بسیاری از افراد فکر می‌کنند که زمستان بهترین فصل سفر به دبی محسوب می‌شود و در شش ماه اول سال که معمولا هوا گرم است، نمی‌توان حساب چندانی روی این شهر باز کرد. اما باید بگوییم که طیف متنوعی از مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار وجود دارد که می‌توانند این فصل را به یکی از بهترین زمان‌های سفر به امارات تبدیل کنند. اگر برای سفر به دبی در فصل بهار برنامه ریخته‌اید، این مقاله مخصوص شماست. با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین فعالیت‌ها و مقاصد گردشگری را برای تور دبی در فصل بهار را با شما به اشتراک بگذاریم.

مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار

دبی در فصل بهار با تفریحات متنوع از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. در ادامه به شما خواهیم گفت که با خرید تور دبی در بهار چه تفریحاتی انتظار شما را می‌کشند.

بازدید از باغ‌های گل

نمی‌شود اسم بهار را آورد و از گل حرف نزد. شاید کسی از شهری خشک مثل دبی انتظار گل و سبزه نداشته باشد اما باید بدانید که یکی از جذاب‌ترین باغ‌های گل خاورمیانه و شاید جهان، در دبی ساخته شده است. درواقع باغ‌های گل متعدد این شهر از بهترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار محسوب می‌شوند.

باغ گل معجزه یا میراکل درواقع بزرگترین باغ گل طبیعی جهان است و براساس گفته‌ها، از حدود ۴۵ میلیون گل ساخته شده است. طبیعت‌گردی در باغ گل از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار محسوب می‌شود و اگر قصد دارید میان ماه‌های نوامبر تا آوریل به این شهر سفر کنید، حتما باید بازدید از پارک‌های گل‌آرایی دبی در فصل بهار را در برنامه سفرتان بگنجانید.

باغ گل معجزه در جنوب دبی، منطقه البرشا، خیابان سوم واقع شده است و شما می‌توانید در طول هفته بین ساعات ۹ صبح تا ۹ شب و در آخر هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب از این باغ بازدید کنید.

بیلط ورودی باغ گل معجزه برای بزرگسالان بالای ۱۲ سال، حدود ۷۵ درهم و برای کودکان ۳ تا ۱۲ سال، ۶۰ درهم اعلام شده است. ورود برای کودکان زیر سه سال آزاد است.

نکته مهم اینکه اگر قصد عکاسی در باغ گل معجزه، یکی از بهترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار را دارید باید بدانید که ورود دوربین‌های حرفه‌ای به محوطه آزاد نیست و شما باید برای عکاسی موقعیت‌های رسمی مانند نامزدی، مدلینگ و… از قبل با مدیریت هماهنگ کنید.

تورهای سافاری

فرقی ندارد در زمستان به امارات سفر کنید یا هر فصل دیگری؛ در هرصورت سافاری در صحرا یکی از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین فعالیت و مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار و سایر فصول است.

به گشت و گذار در بیابان به همراه خودروهای مخصوص که عموما از نوع شاسی‌بلند هستند، سافاری در صحرا گفته می‌شود. سافاری در صحرا یکی از فعالیت‌های تفریحی در بهار و سایر فصل‌ها است که مسافران در آن تجربیات جدیدی از کویر به دست می‌آورند. درواقع سفر به صحرای دبی در فصل بهار یکی از تفریحات جذابی است که می‌توانید از انجام آن لذت ببرید.

سر خوردن روی شن‌های صحرا، تماشای زیست‌بوم کویر، سوار شدن روی شتر، مشاهده زندگی بومیان صحرا، مزه کردن قهوه عربی، طرح زدن با حنا روی دست و حتی باربیکیو و شام در کویر از گزینه‌هایی است که شرکت‌های ارائه دهنده تورهای سافاری در صحرا به مسافران ارائه می‌دهند. این فعالیت‌های جذاب نه تنها از بهترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار که در همه فصول سال محسوب می‌شود.

شما می‌توانید به صورت گروهی یا خصوصی تور سافاری را رزرو و هر گزینه‌ای که خواستید را به تور اضافه کنید. تور سافاری در صحرا از ۵۰ درهم به ازای هر نفر شروع می‌شود و هزینه آن با هر گزینه‌ اضافه‌ای افزایش می‌یابد.

لازم است اضافه کنیم که تورهای سافاری در صحرا در فصول و ماه‌های گرم‌تر سال، عموما در غروب و شب اجرا می‌شوند.

ماشین‌سواری با اتومبیل‌های لوکس در اتوبان‌های دبی

استفاده از خودروهای لوکس و گران‌قیمت یکی از مهم‌ترن شاخصه‌های معرف سبک زندگی شهروندان کشورهای حوزه خلیج فارس است. تجربه رانندگی با خودروهای لوکس در خیابان‌های شهر هم به نوبه خود می‌توان تفریحی جالب و هیجان‌انگیز باشد و همین فعالیت هم به عنوان یکی دیگر از مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار تبدیل شده است.

شما می‌توانید با ارائه مدارک لازم به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اجاره خودروهای لوکس، برای چند ساعت یا حتی چند روز، خودرو کرایه کنید و از تجربه رانندگی با خودروهایی مانند بوگاتی، لامبورگینی، فراری و… در خیابان‌های دبی لذت ببرید. درواقع اجاره خودروهای لوکس و رانندگی با آن در خیابان‌های دبی، نه‌تنها از بهترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار است که هر مسافری می‌تواند در هر فصلی از آن لذت ببرد.

هزینه اجاره خودروهای لوکس در دبی از ۸۰۰ درهم شروع می‌شود و می‌تواند به ۵۵۰۰ درهم برسد. هزینه اجاره هفتگی خودروها هم حتی به ۷۰۰۰ درهم خواهد رسید.

بیشتر بخوانید …

لیست جاهای دیدنی دبی ۲۰۲۳؛ معرفی ۱۰ جاذبه برتر گردشگری دبی

گشت و گذار در مراکز خرید

نمی‌شود از بهترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار حرف زد و اسم خرید و پاساژگردی را نیاورد.

گشت و گذار در مراکز خرید و پاساژگردی یکی از بهترین راهکارهای فرار از تابش نور شدید خورشید در روزهای گرم بهار دبی است. پاساژهای دبی صرفا مرکز خرید نیستند و در کنار مغازه‌هایی که انواع برندهای برتر دنیا را برای عرضه به مشتریان در معرض تماشا می‌گذارند، خدمات و تفریحات متنوعی را ارائه می‌دهند.

همین خدمات متنوع و تفریحات جانبی، پاساژگردی را هم به یکی از مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار تبدیل کرده است. شاید پاساژگردی یکی از بهترین فعالیت‌هایی باشد که بتوانید در روزها گرم بهاری و به دور از نور خورشید انجام دهید.

بهترین پاساژهای دبی که حتما باید سری به آن‌ها بزنید عبارتند از:

  • امارات مال
  • مارینا مال
  • مرکز خرید ابن بطوطه
  • مرکز خرید جمیرا
  • مرکز خرید فستیوال شهر دبی
  • سیتی سنتر میردف

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی

قدم زدن در کنار سواحل بدون نور شدید آفتاب

شاید فکر کنید که نور خورشید میانه روز در فصل بهار و تابستان در سواحل آزاردهنده باشد. اما ساحل‌گردی که اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در دبی در فصل بهار است نباید تعطیل شود!

نگران نباشید. سواحلی وجود دارد که می‌توانید به دور از نور شدید خورشید و با آفتاب ملایم در آن‌ها قدم بزنید و از منظره زیبای خلیج فارس لذت ببرید. ساحل مارینا یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

سازه‌هایی که تا نزدیک خط ساحل وجود دارند، جلوی تابش نور شدید را گرفته‌اند و به این ترتیب شما می‌توانید بدون گرمای آزاردهنده در ساحل قدم بزنید و از یکی از بهترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار لذت ببرید.

ساحل جمیرا، ساحل La Mer، ساحل سانست، ساحل الممزر، ساحل کایت، ساحل ام سقیم و ساحل الصفوح از دیگر سواحلی هستند که می‌توانند مقاصد دوست‌داشتنی و خواستنی برای قدم زدن باشند.

در این سواحل علاوه‌بر تفریحات ابی و مراکز خرید، انواع کافه و رستوران احداث شده‌اند که می‌توانند انتخاب خوبی برای گذراندن وقت باشند.

انواع تفریحات آبی مهیج

با گرم شدن هوا، آب‌تنی و ورزش‌های آبی به یکی از بهترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار تبدیل می‌شود. با سفر به دبی، طیف وسیعی از تفریحات آبی در مقابلتان قرار خواهد گرفت که تجربه‌ای بی‌نظیر برایتان رقم خواهد زد.

شما می‌توانید با سفر به دبی، از تفریحات آبی متعددی مانند غواصی، سوار شدن روی جت اسکی، واتر جت، اسکی روی آب، شاتل، فلای برد، جت پک و کایت‌سواری را تجربه کنید.

اکثر سواحل دبی،میزبان شرکت‌های ارائه‌دهنده ورزش‌ها و فعالیت‌های آبی هستند و شما می‌توانید بسته به بودجه و هدفتان یکی از این فعالیت‌های آبی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید …

۸ مورد از تفریحات لاکچری در دبی {گرانترین و لوکس ترین سرگرمی های دبی}

تجربه اسپا در محیطی لوکس

برای فرار از گرمای میانه روز و از بین بردن احساسات منفی، چه چیزی بهتر از ماساژ و اسپا؟ به خصوص اگر خدمات ماساژ و اسپا در محیطی لوکس انجام شود و خدماتی دریافت کنید که مشابه آن‌ را هیچ‌جا نخواهید دید. شاید تجربه اسپا مختص این شهر نباشد، اما سالن‌های لوکس اسپا و ماساژ که شاید نظیر آن‌ها را هیچ‌جای دیگر در دنیا نبینید، این خدمات درمانی را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار تبدیل کرده است.

مظاهر مدرنیته و زندگی لوکس در دبی آنقدر زیاد هستند که تقریبا به هر جایی رسوخ کرده‌اند. دبی یکی از مراکز تجمع سالن‌های ماساژ و اسپای لوکس با خدمات ویژه محسوب می‌شود.

ورود به این مراکز علاوه‌بر ارائه خدماتی مانند ماساژ و مراقبت‌های پوستی، خدمات دیگری هم به مراجعین ارائه خواهد شد که احتمالا مشابه آن را هیچ جای دیگری نخواهید دید.

مثلا مرکز ماساژ و اسپای تالیس که توسط گروه جمیرا تاسیس شده است، بزرگ‌ترین مرکز اسپای خاورمیانه است و یکی از پرطرفدارترین و بهترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار برای عشاق اسپا و ماساژ محسوب می‌شود. این مرکز با معماری زیبا و دیدنی به سبک ترکی و طراحی اتاق‌هایی مشابه کاخ‌های سلطنتی امپراتوری عثمانی، تجربه‌ای کم‌نظیر برای مشتریان خود می‌سازند.

موارد زیر از دیگر مراکز ماساژ و اسپا هستند که می‌توانند از بهترین مقاصد گردشگری دبی در بهار باشند:

  • مرکز اسپای تالیس
  • مرکز اسپای کوآ
  • مرکز اسپای آنانتارا
  • مرکز اسپای ژیوا
  • مرکز اسپای تایملس
  • مرکز اسپای سارای

گشت با کشتی‌های کروز

گشت با کشتی کروز یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات لوکس در دبی است. این فعالیت تفریحی علی‌الخصوص در فصل بهار که هوا آرام است و دریا هیچ موج و طوفانی ندارد، طرفداران زیادی دارد. درواقع تورهای کشتی کروز یکی از بهترین مقاصد گردشگری دبی در بهار هستند که حتما باید در سفر به این امیرنشین تجربه کنید.

کشتی‌های کروز کشتی‌های عموما لوکسی هستند که بیش از آنکه برای حمل و نقل مسافران مورد استفاده قرار بگیرند، برای مقاصد تفریحی و گردشگری استفاده می‌شوند.

دبی یکی از بهترین مراکز برای بهره‌مندی از خدمات کشتی‌های تفریحی کروز و سفرهای لوکس در دریا است. شما می‌توانید از خدمات کشتی‌های تفریحی دبی بهره‌مند شوید و نسبت به هزینه‌ها، امکانات متفاوتی را روی تور انتخاب کنید و یکی از جذاب‌ترین و بهترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار لذت ببرید.

این تورهای تفریحی معمولا چند ساعته هستند و نسبت به قیمت امکاناتی مانند شام، بوفه بار سرد و نوشیدنی نامحدود ارائه می‌دهند.

هزینه تور با کشتی کروز از ۹۹ درهم شروع می‌شود و تا ۲۹۹ درهم هم ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید …

دبی مال کجاست؟ | بزرگترین شاپینگ مال دبی

بازدید از موزه دبی

شاید برای ما ایرانی‌ها با تمدن و تاریخ چندهزار ساله، ترکیب آثار باستانی دبی کمی غریب و عجیب باشد. اما دبی و سایر امیرنشین‌های امارات متحده عربی، تاریخ نسبتا قابل قبولی دارند و اتفاقا در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا این تاریخ را برجسته کنند و با ساخت موزه‌های متعدد و جشنواره‌های فصلی که یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار هستند، تاریخ و فرهنگ خود را به جهان معرفی کنند.

موزه‌های دبی و شهر قدیمی از مهم‌ترین مظاهر این تلاش و مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار و سایر فصول محسوب می‌شوند که می‌توانند برای گردشگران علاقه‌مند به تاریخ و تمدن، جالب باشند.

خرابه‌های باقی‌مانده در اطراف منطقه جمیرا، شهر قدیمی دبی و موزه دبی از مهم‌ترین مناطق دیدنی این شهر هستند که تاریخ امارات را به نمایش می‌گذارند.

موزه دبی در قلعه‌ای تاریخی بنا شده است. این قلعه حدود ۴ قرن قدمت دارد و جالب است که بدانید قدیمی‌ترین ساختمان دبی محسوب می‌شود. هدف از احداث موزه دبی، آشنایی گردشگران با تاریخ دبی عنوان شده است.

بنیان‌گذاران موزه دبی تلاش کرده‌اند تا علاوه‌بر آشنا کردن گردشگران با تاریخ این شهر، سیر پیشرفت و مسیر رشد آن را هم به نمایش بگذارند.

این موزه در خیابان البین ابی طالب، خیابان الفهیدی قرار گرفته است. ساعات کار این موزه  از ۸ صبح شروع می‌شود و تا ۲ بعدازظهر ادامه می‌یابد.

برای ورود به موزه دبی باید ۳ درهم به ازای هر فرد بزرگسال و ۱ درهم به ازای کودکان زیر ۶ سال بپردازید.

بیشتر بخوانید …

بهترین غذاهای دبی | قیمت غذا در دبی ۱۴۰۲

تفریح در پارک‌های آبی

دبی یکی از بهترین مراکز تفریحات آبی در خاورمیانه محسوب می‌شود. در همین راستا می‌توان پارک‌های آبی این شهر را از بهترین مقاصد گردشگری دبی در بهار دانست.

امروزه چندین پارک آبی لوکس در این شهر احداث شده‌اند که می‌توانند بهشتی برای عاشقان تفریحات آبی باشند.

نکته مثبت پارک‌های آبی دبی این است که بسیاری از آن‌ها تفریحات اختصاصی برای کودکان دارند و شما می‌توانید کودکتان را با خیال راحت به این پارک‌ها ببرید.

مورد دیگری که باید مدنظر قرار دهید این است که بعضی از پارک‌های دبی در ماه‌های سرد سال مانند ژانویه و فوریه که مراجعین چندانی ندارند، برای تعمیرات و نگهداری تعطیل می‌شوند. درواقع می‌توان بهار و تابستان را اوج فعالیت پارک‌های آبی دبی دانست.

موارد زیر لیست بهترین پارک‌های آبی دبی محسوب می‌شوند:

  • آکواونچر، نخل آتلانتیس (۲۴۹ درهم به همراه حوله و کمد رایگان)
  • وایل وادی جمیرا (۲۶۹ درهم به همراه حوله و کمد رایگان، ورود برای ساکنین هتل جمیرا رایگان است)
  • لاگونا (۱۹۹ درهم، کمد برای دو نفر کمتر رایگان)
  • لگو لند (۲۹۵ درهم، حوله و کمد رایگان، ورود برای ساکنین هتل‌های لاپیتا یا لگو لند رایگان)

سخن آخر 

قبل از سفر به دبی اقدامات لازم جهت اخذ ویزای توریستی دبی را شروع کنید. در این خصوص آژانس گردشگری ستاره ونک می توانند همراه شما باشند.

سوالات متداول

بهترین فصل سفر به دبی چه فصلی است؟

می‌توان انتهای پاییز تا ابتدای بهار را بهترین زمان سفر به دبی دانست. البته همه چیز برای تعیین بهترین فصل سفر به دبی به شما و هدفتان از سفر بستگی دارد؛ اما دمای مطلوب، جشنواره‌های غذا و طیف وسیعی از ایونت‌های فصلی در این زمان از سال آغاز می‌شوند و همین مسئله دبی را در این ماه‌ها به مقصد محبوبی برای گردشگران تبدیل می‌کند. از طرفی مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار آنقدر زیاد هستند که بعید است بهار به این شهر سفر کنید و از لحظات سفر خود لذت نبرید.

معروف‌ترین فستیوال‌های بهاری دبی کدام‌ها هستند؟

فستیوال‌ها، از معروف‌ترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار هستند. لیست زیر بخشی از بهترین و معروف‌ترین فستیوال‌های بهاری دبی محسوب می‌شود: ● جشنواره عروس دبی که در آن برندهای معتبر به معرفی و نمایش جدیدترین مدل لباس‌های عروس می‌پردازند. ● جشنواره غذای دبی که البته در زمستان آغاز می‌شود اما تا ماه مارس که در بهار است هم ادامه می‌یابد. ● دبی اکسپو یکی از ایونت‌های معروف دبی است که شش ماه ادامه می‌یابد و در اوایل بهار به اتمام می‌رسد. ● نمایشگاه هنر جهان در آوریل که از بهترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار است. ● ایونت اپرای دبی در آوریل که برای طرفداران موسیقی بسیار جذاب خواهد بود. ● نمایشگاه دهکده جهانی در ماه آوریل که شما را با تاریخ و فرهنگ ملل آشنا می‌کند و تجربه‌ای بسیار جالب است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور دبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور دبی
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید