8 جاذبه برتر دبی که باید ببینید

نوشته شده توسط : نیوشا امینیان در پنج‌شنبه 28 مارس 2019
Loading...
چگونه دبی رکورد جذب گردشگر را شکسته است؟ دبی که در تلاش است تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۲۰ میلیون گردشگر جذب کند، از سال‌ها پیش با برنامه‌ریزی و ساخت جاذبه‌های گردشگری بسیار متنوع و خاص، به مقصدی عالی برای توریست‌ها تبدیل شده است. در این مطلب وبلاگ ستاره ونک از ۸ جاذبه گردشگری دبی بخوانید که دیدن‌شان آرزوی بسیاری از مردم جهان است و بسیاری از گردشگران حرفه‌ای دیدن این جاذبه‌های دبی را در لیست سفرهای آینده‌ی خود قرار داده‌اند.

تور دبی ستاره ونک

۱- پیست اسکی دبی

بسیاری از گردشگران را مراکز خرید دبی به سمت خود جذب می‌کنند. دبی مال و امارات مال از این مراکز خرید هستند که دارای پیست‌های اسکی کاملا مجهز با برف و یخ می‌باشند و گردشگران در آن می‌توانند بسیاری از ورزش‌های زمستانی را تجربه کنند.

تور دبی ستاره ونک

پیست اسکی دبی

به‌جز این پیست‌های اسکی، تعداد فروشگاه‌ و رستوران در مراکز خرید دبی بی‌شمار است و معمولا در این مراکز تجاری فستیوال‌ها و جشنواره‌هایی وجود دارد که می‌توانید برای خرید یا لذت بردن از برنامه‌های موسیقی زنده آن، در تور دبی ستاره ونک ثبت‌نام کنید.

تور دبی ستاره ونک

در دبی مال یک اسکلت دایناسور با ۱۵۵ میلیون سال قدمت وجود دارد

۲- موزه‌های دبی

قدیمی‌ترین ساختمان دبی در سال ۱۷۸۷ ساخته و امروزه تبدیل به موزه‌ای جذاب شده است که بخشی از تاریخ و فرهنگ دبی را بازگو می‌کند. نمایش کشتی‌ها و ابزار صید مروارید یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این موزه را شکل داده است.

تور دبی ستاره ونک

داستان صید مروارید یکی از بخش‌های جذاب موزه‌های امارات است

به جز این موزه، دبی موزه‌های قدیمی و مدرن دیگری نیز دارد که در هر کدام بخشی از هویت دبی را نشان می‌دهند.

تور دبی ستاره ونک

موزه‌های دبی بخشی از هویت دبی را نمایش می‌دهند

۳- آکواریوم دبی

آکواریوم دبی خانه‌ی بیش از ۱۴۰ گونه از موجودات دریایی است. دیدن آکواریوم دبی رایگان است و می‌توانید برای فعالیت‌هایی چون غواصی ایمن با گونه‌های دریایی، از این آکواریوم استفاده کنید. آژانس ستاره ونک با برگزاری تورهای متنوع دبی، شرایطی بسیار راحت و ارزان را ایجاد کرده تا بتوانید به دیدار این آکواریوم زیبا بروید.

تور دبی ستاره ونک

آکواریوم دبی، در دبی مال قرار دارد و یکی از زیباترین آکواریوم‌های جهان است

۴- محله بستکیه دبی

دبی قدیم یا بستکیه در قرن نوزدهم به دست تجار ثروتمند ایرانی که در کار تجارت پارچه و مروارید بودند، ساخته شد. همان سال‌ها در بستکیه، بادگیری شبیه آنچه در شهرهای کویری ایران وجود دارد نیز ایجاد شد که هنوز به خنک شدن محیط، بسیار کمک می‌کند. ستاره ونک به عنوان مجری تورهای دبی پیشنهاد می‌کند در این محله، دیدن گالری‌های مدرن را نیز از دست ندهید.

تور دبی ستاره وتک

محله بستکی دبی بیش از صد سال پیش توسط تاجران ایرانی ساخته شد

۵- قایق سواری در خور دبی

حیات دبی و درآمدزایی آن روزگاری به صید ماهی و مروارید در نهری به‌نام خور وابسه بود که امروز نیز در دبی جریان دارد. در نزدیکی این مسیر آبی دبی، روستایی چهار هزار ساله وجود دارد و امروزه لنج‌ها در آن به تردد مشغولند. خور برای کاوشگران تاریخ و تمدن بسیار جذاب است.

تور دبی ستاره ونک

نهر خور از گذشته تا کنون یکی از شریان‌های حیاتی دبی تلقی می‌شود

در همین محدوده فضایی برای پرندگان مهاجر و حیات وحش دبی در نظر گرفته شده تا گردشگران به‌جز آسمان خراش‌های بلند، بتوانند از دیدن حیوانات و گیاهان بومی لذت ببرند. در تورهای دبی ستاره ونک فرصت خواهید داشت تا خاص‌ترین جاذبه‌های دبی را ببینید.

تور دبی ستاره ونک

دبی در کنار توسعه شهر به حفاظت از گونه‌های جانوری نیز اهمیت می‌دهد

۶- پارک آبی و سواحل دبی

اگر برای غواصی، شنا، آفتاب گرفتن و یا استفاده از ورزش‌های آبی دیگر دنبال مقصدی مدرن، جذاب و بسیار نزدیک هستید، تور دبی در نورور ۹۸ یکی از بهترین انتخاب‌ها می‌باشد.

تور دبی ستاره ونک

سواحل دبی با تفریحات متنوع، گردشگران بسیاری را جذب می‌کنند

دبی پارک‌های آبی جذابی دارد، سواحل آن برای شنا و آفتاب گرفتن بسیار مناسبند و امکانات زیادی برای گردشگری ساحلی وجود دارد.

تور دبی ستاره ونک

پارک آبی دبی با الهام از داستان جزیره آتلانتیس ساخته شده است

۷- سالن اپرای دبی

برای تجربه حضور در یک سالن اپرای فوقوالعاده لازم نیست تا سیدنی استرالیا بروید فقط کافی است تور دبی ستاره ونک را بگیرید، سوار هواپیماهای ایرعربیا شوید و به دیدار بهترین سالن اپرای خاورمیانه بروید.

تور دبی ستاره ونک

سالن اپرای دبی شبیه یک کشتی است و در آن برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود

سالن اپرای دبی بیش از ۲۰۰۰ صندلی دارد و با معماری بی‌نظیرش برنامه‌های گوناگونی چون اپرا، نمایش‌های متعدد، شوهای کمدی و… را برگزار می‌کند. معماری سالن اپرای دبی شبیه یک کشتی است و در واقع یادآور روزگاران گذشته در دبی و کشورهای اطراف است.

تور دبی ستاره ونک

سالن اپرای دبی ۲۰۰۰ صندلی دارد و در تور دبی ستاره ونک می‌توانید آن‌را ببینید

۸- باغ‌ گل معجزه دبی

یک باغ پر از گل آن هم در شهری که بیابان‌های سوزانش مشهورند، واقعا شبیه یک معجزه است، معجزه‌ای که می‌توانید در تور دبی ستاره ونک شاهد آن باشید. باغ گل دبی در فضایی در ۲۰۰۰ مترمربع ساخته شده است و در آن از بیش از ۱۰۰ میلیون گیاه زندگی می‌کنند. در این باغ می‌توانید کلبه‌های زیبایی را ببنید که با گل پوشانده شده‌اند و با ماکت برج خلیفه‌ی دبی که با گل پوشیده است عکس یادگاری بگیرید.

تور دبی ستاره ونک

باغ گل معجزه یکی از زیباترین دیدنی‌های دبی است

در آخر یاد آور می شویم که جهت رزرو تور دبی و اخذ ویزای توریستی دبی می توانید با کارشناسان ما در واحد تور های خارجی در ارتباط باشید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
نیوشا امینیان

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید