بهترین کافه های شهر میلان کدام اند؟

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 29 سپتامبر 2022
Loading...

در شهر میلان کافه‌های قرن نوزدهمی بهترین اسپرسوها را در منو خود داشته و کافه‌های نوظهور انواع دسر و نوشیدنی با طعم‌های جدید را پیشنهاد می‌دهند! اگر مسافر این شهر هستید هیچ فرقی نمی‌کند به دنبال نوشیدنی‌های کافئین دار باشید یا دسرهای جدید با طعم متفاوت، میلان به عنوان میزبان شما کافه‌های بسیار جذابی دارد که لذت نشستن در آن‌ها را به هیچ عنوان نباید از دست دهید. در اینجا بهترین کافه‌ها و رستوران در میلان را معرفی کرده‌ایم.

شهر میلان به عنوان پنجمین شهر بزرگ اروپا به پایتخت مد در ایتالیا شهرت دارد. معماری میلان ترکیبی جذاب از بناهای باستانی و ساختمان‌های نو داشته و همین ترکیب خارق‌العاده این شهر را برای گردشگران تور ایتالیا جذاب کرده است؛ اما جدای از جاذبه‌های تاریخی و مراکز خرید لوکس کافه‌ها و رستوران‌های میلان نیز به ارائه غذاهای جذاب بخشی از جاذبه‌های گردشگری این شهر به شمار می‌آیند.

بهترین رستوران و کافه ها در میلان

شهرت غذاهای ایتالیایی در سراسر دنیا پیچیده و به بخش مهمی از جاذبه های گردشگری در تور اروپا تبدیل شده است. کافه ها و رستوران در میلان علاوه بر غذاهای ایتالیایی انواع قهوه و دسرهای لذیذ را نیز سرو می‌کنند. در ادامه با این کافه‌ها آشنا می‌شویم:

کافه Pasticceria Marchesi میلان

تصور میلان بدون کافه پاستیکریا مارکسی در مرکز شهر برای میلانی‌ها غیرممکن است. این کافه معروف در سال ۱۸۲۴ تأسیس شد و سال‌هاست که به صورت خانوادگی اداره می‌شد. پاستیکریا در سال ۲۰۱۴ توسط گروه پرادا خریداری و شعبه‌هایش را در سراسر میلان افزایش داد. این کافه بیش از هر چیز به کرمینی‌های لذیذ با بسته بندی‌های زیبا و بادام روکش دار خود معروف است. کاغذ دیواری‌های پسته‌ای رنگ و صندلی‌های مخملی دو ویژگی‌ای اصلی فضای کافه‌های پاستیکریا هستند که در تمام شعبه‌های آن به چشم می‌خورد. طراحی داخلی کافه فضایی مناسب برای عکس‌های اینستاگرامی است.

کافه Camparino in Galleria میلان

کافه کامپارینو را میتوان در لیست بهترین رستوران در میلان قرار داد. این کافه تمام شهرت خود را مدیون سرو نوشیدنی‌های خارق‌العاده برای یک گروه آهنگساز معروف ایتالیایی می‌باشد. کافه رستوران کامپارینو از ۸ صبح تا پاسی از شب باز بوده و با وعده‌های صبحانه، نهار و شام از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. شما می‌توانید مانند میلانی‌ها روز خود را با قهوه لذیذ ایتالیایی در کافه کامپارینو آغاز کنید. صندلی‌های کافه در فضای بیرونی و درونی چیده شده و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از محیط‌های داخل یا خارج کافه را برای سرو قهوه یا وعده‌های غذایی خود انتخاب کنید.

کافه رستوران Pavé Milano میلان

در میلان، نوشیدن قهوه در کافه معمولاً با ایستادن پشت پیشخوان و سفارش یک اسپرسو حتی بدون درآوردن ژاکت تمام می‌شود. در کافه Pavé، حضور مبلمان نوسالژی شیک و فضایی دوستانه شما را دعوت می کند که وقت بیشتری را در کافه بگذرانید؛ اما علاوه بر قهوه این منو جذاب غذاست که ترک کردن رستوران را برای میهمانان واقعا سخت می کند. تارت میوه‌های تازه، رول‌های خامه‌ای بریوش و کروسان‌های پوسته‌دار روزانه که در آشپزخانه کافه پخته می‌شوند از دیگر ویژگی‌هایی هستند که ستوران pave را در میلان محبوب کرده‌اند.

کافه Pasticceria Cucchi میلان

این کافه مکانی تاریخی ست که از سال ۱۹۳۶ با تابلوهای قدیمی و سایه‌بان سبز روشن Pasticceria Cucchi که در گوشه‌ای از Corso Genova شلوغ قرار دارد فقط قهوه و شیرینی سرو می‌کند. پیشخدمت‌های کافه با جلیقه و پاپیون‌هایشان دور کیک‌های ریز و پانتون‌های چاق می‌چرخند، در حالی که خانم‌های مسن‌ و شیک‌ پوش با سگ‌های کوچک و کیف‌های دستی کوچک‌تر میزهای پیاده‌رو بیرون را اشغال کرده‌اند. در اینجا می‌توانید میلان واقعی دهه ۱۹۳۰ را از نزدیک ببینید. مشتریان کافه پاستیکریا به جای گشت و گذار در فضای مجازی بیشتر کتاب یا مجله در دست دارند.

کافه Gogol and Company میلان

برای لذت بردن از یک فضای فرهنگی هنگام صرف قهوه در میلان نام کافه Gogol & Company را در ذهن داشته باشیدوجود یک کتاب فروشی جذاب در کافه باعث شده تا مشتریان همیشه چیز جدیدی برای کشف کردن داشته باشند. صندلی‌های چرمی بزرگ کافه شما را دعوت می‌کنند تا یک کتاب از قفسه برداشته و همزمان با نوشیدن قهوه در تخیلات خود فرو روید. انواع دمنوش و دسر از دیگر گزینه‌های منو کافه Gogol & Company هستند.

کافه Bar Luce میلان

بار لوس توسط “Wes Anderson” طراحی شده و معماری آن فرهنگ بصری ایتالیا در دهه‌های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ الهام گرفته شده است. میزهای سبز پاستلی رنگ، کف‌پوش‌های صورتی و کاغذ دیواری تزئینی صحنه‌هایی از فیلم‌های نئورئالیستی ایتالیایی را به یاد می‌آورند، در حالی که سقف طاق‌دار کافه به Galleria Vittorio Emanuele II اشاره دارد که نماد معماری قرن نوزدهم به شمار می‌رود. اندرسون که در خود در محیطی مدرن رشد کرده بود می خواست فضایی برای سرو غذا نوشیدن، صحبت کردن و خواندن ایجاد کند و اینچنین کافه بارلوس افتتاح و در لیست شیک ترین رستوران در میلان اضافه شد.

کافه رستوران Upcycle Bike Cafè میلان

کافه Upcycle Bike Cafè یک رستوران در میلان است که فضایی بسیار ساده داشته و خود را «اولین اغذیه فروشی دوچرخه در ایتالیا» می‌نامد. وجود میزهای چوبی بلند و افرادی که در حال گفتگو هستند فضایی جذاب و صمیمی در کافه ایجاد کرده است. شاه ماهی دودی اسموربرود، ماهی خال دار فلفلی و اسکوپ‌های گیاهی از غذاهای محبوب این رستوران هستند. اگر می‌خواهید صندلی در فضای دوچرخه کافه داشته باشید بهتر است زودتر ساعات صرف وعده‌های اصلی در کافه حضور داشته باشید.

رستوران های حلال در میلان

اگر به دنبال رستوران در میلان هستید که به حلال بودن غذاها در آن اطمینان داشته باشید یک خبر خوب برایتان داریم. خوشبختانه چندین کافه و رستوران در این شهر هستند که غذاهای حلال را در منو خود دارند. در ادامه این رستوران‌ها را معرفی می‌کنیم:

 

  • رستوران Denzel میلان

این رستوران فضایی کوچک داشته و غذاهایی مانند همبرگر، رول‌های بادمجان، سیب زمینی و غذاهای طپخ شده با گوشت گاو را در منو خود دارد. رستوران دنزل در خیابان واشنگتن شهر میلان قرار دارد.

  • رستوران Carmel میلان

رستوران یا فست فود به سرو غذاهایحلال و باکیفیت در میلان معروف است. فلافل، تببول و باقلوا و پیتزا های تهیه شده از مواد سنتی ایتالیایی زا می‌توان در منو این رستوران دید. بیشتر غذاهای رستوران کمل باب طبع گردشگران ایرانی هستند. این رستوران در خیابان Viale San Gimignano قرار دارد.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید