چگونه بلیط کانادا را ارزان بخریم؟

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 10 ژانویه 2023
Loading...

دانستن راهکارهایی برای خرید ارزان بلیط  کانادا در این بازار شلوغ و پر از تلاطم می‌تواند به نفع شما تمام شود. اگر قصد سفر به هر یک از شهرهای کانادا مانند مونترال، تورنتو و ونکوور  را دارید و یا به دلیل مسائل کاری، تحصیلی و … این کشور از مقاصد پر رفت و آمد شماست، در ادامه مطلب خواهیم گفت که چگونه بلیط تهران کانادا را با قیمتی مناسب‌تر از همیشه خریداری کنید.

بالا بودن سطح فرهنگ و رفاه اجتماعی، زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های تاریخی دلیلی بر آن شده‌اند تا تور کانادا به مقاصد پرطرفدار برای ایرانیان تبدیل شود. اما از آنجا که پرواز به این کشور از مبدا ایران جز طولانی‌ترین و البته گران‌ترین پروازهای بین قاره‌ای محسوب می‌شود، لازم است مسافران این مسیر راه‌های خرید ارزان بلیط کانادا را یاد بگیرند.

مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط کانادا

پیش از به خاطرسپردن ترفندهای خرید ارزان بلیط کانادا لازم است بدانید که برای ورود به این کشور ابتدا لازم است برای دریافت ویزای کانادا اقدام کنید. در واقع داشتن ویزا از مدارک مورد نیاز برای خرید بلیط هواپیما می‌باشد.

در ادامه مدارکی را که باید برای دریافت ویزای کانادا ارائه دهید بررسی می‌کنیم:

  • اصل پاسپورت متقاضی با حداقل شش ماه اعتبار به انضمام کلیه پاسپورت‌های قدیمی که در آن‌ها ویزا درج شده است.
  • یک قطعه عکس جدید ۳٫۵*۴٫۵ زنگی با زمینه سفید
  • ترجمه شناسنامه و کارت ملی
  • ترجمه سند ازدواج در صورت هم سفر بودن با همسر
  • ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل در صورت همراهی فرزندان
  • تکمیل فرم اطلاعات فردی و خانوادگی برای هر یک از متقاضیان به صورت جداگانه
  • مدارک مالی، شامل نامه تمکن بانک به انگلیسی و ممهور به مهر امور بین‌الملل بانک به همراه گردش چهار ماهه‌ی حساب که نشان‌دهنده میزان درآمد ماهیانه متقاضی باشد. در صورتی که گواهی سپرده بلند مدت، گواهی خرید اوراق یا سهام بهادار، سند اتومبیل و اجاره‌نامه نیز دارید ارائه دهید. (مدت اعتبارنامه تمکن مالی و ریز پرینت ۴ ماه آخر یک ماه است)
  • ترجمه اسناد ملکی
  • مدارک شغلی
  • دعوت‌نامه : شامل مشخصات کامل دعوت‌کننده و متقاضی، آدرس و تلفن، مدت زمان اقامت و هرگونه موارد دیگر دعوت‌نامه پس از تنظیم باید به مهر و امضای دفتر ثبت (Notary Public ) برسد.
  • مدارک دعوت‌کننده: ارائه کارت شهروندی Canadian Citizenship Card))، پاسپورت کانادایی، شناسنامه کانادایی (Canadian Birth Certificate)، یا کارت اقامت (PR CARD ) از سوی فرد دعوت‌کننده الزامی است. همچنین سایر مدارک فرد دعوت‌کننده شامل، گواهی اشتغال به کار، نامه بانک، برگه‌های مالیاتی Notice of Assessment) ) و فرم‌های T4 و T1 تأثیر بسیار زیادی درروند نتیجه درخواست ویزای فرد دعوت شونده دارند (فرم‌های T4 و T1 برگه‌های مالیاتی پرداخت شده‌ی شخص دعوت‌کننده در کشور کانادا می‌باشد).
  • در صورت نداشتن دعوت‌نامه، ارائه رزرو هتل و شرح برنامه سفر به همراه رزرو بلیط رفت و برگشت کانادا الزامی است.
  • ترجمه رضایت‌نامه محضری برای همراهی فرزندان که بدن یکی از والدین قصد مسافرت دارند. رضایت‌نامه باید از سوی کسی باشد که آن‌ها را همراهی نمی‌کند.

کدام ایرلاین‌ها از تهران به کانادا پرواز دارند؟

۱۶ تا ۱۹ ساعت زمان پرواز تهران به کانادا است. زمانی طولانی که بسیار خسته‌کننده به نظر می‌آید. اما انتخاب یک پرواز مناسب می‌توانید نقشی مهم در راحتی سفر به کانادا داشته باشد.

مسافران کانادا برای سفر به هریک از شهرهای این کشور باید از پروازهای خارجی استفاده کنند چرا که هیچ یک از ایرلاین‌های داخلی در این مسیر فعال نبوده و خرید بلیط کانادا با شرکت‌های هواپیمایی داخلی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

هواپیمایی امارات، هواپیمایی قطر، هواپیمایی لوفت هانزا، هواپیمایی ترکیش و … از ایرلاین‌های فعال در مسیر تهران به کانادا هستند و هر یک با توجه به مسیر پروازی خود با یک یا چند توقف شما را به مقصد می‌رسانند.

به دلیل ایتکه مسیرهای پروازی هر ایرلاین در دوره‌های زمانی مختلف متغیر است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید بلیط به هرکدام از شهرهای کانادا و انتخاب ایرلاین از مسیر و تعداد توقف‌ها اطلاع پیدا کنید.

زمان مناسب را برای خرید بلیط نهران به کانادا را انتخاب کنید

انتخاب زمان مناسب برای خرید بلیط کانادا یکی از ترفندهای خرید ارزان بلیط هواپیما می‌باشد. این ترفند را افرادی می‌توانند به کار برند که محدودیت زمانی برای سفر ندارند. اگر جز این افراد هستید از سفر به کانادا در ایام کریسمس، تعطیلات زمستانه و زمان برگزاری فستیوال‌های بزرگ صرف نظر کنید، چرا که قیمت بلیط هواپیما در این ایام گران‌تر از دیگر روزهای سال است.

علاوه بر ایام تعطیل، روزهای هفته هم در تعیین قیمت بلیط هواپیما موثر هستند. به طور معمول قیمت بلیط در روزهای وسط هفته ارزان‌تر از روزهای پایانی هفته هستند. بنابراین هنگام انتخاب بلیط هواپیما به روز و ساعت بلیط توجه کنید.

به نوع ایرلاین و یک یا چند توقفه بودن پرواز توجه کنید

همانطور که در پاگراف‌های قبل اشاره شد، تمام پروازهای کانادا با توقف انجام می‌شوند. برخی از پروازها مانند پرواز لوفت هانزا در مسیر تهران – فرانکفورت – ونکوور با یک توقف و برخی مانند پرواز قطر در مسیر تهران – دوحه – مونترال – ونکوور با چند توقف انجام می‌شوند. به طور معمول پروازهای چند توقفه ارزان‌تر از پروازهای یک توقفه هستند.

علاوه بر تعداد، زمان توقف نیز در قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار است. ساعت نرمال توقف‌ها در هر پرواز بین ۳ تا ۵ ساعت است و پروازهایی که توقف آن‌ها بیش از ۵ ساعت به طول بیانجامد ارزان‌تر از دیگر پروازها هستند. بنابراین می‌توانید با انتخاب پروازهای چند توقفه یا با توقف طولانی در هزینه‌های خرید بلیط هواپیما صرفه‌جویی کنید.

ارزانترین بلیط کانادا

با به خاطر سپردن ترفندهای خرید بلیط تهران کانادا می‌توانید در هزینه‌های سفرتان صرفه جوئیی کرده و در نهایت ارزانترین بلیط کانادا را خریداری کنید. در همین راستا همکاران ما در واحد فروش بلیط‌های خارجی تمامی شرایط و جوانب را مورد بررسی فرار داده و بهترین قیمت بلیط را به شما پیشنهاد می‌دهند.

بیشتر بخوانید …

بهترین و معروفترین مراکز خرید تورنتو، کانادا

۵ دلیل برای سفر به کبک، بهشتی فرانسوی در کانادا

پارک‌های ملی کانادا، طبیعتی خارق‌العاده و نفس‌گیر

برای مشاهده قیمت و خرید تور کانادا از ستاره ونک کلیک کنید.

خرید تور کانادا
کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
نظرات شما عزیزان
  • قربان فقیریار
    قربان فقیریار ارسال شده در 2 ماه پیش

    سلام قیمت بلیط کانادا رفت چقدر میشه

    پاسخ
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید