معرفی تور کوش اداسی نوروز 1400

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 27 فوریه 2021
Loading...

سفر به کوش آداسی در نوروز ۱۴۰۰ امکان‌پذیر شد! بی‌شک شنیدن این خبر برای مسافرانی که هنوز در انتخاب مقصد نوروزی خود مردد هستند خبری خوشحال کننده خواهد بود. در همین راستا همکاران ما در واحد تور، بهترین پروازها را چارتر کرده و آماده برگزاری تور کوش آداسی در ایام نوروز ۱۴۰۰ می‌باشند.

کوش آداسی از مقاصدی ست که هر ساله با فرارسیدن فصل بهار میزبانی خوش آب و رنگ برای مسافران ایرانی در ایام نوروز به شمار می‌‍رفت. نوروز ۹۹  با شیوع ویروس کرونا کوش آداسی نیز در قرنطینه‌ای یکساله فرو رفت. امسال اما این مقصد مجددا درهای خود را به روی گردشگران باز کرده و با رعایت پروتکل‌های کامل بهداشتی آماده است تا رسم میهمان نوازی را به جا آورد. در ادامه با امکانات تور کوش آداسی نوروز ۱۴۰۰ آشنا می‌شویم.

پروازهای تور کوش آداسی

پروازهای تور کوش آداسی ویژه تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ با هواپیمایی ترکیش انجام می‌شوند. هواپیمایی ترکیش از بهترین ایرلاین‌های ترک است که جوان‌ترین و مدرن‌ترین هواپیمای ایرباس و بویینگ را در ناوگان هوایی خود دارد.

غذاهای الهام گرفته شده از دوره عثمانی، کسب عنوان بهترین ایرلاین اروپایی در سال‌های۲۰۱۱ و ۲۰۱۴، کسب عنوان بهترین و راحت‌ترین صندلی‌های اکونومی در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ و انتخاب شدن به عنوان ایرلاین برتر ترک در سال ۲۰۱۳ از عناوینی هستند که هواپیمایی ترکیش به داشتنشان افتخار می‌کند.

از آنجایی که برگزاری پکیج‌های لوکس و مهمتر از همه رضایت مسافران از اصلی‌ترین اهداف ما به شمار می‌روند، هواپیمایی پر افتخار ترکیش را برای برگزاری پکیج‌های کوش آداسی انتخاب کرده‌ایم.

به این نکته توجه کنید که پروازهای ترکیش در مسیر تهران – ازمیر – تهران انجام می‌شوند و مسافران یک ترانسفر زمینی کوتاه مدت از ازمیر به مقصد کوش آداسی را در برنامه تور خواهند داشت. ترانسفر زمینی با اتومبیل‌های بسیار راحت انجام شده و هزینه آن به عهده تور می‌باشد.

هتل‌های پکیج‌ نوروزی کوش آداسی

هتل‌های پکیج کوش آداسی ما به ترتیب در قالب ۳ پکیج هتل اکونومی، هنل لوکس و هتل اپریال تعریف شده است. این تقسیم‌بندی این امکان را به مسافران می‌دهد تا بتوانند با توجه به بودجه و سلیقه خود بهترین هتل را برای اقامت انتخاب کنند.

هتل ARIA CLAROS BEACH در پکیج اکونومی: آریا کارلوس بیچ هتلی ۵ ستاره است که توانسته امتیاز ۶,۵ را از کاربران وبسایت جهانی بوکینگ دریافت کند. خدمات این هتل به صورت ALL (صبحانه، نهار و شام) ارائه می‌شود.

هتل PINE BAY HOLIDAY RESORT در پکیج لوکس: پین بای هالیدی هتلی ۵ ستاره است که توانسته امتیاز ۷,۳ را از کاربران وبسایت جهانی بوکینگ دریافت کند. خدمات این هتل به صورت UALL (صبحانه، نهار، شام و میان وعده بدون محدویت ساعت) ارائه می‌شود.

هتل SEVEN SEAS SEALIGHT ELITE در پکیج امپریال: سون سی لایت از لوکس‌ترین هتل‌های کوش آداسی است که امتیاز ۹,۱ را از کاربران وبسایت جهانی بوکینک دریافت کرده است. . خدمات این هتل نیز به صورت UALL (صبحانه، نهار، شام و میان وعده بدون محدویت ساعت) ارائه می‌شود.

جاذبه‌های کوش آداسی در نوروز ۱۴۰۰

تور کوش آداسی مملو است از لحظات هیجان انگیز، آرامش دهنده و البته جذاب و متفاوت! این شهر خوش آب و هوا توانسته بعد از استانبول و آنتالیا بیشترین گردشگر را به سوی خود جذب کند.

پارک‌های آبی با انواع وسایل مهیج و چالش برانگیز، هتل‌های لوکسی که هر کدام دنیایی از تفریحات مدرن آبی را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهند، بازارچه‌های کوچک و مناظر طبیعی بی‌نظیر بخشی از جاذبه‌های گردشگری شهر کوش آداسی هستند.

شما می‌توانید در طول اقامتتان از پارک دلتای آیدین با دریاچه زیبا کوه‌هایی با اشکال عجیب و غریب دیدن کنید، به آدالند رفته و از نمایش دلفین‌ها، سرسره‌های پر پیچ و تاب و فست فودهای ترکی لدت ببرید و با تفریحات ساحلی هیجان انگیز خود را به چالش بکشید. اگر هم به مکان‌هتی تاریخی علاقه دارید از بنای افسانه‌ای دیدایما، قلقه گورجین آداسی و شهر تاریخی پرینه (متعلق به ۴۵۰ سال قبل از میلاد مسیح) بازدید کنید.

خورد و خوراک در کوش آداسی   

رستوران گردی و تست انواع غذاهای خیابانی از جاذبه‌های اصلی تور کوش آداسی به شمار می‌‍رود.  غذاهای این شهر ساحلی به قدری خوش عطر و رنگ هستند که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت. غذاهایی که با طعم بی‌نظیرشان اقامت در کوش آداسی را از آنچه که هست هیجان‌انگیزتر می‌کنند.

سیمیت و چای ویژه صبحانه و میان وعده، کومرو ساندویچی با طعم بی‌نظیر، پوگاکا کیک‌های کوچ خانگی که در دکه‌های خیابانی به وفور یافت می‌شود، کباب دونر گوشت و مرغ، کومپیر (سیب زمینی با مخلفات) و صدف‌های شکم پر از لذیذترین و پرطرفدارین غذاهای کوش آداسی برای گردشگران محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید …

قیمت تور مالدیو در نوروز ۱۴۰۰

معرفی تورهای نوروز ۱۴۰۰ آژانس هواپیمایی ستاره ونک

۹ دلیل برای اینکه، چرا باید به آنتالیا سفر کرد

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید