تجربه اقامتی مجلل در هتل بزرگ شیراز

نوشته شده توسط : پونه مولایی در دوشنبه 24 ژوئن 2019
Loading...

بی برو برگرد همه ما دوست داریم در هتلی با امکانات عالی و البته مجلل اقامت داشته باشیم. تصور بسیاری بر آن است که در شهرهای توریستی ایران همچنین مکانی وجود ندارد. اما باید بدانیم درسال‌های اخیر در راستای چشم اندازه توسعه گردشگری؛ در ایران هم شاهد ساخت هتل‌های درجه یک بوده‌ایم. هتل بزرگ شیراز ازجمله هتل‌های درجه یک و باشکوه شیراز است. 

هتل بزرگ شیراز یکی از هتل‌های پنج ستاره شیراز است که براساس استاندارهای ممتاز و درجه یک گشوده شده است.

تمامی امکانات رفاهی و تفریحی این هتل در حد مجلل و بی‌نقض است تا مسافران در مدت اقامت خود در شیراز نهایت لذت را ببرند و خاطره‌ای ماندگار در این مکان برایشان ثبت شود.

هتل بزرگ شیراز با قرارگیری در منطقه مناسب، بازدید از امکان گردشگری را آسان می‌کند و شما می‌توانید در زمانتان صرفه‌جویی کنید تا در مدت اقامتتان در شیراز از تمام جاذبه‌های گردشگری این  شهر بازدید کرده باشید.

چشم‌انداز کوه را بر فراز هتل بزرگ شیراز روئیت کنید

 

این هتل بر فراز شهر شیراز قرار دارد. هم‌جواری با سلسله کوه‌ها علاوه بر چشم اندازه لذت‌بخش، باعث تلطیف هوای اطراف هتل شده است.

اتاق‌های آن دارای دو چشم اندازه متفاوت است. پنجره‌هایی که مشرف‌به کوه است و اتاق‌هایی که دورنمایی از شهر را در اختیار مسافران خود می‌گذارد.

به علت موقعیت مکانی هتل، آرامش نسبی و رفت‌وآمد کمتری در این محدود شاهد هستید که در مدت استراحت مزاحمتی متوجه شما نمی‌شود.

بیشترین موردی که ممکن است، شما را متعجب کند طراحی و رنگ‌آمیزی طبقات باشد. هر طبقه که بالاتر روید رنگ‌ها تیره‌تر و طرح‌ها متفاوت‌تر می‌شود.

بالشت دلپسند خود را هنگام خواب انتخاب کنید

اتاق‌های این هتل رویایی، تمیز و آراسته هستند و جالب است بدانید شکل و شمایل اتاق‌ها به‌صورت مداوم در حال تغییر و تحول با طراحی متفاوت‌تر است.

اگر به‌صورت فامیلی سفر می‌کنید و دوست دارید در زمان اقامت در هتل باهم در ارتباط باشید؛ هتل بزرگ شیراز، این امکان را در اختیارتان می‌گذارد.  اتاق‌هایی که در انتهای راهروها قرار دارند به‌صورت کانکت هستند. دو اتاق مجزا که با یک درب مشترک در واحد به یکدیگر متصل می‌شوند.

ازجمله مزیت‌هایی دیگر اینجا، منوی بالشت است. کسانی که برای خوابیدن احتیاج به یک بالش مخصوص دارند از منوی، متکا دلخواه خود را انتخاب کنند و شب را آسوده بر بالین بگذارند.

رستوران‌های هتل بزرگ شیراز

دوست دارید غذای خود را در فراز آسمان درحالی‌که شهر زیر پای شما است؛ میل کنید؟ رستوران مجلل  پانارامیک هتل بزرگ شیراز این امکان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

اوج معماری در طبقه سیزدهم این هتل قرار دارد که منظره کوه و دورنمای شهر از پنجره‌های آن قابل روئیت است که طمع غذا را برای شما افزون می‌کند. منوی این رستوران شامل غذاهای  فست فودی است که  با بهترین کیفیت ممکن طبخ شده‌اند.

این نکته از قلم نیافتت‌ که هتل بزرگ شیراز دارای چهار رستوران با سبک غذایی متفاوت است که هرکدام از دیگری بی‌نظیری‌تر بوده و تضاد ذائقه‌ها را راضی می‌کند.

طمع واقعی غذاهای پنج ستاره را در رستورانی ایرانی طبقه چهارم که همراه با موسیقی سنتی است؛ تجربه کنید. صبحانه مسافران در این قسمت سرو می‌شود که از رنگ و تنوع چیزی کم ندارد و بوفه آن کامل و بی نقض می‌باشد.

رستوران ایتالیایی آن‌هم به حدی خوب است که در میان ممتازترین‌ها قرار گیرد. درنهایت رستوران گردانی که در طبقه ششم قرار دارد و انواع غذاهای دریایی را سرو می‌کند.

همایش‌های خود را در حد پنج ستاره برگزار کنید

در طبقه پنجم این هتل سالن‌های مخصوصی با امکانات و تجهیزات لوکس تعبیه‌شده است که امکان برگزاری همایش، نشت خبری، کنگره، بزرگداشت و… را دارد.

فضای خاص این سالن‌ها امکان برپایی یک مراسم در حد بین‌المللی را در اختیار برگزارکننده‌ها می‌گذارد تا بعد از اتمام مراسم از میهمان خود برای یک‌شب اقامت در این هتل لوکس دعوت کنند.

نگران خریدن سوغاتی نباشید

مکان‌های گردشگری شیراز به‌قدری متنوع است که به‌احتمال بسیار زیاد تمام‌روزهای اقامت شما را دربرمی گیرد. به همین سبب ممکن است وقت خرید و سوغاتی را پیدا نکنید یا مراکز خرید دور از دسترس شما باشد.

اما هتل بزرگ شیراز آسایش و راحتی میهمان را جز اولویت‌های خود می‌داند و به همین خاطر مرکز تجاری بسیار لوکس و مجهزی را در طبقه ششم هتل ساخته است تا مسافران اجناس خود را با بهترین کیفیت و دردسر خریداری کنند.

ازجمله کالاهایی که در این مرکز پیدا می‌شود می‌توان به تابلو فرش، جواهرفروشی، پوشاک، صنایع‌دستی، صرافی و سوغات شیراز اشاره کرد.

از مجموعه‌های تفریحی هتل بزرگ شیراز دیدن کنید

مجموعه ورزشی و تفریحی هتل، دلیلی دیگر برای خاص بودن آن است.

در وهله اول باید به طراحی خاص استخرهای آن بپردازیم. استفاده از سنگ‌های زینتی که با هارمونی محیط استخر هم‌خوانی دارد که دل کندن از آن را دشوار می‌کند.

در وهله دوم پنجره‌های بلند کنار استخر است که منظره کوه را به تماشا می‌گذارد.

از دیگر امکانات آن می‌توان به سنای خشک و بخار، جکوزی، اتاق‌های مخصوص ماساژ، حوضچه مخصوص ماساژ ماهی، استخر کودکان و حوضچه آب سرد اشاره کرد.

علاوه بر این‌ها باید به سالن بازی هتل که شامل بیلیارد، تخته‌نرد، فوتبال دستی، بازهای فکری و کامپیوتری است، اشاره کرد.

این امکانات برای مسافران هتل رایگان می‌باشد.

متفاوت‌ترین کافی‌شاپ شیراز

کافه بازها حتماً از کافی‌شاپ هتل بزرگ شیراز دیدن کنید چون بعدازآن، این کافی‌شاپ به پاتوق دائمی شما بدل خواهد شد.

سقف کشویی آن امکان روباز و رو بسته بودن را در ساعت مختلف دارا می‌باشد تا متفاوت‌ترین حالت را در این شهر تجربه کنید.  نوشیدنی خود را انتخاب کنید و در تراس طبقه ششم نوش جان کنید.

عزیزانی که قصد اقامت در هتل بزرگ شیراز را در تور شیراز دارند با کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس گرفته و اتاق دلخواه خود را رزرو کنند.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید