پرواز لار شارجه لار با هواپیمایی ایرعربیا

نوشته شده توسط : دیبا عباسی در پنج‌شنبه 1 اکتبر 2020
Loading...

پرواز لار شارجه لار با هواپیمایی ایرعربیا مجددا برقرار شد. برقراری پروازها یکی پس از دیگری در دوره پساکرونا بهترین خبر برای اهالی سفر و گردشگری است. در طی این روند نوبت به پروازهای ایرعربیا رسیده که در بسیاری از فرودگاه‌های ایران فعال هستند. در ادامه جزییات و شرایط پرواز مسیر لار به شارجه را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

هواپیمایی ایرعربیا از ایرلاین‌های معتبر کشور امارات است که چند سالی ست فعالیت خود را آغاز کرده و پروازهایش را به ۵ قاره دنیا افزایش داده است. این ایرلاین از خطوط هوایی فعال در ایران است و پروازهایش را از طریق فرودگاه‌های تهران، مشهد، شیراز و لار انجام می‌دهد.

پروازهای ایرعربیا نیز مانند سایر شرکت‌های هواپیمایی بر اثر شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد. اما در حال حاضر و با بازشدن تدریجی مرزها، ایرعربیا هم پروازهایش را از سر گرفته است. پرواز لار شارجه لار از مسیرهایی ست که در دوره پساکرونا با اعلام شرایط جدید، مجددا فعال شده است. (خرید بلیط شارجه)

شرایط جدید برقراری پرواز لار شارجه لار با هواپیمایی ایرعربیا

پرواز لار شارجه لار از پررفت‌آمدترین پروازهای فرودگاه لار است که ویروس کرونا آن را به حالت تعویق درآورده بود. اما چندروزی ست که پروازهای این مسیر پررفت‌وآمد مجددا راه‌اندازی شده و مسافران می‌توانند بلیط شارجه را با هواپیمایی ایرعربیا خریداری کنند.

البته کرونا همانطور که سبک زندگی را تغییر داده شرایط و مقررات پروازها را نیز تغییر داده است. با توجه به این قوانین:

  • در حال حاضر خرید بلیط ایرعربیا در مسیر لار شارجه لار تنها برای دارندگان اقامت دبی امکان‌پذیر است. (در صورت مساعد شدن شرایط ویزای دبی برای ایرانیان، تمامی مسافرین می‌توانند از طریق فرودگاه لار به شارجه و دبی سفر کنند)
  • تمامی مسافران بایستی ۹۶ ساعت قبل از پرواز تست PCR را انجام داده باشند و تنها در صورت منفی بودن جواب، مجاز به پرواز هستند.

علاوه بر این تمامی ایرلاین‌های موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پرواز می‌باشند:

  • استفاده از ماسک برای مسافران و کادرپروازی اجباری است.
  • هواپیما قبل و بعد از هر پرواز با مواد مخصوص ضدعفونی می‌شوند.
  • ایرلاین‌ها پکیج کامل شامل ماسک و ژل ضدعفونی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

درباره فرودگاه لار

فرودگاه بین‌المللی لار با نام رسمی فرودگاه آیت الله آیت الهی در شهر لار، یکی از شهرستان‌های استان شیراز قرار دارد. شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، کیش ایر، فلای دبی و ایرعربیا از ایریلین‌های فعال در فرودگاه لار هستند و پروازهای خود را در مسیر شارجه، کویت، دبی، حمد و میرهای داخلی انجام می‌دهند.

این فرودگاه دارای یک خط باند آسفالته است و فعالیت بین‌المللی خود را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرد.

اطلاعات عمومی فرودگاه بین‌المللی لار

  • نام کامل فرودگاه آیت‌ الله آیت‌ اللهی لارستان: Larestan International Airport
  • کد ایکائو: OISL
  • کد یاتا: LRR
  • ارتفاع از سطح دریا:۸۰۰ متر
  • نوع فرودگاه: عمومی

شهر لار در کجا قرار دارد؟

شهر لار یا لارستان در بخش جنوب شرقی استان فارس قرار گرفته و با معماری منحصربه‌فردی که دارد یکی از متفاوت‌ترین شهرهای خاورمیانه به شمار می‌رود. معماری شهر لار به گونه‌ای طراحی شده که هیچ کوچه‌ای در آن وجود ندارد و ارتفاع خانه‌هایش از حد تعیین شده بالاتر نمی‌رود.

شهر لار از قدیمی‌ترین شهرهای ایران است و جاذبه‌های تاریخی مانند آتشکده کاریان، قلعه ازدها پیکر، فرشته جان، تمب بت و ایلود را در خود دارد. این شهر از نظر اقتصادی بسیار پیشرفته بوده و از معدود شهرستان‌های ست که دارای فرودگاه بین‌المللی می‌باشد. در این فرودگاه بین‌المللی روزانه پروازهای بسیاری به مناطق خاورمیانه از جمله پرواز لار دبی، پرواز لار کویت، پرواز لار شارجه و … انجام می‌شود.

فرودگاه شارجه

شهر شارجه یکی ۷ امارت کشور امارات است و بسیاری آن را پایتخت فرهنگی این کشور می‌دانند. بهترین دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی امارات در شارجه قرارگرفته و خط ساحلی بسیار زیبایش این شهر را در میان لیست مقاصد گردشگری امارات قرار می‌دهد. همچنین خلوت بودن شارجه و وجود هتل‌های لوکس گردشگران را ترغیب می‌کند علاوه بر دبی، چند روزی را در این شیخ‌نشین کوچک و آرام سپری کنند.

از این رو یکی از بزرگترین فرودگاه‌های خاورمیانه در شهر شارجه ساخته شده و سالانه بیش از ۸ میلیون مسافر در آن جابجا می‌شوند. فرودگاه شارجه بسیار مجهز بوده و امکاناتی مانند گیت‌های الکترونیکی، هتل‌های مجهز جهت اقامت مسافران، فضای مخصوص بازی کودکان، فری شاپ، صرافی و … را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

شرکت‌های هواپیمایی مانند فلای دبی و ایرعربیا در فرودگاه شارجه فعالیت کرده و پروازهای خود را به اقصی نقاط دنیا انجام می‌دهند.

هواپیمایی ایرعربیا در شارجه

فرودگاه شارجه قطب اصلی هواپیمایی ایرعربیا بوده و این ایرلاین پروازهای خود را از طریق فرودگاه شارجه به مقاصد مختلف انجام می‌دهد. از آنجایی که پرواز لار شارجه لار یکی از مسیرهای هواپیمایی ایرعربیا است، ساکنین لار می‌توانند برای سفر به مقاصدی مانند مالزی، تایلند، هند، عمان و … بلیط ایرعربیا را خریداری کرده و پس از یک توقف کوتاه در فرودگاه شارجه پرواز خود را به سوی مقصد اصلی ادامه دهند.

ارزان بودن بلیط ایرعربیا در کنار ارائه خدمات عالی و نزدیکی فرودگاه شارجه به دبی، باعث شده تا ایرعربیا انتخاب بسیاری از مسافران برای سفر به دبی باشد.

 

بیشتر بخوانید….

برقراری پرواز شیراز شارجه شیراز با هواپیمایی ایرعربیا

برقراری مجدد پرواز تهران استانبول

کپی برداری از مطالب آژانس هواپیمایی ستاره ونک صرفا با ذکر منبع بلامانع است.
از این مطلب خوشتان آمد؟ به اشتراک بگذارید.
دیبا عباسی

ارسال نظر

ثبت نام
عضو هستید؟ وارد شوید

رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ کلیک کنید

ورود به پنل کاربری
عضو نشده‌اید؟ ثبت نام
فراموشی رمز عبور

برای ورود به سایت کلیک کنید