آیا 5 شهر جذاب در اروپا را می‌شناسید؟

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 1 اکتبر 2018
Loading...
سفر به اروپا چه برای کسانی که هنوز به این قاره سفر نکرده‌اند و چه برای کسانی که تجربه سفر به این قاره دوست‌داشتنی را دارند  همیشه و همیشه جذاب بوده و هست. وجود جنگل‌های انبوه، آب‌وهوای معتدل و موقعیت جغرافیایی مناسب، سواحل زیبا و دلفریب همه و همه دست در دست هم داده‌اند تا لقب قاره سبز را شایسته‌ی اروپا بدانیم. این قاره با در برداشتن ۵۲ فرهنگ و رسوم متنوع یکی از برترین مقاصد گردشگری در دنیا به حساب می‌آید. در این مقاله سعی کرده‌ایم  به معرفی پنج مقصد پرطرفدار و جذاب  اروپا بپردازیم.

تورهای اروپا

۱-پاریس فرانسه

پاریس پایتخت افسونگر و جذاب کشور فرانسه، به شهر عاشقان معروف است و سال‌های متمادی لقب پر گردشگرترین شهر دنیا را به خود اختصاص داده. پاریس شهر بسیاری از رمان‌ها و فیلم‌های نام آشنای دنیا است که عاشقانه‌های زیادی را در دل خود دارد. خاص‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا در شهر پاریس قرار گرفته‌اند. از موزه‌ی لوور گرفته که با مونالیزای معروفش همه را شیفته خود کرده تا خیابان پر زرق و برق شانزه لیزه با برندهای معروف جهانی که این شهر را به پایتخت بی چون و چرای مد تبدیل کرده است. پاریس بی حد و اندازه زیبا‌ست و بی دلیل نیست که آن را عروس اروپا می‌نامند.

درصورت تمایل به کسب اطلاعات از تور فرانسه ستاره ونک کلیک کنید.

تورهای اروپا

پاریس – فرانسه

۲-لندن- انگلستان

لندن پایتخت جذاب و دوست‌داشتنی انگلستان است. شهری تاریخی که ساختمان‌های زیبایش نشان از تمدن و فرهنگ غنی آن دارد. لندن قلب تاریخ و فرهنگ انگلیس، شهری است با جاذبه‌های تمام‌نشدنی. کاخ‌های سلطنتی باکینگهام، کنزینگتون و همپتون کورت که هر کدام بازگو کننده دوره‌ای از تاریخ باشکوه انگلستان هستند و با قدم زدن در آن‌ها می‌توان از نزدیک با فرهنگ‌ها، عادات و رسم و رسوم خاندان سلطنتی آشنا شد. علاوه بر آثار تاریخی منحصربه‌فرد، این شهر حیرت‌انگیز برای عاشقان فیلم‌ نیز بسیار جذاب و دیدنی است. چرا که خالق فیلم محبوب هری‌پاتر، استودیوی محل ساخت آن را برای بازدید در اختیار عموم قرار داده تا با ورود به آن یک روز جادویی و تکرار نشدنی را تجربه کنند. همچنین فستیوال‌ها و جشن‌هایی که در طول سال در این شهر پرجنب‌و‌جوش برگزار می‌شود به محبوبیت آن افزوده است.

تورهای اروپا

لندن – انگلستان

۳-رم ایتالیا

رم پایتخت ایتالیا، شهر نور و ترانه‌هاست. شهری پرشور با خانه‌های امپراطوری و هزاران اثر جاودان هنری و تاریخی که آن را به یک موزه ‌بزرگ در ایتالیا تبدیل کرده‌اند. رم یعنی کولوسئوم، قلب تپنده واتیکان، رنسانس، شهر هنرمندانی چون میکل‌آنژ و داوینچی. هر گوشه از این شهر زیبا داستانی اسرارآمیز برای گفتن دارد.

بسیاری از بناهای باشکوه و سازه‌های عظیم در این شهر ساخته شده‌اند. بنایی مانند کلوسئوم که قدمت آن به ۲۰۰۰ سال پیش برمی‌گردد و به عنوان نماد شهر رم نیز شناخته شده است. این ساختمان زیبا که معماری هوشمندانه و منحصربه‌فردی دارد، زمانی محل رقابت گلادیاتورهای خشمگین ایتالیایی بوده است، همچنان روح خود را حفظ کرده و با قدم زدن در آن می‌توان فریاد تماشاگران را که قهرمان خود را تشویق می‌کنند شنید. در کنار این آثار تاریخی پر رمز و راز، رم برای طرفداران هنر و مد نیز بسیار جذاب است. چرا که این شهر یکی از قطب‌های طراحی مد در جهان است. بسیاری از برندهای جهانی در آن متولد شده و رشد پیدا کرده‌اند. رم شهری است که برای تمام سلیقه‌ها، جادویی استثنایی در آستین دارد.

تورهای اروپا

رم – ایتالیا

۴-ایبیزا اسپانیا

ایبیزا جزیره‌ای رؤیایی با ساحل‌های شنی که در قسمت جنوب شرقی کشور اسپانیا قرار دارد. این جزیره زیبا به دلیل داشتن سواحل منحصربه‌فرد و شب‌های زنده و پرهیجان، به مقصدی محبوب برای گذراندن تعطیلات تبدیل شده است. ایبیزا به‌قدری جذاب و متفاوت است که برخی از قسمت‌های آن به عنوان اثر باستانی در لیست میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده است. پرندگان متنوع و رنگارنگی در این جزیره زندگی می‌کنند که جذابیت‌های این جزیره را دوچندان کرده‌اند.

تمامی افراد از کوچک و بزرگ، پیر و جوان می‌توانند بهترین اوقات خود را در ایبیزا سپری کنند. پاراسیلینگ، ویندسرفینگ، جت اسکی، ویک بوردینگ، اسنور کلینگ، کایاک‌سواری، ماهیگیری و غواصی تنها بخشی از تفریحات آبی است که می‌توان در این جزیره تجربه کرد.

ایبیزا جاذبه‌های طبیعی فراوانی دارد، بهترین راهی که می‌توان تمام این زیبایی‌ها را دید نشستن در یک قایق شیشه‌ای و گشت وگذار در این مکان بی‌نظیر است.

در صورت تمایل از تور اسپانیا ستاره ونک دیدن کنید.

تورهای اروپا

ایبیزا – اسپانیا

۵-آمستردام هلند

آمستردام شهر بنا شده بر روی آب و پایتخت کشور هلند است. تاریخ و فرهنگ غنی در کنار شب‌های زنده از اجزای جدایی ناپذیر این شهر هستند اما مهمترین موردی که آمستردام را به شهری معروف و محبوب تبدیل کرده است وجود کانال‌‌ها و پل‌های فوق‌العاده زیبا در این شهر است. نکته جالب اینکه ساختمان‌های آمستردام همگی بر روی آب ساخته شده‌اند، این خانه‌ها به شکل بادبزن کنار هم چیده شده‌اند و همین باعث به‌وجود آمدن منظره‌ای رؤیایی در آن شده است.علاوه بر پل‌ها و کانال‌های بسیار زیبا، موزه‌های آمستردام نیز علاقه‌مندان به هنرهای مدرن و قدیمی را به سمت خو می‌کشاند، موزه‌هایی که آثار نقاشان معروفی چون رامبرانت، رمبیر و جان استین را در کنار شاهکارهای هنری دوران طلایی قرن ۱۷ در دل خود جای داده‌اند.

تورهای اروپا

آمستردام – هلند

برای خرید تور اروپا با کارشناسان اروپا در آژانس هواپیمایی ستاره ونک نماس بگیرید.

سوالات متداول

کدام شهر برای زندگی در اروپا بهتر است؟

استکهلم در سوئد، برلین در آلمان، ادینبورگ در اسکاتلند،  لیسبون در پرتغال، کپنهاگ در دانمارک، زوریخ در سوئیس، ژنو در سوئیس و وین در اتریش از بهترین شهرهای اروپا برای زندگی هستند.

امن ترین شهر اروپا برای زندگی کدام است؟

لاهتی فنلاند، لوون بلژیک، ماربلا اسپانیا، باواریا آلمان، لندن انگلستان، ساحل آمالفی ایتالیا، اوراده رومانی و لوسرن سوئیس  از امن‌ترین شهرهای اروپا هستند.

ثروتمندترین شهر اروپا کدام است؟

 فرانکفورت، کارلسروهه، پاریس و مونیخ  را می‌توان در میان ثروتمندترین شهرهای اروپا قرار داد.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید