پیگیری جواب ویزای کانادا بعد از انگشت‌نگاری

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در سه‌شنبه 7 مه 2019
Loading...
بهترین راه برای دریافت ویزای کانادا کدام است؟ صدور ویزای کانادا چه مدت زمان می‌برد؟ و مهم‌تر از همه بعد از انگشت‌نگاری چگونه می‌توان با دفاتر سفارت کانادا ارتباط داشت و جواب ویزای کانادا از کدام راه‌ها قابل‌پیگیری هستند؟ همه سؤالاتی هستند که دانستن جواب آن‌ها به متقاضیان ویزای کانادا کمک می‌کند تا با اطلاعات کامل‌تر بهترین راه‌ را برای دریافت ویزای کانادا انتخاب کرده و پیگیری مراحل بعدی را انجام دهند.

اقدام ویزای کانادا از دو طریق حضوری و ثبت‌نام آنلاین امکان‌پذیر است. در روش حضوری متقاضی می‌تواند با در دست داشتن تمامی مدارک مورد نیاز به دفتر نمایندگی سفارت کانادا (VAC) مراجعه کند و پس از تحویل مدارک انگشت‌نگاری را انجام دهد.

در روش ثبت‌نام آنلاین ویزای کانادا، مدارک از طریق سایت سفارت بارگذاری شده و پس از دریافت نامه بایومتریک، متقاضی می‌تواند برای انگشت‌نگاری به دفتر VAC مراجعه کند.

اینکه از طریق کدام روش برای دریافت ویزای توریستی کانادا باید اقدام کرد، به دغدغه ذهنی بسیاری از متقاضیان ویزای کانادا تبدیل شده است. طبق اعلام رسمی سایت سفارت کانادا بهترین روش برای دریافت ویزای کانادا از طریق ثبت‌نام آنلاین می‌باشد. چرا که در این صورت تمامی کارها از طریق سایت انجام می‌شود و دیگر نیازی به همراه داشتن مدارک نیست. همچنین به دلیل اینکه مدارک قبل از انگشت‌نگاری ارسال شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد، زمان دریافت جواب ویزا نیز مدت زمان کمتری به طول می‌انجامد.

ثبت‌نام آنلاین ویزای کانادا

ثبت‌نام آنلاین ویزا کانادا از طریق سایت رسمی سفارت کانادا انجام می‌شود. در صورت اقدام از این طریق، تمامی مراحل به صورت آنلاین انجام شده و دیگر شما نیازی به همراه داشتن مدرک در زمان انگشت‌نگاری ندارید. پس از ارسال مدارک از طریق سایت و دریافت نامه بایومتریک یا انگشت‌نگاری، شما یک ماه فرصت دارید به نمایندگی دفتر سفارت کانادا (VAC) در کشور تعیین شده جهت انگشت‌نگاری مراجعه کنید. پر کردن صحیح فرم‌ها، جواب دادن دقیق به سؤالات پرسیده و بارگذاری درست مدارک از حساس‌ترین و مهم‌ترین مراحل ثبت‌نام آنلاین هستند. بنابراین به دلیل حساسیت بالای مراحل، بهتر است مراحل ثبت‌نام را به کارگزاران با تجربه بسپارید. آژانس هواپیمایی ستاره ونک از کارگزاران باتجربه در زمینه برگزاری تور کانادا و دریافت ویزای این کشور  است. کارشناسان مجرب در ستاره ونک بهترین خدمات را جهت دریافت ویزا کانادا ارائه می‌دهند.

ویزای کانادا

ثبت‌نام آنلاین بهترین راه جهت اقدام دریافت ویزای کانادا است

یکی از خدمات ارائه شده در آژانس هواپیمایی ستاره ونک تعیین وقت دقیق و مشخص جهت انگشت‌نگاری ویزای کانادا است. همان‌طور که در بالا ذکر شد، پس از ارسال مدارک و دریافت نامه بایومتریک شما ۳۰ روز وقت دارید به دفتر VAC مراجعه کنید. با توجه به اینکه دفاتر VAC ساعت و روزهای کاری مشخص دارند اما ممکن است در برخی از مواقع با تعطیلی غیر قابل پیش‌بینی دفتر سفارت مواجه شوید و سفر شما بیش از زمان مورد نظرتان به طول بیانجامد که این خود باعث صرف هزینه بیشتر و حتی استرس خواهد شد. آژانس هواپیمایی ستاره ونک با مشخص کردن زمان و ساعت دقیق وقت انگشت‌نگاری این مشکل را حل کرده و شما می‌توانید بدون استرس و نگرانی به کشور مورد نظرتان سفر کرده و انگشت‌نگاری ویزای کانادا را انجام دهید.

ویزای کانادا

اسکن و بارگذاری مدارک باید با دقت و طبق قوانین سفارت کانادا انجام شود

مدت زمان جواب سفارت کانادا

مدت زمان صدور ویزای کانادا پس از انجام انگشت‌نگاری به طور معمول ۲ الی ۱۸ هفته کاری طول می‌کشد. اما در برخی از موارد بنا به تصمیم افسر سفارت ممکن است زودتر و یا حتی دیرتر از زمان مربوطه جواب ویزا کانادا به متقاضی اعلام شود. بارگذاری و ارسال صحیح مدارک، داشتن سابقه سفر، ارائه برنامه سفر مناسب و ارائه دعوت‌نامه معتبر از عواملی هستند که مدت زمان صدور ویزای کانادا را تسریع می‌کنند.

ویزای کانادا

مدت زمان صدور ویزای کانادا از ۲ الی ۱۸ کاری به طول می‌انجامد

پیگیری جواب ویزای کانادا

متقاضیانی که از طریق ثبت‌نام آنلاین جهت دریافت ویزای کانادا اقدام کرده‌اند، پس از انجام انگشت‌نگاری در دفتر نمایندگی سفارت کانادا، Tracking No یا کد پیگیری دریافت می‌کنند که از طریق آن می‌توان مراحل دریافت جواب ویزای کانادا را پیگیری کرد. البته چنانچه از طریق آژانس هواپیمایی ستاره ونک برای دریافت ویزای کانادا اقدام کرده باشید، کارشناسان ما در راستای کاهش استرس و دغدغه شما پیگیر مراحل دریافت ویزا خواهند بود.

ویزای کانادا

انگشت‌نگاری ویزای کانادا از اقدامات مهم جهت دریافت ویزای کانادا است

نحوه اطلاع از جواب سفارت کانادا

ثبت‌نام آنلاین جهت دریافت ویزای کانادا مراحل را سریعتر پیش برده و جواب ویزای این متقاضیان، زودتر از کسانی که از طریق حضوری اقدام کرده‌اند از طرف سفارت اعلام می‌شود. پس از انجام انگشت‌نگاری، مدارک بررسی شده و بعد از طی شدن مدت زمان لازم، سفارت کانادا جواب ویزا را از طریق ایمیل به شما و یا کارگزار اقدام کننده اعلام می‌کند. در صورتی که جواب ویزا مثبت باشد، شما بایستی پاسپورت خود را جهت دریافت برگه ویزا به دفتر انگشت‌نگاری در کشور مربوطه تحویل دهید. آژانس هواپیمایی ستاره ونک جهت صرفه‌جویی در زمان و هزینه متقاضیان و به نمایندگی از شما پاسپورت را در اختیار سفارت قرار داده و پس از دریافت برگه ویزا آن را به شما تحویل خواهد داد. این کار را در اصطلاح پیکاپ پاسپورت می‌گویند.

ویزای کانادا

پس از ارسال مدارک از طریق سایت سفارت، مدارک شما توسط افسر سفارت با دقت بررسی می‌شود

اما درصورتی‌که جواب ویزا منفی باشد چه اقداماتی بایستی انجام دهیم؟ پس از ریجکت شدن ویزای کانادا، متقاضی می‌تواند طی یک نامه نسبت به نتیجه‌ی ویزا اعتراض کند و دلایل رد شدن ویزا را مورد بررسی قرار دهد. نکته مثبت در این رابطه این است که در صورت رد شدن جواب ویزای کانادا، متقاضی می‌تواند بلافاصله بعد از اصلاح پرونده خود و برطرف کردن دلایل ریجکتی مجدداً از طریق آنلاین برای دریافت ویزا اقدام کند.

آژانس هواپیمایی ستاره ونک در تمامی مراحل اخذ ویزای کانادا در کنار شما خواهد بود

آژانس هواپیمایی ستاره ونک کارگزاری معتبر در زمینه دریافت ویزای کانادا است و کارشناسان ما با تهیه برنامه سفر مناسب و دعوت‌نامه معتبر احتمال دریافت ویزای کانادا را تا حد زیادی افزایش می‌دهد و در تمامی مراحل ویزای کانادا از ثبت‎نام آنلاین تا دریافت جواب ویزا در کنار شما خواهند بود.

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی
نظرات شما عزیزان
  • مهرآرا
    مهرآرا ارسال شده در 4 سال پیش

    با سلام
    من برای اقام دائم فرودین ۹۸ درخواستمو ثبت کردم.خرداد ۹۸ تست انگشتنگاری رو انجام دادم.ولی تا الان هنوز از تست پزشکی خبری نشده.میشه راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
    • سارا احمدی
      سارا احمدی ارسال شده در 4 سال پیش

      سلام دوست عزیز، وقت بخیر. با توجه به اینکه دفتر آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا توریستی هست خدمات ما هم در زمینه ویزای توریستی کانادا می‌باشد. برای پیگیری سوالات مربوط اقامت پیشنهاد می‌کنیم با دفاتر مهاجرت در تماس باشید. سپاس

      پاسخ
ارسال نظر
ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید