معرفی هتل زندیه شیراز

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 16 نوامبر 2020
Loading...

دوست دارید اقامتی با حال و هوای تاریخی در شهر شیراز را تجربه کنید؟ هتل زندیه شیراز دقیقا با همین هدف ساخته شده است. هتلی لوکس با امکاناتی مدرن که شما را با خود به قلب تاریخ و فرهنگ شیراز قدیم می‌برد. خواندن این مطلب با خدمات این هتل زیبا آشنایتان می‌کند.

از تور شیراز انتظاری جز لوکس بودن و البته داشتن لحظات بی‌نظیر را نمی‌توان انتظار داشت مخصوصا اگر هتلی را که انتخاب می‌کنید با حال و هوای تاریخی شهر مطابقت داشته باشد. هتل زندیه شیراز از بهترین هتل‌های ۵ ستاره شهر است که در عین ارائه امکاناتی در سطح هتل‌های بین‌المللی اصالت و فرهنگ تاریخی خود را نیز حفظ کرده است. (خرید بلیط شیراز)

درباره هتل زندیه شیراز

در مرکز شهر شیراز و در محوطه زندیه یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره شیراز قرار دارد. این مجموعه زیبا هتل زندیه شیراز نام داشته و امکاناتی در سطح هتل‌های بین‌المللی را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد.

طراحی و معماری هتل زندیه از معماری سنتی ایرانی الهام گرفته شده اما ظاهری کاملا لوکس دارد. بدین ترتیب میهمانان می‌توانند اقامتی مدرن را در دل تاریخ هزاران ساله شیراز تجربه کنند. این هتل زیبا در ۳ طبقه ساخته شده و ۷۵ اتاق و سوئیت کاملا مجهز دارد.

لابی هتل با وسایل آنتیک تزیین شده و استفاده از رنگ‌های قرمز تیره و کرم زیبایی خاصی را به اتاق‌ها بخشیده است. پرسنل هتل بسیار مجرب بوده و به زبان انگلیسی و سایر زبان‌های زنده دنیا مسلط هستند.

رستوران سنتی با حوضی زیبا در وسط محوطه، استفاده از مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها در اتاق‌ها، مجموعه آبی بسیار مجهز، استفاده از مبلمان و سرویس خواب شیک در اتاق‌ها و داشتن محوطه باز همراه با میز و صندلی از امکانات ویژه هتل زندیه هستند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل زندیه شیراز در زمینه امکانات تفرحی و رفاهی سنگ تمام گذاشته و میهمانانش می‌توانند از لحظه لحظه اقامت خود در هتل لذت ببرند. در ادامه با امکانات تفریحی این مجموعه آشنا می‌شویم.

بخش حمام سنتی ایرانی: حمام سنتی یکی از محبوب‌ترین مراکز تفریحی هتل زندیه است. این حمام با استفاده از معماری حمام‌های سنتی ایرانی طراحی شده و به میهمانان این امکان را می‌دهد تا بتوانند یک حمام با ماساژ و پذیرایی اشرافیان قدیم را تجربه کنند.

مجموعه ورزشی هتل: مجموعه‌ای کامل که با تمامی وسایل و دستگاه‌های روز ورزشی تجهیز شده است. چنانچه ورزش جز عادات روزانه شما است با اقامت در هتل زندیه می‌توانید  روز خود را با یک ورزش کامل آغار کنید.

سالن‌های برگزاری سمینار: سالن کنفرانس هتل زندیه با به روزترین تکنولوژی روز دنیا، سن و صندلی‌های بسیار راحت تجهیز شده و آماده برگزاری سمینارها و ورک شاپ‌ها می‌باشد.

مجموعه آبی هتل: یک استخر بزرگ، سونا و جکوزی مجموعه آبی هتل را تشکیل می‌دهند. این مجموعه زیبا طراحی شبیه به حمام وکیل شیراز دارد و استفاده از آن برای میهمانان رایگان می‌باشد.

گالری فروش صنایع دستی: چنانچه در گشت‌وگذارهای خود موفق به خرید سوغات نشدید می‌توانید به گالری بزرگ و مجهز هتل رفته و صنایع دستی رنگارنگ به همراه شیرینی‌های لذیذ شیرازی را به عنوان سوغات خریداری کنید.

مجموعه رستوران‌های هتل: هتل زندیه ۴ رستوران به نام‌ها رستوران کلاسیک، حیاط باغ، یک کافی شاپ و رستوران سنتی را در مجموعه خود دارد. بنابراین هر سلیقه غذایی که داشته باشید می‌توانید طعم مورد علاقه‌تان را در یکی از رستوران‌های هتل پیدا کنید.

امکانات اتاق‌های هتل

تمامی اتاق‌های هتل فضایی بزرگ داشته و با امکاناتی مانند سرویس خواب بسیار راحت، سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت، صندوق امانات، روم سرویس، دستگاه چای ساز، حمام با وسایل کامل بهداشتی، بالکن رو به نمای قدیمی شهر شیراز، کمد لباس، سرویس مبلمان، پاورسوئیچ، صبحانه رایگان و یخچال مجهز شده‌اند.

انواع اتاق‌های هتل

هتل زندیه شیراز ۷۵ اتاق و سوئیت مجهز دارد که هر کدام با امکانات و خدمات ویژه تجهیز شده‌اند. در ادامه تعدادی از اتاق‌ها را معرفی می‌کنیم.

اتاق دوتخته توئین

این اتاق دارای ۲ تخت یک نفره است. سرویس مبلمان مخصوص پذیرایی، رنگامیزی بسیار ملایم، پنجره‌ای رو به شهر شیراز، اینترنت پر سرعت، روم سرویس ۲۴ ساعته و مینی بار از امکانات این اتاق هستند.

اتاق دو تخته دبل

اتاق دو تخته دبل دارای یک تخت دونفره مطابق با استانداردهای بین‌المللی می‌باشد. این اتاق نیز مانند اتاق تویین با تمامی امکانات مانند ایننترنت، سیستم تهویه هوای مطبوع، وسایل لوکس، حمام با وسایل بهداشتی و … تجهیز شده است.

سوئیت زندیه

سوئیت زندیه یکی از زیباترین، بزرگترین و مجهزترین سوئیت‌های هتل زندیه است. این سوئیت فضایی بسیار شیک دارد و با سرویس مبلمان و خواب کاملا متفاوت با سایر اتاق‌ها تجهیز شده است. میهمانان این اتاق می‌توانند از بالکنی که به زیبایی گلکاری شده و چشم‌انداز دروازه قرآن لذت ببرند.

موقعیت مکانی هتل

هتل زندیه شیراز در خیابان هجرت و در بخش پشتی ارگ کریم خان قرار گرفته است. موقعیت مکانی عالی باعث شده تا میهمانان هتل بتوانند به راحتی به سایر جاذبه‌های تاریخی شهر دسترسی داشته باشند.

این هتل با آرامگاه شاه چراغ ۷ دقیقه، ارگ کریم خانی ۲ دقیقه، آرامگاه حافظ ۱۰، باغ جهان نما ۷، باغ عفیف آباد ۱۵، حمام وکیل ۴، ایستگاه راه‌آهن ۲۸ و فرودگاه بین‌المللی شیراز ۲۴ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

آدرس هتل زندیه: شیراز، خیابان هجرت، پشت ارگ کریم خان

بیشتر بخوانید …

گشتی در بهترین موزه‌های شیراز

۶ حقیقت جالب در مورد شیراز

تجربه اقامتی مجلل در هتل بزرگ شیراز

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید