معرفی جاذبه های گردشگری کانادا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در دوشنبه 6 ژوئن 2022
Loading...

کانادا کشوری ست وسیع که در عین داشتن شهرهایی مدرن با بالاترین سطح رفاه اجتماعی بیشتر مناطق آن مسکونی نبوده و طبیعتی بکر و بی‌نظیر دارد. از این رو جای تعجب ندارد اگر بگوییم هر ساله ایرانیان بسیاری برای بازدید از دیدنی‌های کانادا روند طولانی دریافت ویزای این کشور را پشت سر می‌گذارند. پس اگر شما هم طرفدار گذراندن تعطیلاتی لوکس و پر از مناظر دیدنی هستید با مطالعه مطلب معرفی جاذبه های گردشگری کانادا با دیدنی‌های این کشور اعجاب‌انگیز بیشتر آشنا می‌شوید.

یخچال‌های طبیعی بلورین، آبشارها، دریاچه‌های کریستالی، جنگل‌های بارانی، کوه‌های سر به فلک کشیده و در نهایت شهرهایی که هر یک در داشتن جاذبه‌های مدرن، تاریخی و طبیعی در سراسر دنیا شهره هستند از دیدنی‌های تور کانادا به شمار می‌روند. به بیان دیگر دو گزینه طبیعت زیبا و سطح رفاه اجتماعی بالا کانادا را چه برای سفر و گردشگری و چه برای زندگی به یکی از محبوب‌ترین کشورهای دنیا تبدیل کرده‌اند. در مطلب معرفی جاذبه های گردشگری کانادا این کشور را از نظر دیدنی‌های تاریخی و تفریحات مورد بررسی قرار می‌دهیم.

دیدنی ترین شهرهای کانادا

کانادا به عنوان دومین کشور وسیع دنیا شهرهای مدرن و طبیعت بکر را در کنار هم دارد. شهرهایی بزرگ و بین المللی که با جاذبه‌های متنوع گردشگران از سراسر دنیا را به سوی خود می‌کشانند. نکته قابل توجه دیگر اینکه با سفر به کانادا می‌توانید دو فرهنگ انگلیسی و فرانسوی را در یک قاب ببینید. از تورنتو گرفته تا کبک فرانسوی نشین همه و همه آماده‌اند تا گردشگران را به دیدن مدرن‌ترین شهرهای دنیا و حیات وحش استثنایی کانادا ببرند.

تورنتو | Toronto

تورنتو به عنوان بزرگ‌ترین شهر کانادا بیشترین جاذبه‌های گردشگری را در خود جای داده است. از دیدنی‌های این شهر می‌توان به مرکز علوم انتاریو با بازی‌های مهیج و جذاب، برج CN به عنوان سازه‌ای مدرن، موزه رویال اونتاریو با آثاری ارزشمند از تاریخ طبیعی کانادا، عمارت کاسالوما، کلیسای سنت پاول با ناقوسی زیبا و مجسمه‌های منحصر به‌فرد و باغ وحش تورنتو اشاره کرد.

ونکوور | Vancouver

ونکوور از دیگر شهرهای پرطرفدار کانادا به شمار می‌رود. این شهر در استان بریتیش کلمبیا قرار گرفته و بیشتر به دلیل فضای هنری و طبیعت بکر خود شهرت دارد. گرانویل آیلند به عنوان شبه جزیره‌ای بسیار زیبا، کوه گروز با انواع تفریحات مهیج، ساحل کیتسیلانو به عنوان تفریحگاهی محبوب، پارک استنلی با فضایی سرسبز و سرشار از آرامش، پل معلق کاپیلانو و فلای اوور از جاذبه های گردشگری شهر ونکوور هستند.

مونترال | Montreal

در معرفی جاذبه های گردشگری کانادا به شهر مونترال می‌رسیم. شهری پرجمعیت که فرهنگی فرانسوی دارد؛ بنابراین با قدم زدن در مونترال می‌توانید از دیدن ساختمان‌هایی که معماری به سبک قرن هفدهم دارند. لذت ببرید. کلیسای سن ژوزف که توسط قدیس آندره پایه گذاری شده، باغ گیاه شناسی با بیش از ۱۰ گلخانه، مجموعه بسیار جذاب بیودوم با فضای چهار اکوسیستمی، منطقه پلاتو مونت رویال و بازار ژان تالون از دیدنی‌های شهر مونترال هستند.

کبک | Quebec

کبک معروف به بهشت فرانسوی زبان‌ها در کانادا که گردشگران را با خود به اروپای قدیم می‌برد. این شهر قدمتی ۴۰۰ ساله داشته و به دلیل سبک معماری متفاوت موفق شده نظر بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند. معماری شهری اروپایی که تداعی کننده حال و هوای فرانسه قدیم است، آب و هوای عالی در هر چهار فصل سال، فستیوال‌های شاد و مهیجی که تقریباً هر ماه برگزار می‌شوند، جاذبه های تاریخی که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند در کنار گنجینه‌های طبیعی می‌توانند سفری ایده‌آل را برای گردشگران رقم زنند.

بهترین جاهای دیدنی کانادا

همانطور که در ابتدای مطلب معرفی جاذبه های گردشگری کانادا گفته شد کشور کانادا به داشتن طبیعت بکر و منحصربه‌فرد در کنار شهرهای مدرن معروف است. از این رو با انتخاب تور کانادا ما به شما سفری رؤیایی و پربار را نوید می‌دهیم.

آبشارهای نیاگارا | Niagara Falls

آبشارهای نیاگارا به عنوان غول زیبایی‌های کانادا عنوان معروف‌ترین و مهمترین جاذبه این کشور را به خود اختصاص داده است. پدیده‌ای طبیعی که نیم از آن در کانادا و نیم دیگرش در کشور آمریکا قرار گرفته است. بخش کانادایی نیاگارا را در استان انتاریو می‌توان دید. پیاده روی در کنار آبشار، قایق سواری، پرواز با هلیکوپتر بر فراز آبشار و زیپ لاین از تفریحات آبشارهای معروف نیاگارا هستند.

پارک ملی گروس مورن | Gros Morne

پارک ملی گروس مورن پدیده‌ای طبیعی ست که نامش در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این پدیده در اثر حرکت یخچال‌های طبیعی و جابجایی قاره‌ها شکل گرفته، فلات‌ها، صخره‌ها، جنگل‌های انبوه و تند راه‌ها از جاذبه‌های پارک ملی گروس مورن هستند که گردشگران با سوار شدن بر کشتی که از میان صخره‌های سنگی عبور می‌کند می‌توانند از آن بازدید کنند.

خرس های قطبی چرچیل

چرچیل شهری کوچک در شمال استان مانیتوبا کانادا است که در ماه‌های اکتبر تا نوامبر میزبان خرس‌های قطبی و البته گردشگرانی ست که برای بازدید از خرس‌ها به این شهر سفر می‌کنند. در این زمان بیش از ۹۰۰ خرس قطبی در شهر جمع شده و صحنه‌ای تماشایی را بوجود می‌آورند. شهرداری چرچیل امکانی را فراهم کرده تا گردشگران توسط وسیله نقلیه‌ای ایمن به نام باگی توندرا از خرس‌های قطبی چرچیل دیدن کنند.

خلیج فاندی | Bay of Fundy

در مطلب معرفی جاذبه های گردشگری کانادا به سراغ خلیج فاندی می‌رویم. خلیجی در نیوبرانزویک که با مناظر حرت انگیز گردشگران را شیفته خود کرده است. فوندی منطقه‌ای ست که بالاترین جزر و مد در سراسر دنیا را دارد. در این خلیج گردشگران امکان این را دارند که بر روی آب دریا قدم زده و بعد از بالا آمدن آب راه رفته را با قایق بازگردند. خلیج فاندی را می‌توان به جزایر ناز در قشم تشبیه کرد.

پارک ملی بنف (Banff) و کوه های راکی

پارک ملی بنف را می‌توان زیباترین جاذبه گردشگری کانادا نامید. پارکی طبیعی که در میان کوه‌های راکی پنهان شده و عنوان قدیمی‌ترین پارک ملی کانادا را به خود اختصاص داده است. از جاذبه های این پارک اسرارآمیز می‌توان به پیاده‌روی در دل جنگل، چشمه‌های آب گرم، تله کابین‌سواری بر فراز راکی، اسکی و قایق‌سواری بر روی رودخانه لوئیز را نام برد.

جاهای باحال کانادا

در مطلب معرفی جاذبه های گردشگری کانادا دیدیم که این کشور تفریحات و جاذبه‌های متنوعی را برای ارائه به گردشگران دارد؛ بنابراین برای رزرو تور کانادا و داشتن تعطیلاتی لوکس و فراموش نشدنی و همچنین اخذ ویزای توریستی کانادا می‌توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید …

با ۶ جاذبه گردشگری بی‌نظیر در تورنتو کانادا آشنا شوید

۵ دلیل برای سفر به کبک، بهشتی فرانسوی در کانادا

۶ هتل سوپر لوکس تورنتو، کانادا

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید