معرفی هتل 4 ستاره ماریوت ایروان ارمنستان

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 22 مه 2021
Loading...

اگر بخواهیم هتل‌های ایروان را به سه دسته امپریال، لوکس و اقتصادی تقسیم کنیم، هتل ۴ ستاره ماریوت را می‌توان در دسته هتل‌های لوکس جای داد. این هتل زیبا و مدرن بوده و امکاناتی در سطح هتل‌های مدرن را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهد. در ادامه با هتل ماریوت ایروان و خدمات ارائه شده در آن آشنا می‌شویم …

شهر ایروان با مجموعه‌ای از هتل‌های ۳ تا ۵ ستاره هر گردشگر با هر سطح توقع و بودجه‌ای را راضی نگه می‌دارد. تمام هتل‌های ایروان مطابق با استانداردهای بین‌المللی ساخته شده و بهترین خدمات را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهند. اگر تور ارمنستان را برای سفر انتخاب کرده اما هنوز درمورد هتل تصمیم نگرفته‌اید ما به شما هتل ماریوت ایروان را پیشنهاد می‌دهیم. با این هتل ۴ ستاره و امکانات آن آشنا شوید. (خرید بلیط ایروان)

درباره هتل ماریوت ایروان

هتل ماریوت ایروان از بهترین هتل‌های ۴ ستاره ارمنستان است که در نزدیکی میدان ساعت و مرکز شهر قرار گرفته.  ارائه امکانات عالی در کنار قیمت مناسب دلیلی بر آن شده تا بسیاری از گردشگران این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.

پرسنل هتل بسیار مجرب هستند و با خوشرویی از میمهمانان استقبال می‌کنند. در تمامی قسمت‌های هتل از رنگ روشن استفاده شده و در بدو ورود می‌توان فضای گرم و صمیمی را همراه با انرژی مثبت حس کرد. رزرواسیون هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی میهمانان می‌باشد و شما این امکان را دارید تا در صورت نیاز به بخش پذیرش مراجعه کنید.

اینترنت رایگان در تمامی قسمت‌های هتل، میز مخصوص خرید تورهای گردشگری ایروان، امکانات ویژه معلولان، فروشگاه مخصوص خرید سوغاتی، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، کارکنان مسلط به زبان‌های زنده دنیا و صبحانه رایگان از خدمات ویژه هتل ماریوت هستند.

امکانات  تفریحی و رفاهی هتل

هتل ماریوت ایروان بهترین امکانات و خدمات را مطابق با استانداردهای بین‌المللی در مجموعه خود دارد. کارکنان هتل به گرمی از میهمانان استقبال کرده و تمام تلاش خود را در جهت ایجاد اقامتی راحت و بی‌دغدغه به کار می‌برند. در ادامه با امکانات رفاهی هتل آشنا می‌شویم.

رستوران‌های هتل: در هتل ماریوت ۵ رستوران و ۱ کافی شاپ فعالیت می‌کنند. میهمانان می‌توانند با توجه به سلیقه غذایی خود انواع غذاهای مدیترانه‌ای، ارمنی، فرانسوی و غذاهای آسیایی را برای سرو انتخاب کنید. همچنین در کافی شاپ هتل انواع شکلات، کیک و دسرهای لذیذ با میوه‌های تازه سرو می‌شود.

مجموعه آبی هتل: هتل ماریوت یک مجموعه آبی کامل و مجهز را در خود دارد. استخر سالنی و روباز، سونا، جکوزی، استخر آب گرم و صندلی‌های تخت شو جهت گرفتن حمام آفتاب از امکانات این مجموعه هستند.

خدمات ورزشی: مرکز تناسب اندام هتل ماریوت با کامل‌ترین دستگاه‌های ورزشی تجهیز شده است. همچنین میهمانان می‌توانند از سایر امکانات مجموعه ورزشی مانند نور درمانی و آروماتراپی استفاده کنند.

سایر امکانات هتل: خدمات آرایشی و بهداشتی، خدمات خانه‌داری، صندوق امانات، صرافی، جاجایی بار و چمدان‌های میهمانان، اینترنت رایگان در تمام قسمت‌های هتل، ترانسفر فرودگاهی با هزینه.

امکانات اتاق‌های هتل

اتاق‌های هتل ماریوت ایروان رنگامیزی روشن دارند وبا بهترین و مدرن‌ترین وسایل روز تجهیز شده‌اند. میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود با استفاده از خدمات و امکانات هتل سفری راحت و آرام‌بخش را تجربه کنند.

تلویزیون صفخه تخت متصل یه کانال‎‌های ماهواره‌ای، دیوارهای ضد صدا، سرویس خواب با ملحفه‌های ضد آلرژی، دستگاه چای و قهوه ساز، سرویس مبلمان، صندلی‌های راحتی، سشوار، حمام با وسایل بهداشتی، نمای رو به شهر یروان و کوه آرارات، میز مخصوص کار، سیستم بیدارباش، تلفن، یخچال، کمد لباس، سرو صبحانه در اتاق و فرش‌های زیبا از امکانات اتاق‌های هتل ماریوت هستند.

انواع اتاق‌های هتل

هتل ماریوت ایروان دارای اتاق‌ها و سوییت‌های بسیار مجهز می‌باشد که هر کدام با توجه به اندازه‌ای که دارند خدمات مخصوص به خود را ارائه می‌دهند. در ادامه با تعدادی از اتاق‌ها و امکانات آن‌ها آشنا می‌شویم.

اتاق سوپریور دلوکس

اتاق‌های سوپریور دلوکس اتاق‌های ۴۱ متری هستند که نمای روبه باغ دارند. این اتاق‌ها با تختخواب‌های دو نفره، فضای نشیمن با سرویس مبلمان، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت رایگان تجهیز شده‌اند.

سوییت جونیور

جونیور سوییت‌ها از بزرگترین اتاق‌های هتل ماریوت هستند. این سوییت ۶۰ متر است و یک تختخواب دو نفره و یک تخت یک نفره در آن جتی داده شده است. ورودی سوییت جونیور برای میهمانانی که در آن اقامت دارند به صورت انحصاری طراحی شده است.

سوییت ماریوت

سوییت ماریوت فضایی ۷۹ مترمربی دارد و با داشتن تختخواب دو نفره، فضای نشیمن، کمد لباس، میز مخصوص کار، حمام با وان و وسایل بهداشتی از بهترین و بزرگترین اقامتگاه‌های هتل ماریوت به شمار می‌رود.

موقعیت مکانی هتل

هتل ماریوت ایروان در میدان جمهوری قرار گرفته و میهمانان آن می‌توانند به راحتی به تمام جاذبه‌های تاریخی و تفریحی دسترسی داشته باشند.

هتل ماریوت با ایستگاه مترو میدان جمهوری ۶ دقیقه، بازار ایروان ۱۱ دقیقه، کلیسای سنت گریگوری ۱۶ دقیقه، مسجد آبی ۹ دقیقه، سالن باله ۱۲ دقیقه، کوه آرارات ۴۵ دقیقه  و فرودگاه بین‌المللی ایروان ۱۱ دقیقه فاصله دارد.

آدرس هتل ماریوت:  

هتل ماریوت ایروان
هتل ماریوت در میدان جمهوری قرار گرفته است

بیشتر بخوانید …

میدان جمهوری ایروان معروفترین جاذبه گردشگری در ارمنستان

۶ دلیل برای سفر به ارمنستان

بهترین زمان سفر به ارمنستان چه فصلی است؟

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید