چهار مورد از بهترین هتل‌ های پاریس

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در شنبه 1 اکتبر 2022
Loading...

وقتی مقصد پاریس باشد اقامت در هتل‌هایی که در مرکز شهر هستند می‌تواند بهترین گزینه باشد. با انتخاب این هتل‌ها دیگر نیازی نیست برای دیدن جاذبه‌های تاریخی و تفریحی زمان خود را در متروها یا ترافیک خیابان‌های پاریس هدر دهید. مرکز شهر پاریس گزینه‌های بسیاری را برای اقامت به میهمانان خود با هر بودجه و سلیقه‌ای پیشنهاد می‌دهد. این مطلب شما را با بهترین هتل های پاریس و امکانات آن‌‎ها آشنا می‌کند.

شهر پاریس نه فقط در جاذبه‌های گردشگری بلکه در زمینه داشتن هتل‌های متنوع نیز در قاره اروپا پیشتاز است. میهمانان تور فرانسه با انتخاب یکی از هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره می‌توانند اقامتی بی‌دغدغه را در شهر نور و عاشقانه‌ها تجربه کنند. اگر قصد سفر به پاریس را دارید اما همچنان در انتخاب هتل مردد هستید. مطالعه مطلب زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

هتل های ۴ ستاره پاریس

هتل‌های اروپا از نظر استانداردهای هتلی کمی پایینتر از هتل‌های مقاصد آسیایی مانند دبی، سنگاپور و غیره قرار دارند. بنابراین برای داشتن اقامتی ایده آل رزرو هتل‌های ۳ ستاره را به هیچ عنوان به مسافران تور اروپا پیشنهاد نمی‌دهیم. بنابراین معرفی هتل های پاریس را با هتل‌های ۴ ستاره آغاز می‌کنیم. تمامی این اقامتگاه‌ها بهترین امکانات و خدمات را به میهمانان خود ارائه داده و با قرار گرفتن در مرکز شهر دسترسی میهمانان را به مراکز تفریحی و تاریخی آسان‌تر کرده‌اند. در ادامه با بهترین هتل های ۴ ستاره در پاریس آشنا می‌شویم:

هتل ۴ ستاره Le Parisis Tour Eiffel در پاریس

هتل Le Parisis Tour Eiffel از بهترین هتل های پاریس است که موقعیت مکانی عالی داشته و در فصله ۱۵ دقیقه‌ای از برج ایفل قرار دارد. تمامی اتاق‌های هتل سبک مدرن داشته و با تلویزیون، حاما با وان و دوش، سرویس ۱۴ ساعته و سرویس خواب بسیار راحت تجهیز شده‌اند. میهمانان هتل پاریس تور به وای فای رایگان نیز دسترسی دارند. رودخانه سن در ۸۰۰ متری هتل و ایستگاه مترو La Motte-Picquet-Grenelle تنها ۲ دقیقه با هتل فاصله دارد.

آدرس هتل Le Parisis Tour Eiffel: 102 Bd de Grenelle, 75015 Paris, France

هتل ۴ ستاره Les Rives De Notredame در پاریس

Les Rives de Notre-Dame  در محله لاتین روبه‌روی Saint-Chapelle واقع شده و اقامتی به سبک سنتی پاریسی را به میهمانان ارائه می‌دهد. این هتل با ۱۰ اتاق راحت وشیک در سواحل رودخانه سن قرار گرفته  و با چشم اندازی عالی اقامتی بی‌دغدغه را برای شما فراهم می کند. همه اتاق‌ها مجهز به امکانات مدرن اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای و اینترنت وای فای رایگان هستند. همچنین چینش اتاق‌ها از استاندارد تا سوپر و یک سوئیت پنت‌هاوس از طبقه پایین به بالا تغییر می‌کند. از این رو برای اقامت در شهر نور و عاشقانه‌ها با انتخاب  Les Rives de Notre-Dame در نزدیکی منطقه پرجنب‌وجوش سنت ژرمن د پرس می‌توانید به تمامی جاذبه‌های تاریخی دسترسی داشته باشید.

آدرس هتل Les Rives de Notre-Dame: 15 Quai Saint-Michel, 75005 Paris, France

هتل ۴ ستاره Hotel Des Ducs D’anjou در پاریس

Hôtel des Ducs D’Anjou در خیابان  Saint Opportuneقرار گرفته  و تا کلیسای نوتردام پاریس تنها ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد. همچنین ایستگاه متروی Châtelet-les-Halles با داشتن فاصله ۵ دقیقه‌ای از هتل دسترسی گردشگران به سایر نقاط تفریحی را به راحتی امکان پذیر کرده است. همه اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون با کانال‌های کابلی هستند. یک مینی بار و یک سینی کامل شامل قهوه، چای، شیر و بیسکویت ر اختیار میهمانان قرار دارد.

آدرس هتل Hôtel des Ducs D’Anjou: : 1 Rue Sainte-Opportune, 75001 Paris, France

هتل ۴ ستاره Citadines Les Halles Paris در پاریس

هتل Citadines Les Halles Paris از دیگر بهترین هتل های پاریس است که در مرکز شهر و قرار گرفته. این هتل با موزه لوور تناه ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارد. از امکانات اتاق‌های هتل می‌توان به سیستم تهویه هوای مطبوع، حمام اختصاصی با وان، میز کار، تلویزیون صفحه تخت و غیره اشاره کرد. همچنین میهمان می‌توانند از خدماتی شامل یک مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته، ۲ اتاق جلسه و یک مرکز تجاری با دسترسی به Wi-Fi رایگان استفاده کنند.

آدرس هتل Citadines Les Halles: 4 Rue des Innocents, 75001 Paris, France

معروف ترین هتل پاریس

علاوه بر هتل های ۴ ستاره، اقامتگاه‌های ۵ ستاره پاریس نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته با امکانات لوکس گزینه‌های مناسب برای سخت پسندان به شمار می‌روند. این هتل‌ها موقعیت مکانی عالی داشته و هر یک در نوع خود بی‌نظیر هستند. با اقامت در هتل‌های ۵ ستاره می‌توانید سفر خود به پاریس را رویایی‌تر کنید. در ادامه با بهترین و پرطرفدارترین هتل‌های ۵ ستاره شهر پاریس آشنا می‌شویم:

هتل Maison Souquet پاریس

هتل Maison Souquet در منطقه مونمارتر واقع شده است و در لیست بهترین هتل های پاریس قرار می‌گیرد. این خانه‌ای قدیمی بوده که تغییر کاربری داده و با تزیین خلاقانه از گردشگران پاریس پذیرایی می‌کند.  مهمانان می توانند در باغ زمستانی قدم بزنند یا برای رفع خستگی از استخر سرپوشیده هتل استفاده کنند. هر یک از اتاق و سوئیت‌های هتل دکوراسیون منحصر به فرد داشته و با تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام ها دارای وان، دوش و سشوار تجهیز شده‌اند.

آدرس هتل Maison Souquet: 10 Rue de Bruxelles, 75009 Paris, France

هتل Grand Powers Hotel پاریس

Grand Powers  یک بوتیک هتل ۵ ستاره است که در منطقه مثلث طلایی گاریس قرار داد. میهمانان این هتل می‌توانند از خدماتی مانند اسپا با حمام ترکی، سونا و جکوزی لذت ببرند. تمامی اتاق‌ها هتل دارای تلویزیون هوشمند، دستگاه قهوه ساز نسپرسو و حمام‌های مجهز به دوش و وسایل بهداشتی قرار داده شده است. برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها در Grand Powers با پارکت و وسایل سنتی فرانسوی تزئین شده‌اند و برخی نیز دارای بالکن و چشم‌اندازی از برج ایفل هستند.  خیابان شانزلیزه ۲۵۰ متر و خیابان Montaigne  تنها ۳۵۰ متر از هتل فاصله دارند.

آدرس هتل Grand Powers: 52 Rue François 1er, 75008 Paris, France

هتل La Réserve Paris پاریس

La Reserve Paris Hotel & Spa با امکاناتی از جمله مرکز آب گرم و اسپا به عنوان از لوکس‌ترین و بهترین هتل های پاریس و فرانسه شناخته می‌شود. این هتل با چشم‌اندازی عالی از  شهرپاریس خدمات مختلفی از جمله رستوران، میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و دسترسی رایگان به وای‌فای را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. از جاذبه های محبوب پاریس که در نزدیکی هتل قرار دارند می‌توان به باغ تویلری، طاق پیروزی و موزه اورسی اشاره کرد.

آدرس هتل La Réserve Paris: 42 Av. Gabriel, 75008 Paris, France

هتل Ritz Hotel پاریس

هتل ریتز پاریس مجموعه ای ست کامل از کافه‌ها، رستوران‌ها، سالن بدنسازی و مرکز سلامتی با استخر، سونا و خدمات اسپا که در ۵۰۰ متری اپرا گارنیه قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل ۵ ستاره با تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام اختصاصی با لوازم آرایشی رایگان و سشوار تجهیز شده‌اند. دارای پذیرش ۲۴ ساعته، فروشگاه، خدمات دربان و صرافی نیز از دیگر امکانات هتل ریتز فرانسه هستند. این هتل ۵۰۰ متر تا باغ تویلری، ۹۰۰ متر تا موزه اورسی و ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو کنکورد فاصله دارد.

آدرس Ritz Hotel: 15 Pl. Vendôme, 75001 Paris, France

گرانترین هتل پاریس

در مطلب بهترین هتل های پاریس به معرفی گرانترین هتل این شهر می‌رسیم. هتلی که هم معماری عالی دارد و هم با امکانات فوق پیشرفته از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. این هتل پلازا آتن نام داشته و در سراسر فرانسه به گران بودن و البته داشتن امکانات لوکس معروف است. در ادامه با امکانات این هتل بیشتر آشنا می‌شویم:

هتل Hotel Plaza Athenee Paris پاریس

هتل یا کاخ مجلل Hôtel Plaza Athénée در خیابان Montaigne  پاریس قرار گرفته و با اقامتگاه‌های زیبا، Wi-Fi و به اسپا رایگان از میهمانان خود پذیرایی می‌کند. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پلازا آتنه پاریس دارای تلویزیون پلاسما با بیش از ۲۰۰ فیلم، مینی بار با بیش  از ۸۰ نوشیدنی و منو بالشت هستند. برخی از اتاق‌های هتل چشم اندازی خارق‌العاده به برج ایفل دارند. این هتل ۳۰۰ متر تا ایستگاه مترو Alma-Marceau و ۱۵ دقیقه پیاده تا برج ایفل فاصله دارد.

آدرس هتل Plaza Athenee Paris: 25 Av. Montaigne, 75008 Paris, France

بیشتر بخوانید …

فرودگاه شارل دوگل پاریس

قهوه با طعم تاریخ در کافه و رستوران‌های پاریس

قهوه با طعم تاریخ در کافه و رستوران‌های پاریس

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید