زمان فستیوال خرید استانبول

نوشته شده توسط : پونه مولایی در دوشنبه 3 ژوئن 2019
Loading...

استانبول  شهر رؤیایی عاشقان خرید است. دنیایی از مراکز خرید که عطش خرید کردن هر آدمی را برطرف می‌کند. جدیدترین فستیوال خرید استانبول  به مدت دو هفته و از ۱۸ خرداد تا ۳ تیر در شهر استانبول آغاز می‌شود.

اجناس ترکیه از دیرباز، در کیفیت و زیبایی زبانزد مردم دنیا بوده است. برندهای ترک در سراسر جهان طرفداران زیادی را به خود جلب نموده و این کشور را به مهد فشن و مد بدل کرده است.

در فستیوال خرید استانبول که از ۱۸ خرداد تا ۳ تیر برگزار می‌شود، تمامی مراکز خرید شهر اجناس خود را حراج می‌کنند. بهترین زمان سفر به تور استانبول در همین ایام می‌باشد و شما همسو با یکی از هیجان‌انگیزترین و شادترین رویدادهای ترکیه به تفریح می‌پردازید. آژانس هواپیمایی ستاره ونک، برای فستیوال خرید استانبول تورهای ویژه‌ای در نظر گرفته است.

شما می‌توانید با خرید بلیت هواپیما به صورت آنلاین از سایت‌های معتبر مانند ستاره ونک یا دور و نزدیک بلیت استانبول خود را تهیه کنید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید

جشنواره خرید استانبول

مراکز خرید استانبول با فروشگاه‌های لوکس و بی‌نظیر همیشه موردعلاقه گردشگران بوده تا جایی که مسافران تور استانبول، هیچ‌وقت دست‌خالی به خانه بازنمی‌گردند. تنوع، کیفیت و قیمت اجناس ترک برای اکثریت ایرانیان مطلوب بوده و وسوسه خرید کردن در این شهر محال است به جان کسی نیافتد.

در این مراکز همه‌چیز پیدا می‌شود. از لباس‌های مارک ترک، ظروف آشپزخانه، مواد غذایی، جواهرت، اسباب‌بازی و کالاهای دیگری که خرید سوغاتی را برای شما آسان و خیالتان را راحت می‌کند.

رؤیای خرید کردن یک‌طرف و رؤیای ارزان خریدن کردن را هم یک‌طرف دیگر بگذارید. اواخر ماه خرداد و اوایل تابستان مراکز خرید در استانبول حراجی‌های خود را شروع می‌کنند و شما در یک تورنمنت دو هفته‌ای فقط می‌توانید بخرید، بخرید و بخرید!

هم‌زمان با جشنواره، جنب و جوش در شهر و مراکز خرید بالا می‌رود و ازدحام عاشقان خرید در استانبول چند برابر می‌شود. هر آنچه دوست داشتید بخرید و نگران نباشید! چون بناست پول کمی برای آن‌ها بپردازید.

دوست دارید هوس خرید شما هم، سیراب شود؟ پس همین حالا برای خرید تور ترکیه اقدام کنید.

برندهای مطرح ترک

قبل از رفتن به تور استانبول، با برندهای معروف ترکیه آشنا شوید تا بدانید از هر برند چه اجناسی را خریداری کنید. دو هفته رؤیایی استانبول برای شما لذت‌بخش‌ترین خاطره خرید خواهد شد.

فیور

کلکسیونی از هر آنچه  خانم‌ها نیاز دارند در این برند یافت می‌شود. لباس‌های مجلسی، کت، دامن، شال، دستکش، جواهرات، لباس‌های بافتنی و… که در غالب اسم فیور پیدا می‌شود.

  فیور شعباتی در استانبول دارد و اجناس آن به‌قدری چشم‌گیر هستند که اقلامی از آن‌ها را خریداری کنید.

ماوی جین

یک برند مطرح بین‌المللی که شلوارهای جین تولید می‌کند.  ماوی جین در سال ۲۰۰۸ در ترکیه متولد شد و در طول این سال‌ها رشد و گسترش جهانی پیداکرده و اسم خود را در زمره محبوب‌ترین برندها در جهان شناسانده است.  شلوارهای خوش‌پوش ماوی حتماً به دل شما می‌نشیند.

ال سی وایکی کی

 

برندی نام‌آشنا که حالا نه‌تنها در ترکیه بلکه در جهان و حتی در ایران هم شعبه دارد و تعداد کل شعبات آن به ۶۸۳ فروشگاه می‌رسد. قیمت مقرون‌به‌صرفه این برند، اجناس آن را جزئی از سبد خرید ما کرده است. ال سی وایکیکی فقط محبوب دل خانم‌ها نیست. تنوع بالای محصولات آن در طیف لباس‌های مردانه و بچگانه دل تمام اقشار به دست آورده است. در فستیوال خرید، ال سی وایکیکی بی‌شک بیشترین انتخاب را از سمت خریداران خواهد داشت.

سارار

برند لوکسی که نقش و نگار روسری‌های آن روانه محافل مد شده است. روسری‌های که از طرح ابریشم، کشمیر و هزاران طرح چشم‌نواز دیگری دوخته‌شده‌اند. سارار علاوه بر روسری انواع لباس‌های زنان و مردان را روانه بازار کرده است. در تور استانبول حتماً از فروشگاه‌های آن دیدن کنید.

برندهای لباس عروس

چند سالی می‌شود که طراحان ترک درزمینهٔ لباس عروس، حرفی برای گفتن دارند.  مدل‌های که در زمره بهترین‌های جهان قرارگرفته‌اند. طراحی خاص آن‌ها مانند واکو ودینگ، آکای، بیمن بردال و دریمون برای بسیاری از ایرانی‌ها محبوب شده و بازار لباس عروس‌های ترک حسابی در ایران داغ است.

 

فصل حراج استانبول، فرصت خوبی برای عروس خانم‌ها است تا با خیال راحت و قیمتی مناسب لباس سفید خود را انتخاب کنند.

برند کیگیلی

برندی قدیمی که از سال ۱۹۳۸ شروع به تولید لباس مردانه کرد. کیگیلی امروزه برپای صنعت مد حرکت می‌کند و کت‌وشلوارهای مردانه خوش‌دوختی را به بازار عرضه می‌کند. دوخت و طراحی این برند مقبول تمام سنین است که قیمت مقرون‌به‌صرفه آن‌هم مزید بر علت شده تا جز خرید نهایی آقایان باشد.

آرمینه

در سال ۱۹۴۴ در اولین سال فعالیت، این برند شال‌های ابریشمی تولید کرد و از سال ۲۰۰۶ لباس‌های زنان آرمینه هم جای خود را در بازار مد گشود. 

آرمینه نامی محبوب برای خانم‌های باحجاب است. خانم‌های محجوب و خوش‌پوش در فستیوال خرید استانبول انتخاب‌های زیادی برای به‌روز کردن کمد لباس خود دارند.

 

از برندهای مطرح دیگر ترک می‌توان به توین، رمزی، افرو، میلا، آکر، کایرا، تکبیر، وفیان، فربیکا، اینیوو، زی زی گو، لافت و بسیاری دیگر اشاره کرد.

جهت رزرو تور استانبول با همکاران بخش فروش در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس بگیرید.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
پونه مولایی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید