بهترین رستوران‌های تورنتو، کانادا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 12 سپتامبر 2019
Loading...

به قول فرانسوی‌ها “اگه بهم بگی چی می‌خوری، بهت میگم چه جور آدمی هستی” فرانسوی‌ها اهمیت زیادی به غذا می‌دهند و از آنجا که تأثیر فرهنگ غذایی فرانسه در کانادا بر هیچ‌کس پوشیده نیست، در شهرهای کانادا رستوران‎های بسیاری با غذاهای متنوع وجود دارد که ممکن است انتخاب را برای گردشگران کمی مشکل کند؛ بنابراین در این مطلب می‌خواهیم به سراغ شهر تورنتو رفته و با معروف‌ترین رستوران‌های تورنتو آشنا شویم.

تورنتو از شهرهای توریستی و جذاب در تور کانادا می‌باشد. بیش از نیمی از جمعیت تورنتو را مهاجران تشکیل می‌دهند و همین باعث بوجود آمدن فرهنگ‌های مختلف و تنوع سبک زندگی در این شهر شده است. تنوع فرهنگی تورنتو این شهر را به مکانی پر از جاذبه و تفریحات هیجان‌انگیز تبدیل کرده و افراد با هر نوع سلیقه‌ای می‌توانند از اقامت در آن لذت ببرند. پارک‌ها، موزه‌ها، گالری‌های مختلف، طبیعت منحصربه‌فرد و هتل‌های لوکس تورنتو تنها بخشی از تفریحات این شهر دوست‌داشتنی هستند. حتی رستوران‌های تورنتو نیز از چند ملیتی بودن بی‌بهره نمانده‌اند. در این شهر انواع رستوران‌های ایرانی، ژاپنی و فرانسوی را می‌توان پیدا کرد.

مطالب مرتبط

راهنمای سفر ارزان به کانادا (قسمت ۱)

راهنمای سفر ارزان به کانادا (قسمت ۲)

.

رستوران‌های تورنتو

در ادامه مطلب با بهترین رستوران‌های تورنتو آشنا می‌شویم.

رستوران Rodney Oyster House

خانه صدف رودنی در سال ۱۹۸۷ افتتاح شد. این رستوران از محبوب‌ترین رستوران‌های تورنتو است که در آن انواع غذاهای دریایی با طعم‌های بی‌نظیر سرو می‌شود. محیط رستوران تم کاملاً دریایی دارد و وجود بشقاب صدف‌هایی که توسط افراد معروف امضا شده دیوارهای چوبی آن را جذاب‌تر کرده است.

 سرآشپز رستوران خانه صدف رونی بسیار حرفه‌ای بوده و مواد غذایی استفاده شده در رستوران را به صورت شخصی از بهترین صدف‌ها، شاه‌میگوها، ماهی‌ها و خرچنگ‌های تازه انتخاب می‌کند. منوی رستوران نیز با وسواس خاص تنظیم شده و طیف وسیعی از غذاهای دریایی را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. نکته جالب اینکه منو همیشه یکسان نیست و با توجه به فصل تغییر می‌کند.

همانطور که از اسم رستوران پیداست صدف‌ها، خاص‌ترین و پرطرفدارترین غذای رستوران هستند که با ترکیب‌های مختلف سرو می‌شوند. Smokers Platter نیز که مجموعه‌ای از ماهی قزل‌آلای دودی، نعناع با خامه، صدف‌های ترش، سالمون و ادویه‌های ویژه است از دیگر غذاهای لاکچری و پرطرفدار رستوران می‌باشد.

آدرس: ۴۶۹ King St W, Toronto, ON M5V 1K4, Canada

ساعت کاری: ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۲ نیمه شب

رستوران The Halal Guys

از آنجایی که در شهر تورنتو افرادی با اعتقادات مذهبی مختلف زندگی می‌کنند، برخی از رستوران‎‌های تورنتو غذای حلال با رعایت تمام موازین اسلامی سرو می‌شود. حلال گایز یکی از این رستوران‌ها است. در واقع حلال گایز از نخستین مجموعه رستوران‌های حلال است که اولین شعبه آن در امریکا آغاز به کار کرد و به تدریج شعبه‌های دیگر خود را در کانادا و سایر نقاط قاره امریکا و اروپا افتتاح کرد. در این رستوران انواع غذاهای گیاهی و گوشتی از جمله سالاد، خوراک مرغ و نوشیدنی‌های جذاب و خوش‌طعم با رعایت قوانین اسلامی سرو شده و مسلمانان بدون کوچکترین دغدغه‌ای می‌توانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

آدرس: ۵۶۳ Yonge St, Toronto, ON M4Y 1Z2, Canada

ساعت کاری: ۱۱:۰۰ صبح تا ۱۲ نیمه شب

رستوران Jacobs & Co

به دنیای جذاب استیک خوش آمدید! رستوران جاکوبز و شرکا بهشت افرادی است که عاشق استیک هستند. این رستوران دکوراسیونی ساده اما مدرن دارد و با محیطی سرشار از آرامش، لحظاتی خاطره‌انگیز را برایتان رقم می‌زند.

سرآشپز رستوران جاکوبز بسیار خلاق بوده و انواع استیک ژاپنی، آمریکایی و استرالیایی را در منو رستوران قرار داده است. استیک‌ها به دقت برش داده شده و طبق سلیقه میهمانان پخت می‌شود. از ویژگی‌های دیگر خانه استیک جاکوبز نواختن موسیقی زنده است که میل کردن استیک را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

آدرس: ۱۲ Brant St, Toronto, ON M5V 2M1, Canada

ساعت کاری: ۵ بعدازظهر تا ۱۰:۴۵ شب

مطالب مرتبط

۵ جاذبه‌ای که در سفر به کانادا نباید از دست داد

چه ایرلاین‌هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با ویزای کانادا به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟

.

رستوران Auberge Du Pommier

اوبرژ دو پومیه از خاص‌ترین رستوران‌های تورنتو می‌باشد که مختص سرو غذاهای جدید فرانسوی است. این رستوران در سال ۱۹۸۷ افتتاح شده و توسط مالکوم کمپیل سرآشپز حرفه‌ای کانادا اداره می‌شود. رستوران اوبرژ دوپومیه فضایی کاملاً سنتی دارد و سرآشپز آن با ذوق هنری خود عناصر طبیعت را با غذا پیوند داده و محیطی دوستانه را برای سرو غذا در اختیار میهمانان قرار داده است.

در رستوران اوبرژ دوپومویه یک شومینه نوستالژیک وجود دارد که علاوه بر زیبایی فضای رستوران را در زمستان گرم نگه می‌دارد. در تابستان نیز میهمانان می‌توانند غذایشان را در بالکن سرو کرده و از آب‌وهوای باغ دلچسب باغ لذت ببرند.

اوبژر دوپومویه با ارائه منوهای جذاب و منحصربه‌فرد موفق شده نام خود را در میان ۱۰۰ رستوران برتر جوان کیتس قرار دهد و امتیاز ۵ ستاره را از مجله لایف تورنتو دریافت کند.

آدرس: ۴۱۵۰ Yonge St, North York, ON M2P 2C6, Canada

ساعت کاری: از ساعت ۱۱:۴۵ تا ۲:۳۰ ظهر و ۵:۳۰ تا ۱۰ شب

رستوران Guu Iza Kaya

ایزاکایا از رستوران‌های معروف ژاپنی است که در مرکز شهر تورنتو کانادا قرار دارد. این رستوران انواع غذاهای ژاپنی مانند نودل سرخ شده، سوشی و ماهی را سرو می‌کند. محیط رستوران به سبک ژاپنی تزیین شده و فضای رستوران‌های توکیو را تداعی می‌کند.

ایزاکایا در سال ۲۰۰۹ افتتاح شده و از آن زمان تا کنون موفق شده گوی سبقت را سایرین ربوده و به یکی از بهترین رستوران‌های تورنتو تبدیل شود. از غذاهای کلاسیک ژاپنی رستوران می‌توان tokoyaki و kurage را نام برد. دسر بستنی کونیا این رستوران نیز طعمی بی‌نظیر و منحصربه‌فرد دارد.

آدرس: ۱۳۱۴ Queen St W, Toronto, ON M6K 1L4, Canada

ساعت کاری: ۵:۳۰ بعدازظهر تا ۱۲ شب

رستوران‌های ایرانی تورنتو

غذاها و رستوران‌های ایرانی در شهر تورنتو کانادا طرفداران زیادی دارند. اگر در سفر به کانادا هوس غذاهای لذیذ وطنی را کردید می‌توانید به این رستوران‌ها بروید

  • رستوران بانو – آدرس: خیابان ۷۷۷ Queen Street West
  • رستوران تخت طاووس – آدرس: خیابان ۱۱۲۰ College St
  • رستوران ته دیگ – آدرس: خیابان ۵۵۲۵ Yonge Street

مطالب مرتبط

پیکاپ ویزای کانادا چیست؟

پیگیری جواب ویزای کانادا بعد از انگشت‌نگاری

چگونه با دعوت‌نامه ویزای کانادا بگیریم؟

.

جهت درخواست ویزای کانادا با همکاران واحد ویزا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید. 

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
نظرات شما عزیزان
  • مانیسا
    مانیسا ارسال شده در 4 سال پیش

    خیلی ممنون عالی بود اگه ممکنه رستوران های بیشتری رو در کانادا معرفی کنید.
    https://manisaco.ir/

    پاسخ
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید