معرفی جاذبه‌ های گردشگری پوکت - تایلند

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 7 نوامبر 2023
Loading...

پوکت بزرگترین جزیره تایلند و مسلماً مشهورترین آن است. آب‌های آبی، سواحل شنی، غذاهای تند تایلندی و غواصی همه تنها بخشی از جاذبه های گردشگری پوکت هستند. این جزیره گردشگران از سراسر جهان را برای استراحت و ماجراجویی به سوی خود می‌کشاند.  از دیگر ویژگی‌های پوکت می‌توان به آب و هوای استثنایی آن اشاره کرد. این جزیره در تمام روزهای سال گرم و آفتابی است. فصل باران‌های موسمی معمولا از اواسط ماه مه تا اکتبر می‌باشد اما حتی در این دوره هم ممکن است فقط یک یا دو بار در روز باران ببارد. دسترسی به پوکت بسیار آسان است و یک پرواز کوتاه یک ساعته از بانکوک شما را به بهترین نقطه گردشگری تایلند می‌رساند.  در اینجا ما برترین جاذبه ها و کارهایی که باید در پوکت انجام دهید را معرفی کرده‌ایم.

ساحل پاتونگ patong beach

پاتونگ به عنوان طولانی‌ترین ساحل پوکت تا قبل از توسعه‌های گردشگری و تبدیل شدن به پاتوق میهمانان جزیره، زیباترین و خلوت‌ترین ساحل پوکت بود. با این حال، امروزه پاتونگ همچنان برای لذت بردن از تفریحات ساحلی مناسب‌ترین نقطه پوکت به شمار می‌رود.

ممکن است نتوانید در پاتونگ مکانی آرام برای مطالعه و آرامش پیدا کنید، اما ورزش‌های آبی زیادی برای سرگرم کردنتان وجود دارد. در اینجا می‌توانید همه چیز را از فلای‌برد، جت اسکی و پاراسلینگ گرفته تا پارو سواری و قایق‌سواری موزی را امتحان کنید.

بسیاری از فروشگاه‌ها و هتل‌ها در امتداد جاده‌های ساحلی قرار دارند و یکی از بهترین هتل‌های جزیره، Amari Phuket در کمترین فاصله از ساحل پوکت قرار گرفته است.

پاتونگ همچنین برخی از بهترین تفریحات شبانه در پوکت را ارائه می‌دهد. برای شرکت در کنسرت‌های شبانه، پس از تاریک شدن هوا، به خیابان واکینگ بنگلا (جاده بنگلا سابق) بروید. بی دلیل نیست که ساحل پاتونگ جز پرطرفدارترین جاذبه‌ های گردشگری پوکت می‌باشد. رفات به ساحل پاتونگ را بین برنامه سفر تور پوکت قرار دهید.

موقعیت مکانی ساحل پاتونگ: Pa Tong, Kathu District, Chang Wat Phuket

ساحل بنگتائو

ساحل بنگتائو مکانی بکر و دومین ساحل طولانی در لیست سواحل پوکت است، باین منطقه بهترین مکان برای استراحتی لوکس می‌باشد. کلوپ های باورنکردنی زیادی در بنگتائو وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. اینجا چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. همچنین بسیاری از فروشگاه‌های برندهای لوکس و رستوران‌های شیک را پیدا خواهید کرد.

موقعیت مکانی ساحل بنگتائو: Bangtao Beach, Phuket 83110, Thailand.

بیشتر بخوانید:کاوش در سرگرمی‌های پر جنب‌وجوش جزیره پوکت

ساحل آزاد از آرام‌ترین جاذبه های گردشگری پوکت

۳۰۰ متر طول شن و ماسه سفید در Pa Tong! زمانی که صحبت از جاذبه های گردشگری پوکت می‌شود مانند یک جواهر پنهان است. این ساحل بی‌نقص که در میان صخره‌های گرانیتی زیبا و تپه‌های سرسبز احاطه شده برای افرادی که می‌خواهند از شلوغی زندگی روزمره دور شوند، ایده‌آل است.

در این ساحل زیبایی‌های باورنکردنی دریا را مشاهده کنید، از آفتاب گرفتن لذت برده و در والیبال و فوتبال ساحلی شرکت کنید. اگر از علاقه‌مندان به ماجراجویی هستید، می‌توانید از طریق غواصی زندگی زیر دریای غنی پوکت را کاوش کنید. برای گشت و گذار در خلیج و لذت بردن از مناظر قایق‌های دم بلند در دسترس هستند.

مقعیت مکانی ساحل آزاد: Pa Tong, Kathu District, Chang Wat Phuket.

ساحل کاتا

این مکان که در فاصله کوتاهی از ساحل کارون قرار دارد، با خلیج‌های شنی نرم و آب‌های شفاف، دلربا تزیین شده است. درختان نخل که در کنار ساحل قرار گرفته اند، رستوران‌های مختلف و همچنین امکانات اقامتی کاتا را به مکانی دلپذیر برای گذراندن اوقاتی با کیفیت با خانواده  و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری پوکت تبدیل کرده‌اند. این ساحل حتی در طول شب نیز پر جنب و جوش است.

ساحل کاتا در تمام طول سال قابل دسترس است. از ماه می تا اکتبر، موج سواران به سمت کاتا می‌آیند، در حالی که ماه‌های نوامبر تا آوریل بیشتر افرادی که می‌خواهند حمام آفتاب بگیرند را در ساحل می‌بینید.

چندین مغازه کوچک، سوغاتی فروشی‌های رنگارنگ، هتل‌‎ها، فروشگاه‌های مد و غرفه‌های غذاهای خیابانی از دیگر جاذبه های ساحل کاتا هستند.

موقعیت مکانی ساحل کاتا: Karon, Mueang Phuket District, Phuket 83100, Thailand

ساحل کارون

سومین ساحل طولانی که بین پاتونگ در شمال و کاتا در جنوب قرار دارد، ساحل کارون یکی از محبوب‌ترین سواحل پوکت است. همچنین به اندازه کافی بزرگ است تا شلوغی گردشگران احساس نشود. انتهای جنوبی ساحل به غواصی اختصاص پیدا کرده است.

کارون به سه منطقه اصلی تقسیم شده است که هر کدام با یکدیگر متفاوت هستند. مرکز کارون یک شهر کوچک پرجنب‌وجوش است که گزینه‌های زیادی برای غذا، خرید، تفریحات شبانه و یک معبد بودایی دارد و میزبان بازار آخر هفته می‌باشد. سومین ساحل طولانی که بین پاتونگ در شمال و کاتا در جنوب قرار دارد، ساحل کارون یکی از محبوب ترین سواحل پوکت است. همچنین به اندازه کافی عریض است تا مسافران ساحل احساس شلوغی نکنند. در انتهای جنوبی آن نقاطی برای غواصی و غواصی وجود دارد.

کارون به سه منطقه اصلی تقسیم شده است که هر کدام بسیار متمایز هستند. مرکز کارون یک شهر کوچک پرجنب‌وجوش است که گزینه‌های زیادی برای غذا، خرید، تفریحات شبانه و یک معبد بودایی دارد. بخش دیگر یک مکان ایده‌آل برای قدم زدن عصرانه و همچنین دارای هتل‌های بزرگ، رستوران‌ها و مناطق خرید از جمله بازار کارون است.

سومین منطقه اصلی به سمت انتهای جنوبی ساحل است که رستوران‌های عالی و مکان های شلوغ تر زندگی شبانه شهر را به نمایش می گذارد.

موقعیت مکانی ساحل کارون: Karon, Mueang Phuket District, Thailand.

بیشتر بخوانید: ۷ ترفند کاهش هزینه های سفر به پوکت

فانتاسی از خاصترین جاذبه های گردشگری پوکت

پارک موضوعی فرهنگی ۶۰ هکتاری یکی از اصلی‌ترین جاذبه های گردشگری پوکت است. FantaSea با الهام از تاریخ غنی فرهنگی جزیره، بهترین سرگرمی‌های شبانه را در شهر ارائه می‌دهد. این تئاتر پیشرفته با استفاده از تکنولوژی فوق مدرن و جلوه های ویژه مسحورکننده زیبایی‌های تماشایی تایلند را در برنامه‌های خود به نمایش می گذارد.

بازی‌های آکروباتیک، اجراهای هوایی، نمایش‌های جادویی، آتش بازی و اجرای حیوانات مجموعه‌ای از اجراهای فانتاسی هستند که همه را جادو می‌کنند. همچنین یک رستوران بزرگ وجود دارد که می‌توانید پس از نمایش از غذاهای خوشمزه تایلندی آن میل کنید.

موقعیت مکانی فانتاسی: Kamala, Kathu District, Phuket 83150, Thailand

ساعت بازدید: ۵:۳۰ عصر تا ۱۱:۳۰ شب

اسپا آرامش بخش در پوکت

چه جایی بهتر از پوکت که در آن کمبود اسپاهای مجلل و دنج وجود ندارد، برای ریلکس کردن وجود دارد؟ می‌توانید در حین لذت بردن از مناظر باشکوه دریای آندامان، ذهن خود را بازسازی کرده  و یک ماساژ آرام بخش را تجربه کنبد.

تمامی موسسات لوکس اسپا مجهز به امکانات مدرن هستند و می‌توانید از انواع درمان‌ها مانند ماساژ تایلندی، ماساژ روغن آروماتراپی و ماساژ سنگ های داغ لذت ببرید. این ماساژها که با ترکیبی از شیوه‌های درمانی چینی و هندی شکل گرفته‌اند، از تکنیک‌های کششی و طب فشاری برای باز کردن گره‌های ماهیچه‌های شما استفاده می‌کنند.

پناهگاه یا جنگل فیل ها سرگرم‌کننده‌ترین جاذبه های گردشگری پوکت

از میان تمام جاذبه های گردشگری پوکت، پناهگاه جنگلی فیل‌ها را می‌توان سرگرم کننده ترین دانست. این مکان که حیوان ملی تایلند را در خود جای داده است، به شما فرصتی برای ارتباط با جانوران باشکوه زیبا در زیستگاه طبیعی آنها می‌دهد. می‌توانید در فعالیت‌هایی مانند حمام کردن و غذا دادن به حیوانات شرکت کرده و در مورد رفتار و غرایز آنها اطلاعات کسب کنید.

با بچه فیل های بامزه ملاقات کنید و حتی یک اسپای گلی آرامش‌بخش داشته باشید. شما همچنین میتوانید یک ناهار سنتی تایلندی را در جنگل ترتیب داده یا در منطقه پیاده روی کنید و در زیبایی‌های طبیعی غوطه ور شوید.

همه فیل‌های جنگل توسط افراد حرفه‌ای آموزش دیده و بسیار مطیع هستند، بنابراین شما می‌توانید بچه‌های خود را نیز همراهتان ببرید.

موقعیت مکانی پناهگاه فیل ها: ۶:۳۰ رصبح تا ۵:۳۰ غروب

هزینه ورودی: INR 4810

بیشتر بخوانید: تفریحات شبانه پوکت که به هیچ عنوان نباید از دست داد

معبد Tha Rua

این یکی از قدیمی‌ترین معابد در میان چهار جزیره پوکت به حساب می آید. معبد روآ درخشان‌ترین و بزرگ‌ترین معبد پوکت است و دارای بسیاری از اژدهای حکاکی شده، نقاشی‌های سنتی چینی با تم‌های برجسته قرمز، طلایی و سبز است. در داخل سالن، مجسمه های کوان یین (الهه رحمت) در اندازه‌های مختلف و همچنین دیگر خدایان سنتی را خواهید دید.

این مجموعه معبد دارای پارکینگ جادار و سایر امکانات رفاهی می باشد. معبد Tha Rua بدون شک بزرگترین و احتمالاً زیباترین معبد پوکت است.

موقعیت مکانی معبد Tha Rua: : Located near the monument to the heroines in Phuket.

ساعت بازدید: ۶ صبح تا ۶ غروب

شهر قدیمی پوکت

شهر قدیمی پوکت از لحاظ تاریخی غنی است و در آن زیارتگاه‌های زیبا، معابد باشکوه و فروشگاه‌های رنگارنگ را خواهید دید که با معماری اصلی خود حفظ شده‌اند. بدون شک یکی از خیره کننده‌ترین جاربه های گردشگری پوکت، شهر قدیمی می‌باشد. این مکان کافه‌های شیک، موزه‌های خصوصی و عمومی، چاپخانه‌های کوچک عجیب و غریب و حتی منطقه‌ای با نور قرمز دارد.

در اینجا عمارت‌های باشکوهی که با نقوش معماری استعماری چینی طراحی شده‌اند را می‌توان دید و رستوران‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. بازار حرز مکان مناسبی برای خرید سوغاتی برای دوستان و خانواده است. همچنین می‌توانید از معبد Jui Tui، یک معبد محبوب چینی که به‌عنوان قدیمی‌ترین و مقدس‌ترین مرکز معنوی شهر معروف است، بازدید کنید.

موقعیت مکانی شهر قدیمی پوکت: Krabi Road, Phuket Town

ساعت بازدید: ۹ صبح تا ۴:۳۰ بعدازظهر

هزینه ورودی: ۲۰۰ بات

مجسمه بزرگ بودا

مجسمه بودای نشسته ماراویجا یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری پوکت و مورد احترام‌ترین مکان دیدنی در این کشور است. این مجسمه که در بالای تپه‌های Nakkerd بین چالونگ و کاتا قرار دارد، ۴۵ متر ارتفاع دارد و حتی از دورترین نقطه شهر نیز قابل مشاهده است.

فضای آرامی که توسط غوغای پرندگان شکسته می‌شود حال و هوایی خاص به این مکان می‌دهد. موسیقی دارما و صدای ناقوس ملایم زنگ‌ها در پس زمینه شنیده شده و صدها پرچم زرد بودایی که در باد به اهتزاز در می آیند، منظره‌ای مسحورکننده را ایجاد می‌کنند. مجسمه بزرگ بودا با بتن ساخته شده و لایه‌ای از سنگ مرمر یشم سفید برمه‌ای آن را پوشانده است.

موقعیت مکانی مجسمه بزرگ بودا: Tambon Karon, Amphoe Mueang Phuket, Chang Wat Phuket

ساعت بازدید: ۸ صبح تا ۷:۳۰ شب

برای مشاهده قیمت و خرید تور پوکت از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور پوکت

معبد وات چالونگ

در خلیج چالونگ پوکت، وات چالونگ یکی از مکان‌های تاریخی جزیره برای بازدید است که بیشتر به‌خاطر معابد قدیمی بودایی معروف شده. ده‌ها سال است که مردم محلی برای دعا کردن  هر روز به این معبد می‌آیند، بنابراین  بازدیدکنندگان می‌توانند با آیین بودا از نزدیک آشنا شوند.

گفته می‌شود که بتکده بزرگ وات چالونگ محل قرارگیری تکه‌ای از استخوان بودا می‌باشد. هنگام گشت و گذار در معبد می‌توانید  نقاشی‌های دیواری استادانه‌ای که داستان زندگی بودا را به تصویر کشیده به همراه مجسمه‌های مختلف بودا را ببینید. سالن نمایشگاهی با تهویه مطبوع لوانگ پو چام، کپی‌های مومی مانند لوانگ پو چم، لوانگ پو چوانگ، لوانگ پو گلئوم، و لوانگ پو تواد و همچنین لوازم باستانی تایلندی و سرامیک‌های بنجارونگ از دیگر دیدنی‌های معبد وات چالونگ هستند .

موقعیت مکانی معبد وات چالونگ: ۶ Chao Fah Tawan Tok Rd, Chalong, Mueang Phuket District, Phuket 83000, Thailand

ساعت بازید: ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر

معبد وات فراتونگ

در این مکان عمدتا می‌توان معبد نیمه مدفون بودای طلایی را بازدید کرد. فقط سر و شانه بودا قابل مشاهده است و امکان حفاری بیشتر وجود ندارد. طبق افسانه‌های کهن تایلندی کسانی که سعی در حفاری داشته‌ان یا با حوادث جدی روبرو یا بیمار شده‌اند.

معبد وات فراتونگ  یکی از قدیمی‌ترین معابد جزیره پوکت به شمار می‌رود. این معبد خیلی بزرگ نیست اما دارای چندین ویژگی منحصر به فرد است که آن را در میان جاذبه های گردشگری پوکت قرار می‌دهد.

موقعیت مکانی معبد وات فراتونگ: It is located in the Thalang district of Thailand off Highway 402.

ساعت بازدید: ۸ صبح تا ۶ غروب

مجمع الجزایر فی فی از معروفترین جاذبه های گردشگری پوکت

یکی از اصلی‌ترین جاذبه های گردشگری پوکت جزیره معروف فی فی است که در آن می‌توانید در تمام طول شب از کنسرت‌های پر جنب و جوش موسیقی  لذت ببرید. این جزیره که به خاطر زندگی شبانه و البته طبیعت استثنایی خود معروف شده از پرطرفدارترین مکان‌های دیدنی پوکت می‌باشد. در اینجا می‌توانید از آفتاب، شن و دریا در سواحل زیبا  لذت ببرید.

صخره‌های بیرون زده در آب‌های آبی، آسمان آبی شفاف و سواحل بی‌نظیر از ویژگی‌های جزایر فی فی هستند. با اقامت در فی فی در فعالیت‌های ورزش‌های آبی شرکت کنید، به خرید بروید و غذاهای محلی خوشمزه را امتحان کنید. شاهد غروب نارنگی بر فراز دریا باشید و در زیبایی طبیعی بی نظیر فی فی غوطه ور شوید.

بیشتر بخوانید: پوکت کجاست ؟ | معرفی شهر پوکت

دهکده راوای از زیباترین جاذبه های گردشگری پوکت

روستای راوای در سواحل جنوب شرقی تایلند واقع شده است و به خاطر قایق‌های دم بلند، رستوران‌های غذاهای دریایی و بازار ماهی کولی های دریایی بسیار معروف است. همچنین با موزه محبوب صدف دریایی پوکت روبرو خواهید شد که برخی از صدف‌های کمیاب از تایلند و همچنین از نقاط مختلف جهان را به نمایش می گذارد.

پارک ملی سیرینات از سبزترین جاذبه های گردشگری پوکت

پارک ملی سیرینات به دلیل سواحل ماسه‌های سفید و دیدن هواپیماهایی که بر فراز یک ساحل فرود می‌آیند به یکی از معروف‌ترین جاذبه های گردشگری پوکت تبدیل شده  و به شدت کاربرد تجاری نیز دارد. این پارک استراحتگاه‌های متعدد در داخل و اطراف خود دارد

سیرینات شامل جنگل های‌همیشه سبز، جنگل‌های حرا، حیات وحش و آبزیان است و مکانی عالی برای آشنایی با گیاهان و حیوانات تایلند به شمار می‌رود.

موقعیت مکانی پارک ملی سیرینات: ۱ Sakhu, Thalang District, Phuket 83140, Thailand

موزه تریک آی از جالبترین جاذبه های گردشگری پوکت

گالری هنری مشهور بین المللی یکی از معدود جاذبه های گردشگری پوکت است که می‌توانید هر چرا که می‌خواهید تخیل کرده و از فضای شبه واقعی آن لذت ببرید. شما این امکان را دارید که در موزه تریک آی خود را در دنیایی سرگرم‌کننده با جلوه‌های صوتی و نوری غوطه‌ور کنید. این تاسیسات با AR ادغام شده‌اند تا تجربه‌ای خارق‌العاده را که در تمام زندگی خود به یاد خواهید آورد ارائه دهند.

اینستالیشن‌ها و نقاشی‌های هنری تقریباً واقع گرایانه به نظر می‌رسند و توهمات نوری ذهن شما را درگیر می‌کند. تا جاییکه می‌توانید تصور کنید در ساحل در حال استراحت هستید یا روی فرش جادویی علاءالدین پرواز می‌کنید، بر روی فیل سوار شوید یا با کوسه‌ها کشتی بگیرید. Trick Eye شما را به سفری کاملا متفاوت می‌برد. برخلاف سایر موزه‌ها، بازدیدکنندگان تشویق می‌شوند تا آثار هنری را در اینجا لمس کنند و هر تعداد که می‌خواهید عکس بگیرند.

موقعیت مکانی موزه نریک آی: Sentosa Gateway, #01-43/44, Singapore

ساعت بازدید: ۱۰ صبح تا ۹ شب

بیشتر بخوانید: با معروف‌ترین مراکز خرید پوکت آشنا شوید

پارک پرندگان پوکت

پارک پرندگان پوکت با وسعت ۱۲ متر مکعب، یکی از معروف‌ترین مکان‌های گردشگری پوکت در میان دوستداران طبیعت و علاقه‌مندان به حیات وحش است. این پارک با بیش از صد گونه پرنده از آمریکای جنوبی، آفریقا و آسیا، هزاران پرنده را در زیستگاه طبیعی خود نگهداری می‌کند

باغ‌های سرسبز به خوبی نگهداری می‌شوند و همچنین دارای یک آبشار طبیعی هستند، بنابراین به پرندگان اجازه می‌دهند آزادانه در محوطه پرواز کنند. نمایش زنده پرندگان نیز سه بار در روز برای سرگرمی مهمانان برگزار می‌شود. از قدم زدن در جنگل‌های انبوه و تماشای نوک شاخ، طوطی مارکوس، نقاشی پرندگان و شترمرغ‌هایی که در اطراف شما پرواز می‌کنند و بازی می‌کنند لذت ببرید.

موقعیت مکانی پارک پرندگان پوکت: Chao Fah Tawan Tok Rd, Wichit, Mueang Phuket District, Phuket

ساعت بازدید: ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر

هزینه ورودی: INR 600/ THB 261

پارک آبی Splash Jungle

وقتی صحبت از جاذبه های گردشگری پوکت می‌شود، پارک آبی Splash Jungle واقع در ساحل Mai Khao مقصدی غیرقابل فراموشی در جنوب تایلند است. این پارک با ۱۲ سرسره آبی جادویی و انبوهی از وسایل سواری و جاذبه‌های دیدنی، برای بچه‌های کوچک سرگرم‌کننده خواهد بود.

اگر با خانواده خود به پوکت سفر کرده‌اید، مطمئن شوید که فرزندان خود را به اینجا می‌برید. از سواری Lazy River که در آن می‌توانید در در آب شناور شوید گرفته تا بومرنگوی غازهمه و همه از تفریحات پارک آبی هستند. Splash دارای بوفه‌ای از گزینه‌ها برای کل خانواده است. امکاناتی مانند آکواریوم کودکان، استخر سرسره کودکان و Splash Jungle نیز برای کودکان نوپا در دسترس است. عاشقان ماجراجویی باید سواری Superbowl را تجربه کنند که در آن از طریق یک لوله آبی به داخل استخر انداخته می‌شوند.

موقعیت مکانی پارک آبی Splash Jungle: Grand West Sands Villa Phuket, 65 Moo 4, Mai Khao

ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر

هزینه ورودی: INR 2160

خلیج فانگ نگا

از بین تمام جاذبه های گردشگری پوکت، فانگ نگا از نظر زیبایی طبیعی و چشم‌اندازهای مسحورکننده غنی‌ترین مکان است. فانگ نگا ارزش این را دارد که سوار بر قایق شده و این منطقه محسورکننده را به تنهایی کاوش کنید. این خلیج که در میان صخره‌های آهکی به طور طبیعی شکل گرفته و غارهای زیبای غرق شده فراوان دارد، مانند یک گنجینه‌ای از جواهرات پنهان منتظر کشف شدن است.

از آنجایی که خایج فانگ نگا از داستکاری انسانی در امان مانده، مکانی بکر و آرام به شمار می‌رود. هنگام عبور از کانال‌های آب، منظره‌ای از کوه‌های باشکوه و صخره‌های عجیب را تماشا کنید و در حالی که شاهد ناپدید شدن خورشید نارنجی در آب هستید، از یک شام خوشمزه لذت ببرید.

موقعیت مکانی خلیج فانگ نگا: Lies between southern Thailand’s mainland and Phuket Island

بهترین زمان بازدید: ۱۱:۳۰ صبح تا ۸ غروب

هزینه ورودی: INR 7000.

دماغه پرومتپ

کیپ پرومتپ یکی از بهترین مکان‌ها برای در پوکت است. در یک روز صاف، بازدیدکنندگان می‌توانند تصویر اشکال متمایز جزایر فی فی، کو راچا یای و کوه راچا نوی را از تراس بیرونی فانوس دریایی دماغه ببینند.

برخی از گردشگران تا انتهای دماغه Promthep Cape پایین می روند، اما بیشتر مردم در نقطه رصد می‌مانند تا غروب خورشید را تماشا کنند. هنگامی که در حال کاوش در مکان‌های توریستی پوکت هستید، می‌توانید در کنار یک فروشگاه صنایع دستی توقف کرده و سوغاتی‌های جذابی مانند صدف، باتیک، تنقلات، سارافون، شال، اسباب‌بازی و لباس ساحلی را خریداری کنید.

موقعیت مکانی دماغه پرومتپ: Rawai, Mueang Phuket District, Phuket 83100, Thailand

سخن پایانی

جاذبه های گردشگری پوکت و مکان های دیدنی این جزیره دارای برخی از بهترین عناصر طبیعت مانند خط ساحلی رنگارنگ با کلبه‌های ساحلی و ساحل شنی طلایی عجیب و غریب هستند که در آن می‌توانید آرامش و تجدید قوا کنید. شما می‌توانید از یک تجربه عالی گشت و گذار لذت ببرید و همچنین تجربه‌های شبانه شگفت‌انگیز و ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز را در خاطراتتان به ثبت رسانید. جهت رزرو تور پوکت و اطلاع از جززییات تور تایلند با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور پوکت از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور پوکت
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید