بررسی بهترین هتل های اسپا در مادرید

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 7 سپتامبر 2022
Loading...

هتل‌های اسپا، دهکده‌های اسپا، سالن‌های اسپا همه و همه لغاتی هستند که امروزه به عنوان ویژگی یک مجموعه مطرح شده و هتل یا سالن‌ها را خاص و منحصربه‌فرد می‌کنند. ازاین رو گردشگران لوکس پسند ترجیح می‌دهند هتل‌های دارای خدمات اسپا را برای اقامت خود انتخاب کرده و خستگی سفر را با اسپا درمانی از تن بیرون کنند. کشور اسپانیا و شهر مادرید نیز به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری اروپا هتل‌های ۵ ستاره خود را با مراکز اسپا مجهز کرده است؛ بنابراین در اینجا ما لیستی از بهترین هتل های اسپا در مادرید تهیه کرده‌ایم. هر یک از این هتل‌ها در نوع خود بی‌نظیر بوده و بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.

شهر مادرید به عنوان یکی از مقاصد گردشگری تور اسپانیا جاذبه‌های بسیاری برای ارائه دهد. کاخ‌های سلطنتی، بهترین موزه‌های اروپا، مراکز خرید لوکس و رستوران‌های شیک بین‌المللی را می‌توان در دسته جاذبه‌های گردشگری مادرید جای داد اما چند سالی ست که خدمات اسپا نیز به این لیست اضافه شده و اقامت در مادرید را بیش از بیش جذاب کرده است. در ادامه با بهترین هتل های اسپا در مادرید آشنا می‌شویم.

بهترین هتل های اسپا در مادرید

اسپاها مراکزی هستند که با ماساژدرمانی‌های تخصصی سلامت جسم و روان را بالا می‌برند. وجود این مجموعه‌های سلامتی پیشرفته چند سالی ست که به ویژگی برای هتل‌های لوکس در سراسر دنیا تبدیل شده است. شهر مادرید نیز که یکی از بهترین شهرهای توریستی اسپانیا به شمار می‌رود خدمات اسپا را به بهترین هتل‌های خود اضافه کرده و توانسته نظر مثبت گردشگران را به سوی خود جلب کند. بیش از ۲۵ هتل این شهر با سالن‌های اسپا تجهیز شده و با بهترین امکانات از گردشگران پذیرایی می‌کنند. با اقامت در این هتل‌ها شما می‌توانید پس از یک گشت و گذار پر هیجان به هتل برگشته و با یک ماساژ عالی خود را مجدداً برای روز بعد شارژ کنید.

هتل URSO Hotel & Spa

اورسو هتلی کوچک اما ۵ ستاره و لوکس است که حاصل بازسازی یکی از قصرهای سلطنتی مادرید می‌باشد. این هتل با موقعیت مکانی عالی تنها ۵ دقیقه با متروی آلونسو مارتیز فاصله دارد. اتاق‌های بسیار زیبا، اینترنت رایگان در تمام محوطه هتل، استخر و مجموعه اسپا مجهز از امکانات لوکس هتل به شمار می‌روند. تمامی اتاق‌های هتل با جزییات بسیار شیک توسط هنرمندان اسپانیایی طراحی شده و با امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، حمام اختصاصی مجهز به وان و دوش، دمپایی، حوله، لوازم آرایش و سشوار تجهیز شده‌اند.

آدرس هتل URSO Hotel & Spa: Mejía Lequerica, 8, Centro, 28004 Madrid, Spain

هتل Pestana Plaza Mayor Madrid

در سال ۲۰۱۹ یکی از بهترین هتل‌های مادرید با امکاناتی مانند استخری بسیار لوکس و مجموعه اسپا مجهز افتتاح شد. هتل Pestana Plaza Mayor Madrid از هتل‌های ۵ ستاره مادرید است که با منطقه Puerta del Sol فقط ۶۰۰ متر فاصله داشته و میهمانان آن می‌توانند به راحتی به جاذبه‌های تاریخی هتل دسترسی داشته باشند. مرکز تناسب اندام هتل بر روی بام مجموعه قرار گرفته و علاوه بر امکانات عالی چشم اندازی تماشایی نیز دارد؛ بنابراین میهمانان هتل می‌توانند یک شنای عالی همراه با ماساژی فوق‌العاده را با نمایی از شهر مادرید تجربه کنند.

آدرس هتل Pestana Plaza Mayor Madrid:Calle Imperial, 8, Madrid City Center, 28012 Madrid, Spain

هتل Rosewood Villa Magna

هتل Rosewood Villa Magna را می‌توان یکی از بهترین هتل های اسپا در مادرید دانست. این هتل ۵ ستاره دارای اتاق‌ها و سوئیت‌های بسیار شیک بوده برای تزیینات اتاق‌ها از وسایل عتیقه اسپانیایی استفاده شده است. سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره، اینترنت رایگان حمام با دوش‌های بارانی، گاو صندوق اختصاصی و سرویس مبلمان بسیار شیک از امکانات هتل Rosewood Villa Magna به شمار می‌روند. از این امکانات که بگذریم وجود سالن اسپا با حمام های مرمری و چشم اندازی به خیابان سرانو است که این هتل را به مجموعه‌ای منحصربه فرد تبدیل کرده است.

آدرس هتل Rosewood Villa Magna: Paseo de la Castellana, 22, Salamanca, 28046 Madrid,

هتل Wellington Hotel & Spa Madrid

هتل زیبای ولینگتون با استخر روباز در منطقه سالامانکا مادرید قرار گرفته و تنها ۳۵۰ فوت با پارک معروف رتیرو فاصله دارد. این هتل دارای مجموعه لوکس اسپا می‌باشد که با دوش‌های حساس و جکوزی است تجهیز شده است. اتاق های تهویه مطبوع، عایق صدا، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و صندوق امانات از دیگر امکانات هتل به شمار می‌روند. در طبقه هفتم هتل میهمانان می‌توانند از امکانات باشگاه ولینگتون شامل محوطه استراحت خصوصی با تراس و چشم‌اندازهای خیره‌کننده از شهر مادرید لذت ببرند.

آدرس هتل Wellington Hotel & Spa Madrid: Velazquez, 8, Salamanca, 28001 Madrid, Spain

هتل Four Seasons Hotel Madrid

هتل ۵ ستاره Four Seasons Madrid مادرید ۱۲ دقیقه پیاده تا موزه پرادو فاصله داشته و با امکاناتی مانند رستوران بین‌المللی، پارکینگ خصوصی، مرکز تناسب اندام و کافه جهیز شده است. علاوه بر این میهمانان هتل می‌توانند از خدمات اسپا مجموعه با پرداخت هزینه استفاده کنند. پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس روزانه اتاق، سیستم کرایه اتومبیل، پارکینگ خصوصی و وای فای رایگان را هم می‌توان به خدمات لوکس هتل اضافه کرد. هتل Four Seasons Madrid از موقعیت مکانی عالی برخوردار بوده و با فرودگاه بزرگ باراخاس ۸ مایل فاصله دارد.

آدرس هتل Four Seasons Madrid: Sevilla, 3, Madrid City Center, 28014 Madrid, Spain

هتل VP Plaza España Design

VP Plaza España Design به عنوان هتلی ۵ ستاره در خیابان Gran Via در مرکز شهر مادرید قرار گرفته است. این هتل شکل دارای اتاق‌های بزرگ بوده و دکوراسیونی منحصربه‌فرد دارد. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای رایگان، میز کار، دستگاه قهوه ساز و حمام اختصاصی با دوش، وان به همراه تمامی لوازم ضروری آرایشی و بهداشتی اشاره کرد. مرکز اسپا یا مرکز سلامت جسم و روان از دیگر امکانات هتل VP Plaza España Design می‌باشد که با ارائه خدمات تخصصی طرفداران بسیاری دارد.

آدرس هتل VP Plaza España Design: Plaza de España n.5, Madrid City Center, 28008 Madrid, Spain

هتل BLESS Hotel Madrid

منطقه Salamanca یکی از خاص‌ترین و منحصربه‌فردترین مناطق مادرید میزبان هتل ۵ ستاره BLESS می‌باشد. هتلی که به لطف طراح داخلی معروف مادرید لازارو روزا ویولان معماری خلاقانه و بی‌نهایت زیبا دارد. این هتل با مراکز تفریحی، موزه‌ها و مراکز خرید مادرید تنها چند قدم فاصله دارد بنابراین میهمانان آن به راحتی می‌توانند به مهمترین بخش‌های شهر دسترسی داشته باشند. با دیدن معماری هتل در نگاه اول متوجه خواهید شده که قرار است اقامتی خاص در مدرن‌ترین هتل مادرید را تجربه کنید. از امکانات هتل BLESS می‌توان به یک استخر مجهز، ۳ کافه بار، ۲ رستوران، سالن بولینگ، مجموعه اسپا است و سالن بدنسازی اشاره کرد.

آدرس هتل BLESS Hotel Madrid: Velazquez, 62, Salamanca, 28001 Madrid, Spain

هتل NH Collection Madrid Eurobuilding

هتل ۵ ستاره ان اچ کالکشن با ساختمانی شیک از بهترین هتل های اسپا در مادرید است که  در قلب این شهر قرار گرفته و اتاق‌هایش چشم اندازی جذاب رو به برج‌های کیو دارد. اتاق‌های روشن و بزرگ که با تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره، سیستم تهویه هوای مطبوع، حمام با دوش‌های بارانی و پنجره‌های رو به جاذبه‌های تاریخی شهر مادرید تجهیز شده‌اند از ویژگی‌های این هتل لوکس ۵ ستاره هستند. میهمانان هتل می‌توانند با پرداخت شارژ از خدمات لوکس اسپا هتل استفاده کنند. رستوران بین‌المللی DiverXO با ۳ ستاره میشلین، سالن ورزشی مجهز به تمام دستگاه‌های بدنسازی، زمین تنیس و سالن کنفرانس از دیگر امکانات هتل ان اچ کالکشن هستند.

آدرس هتل NH Collection Madrid Eurobuilding: Padre Damián, 23, Chamartín, 28036 Madrid, Spain

هتل Radisson Blu Hotel

از دیگر بهترین هتل های اسپا در مادرید رادیسون بلو را می‌توان نام برد. بوتیک هتل رادیسون بلو در قلب مثلث هنری مادرید و در نزدیکی موزه معروف دل پرادو قرار گرفته است. این هتل با مرکز اسپا تجهیز شده و تمامی خدمات تخصصی ماساژ درمانی را ارائه می‌دهد. تمامی اتاق‎‌های هتل توسط طراحان دکوراسیون داخلی معروف، ساندرا تارولا و ایزابل لوپز طراحی شده و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، دستگاه قهوه ساز، نسپرسو و اینترنت رایگان را در خود دارند. دیوارهای عایق ضد صدا و سیستم تهویه هوای مطبوع از دیگر امکانات هتل رادیسون بلو به شمار می‌روند.

آدرس هتل Radisson Blu Hotel: Moratín, 52, Madrid City Center, 28014 Madrid, Spain

هتل Palacio de los Duques Gran Meliá

هتل Palacio de los Duques Gran Meliá به عنوان یکی از هتل‌های پیشرفته مادرید با امکاناتی عالی از میهمانان خود پذیرایی کرده و در فاصله ۳۰۰ متری از کاخ سلطنتی قرار گرفته است. این هتل در واقع ساختمانی قرن نوزدهمی بوده که بازسازی شده و به شکل امروزی درآمده، وجود یک باغ بزرگ با درختان سرسبز که امکان یک پیاده روی را برای میهمانان فراهم کرده است، مجموعه اسپا و سالن بدنسازی را می‌توان از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل Palacio de los Duques Gran Meliá به شمار آورد. معماری بنای هتل از نقاشی‌های ولاسکوز الهام گرفته شده و استخر سر باز که بر روی بام مجموعه قرار گرفته نمای پاناروما از شهر مادرید را هنگام شنا در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

آدرس هتل Palacio de los Duques Gran Meliá: Cuesta Santo Domingo, 5 y 7, Madrid City Center, 28013 Madrid, Spain

بهترین هتل اسپا در مادرید

در مطلب معرفی بهترین هتل های اسپا در مادرید اسپانیا با ۱۰ هتلی که خدمات ماساژ تخصصی را ارائه می‌دهند آشنا شدیم. هر یک از این هتل‌ها ویژگی منحصربه‌فرد خود را داشته و با بهترین امکانات از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند. سخن آخر اینکه جهت رزرو هتل در مادرید اسپانیا و اخذ ویزای توریستی اسپانیا می‌توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

 

بیشتر بخوانید …

بهترین موزه های مادرید

دیدنی های مادرید

معرفی فرودگاه باخاراس مادرید، اسپانیا

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید