راهنمای سفر به کره جنوبی | قیمت سفر به کره جنوبی

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 26 ژانویه 2023
Loading...

خانه‌های سنتی در کنار مدرن‌ترین بناهای دنیا، زنان و مردان هانبوک پوش در کنار برندهای لباس جهانی و مردمی که با حفظ عقاید سنتی خود پیشرفتی فراتر از تکنولوژی روز دنیا دارند، اینجا کره جنوبی است! معروف به کشور تضادها. کشوری که شاید در نگاه اول بیشتر صنعتی به نظر رسد تا مقصدی برای گذراندن تعطیلات، اما به توصیف گردشگرانی که تجربه سفر به کره جنوبی را دارند این کشور دنیایی از جاذبه‌های شگفت‌انگیز را در دل خود پنهان کرده است. در مطلب راهنمای سفر به کره جنوبی موقعیت جغرافیایی، فرهنگ و جاذبه‌های این کشور رنگارنگ را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

کره جنوبی به عنوان کشوری مدرن که جاذبه‌های تاریخی ارزشمندی برای ارائه دارد همواره میزبانی لایق برای گردشگرانی بوده که به فرهنگ و تمدن کشورهای شرق آسیا علاقه دارند. ایرانیان بسیاری نیز سالانه تور کره جنوبی را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. پس اگر شما هم قصد سفر به این کشور زیبای آسیای شرقی را دارید مطالعه مطلب راهنمای سفر به کره جنوبی را مطالعه کنید.

موقعیت جغرافیایی کره جنوبی

کره جنوبی در شرق آسیا قرار گرفته و پایتخت آن سئول نام دارد. این کشور به دلیل داشتن بناهای سنتی در کنار سازه‌های مدرن در بین گردشگران معروف شده و سالانه میزبان میلیون‌ها مسافری ست که از سراسر جهان کره را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. این کشور نیمه کوهستانی دارای جلگه‌ها، جنگل‌ها و مراتع سرسبز بسیار زیادی می‌باشد. کره جنوبی از سمت شمال با کره شمالی، از غرب با چین و از سمت جنوب شرقی با ژاپن همسایه است. با سفر به کره شمالی می‌توانید فرهنگ اصیل کشورهای شرق آسیا را از نزدیک تجربه کرده و از دیدن بناهای سنتی این کشور لذت ببرید.

آب و هوای کشور کره جنوبی

همانطور که در ابتدای مطلب راهنمای سفر به کره جنوبی خواندیم این کشور موقعیتی نیمه کوهستانی داشته و در قسمت شرقی قاره آسیا قرار گرفته است. از این رو زمستان‌‎هایی سرد و تابستان‌هایی گرم و خشک دارد؛ بنابراین می‌توان این دو فصل برای سفر به کره پیشنهاد نمی‌شوند. فصل بهار در این کشور آب و هوایی عالی داشته و پاییز نیز با درختان رنگارنگ میزبانی مناسب برای گردشگران می‌باشد؛ بنابراین بهار و پاییز را می‌توان بهترین زمان برای رزرو تور کره جنوبی به شمار آورد. البته فراموش نکنید که قیمت تور کره جنوبی در این فصل‌ها کمی بالاتر از تابستان و زمستان می‌باشد.

اطلاعات کلی کشور کره جنوبی

دانستن مواردی از جمله طول پرواز، زبان رسمی، واحد پول، مذهب و حتی شماره تماس‌های ضروری اطلاعاتی هستند که دانستشان قبل از سفر به کره جنوبی ضروری ست در ادامه اطلاعات کلی کشور جنوبی را مرور می‌کنیم:

  • طول پرواز: حدوداً ۸ ساعت و ۴۰ دقیقه
  • واحد پولی: وون
  • زبان رسمی: کره‌ای
  • پیش شماره: ۸۲+
  • اختلاف ساعت با ایران: ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه جلوتر از تهران
  • شماره تماس با اورژانس: ۱۱۹
  • شماره تماس با پلیس: ۱۱۲
  • شماره تماس با آتش نشانی: ۱۱۹
  • فرودگاه ‌های بین‌ المللی: فرودگاه بین‌المللی گیمپو، فرودگاه بین‌المللی اینچئون، فرودگاه بین‌المللی دائجو، فرودگاه بین‌المللی چئونگ‌جو، فرودگاه گوانگجو، فرودگاه بین‌المللی اینچن
  • نوع برق شهری: ۲۲۰ ولت و ۶۰ هرتز

فرهنگ و سنت های مردم کره جنوبی

کره جنوبی کشوری با قدمت ۵۰۰۰ ساله است که با وجود پیشرفت در تکنولوژی همچنان سنت‌های خود را حفظ کرده، مردم این کشور بسیار محافظه کار بوده و برعکس ما ایرانی‌ها نه اهل تعارف هستند و نه اهل صمیمیت اما رفتاری بسیار مؤدبانه با گردشگران دارند. در واقع می‌توان گفت که اگر کمی فرهنگ کره‌ای را بشناسید از سفر خود بیشتر لذت برده و با دین برخی از رفتارها تعجب نخواهید کرد. به عنوان مثال کره‌ای‌ها در صورتی که در خیابان یا هر جای دیگر به کسی تنه بزنند عذرخواهی نمی‌کنند یا اگر برای یک کره‌ای در را باز کردید اصلاً انتظار تشکر نداشته باشید. نه که مردم این سرزمین مبادی آداب نباشند بلکه تمام این‌ها بخشی از فرهنگ این کشور به شمار می‌رود.

هزینه های اقامت در کره جنوبی

در ادامه مطلب راهنمای سفر به کره جنوبی لازم است بدانید که تور کره جنوبی جز تورهای نسبتاً لوکس به شمار می‌رود. پس فکر صرفه‌جویی در سفر را کاملاً از سرتان بیرون کنید؛ اما بحث اقامت در این کشور می‌رسیم. در کره جنوبی می‌توانید از هاستل تا هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره را برای اقامت انتخاب کنید. نکته جالب اینکه شما امکان این را دارید که به انتخاب خودتان در هتل‌های به سبک مدرن و یا هتل‌هایی که سبک کره‌ای سنتی را دارند اقامت داشته باشید. همکاران ما در واحد رزرو هتل با توجه به انتخاب، سلیقه و بودجه شما مناسب‌ترین هتل‌ها را در کره جنوبی به شما معرفی می‌کنند.

هزینه ی خورد و خوراک در کره جنوبی

واحد پولی کره جنوبی وون است و گردشگران می‌توانند دلار خود را به وون تبدیل و هزینه‌های غذا، حمل و نقل یا تفریحات را پرداخت کنند. از آنجایی که هتل‌های کره جنوبی فقط خدمات صبحانه را ارائه می‌دهند بایستی برای صرف نهار و شام به رستوران بروید. هزینه یک وعده غذا در رستوران‌های ارزان قیمت کره حدود ۸۰۰۰ وون، یک وعده غذای دو نفره در رستوران معمولی حدود ۴۵۰۰۰ وون و یک وعده غذا در رستوران‌های مک دونالد حدود ۶۰۰۰ وون می‌باشد. همچنین قیمت یک بطری آب معدنی حدود ۸۸۰ وون و یک فنجان قهوه ۴۸۰۰ وون است. در سفر به کره جنوبی حتماً غذاهای کیمچی، سامگی تانگ، تئوک بوکی و بی بیمبا را امتحان کنید.

هزینه حمل و نقل در کره جنوبی

برای حمل و نقل عمومی در کره جنوبی می‌توانید از تاکسی، مترو و یا اتوبوس استفاده کنید. بلیط‌های مترو و اتوبوس تقریباً هم قیمت هستند. قیمت بلیط تک سفره حدود ۱۲۵۰ وون می‌باشد. کرایه تاکسی نیز معمولاً با تاکسی متر محاسبه می‌شود. هزینه ورودی تاکسی ۳۰۰۰ یوون است و در ازای هر کیلومتر اضافه حدود ۷۴۲ وون به مبلغ ورودی اضافه می‌شود. با توجه به سیستم پیشرفته مترو و اتوبوس استفاده از این وسایل بسیار راحت بوده و هزینه‌های سفر را به مقدار زیادی کاهش می‌دهد. اگر هم خواستید می‌توانید برای حمل و نقل به جای استفاده از وسایل عمومی، ماشین اجاره کنید. هزینه یک لیتر بنزین در کره حدود ۱۵۰۰ وون می‌باشد.

شهرهای کشور کره جنوبی

در ادامه مطلب راهنمای سفر به کره جنوبی به معرفی شهرهای توریستی این کشور می‌پردازیم. بیشتر گردشگران با نام سئول به عنوان پایتخت کره جنوبی آشنایی داشته و این کشور را برای اقامت انتخاب می‌کنند. سئول بیش از ۶۰۰ سال است که پایتخت باقی مانده و در عین حال زیباترین شهر کره نیز به شمار می‌رود. مرکز خرید میونگ دونگ، روستای بوکچون هانوک و کاخ گیونگ‌بوک‌گونگ تنها بخشی از جاذبه‌های گردشگری سئول می‌باشند. علاوه بر سئول شهر بندری بوسان با سواحل بسیار زیبا، شهر دایجونگ معروف به دره سیلکونی آسیا با جاذبه‌های منحصربه‌فرد و شهر دئگو از دیگر مقاصد توریستی در کره جنوبی به شمار می‌روند.

بهترین هتل های کره جنوبی

با توجه به مرکزیت سئول بیشتر هتل‌های لوکس کره جنوبی در این شهر قرار گرفته‌اند. هر چند که سایر مقاصد توریستی کره نیز اقامتگاه‌های مردن و سنتی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. تمامی هتل‌های این کشور مطابق استانداردهای روز هتلی دنیا ساخته شده و با بهترین امکانات از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند. در ادامه با بهترین هتل‌های کره جنوبی آشنا می‌شویم:

  • هتل فورسیزن سئول کره جنوبی | Four Season Hotel Seoul
  • هتل اوکوود پریمیرکواکس سنتر سئول کره جنوبی | Oakwood Premier Coex Center
  • هتل کلاسیک ۵۰۰ پنتاز اگزکیوتیو سئول کرۀ جنوبی | The Classic 500 Pentaz Executive
  • هتل وستین چوسان سئول کره جنوبی | Westin Chosun
  • هتل لوته سئول کره جنوبی | Lotte Hotel Seoul
  • هتل جی دبلیو ماریوت سئول | JW MARRIOTT
  • هتل پلازا سئول، اتوگراف کالکشن | THE PLAZA SEOUL, AUTOGRAPH COLLECTION

راهنمای سفر به کره جنوبی با ستاره ونک

ما برگزارکننده تور کره جنوبی هستیم. امکانات تورهای کره جنوبی ما بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل، ویزای کره جنوبی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و بیمه مسافرتی را شامل می‌شود. جهت رزرو تور کره جنوبی می‌توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

سوالات متداول

هزینه سفر به کره جنوبی با تور چقدر است؟

هزینه سفر به کره جنوبی به زمان سفر، قیمت بلیط هواپیما، تعداد روزهای اقامت، نوع هتل و حتی نرخ ارز بستگی دارد. همکاران ما اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیارتان قرار می‌دهند.

کره جنوبی کشوری ثروتمند است یا فقیر؟

کره جنوبی یکی از برترین اقتصادهای دنیا را داشته و مردم این کشور از سطح رفاه اجنماعی بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید

همه چیز درباره قلعه هیمجی، بزرگترین قلعه ژاپن

آشنایی با جاذبه های شهر گویلین، بهشت گمشده در چین

برای مشاهده قیمت و خرید تور کره جنوبی از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور کره جنوبی
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید