پرتغالی تزئین شده است. میهمانان با توجه سلیقه‌شان می‌توانند برای سرو غذا فضای بالکن یا داخل را انتخاب کنند. غذاهای رستوران ویوا پانجیم بسیار باکیفیت بوده و منو رستوران انواع غذاهای دریایی، گیاهی، رژیمی و بین‌‌المللی را ارائه می‌دهد.

آدرس: ‌ H.No. 178 Rua 31 de Janerio, Behind Mary Immaculate High School, Altinho Panaji, Goa

مطالب مرتبط

معروف‌ترین سواحل گوا را بشناسید

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید