معرفی هتل 5 ستاره Ciragan Palace Kempinski استانبول

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 4 مه 2020
Loading...

زیبایی کاخ‌های استانبول در دنیا مثال‌ زدنی ست حال اگر یکی از این کاخ‌ها تبدیل به هتل شود بی‌شک اقامتی سلطنتی را برای میهمانان خود رقم خواهد زد. هتل چراغان پالاس کمپینسکی کاخی باشکوه به جا مانده از عصر طلایی عثمانی می‌باشد که در حال حاضر تغییر کاربری داده و به یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول تبدیل شده است. در ادامه امکانات و خدمات لوکس این هتل را معرفی می‌کنیم.

هتل‌های ۵ ستاره استانبول همگی زیبا و لوکس بوده و با بهترین امکانات از میهمانان خود پذیرایی می‌کنند. اما اگر در تور استانبول به دنبال هتلی می‌گردید که یک سروگردن بالاتر از دیگر هتل‌ها قرار گرفته باشد، هتل چراغان چالاس کمپینسکی استانبول همان مکانی است که به دنبال آن هستید. این هتل با قرار داشتن در منطقه زیبای بشیکتاش امکاناتی در حد کاخ‌های سلطنتی را در اختیارتان خواهد گذاشت. (بلیط تهران استانبول)

درباره هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول از باشکوه‌ترین کاخ‌های عثمانی بوده که در حال حاضر به یک هتل ۵ ستاره لوکس تبدیل شده است. این هتل در منطقه بشیکتاش استانبول قرارگرفته و مشرف به تنگه زیبای بسفر می‌باشد. ساختمان هتل معماری سنتی ترکیه‌ای دارد و فضای پرزرق‌وبرق آن تجربه اقامت در یک کاخ واقعی را برای میهمانان به ارمغان خواهد آورد.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی در مجموع ۱۳۰ اتاق و سوئیت دارد که تمامی آن‌ها دارای فضای بزرگ با امکاناتی فوق‌ لوکس می‌باشند. قرارگرفتن هتل در کنار تنگه بسفر این امکان را در اختیار میهمانان قرار می‌دهد تا صبح را با نسیم ملایم آب و صدای پرندگان دریایی آغاز کنند. همچنین میهمانان در طول اقامت خود می‌توانند از امکاناتی مانند اینترنت رایگان در تمامی قسمت‌های هتل، رستوران با انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی، منو صبحانه رایگان، خدمات اسپا، باشگاه ورزشی و … استفاده کنند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول با مجموعه‌ای از کامل‌ترین امکانات هتلی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. این هتل دارای چندین رستوران است که در آن‌ها انواع غذاهای آسیایی، مدیترانه‌ای، اروپایی، دریایی و … سرو می‌شود. از این رو میهمانان با هر سلیقه‌ای می‌توانند غذای مورد علاقه خود را سرو کنند. فضای رستوران‌ها با نخل‌های سرسبز تزیین شده و هنگام سرو غذا نمایی خارق‌العاده از تنگه بسفر را مقابل چشم میهمانان قرار می‌دهد.

مجموعه کامل ورزشی از دیگر امکاناتی ست که این هتل را متمایز کرده است. استخرهای سرباز و سرپوشیده، حمام آب گرم، سالن ورزشی با مدرن‌ترین وسایل روز دنیا و انواع خدمات حرفه‌ای ماساژ شامل ماساژ آسیایی، ماساژ کلاسیک و حمام ترکی امکاناتی هستند که هتل در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

از دیگر خدمات تفریحی و رفاهی هتل می‌توان به مرکز تجاری، ترانسفر فرودگاهی با لیموزین و لوکس‌ترین ماشین‌ها، بخش مخصوص نگه‌داری از کودکان، سالن‌های کنفرانس، کارکنان چند زبانه، فضای سبز بسیار زیبا برای پیاده‌روی و تمدد اعصاب، کافه با انواع نوشیدنی و سرویس ۲۴ ساعته اتاق اشاره کرد.

امکانات اتاق‌های هتل

اتاق‌های هتل چراغان پالاس کمپینیسکی دارای معماری به سبک عثمانی هستند و برای تزیین آن‌ها از طراحی‌های بسیار خاص بهره گرفته شده است.  دیوارهای اتاق‌ها به گونه‌ای رنگ‌آمیزی شده‌‌‌اند که با پرده و سایر تزیینات اتاق کاملا هماهنگی داشته و در بدو ورود حس آرامش را به میهمانان القا می‌کنند. پنجره‌های اتاق‌ها سراسری هستند و برخی نمایی از باغ و برخی هم چشم‌‌اندازی زیبا از تنگه بسفر دارند.

از توصیفات ظاهری که بگذریم امکانات و تجهیزات اتاق‌ها اقامتی همچون شاهزادگان عثمانی را به میهمان هدیه می‌دهند. سرویس خواب بسیار راحت، مبلمان لوکس، خدمات اختصاصی ماساژ در اتاق، سرویس حمام با دوش‌های هوشمند و وسایل آرایشی بهداشتی از معروف‌ترین برندهای دنیا، منو بالشت، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و امکان سرو غذا در اتاق بخشی از این خدمات لوکس را تشکیل می‌دهند.

انواع اتاق‌های هتل

همانطور که در پاراگراف‌های قبل گفته شد هتل چراغان پالاس کمپینیسکی ۱۳۰ اتاق و سوئیت مجهز دارد که در ادامه با امکانات تعدادی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

Lilium Garden: لیلیوم گاردن دارای فضای حدودا ۵۵ متری است که به یک سرویس خواب دو نفره و فضای مخصوص نشیمن، تراس با چشم‌انداز دریا و میز مخصوص کار مجهز است. حمام اختصاصی با وان، اینترنت رایگان، چای و قهوه ساز، تهویه هوای مطبوع و روزنامه روزانه رایگان از دیگر امکانات این اتاق هستند.

۳ Bedroom Corner Palace Suite: این سوئیت با فضای ۱۹۶ متری یکی از بزرگترین و مجهزترین سوئیت‌های هتل می‌باشد. سه اتاق خواب مجزا، فضای نشیمن فوق لوکس، بالکن با نمای دریا، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت و گاوصندوق اختصاصی از امکانات این سوئیت زیبا هستند.

Superior Bosphorus View Room: اتاقی دو تخته با فضای ۳۴ متری که با امکاناتی مانند تراس اختصاصی، اینترنت رایگان، سرویس حمام، سیستم تهویه هوای مطبوع، پنجره‌های سراسری و تلویزیون صفحه تخت تجهیز شده است.

موقعیت مکانی هتل

هتل چراغان پالاس کمپینیسکی در منطقه اروپایی بشیکتاش از لوکس‌ترین مناطق استانبول قرار گرفته است. جاذبه‌هایی مانند کاخ دولما باغچه و تنگه بسفر تنها چند متر با هتل فاصله دارند. همچنین گردشگران با اقامت در این هتل به راحتی می‌توانند به مراکز خرید بزرگ و معروف‌ترین رستوران‌های استانبول دسترسی داشته باشند. بیشتر تورهای کشتی کروز بر روی تنگه بسفر نیزاز همین نقطه گشت خود را آغاز می‌کنند.

گردشگرانی که می‌خواهند از قسمت آسیایی و جاذبه‌های تاریخی استانبول مانند کاخ توپکاپی، بازار بزرگ استانبول، مسجد ایاصوفیه و … بازدید کنند می‌توانند از ایستگاه مترو نزدیک به هتل استفاده کرده یا از طریق قایق‌های تنگه بسفر خود ا به قسمت آسیایی شهر برسانند. این هتل تا فرودگاه بزرگ استانبول حدودا یک ساعت فاصله دارد.

مطالب مرتبط

معرفی بهترین اسپاهای استانبول

بایدها و نبایدهای سفر به استانبول

زیباترین مکان‌های دیدنی استانبول، ترکیه

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید