معرفی هتل 5 ستاره Grand Hayatt در گوا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در چهارشنبه 11 نوامبر 2020
Loading...

فرقی نمی‌کند که چه انتظاری از هتل خود در جزیره گوا دارید. استخر اختصاصی، نزدیکی به ساحل، دسترسی به مرکز شهر و … . در هتل گرند حیات گوا هر چیزی را که بخواهید به دست می‌آورید. در این هتل ۵ ستاره رضایت و آرامش میهمانان تنها یک شعار نیست بلکه اصلی ست که در اولویت قرار دارد.

اگر تور گوا را برای سفر انتخاب کرده‌اید، لازم است بدانید که سفری لوکس با تفریحات مهیج را پیش‌رو دارید و انتخاب هتل مناسب این سفر را مهیج‌تر خواهد کرد. در این مطلب می‌خواهیم شما را با هتل گرند حیات گوا  یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های جزیره آشنا کنیم. پس ادامه مطلب را از دست ندهید. (خرید بلیط  تهران گوا)

درباره هتل گرند حیات گوا

هتل گرند حیات گوا در مرکز این جزیره زیبا قرار گرفته و با امکانات مدرن و چشم‌اندازهای بی‌نظیر از گردشگران پذیرایی می‌کند. این هتل در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده و به دلیل موقعیت عالی که دارد توانست در مدت زمان کوتاه نام خود را در بین بهترین هتل‌های گوا به ثبت رساند.

قرارگیری هتل در همسایگی باغ‌های سرسبز و همجواری با دریا به میهمانان این امکان را می‌دهد تا صبح را با نسیم دریا و آواز پرندگان آغاز کرده و در طول اقامت خود از مناظر زیبا لذت ببرند. گوا مقصدی ساحلی‌ست و بیشتر علاقه‌مندان به طبیعت و تفریحات آبی آن را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند، از این رو اقامت در هتل گرند حیات با ساحل اختصاصی دسترسی میهمانان به تفریحات آبی را امکان‌پذیر می‌کند.

چندین رستوران با انواع غذاهای هندی، چینی، بین‌المللی و … ، مرکز اسپا با امکانات و خدمات جهانی، مرکز آبگرم، یک مرکز خرید بسیار بزرگ، ساحل اختصاصی و فضای سبز بسیار وسیع جهت پیاده‌روی از ویژگی‌های هتل گرند حیات هستند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل گرند حیات بالی بهترین امکانات و خدمات را مطابق با استانداردهای بین‌المللی در مجموعه خود دارد. کارکنان هتل به گرمی از میهمانان استقبال کرده و تمام تلاش خود را در جهت ایجاد اقامتی راحت و بی‌دغدغه به کار می‌برند. در ادامه با امکانات رفاهی هتل آشنا می‌شویم.

رستوران‌های هتل سه رستوران ورانده، چولها، اتاق نهار و کافه بای ویو لانگ از رستوران‌های فعال در هتل هستند که انواع غذاهای محلی، بین‌المللی و دسرهای لذیذ را در فضای زیبا، گرم و صمیمی ارائه می‌دهند. فراموش نکنید که منو صبحانه در این هتل رایگان است.

 مجموعه آبی هتل هتل گرند حیات با یک مجموعه آبی کامل و مجهز تجهیز شده است. استخر سر باز با صندلی‌های آفتابگیر، استخر در فضای بسته، آبگرم، سونا و سالن اسپا از امکانات مجموعه آبی هتل هستند. استفاده از استخرها برای میهمانان رایگان است.

 خدمات ورزشی با اقامت در هتل می‌توانید از سالن ورزشی این مجموعه استفاده کنید. مجموعه ورزشی هتل گرند حیات مجهز به تمامی وسایل بدنسازی می‌باشد.

 سایر امکانات هتل ساحل اختصاصی، فضای سبز، بالکن، میز و صندلی جهت استراحت در باغ، اتاق بازی ویژه کودکان، مرکز خرید، تفریحات آبی مانند قایق سواری، موج سواری، فضای ویژه دوچرخه سواری، کارمندان چند زبانه، آرایشگاه، سرویس ۲۴ ساعته اتاق.

امکانات اتاق‌های هتل

اتاق‌های هتل گرند حیات بالی فضایی بسیار بزرگ داشته و با رنگ‌های گرم و وسایل لوکس تزیین شده‌اند. میهمانان می‌توانند برای تمدد اعصاب و استراحت به بالکن اختصاصی اتاق محل اقامت خود رفته و همراه با لذت بردن از چشم‌انداز باغ یا دریا به استراحت بپردازند.

دیوارهای ضد صدا، سیستم تهویه هوای مطبوع، اینترنت پرسرعت رایگان، حمام با وان و وسایل بهداشتی، سشوار، دستگاه چای و قهوه ساز، ملحفه‌های ضد آلرژی، تلویزیون صفحه تخت متصل به کانال‌های ماهواره، میز مطالعه، کمد مخصوص لباس و بالکن به همراه سرویس میز و صندلی از امکانات اتاق‌های هتل گرند حیات هستند.

انواع اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل

هتل گرند حیات گوا دارای ۱۳۴ اتاق و سوئیت است که هر کدام با توجه به اندزه‌ای که دارند خدمات و امکانات خاص را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. در ادامه با تعدادی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

اتاق تویین کلاب

تویین کلاب اتاقی ۵۰ متری است که در آن ۲ تختخواب یک نفره وجود دارد. حمام همراه با وان و وسایل بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت متصل به ماهواره و بالکن اختصاصی بخشی از امکانات این اتاق هستند.

سوییت کینگ گرند

کینگ گرند از زیباترین و بزرگترین سوییت‌های هتل است. این سوئیت زیبا در ۱۰۰ مترمربع مساحت دارد و یک تختخواب بزرگ یک نفره در آن جای گرفته است. پنجره روبه دریا و حمام اختصاصی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سوئیت کینگ گرند هستند.

اتاق کینگ پول ویو

نمای این اتاق همانطور که از اسمش پیداست روبه استخر هتل می‌باشد. اتاق گینگ پول ۵۰ متر است و با یک تختخواب دو نفره تجهیز شده است. این اتاق نیز مانند تویین کلاب دارای تمامی امکانات رفاهی می‌باشد.

موقعیت مکانی هتل

هتل گرند حیات گوا دارای موقعیت مکانی بسیار مناسب می‌باشد. فاصله هتل تا مراکز خرید معروف ۷ کیلومتر، فرودگاه ۸ کیلومتر، بندر کشتی‌های تفریحی ۶ کیلومتر، قلعه آگودا ۱۰ کیلومتر، بنای شانتا دورگا ۸ کیلومتر و کلیسای سنت کاجتان ۹ کیلومتر است.

شما می‌توانید برای دسترسی به سایر جاذبه‌ها و سواحل گوا از تاکسی استفاده کنید یا از قسمت پذیرش بخواهید که در ساعت مشخص برایتان تاکسی رزرو کنند.

آدرس هتل گرند حیات: P.O.Goa University, 403206 Bambolim, India

بیشتر بخوانید …

۵ دلیل برای سفر به جزیره گوا

معرفی بهترین رستوران‌های گوا

از بازارهای سنتی تا لوکس، معروفترین مراکز خرید گوا

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید