معروف‌ترین سواحل گوا را بشناسید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 21 اکتبر 2019
Loading...

تا به حال شده با دیدن یک عکس یا صحنه‌هایی از فیلم آرزوی بودن در آن مکان را داشته باشید؟ دنیا پر از مکان‌های رؤیایی است که به نظر غیرقابل دسترس می‌آیند؛ اما این مکان‌های شگفت‌انگیز همیشه هم دور از دسترس نیستند. فقط کافیست دنیای اطراف خود را کمی بیشتر بشناسید. در این مطلب می‌خواهیم به سواحل گوا سفر کرده و در میان ماسه‌های طلایی، نخلستان‌های بلند و غروب آفتابی زیبایش لحظاتی بی‌نظیر را تجربه کنیم.

گوا ایالتی کوچک در غرب هند است که طبیعتی بکر و بی‌نهایت زیبا دارد. در این بندر بسیار زیبا مجموعه‌ای از

سواحل شنی، تفریحات آبی، هتل‌های لوکس، رستوران‌های خوش‌مزه و درختان نخل سر به فلک کشیده گردهم

آمده و یکی از حیرت‌انگیزترین مناطق هندوستان را پدید آورده‌اند. برای سفر به این بندر بی‌نظیر و تجربه

لحظاتی ناب با تور گوا ستاره ونک همراه شوید.

مطالب مرتبط

۵ دلیل برای سفر به گوا

.

سواحل گوا

سواحل گوا با طبیعت بی‌نقص خود از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در دنیا به‌شمار می‌روند. در این مطلب با معروفترین سواحل گوا آشنا می‌شویم.

Agonda Beach

سواحل آرام و بدون هیاهو را به مکان‌های شلوغ ترجیح می‌دهید؟ آگوندا از زیباترین سواحل گوا است که در آن می‌توانید روی صندلی‌های ساحلی بنشینید و در حالی که یک نوشیدنی خنک به سبک گوا را میل می‌کنید از آرامش دریا و صحنه زیبای غروب آفتاب لذت ببرید.

آگوندا در بین دو منطقه کولا و پالوم قرار دارد. این ساحل زیبا به دلیل آرامش محض خود به نام ساحل خاموش» نیز شهرت پیدا کرده است. خط ساحلی آگوندا ۲ کیلومتر امتداد پیدا کرده و این مسیر رستوران‌های محلی، هتل‌های لوکس و ویلاهایی با ساختمان‌های زیبا را می‌توان می‌دید. در انتهای مسیر یک مرکز پروش لاک‌پشت وجود دارد که در آن گونه‌های مختلف لاک‌پشت نگه‌داری می‌شوند.

دوچرخه‌سواری یکی از محبوب‌ترین تفریحات ساحل آگوندا است. شما می‌توانید یک دوچرخه اجاره کرده و یک سواری لذت‌بخش در کنار ساحل داشته باشید.

Anjuna Beach

آنجونا از معروف‌ترین سواحل گوا است که زیبایی‌اش را مدیون صخره‌های قرمز رنگ خود می‌باشد. قدم زدن در کنار صخره و گوش دادن به صدای امواج دریا از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که در این ساحل می‌توان انجام داد.

علاوه بر طبیعت زیبا، این ساحل محل برگزاری جشن‌ها و فستیوال‌های گوا می‌باشد به همین دلیل از محبوبیت ویژه‌ای در میان ساکنین هند و گردشگران برخوردار است. ساحل آنجونا یکی از متنوع‌ترین بازارهای گوا را در خود دارد. شما می‌توانید در این بازار قدم بزنید، با فروشندگان محلی صحبت کرده و انواع صنایع‌دستی را به عنوان سوغاتی خریداری کنید.

با توجه به اینکه آنجونا از شلوغ‌ترین سواحل گوا به شمار می‌رود، هیجان‌انگیزترین لحظات سفر به گوا را می‌توان در آن تجربه کرد.

مطالب مرتبط

برای اقامت در گوا کدام هتل را انتخاب کنیم؟

.

Arambol Beach

آرامبول با داشتن جاده ساحلی ۱۶ کیلومتری که سرتاسر آن با نخل‌های سرسبز پوشیده شده است، توانسته در میان زیباترین سواحل گوا قرار گیرد. این منطقه افسونگر ساحل شنی و صخره‌ای را در کنار هم دارد و با ایستادن بر روی تپه‌های سرخش می‌توان چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریای عرب را مقابل خود داشت.

در انتهای جاده ساحلی آرامبول جنگلی سرسبز وجود دارد که با یک دریاچه بسیار رؤیایی تزئین شده و پذیرای گردشگرانی است که می‌خواهند مدیتیشن هندی را در مکانی آرام تجربه کنند.

پاراگلایدر، شنا، موج‌سواری، قایق‌سواری و … از تفریحات ساحل آرامبول به شمار می‌روند.

Arossim Beach

آروسیم همانند دیگر سواحل گوا سهم زیبایی خود را طبیعت گرفته و با داشتن ماسه‌های سفید خیره‌کننده و نخلستان‌های متراکم همچون نگینی در بندر زیبای گوا می‌درخشد. دریای آروسیم بسیار آرام بوده و وجود قایق‌های آبی رنگارنگ که با وزرش باد به رقص درمی‌آیند زیبایی این ساحل را چند برابر کرده است.

هتل لوکس Hyatt Goa Resort در نزدیکی این ساحل قرار گرفته و شما می‌توانید پس گردش و تفریح با رستوران مجلل هتل رفته با انواع نوشیدنی و غذاهای خوش‌طعم بین‌المللی از خودتان پذیرایی کنید.

Ashwem Beach

ساحل آشویم از طولانی‌ترین سواحل گوا است که از رودخانه چاپورا شروع شده و تا اشوام امتداد پیدا می‌کند.

آب و هوای بسیار عالی، تمیز بودن و تفریحات آبی فراوان باعث شده تا ساحل آشویم همیشه مملو از گردشگرانی باشد که در گوا به دنبال مکانی پر از هیجان برای به چالش کشیدن خود هستند. البته طولانی بودن ساحل این امکان را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد تا هر چه به انتهای ساحل نزدیک‌تر شوند، از هیاهو دور شده و فضای خصوصی‌تری را برای قدم زدن و ورزش‌های آرامی مانند یوگا و مدیتیشن در اختیار داشته باشند.

Candolim Beach

در نزدیکی قلعه آگودا و رودخانه معروف شاهزاده یکی از بکرترین سواحل گوا را می‌توان دید. این ساحل طبیعتی حیرت‌انگیز دارد و با موج‌های آرام خود، نهایت آرامش را به گردشگران هدیه می‌دهد.

ساحل کاندولیم علاوه بر زیبایی خارق‌العاده، بهترین مکان برای غواصی و دیدن دنیای شگفت‌انگیز زیر آب است. همچنین در این ساحل شما می‌توانید بر روی تپه‌های سرسبز قدم زده و از نور ملایم خورشید استفاده کرده و حمام آفتاب بگیرید.

جهت رزرو تور گوا و تور هند با همکاران واحد فروش در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید